آخرین اخبار

ورزشي به نام پاساژنوردي شادکامي و موفقيت

  بزرگنمايي:

چه خبر - مجله خوشحالي - فائزه خابوري، مريم سعيدپور: چند سالي مي شود که اوقات فراغت جوان ها به دو قسمت خيابان گردي و پاساژگردي تقسيم شده و خيلي هايمان با رفق برنامه مي ريزيم که مثلا فلان روز برويم پاساژ کوروش وقت بگذرانيم. اما پاساژگردي تنها به معني متر کردن راهروها و نگاه انداختن به ويترين مغازه ها نيست. تازگي ها خيلي امکانات ديگري به مراکز خريد اضافه شده که حتي منقدان اين نوع تفريح را مشتري ثابت پاساژگردي کرده.

امکاناتي مثل شهر کتاب هاي مختلف، پرديس هاي سينمايي و فودکورت هاي متنوع که مي توانند تجربه خريد و يا حتي وقت گذراني در اين پاساژها را لذت بخش تر کنند. در اين مطلب سعي کرديم يک راهنماي پاساژگردي جمع و جور تهيه کنيم که اگر يک روز دلتان خواست با خانواده و يا رفقا گشتي در يکي از پاساژهاي تهران بزنيد راحت تر بتوانيد تصميم بگيريد که کدام مقصد براي شما مناسب تر است.

ارگ سنتر Shopping Center

پاساژ ارگ يا همان ارگ سنتر هم مرکز خريدي است که تازگي ها در ميدان تجريش افتتاح شده است. مرکز خريدي که يکي از مدرن ترين مراکز تجاري در تهران به حساب مي آيد. در اين مجموعه مي توانيد هم از برندهاي مختلف خري کنيد و هم از امکاناتي مثل دسترسي به اينترنت پرسرعت، دسترسي به کانال هاي ماهواره اي و شبکه هاي داخلي، پذيرايي توسط رستوران هاي مختلف، شهربازي و... استفاده کنيد.

ورزشي به نام پاساژنوردي

سه طبقه از طبقات اين مرکز خريد به صورت مستقيم به خيابان سعدآباد راه دارند. يکي از طبقات هم مسيري مستقل از سمت خيابان وليعصر دارد. در خيابان سعدآباد اين پاساژ حدود 200 متر نماي طولي را به خودش اختصاص داده که با معماري خاص اش جلوه زيبايي به خيابان بخشيده است.

• مقدار تقريبي پياده روي براي اين پاساژ: 4700 متر
• مقدار کالري اي که در اين پاساژ مي سوزانيد: 265 کالري

برندها: يراساس گفته هاي مدير فروش اين مجموعه معتبرترين برندهاي پوشاک، زيورآلات، ساعت و طلا و جواهر در اين مرکز تجاري دور هم جمع شده اند. از کاتون و آديداس گرفته تا چروتي، هارموني، ماسيمو دوتي و چيکو. شايد نکته قابل توجه اين مجتمع افتتاح يکي از اوليه شعبه هاي ال سي وايکيکي تهران در اين مکان باشد. برندي که با شعار «پوشيدن لباس خوب حق هر کسي است» در 23 کشور ديگر هم نمايندگي دارد و با کيفيت بالا و قيمت مناسب انتخاب خوبي براي خريد لباس به شمار مي آيد.

طبقات: اين مجتمع 5 طبقه است که يک طبقه آن به طور کامل به طلا و جواهر و ساعت اختصاص داده شده، طبق بعدي معلق به پوشاک و عطر و لوازم آرايشي است همچنين در طبقه سوم مي توانيد از فود کورت و رستوران هاي موجود استفاده کنيد. طبقه پنجم هم که آخرين طبقه تجاري است، داراي شهربازي و سالن همايشي با 250 نفر ظرفيت با نام خليج فارس است. علاوه بر اينها يک رستوران بسيار بزرگ هم در طبقه آخر قرار دارد.

رستوران و کافه: يک فود کورت بزرگ به اضافه 9 کافه هم در اين مجموعه پيدا مي شوند. همچنين يک رستوران بزرگ 2000 متري هم روي بام اين ساختمان قرار دارد که با وجود همجواري اين رستوران و فضاي سبز 7000 متري بام مجتمع ارگ، غذا خوردن در آن بسيار پروسه لذتبخش و جذابي خواهدبود.

ورزشي به نام پاساژنوردي

پارکينگ: اين مجتمع 5 طبقه پارکينگ دارد و يکي از پيشرفته ترين پارکينگ هاي تهران به حساب مي آيد. 1017 واحد پارکينگ به اضافه سيستم اتوماسيون ثبت پلاک در پارکينگ و سيستم پرداخت قبض از طريق خودپرداز از ديگر ويژگي هاي اين مرکز خريد هستند.

ديگر امکانات: امکانات ديگر اين مرکز خريد يک واحد آمفي تئاتر 200 نفره است که در طبقه پنجم واقع شده و يک شهربازي سرپوشيده 3000 متري که آن هم در همين طبقه قرار دارد. وجود کارواش و تون آپ در اين مجتمع هم از آن چيزهايي است که در کمتر مرکزي خريدي مشابه اش را پيدا مي کنيد، روف گاردن، شهر کتاب و اينترنت و وايرلس هم از ديگر امکانات مرکز خريد ارگ هستند.

• آدرس: تهران، ميدان تجريش، خيابان سعدآباد
• در محدوده زوج و فرد و طرح ترافيک نيست.


کوروش Shopping Center

کوروش هم پاساژ تازه تاسيسي است که با معماري خاص و مدرنش سر زبان ها افتاده. احتمالا صاحبان اين مجتمع به فکر بازدهي بيشتر و سريع تر سازه شان بوده اند، يک عالمه مغازه کوچک را کنار هم چيده اند و به جاي اينکه تعداد کمتري مغازه بزرگ و کاربردي در نظر بگيرند، 550 واحد تجاري با متراژهاي متوسط را در اين مجموعه جا داده اند.

ورزشي به نام پاساژنوردي

اما با اين وجود کوروش نقطه قوتي دارد که آن را نسبت به باقي پاساژها متمايز مي کند و آن سينماهاي موجود در آن است؛ سينماهايي که جزو بهترين سينماهاي تهران به حساب مي آيند. در کل اگر از شلوغي بازارها خوشتان مي آيد، حوصله ماندن در ترافيک و رفت و آمد بين جمعيت زيادي از مردم را داريد، اين مرکز خريد مي تواند گزينه مناسبي براي گذراندن اوقات شما باشد. اما اگر ترجيح مي دهيد در يک جاي نسبتا خلوت قدرم بزنيد و آخرين کالکشن هاي برندهاي مختلف را تماشا کنيد، دور کوروش را خط بکشيد.

• مقدار تقريبي پياده روي براي اين پاساژ: 1660 متر
• مقدار کالري اي که در اين پاساژ مي سوزانيد: 1000 کالري

برندها: اين يک ضدپيشنهاد است، از کوروش خريد نکنيد. تقريبا در اين مرکز خريد هيچ برند خاص و مهمي پيدا نمي شود و همه مغازه هاي آن ارائه اجناس معمولي هستند. انبوه جنس هاي کيفيت پايين با قيمت هاي سرسام آور باعث شده اين مرکز خريد جاي خوبي براي خريد لوازم مورد نياز شما نباشد. با وجود معماري خوب و فضاي دلنشين کلي مجتمع، بيشتر مغازه هاي موجود مملو از اجناس درجه دو هستند و چيز دندانگيري نمي توان در آنها پيدا کرد.

طبقات: اين مجمتع 18 طبقه دارد که 9 تاي آن زيرزمين و 9 تاي آن روي زمين است؛ از طبقه منفي 9 تا منفي 3 پارکينگ قرار دارد، طبق منفي دو بورس طلا و جواهر است و طبقه منفي يک و طبقه اول هم کاملا در اختيار واحدهاي تجاري است. در طبقه دوم شهربازي و فودکورت را مي توان ديد و طبقه سوم گيشه سينماها و مهدکودک را در خود جاي داده. همچنين در طبقه چهارم، 6 سالن سينما و يک عدد گالري در طبقه پنجم رستوران، يک گالري ديگر و از همه مهم تر فروشگاه نشر چشمه و در طبقه ششم هم دوباره 6 سالن سينماي ديگر موجود است.

رستوران و کافه: طبقه دوم مجتمع کوروش يک فودکورت درست و حسابي دارد که برندهاي پارت، پستو، سالسا، آناتوليف نالسوز، سوپراستار و.. را مي توان در آن پيدا کرد. اين مجموعه رستوران ها دقيقا بغل شهربازي قرار دارند. شايد اگر بخواهيد يک وعده غذاي آرام و بي سر و صدا بخوريد در اين محيط امکانش فراهم نباشد در اين صورت مي توانيد کمي سر کيسه را شل تر کنيد و به رستوران نائب در طبقه چهارم و يا رستوران بين المللي کوروش در طبقه هفتم برويد و يک غذاي باکيفيت تر را تجربه کنيد. در رستوران طبقه هفتم علاوه بر سالن مسقف يک عدد بالکن وي آي پي هم موجود است که هنگام صرف غذا در آنجا مي توانيد منظره شهر را تماشا کنيد.

ورزشي به نام پاساژنوردي

ديگر امکانات: و اما مي رسيم به بهترين بخش ماجرا يعني پرديس سينمايي کوروش. اين پرديس سينمايي بي شک يکي از بهترين نمونه هاي موجود در ايران است و طبق آخرين استانداردهاي بين المللي ساخته شده است. گواه آن هم اين که در اين پرديس هر جاي سالن که قرار داشته باشيد مي توانيد پرده سينما را به خوبي ببينيد، بدون اينکه نياز باشد به خاطر نفر جلويي خودتان را کلي اين طرف و آن طرف بکشيد.

• آدرس: بزرگراه شهيد ستاري، بالاتر از بزرگراه شهيد حکيم
• در محدوده زوج و فرد طرح ترافيک نيست.


پالاديوم Shopping Center

پالاديوم را مي توان لوکس ترين مرکز خريد تهران ناميد. از نظر طراحي داخلي و ساخت جزو مراکز خريد درجه يک به حساب مي آيد. اجناس هم مانند خود مرکز خريد اکثرا درجه يک و از برندهاي معتبر هستند. برخورد پرسنل هم در نوع خودش مثال زدني است. اين فروشگاه 120 واحد تجاري دارد و 35 رستوران و کافي شاپ دارد و علاوه بر اينها هايپرمارکت، باشگاه ورزشي و اولين شعبه بوکلند هم در پالاديوم مشغول فعاليت هستند.

ورزشي به نام پاساژنوردي

• مقدار تقريبي پياده روي براي اين پاساژ: 3200 متر
• مقدار کالري اي که در اين پاساژ مي سوزانيد: 180 کالري

برندها: وقتي مرکز خريدي با اين مختصات و کيفيت آغاز به کار مي کند، طبيعي است که خيلي از مغازه هاي آن متعلق به برندهاي مختلف باشد. نايک، جين وست، کلارک، آدولفو دومينگز، مون بلان، سوارسکي، ليوجو و جيوکس از جمله برندهاي موجود در اين مرکز خريد هستند.

طبقات: اين مجموعه 11 طبقه در ضلع شمالي دارد، 13 طبقه در ضلع جنوبي و 6 طبقه هم زير همکف، 2 سري پله برقي و 6 آسانسور دارد.

رستوران و کافه: پالاديوم 2 فود کورت دارد. يکي در طبقه همکف و ديگري در طبقه سوم. در طبقه سوم پالاديوم يک فوت کورت 4 هزار مترمربعي با انواع خوردني ها و غذاهاي متنوع وجود دارد که موجب شده پالاديوم بيشتر از آنکه با مغازه هاي خاصش شناخته شود با خوراکي هاي خوشمزه اش معروف شود. علاوه بر اينها 3 رستوران بزرگ هم در طبقه چهارم مجموعه وجود دارند.

ورزشي به نام پاساژنوردي

پارکينگ: پارکينگ پالاديوم در ايام هفته رايگان است و فقط آخر هفته ها براي پارک هزينه دريافت مي شود.

ديگر امکانات: همچنين مي توان به کتاب فروشي بوکلند اشاره کرد. يکي ديگر از امکانات خوب پالاديو وجود سالن ورزشي و استخر در آن است. کلوپ ورزشي پالاديوم يکي از مرتفع ترين باشگاه هاي ورزشي تهران است که در طبقه ششم اين برج واقع شده، خياطي و آرايشگاه و خشکشويي، گل فروشي، قنادي، آجيل فروشي و داروخانه هم از ديگر امکانات اين مرکز خريد است که همگي در طبقه اول آن واقع شده اند.

• آدرس: تهران: خيابان مقدس اردبيلي، بعد از ميدان الف، جنب کوچه عروضي
• در محدوده زوج و فرد و طرح ترافيک نيست.


الماس ايران Shopping Center

الماس ايران از نظر زيبايي و معماري زيبايي هاي کوروش يا پالاديوم را ندارد و يک مرکز خريد کلاسيک سقف بلند است که تعداد زيادي از 90 مغازه موجود در آن هم نمايندگي برندهاي مختلف هستند. در اين مرکز خريد از اغذيه فروشي و رستوران هم خبري نيست و براي صرف غذا بايد به قسم پشتي پاساژ مراجعه کنيد. نه شهربازي دارد و نه حتي بستني فروشي، کساني که به مرکز خريد به چشم محلي براي گذراندن اوقات فراغت و تفريح نگاه مي کنند، بي شک حوصله شان در الماس ايرانيان سر مي رود.

ورزشي به نام پاساژنوردي

• مقدار تقريبي پياده روي براي اين پاساژ: 1660 متر
• مقدار کالري اي که در اين پاساژ مي سوزانيد: 100 کالري

برندها: اينجا بهشت برندبازهاست. همه نوع برندي در اين مرکز خريد پيدا مي شود؛ لويس ويتون، کلارک، اچ اند ام، آديداس، امگا، بنتلي، براشکا، بنتون، مون بلان، آلوراس، زارا، اسپريت و مانگو تعدادي از برندهاي موجود در اين مرکز خريد هستند. شايد خريد از اين برندها براي خيلي ها هزينه بالايي داشته باشد اما اگر از حراج اين برندها اطلاع پيدا کنيد مي توانيد اجناس باکيفيت و درجه يکي را با قيمتي مناسب تهيه کنيد.

طبقات: اين مجموعه 3 طبقه است که در 2 طبقه اول لباس و جواهرات و... ارائه مي شود و طبقه سوم هم بيشتر خانوادگي است و فروشگاه هاي لوازم خواب و لوازم منزل و اسباب بازي را مي توان در آن پيدا کرد. يک رديف پله برقي و 2 آسانسور هميشه خلوت هم در اين مرکز خريد وجود دارد که براي جا به جايي در طبقات مي توانيد از آنها استفاده کنيد.

رستوران و کافه: فودکورت، رستوران ها و کافه هاي اين مجموعه هيچ کدام به داخل پاساژ راه ندارند و در آنها همه به محوطه بيروني مجتمع باز مي شود. در پشت ساختمان محلي براي فودکورت مجتمع درنظر گرفته شده، آناتولي، ته ديگ، امير چاکلت، تيهو و.. از رستوران هايي هستند که يک شعبه آنها را در الماس ايران مي شود پيدا کرد.

ورزشي به نام پاساژنوردي

پارکينگ: پارکينگ الماس ايران همان محوطه بيروني مجتمع است. محوطه بزرگي که ظرفيت خوبي هم دارد. اما اگر در پارکينگ جاي پارک نبود ماشين خود را به هيچ وجه در روزهاي عادي کنار خيابان پارک نکنيد که احتمال حمل شدنش توسط جرثقيل زياد است.

ديگر امکانات: يکي از نکاتي که توانسته مجتمع الماس ايران را بين ساکنان شرق تهران محبوب کنيد وجود فروشگاه شهروند در طبقه هاي پاييني آن است. وجود اين فروشگاه تواسنته تعداد زيادي از خانواده ها را هم به اين مرکز خريد بکشاند، شيريني فروشي لاريسا هم که يکي از معروف ترين شيريني فروشي هاي منطقه به حساب مي آيد در اين مجتمع قرار دارد. اگر به اين مرکز خريد رفتيد حتما سري هم به اين شيريني فروشي بزنيد و شيريني ها و بستني هايش را امتحان کنيد.

در طبقه دوم اين مرکز خريد شهر کتاب الماس وجود دارد؛ جايي که به هر چيزي شبيه است جز شهر کتاب. وجود لوازم متفرقه براي فروش و آرشيو ناقص کتاب ها باعث شده اين شهر کتاب مثل بقيه شهر کتاب ها چندان مورد پسند کتابخوان ها قرار نگيرد اما در عوض در طبقه سوم يک واحد فروش محصولات فرهنگي وجود دارد که بار فرهنگي فضا را يک تنه به دوش مي کشد. در اين واحد مي توان تمام فيلم هاي بزرگ تاريخ سينما را از ابتدا تاکنون به صورت دوبله تهيه کرد. همچنين اين مغازه آرشيو پروپيماني هم از آلبوم هاي موسيقي دارد و نمي گذارد علاقه مندان به هنر دست خالي آن را ترک کنند.

• آدرس: بلوار ارتش، خيابان نيروي زميني، مرکز خريد ايرانيان
• در محدوده زوج و فرد و طرح ترافيک نيست.


تيراژه Shopping Center

مرکز خريد تيراژه بيشتر از آن که يک مرکز خريد باشد، جايي براي خوشگذراني است. جايي که خانواده ها مي توانند بين ويترين هاي رنگي و شلوغ چرخي بزنند و غذايي بخورند و بچه را هم ببرند شهربازي و اوقات خوبي بگذرانند. از نظر طراحي هم مرکز خريد تيراژه به دليل دارا بودن يک سقف بلند و نورپردازي خوب و زرق و برق دکوراسيون مغازه ها و همين طور پيچيدن صداي جيغ و داد بچه ها در شهربازي در کل جاي خوشحالي به حساب مي آيد و به درد گردش و وقتگذراني مي خورد اما به اندازه اي که در اين مرکز خريد مي توانيم روز خوبي را تجربه کنيم نمي توانيم خريد خوبي را هم چاشني ماجرا کنيم.

ورزشي به نام پاساژنوردي

چون اکثر اجناسي که در اين پاساژ قابل خريد هستند را مي توان در فروشگاه هاي محلي با قيمت بسيار کمتري تهيه کرد. البته بايد گفت به دليل وجود شهربازي در اين مجتمع تعداد زيادي از 350 واحد موجود، به لباس کودک و اسباب بازي و اين جور چيزها اختصاص داده شده اند.

• مقدار تقريبي پياده روي براي اين پاساژ: 2000 متر
• مقدار کالري اي که در اين پاساژ مي سوزانيد: 112 کالري

برندها: در تيراژه برخلاف تصور نمي توان ردپايي از برندهاي مطرح پيدا کرد و تعداد انگشت شماري از برندها مانند نايک و زيباک و زارا در اين مجتمع نمايندگي دارند.

طبقات: اين مجتمع از 4 طبقه تجاري زير همکف، همکف، اول و دوم تشکيل شده است که طبقه پنجم آن هم متعلق به سرزمين عجايب است.

رستوران ها و کافه ها: اگر دنبال تجربه هاي جديد خوراکي هستيد تيراژه يکي از بهترين مکان ها براي شماست. به دليل وجود فضاي باز و غرفه هاي کوچکي که کنار هم قرار داده شده اند در تيراژه انواع و اقسام خوراکي ها را مي توان امتحان کرد. از ذرت مکزيکي و پاستيل هاي رنگارنگ گرفته تا پيتزا قيفي و کول کاپ و کورن داگ و... اما پيشنهاد ما براي تنوع طلب ها بازديد از شعبه يوگوبري در طبقه دوم است؛ جايي که ماست بستني هاي هيجان انگيزي را با ترکيب انتخابي و ميوه هاي مختلف به مشتري ها عرضه مي کنند.

ورزشي به نام پاساژنوردي

پارکينگ: مشکل بزرگ اين مرکز خريد جاي پارک است. پارکينگ تيراژه پشت پاساژ است که هم دسترسي به آن سخت است و هم ظرفيتش نسبت به مراجعه کنندگان کم است.

ديگر امکانات: مهم ترين ويژگي تيراژه غرب وجود سرزمين عجايب در طبقه آخر آن است. اين شهربازي سرپوشيده با وجود محدوديت در فضا طراحي خوبي دارد و در آن علاوه بر بازي هاي مکانيکي مختلف، بازي هاي کامپيوتري، غرفه هاي مسابقه و شعبده بازي و... هم وجود دارد.

• آدرس: بزرگراه اشرفي اصفهاني، پايين تر از پل همت، مرکز خريد تيراژه
• در محدوده طرح ترافيک و زود و فرد نيست.


تنديس Shopping Center

تنديس يک پاساژ جمع و جور است با 177 واحد تجاري در 2 طبقه که اکثر فروشگاه هاي آن نمايندگي برندهاي مختلف هستند دکورهاي زيبا و طراحي ساده و کاربردي اين مرکز خريد آن را در بين مردم منطقه محبوب کرده است. اکثرا اجناس متفرقه در تنديس را در مراکز خريد ديگر با قيمت هاي پايين تر مي توان پيدا کرد اما گذراندن وقت در يک مرکز خريد آرام و بدون هياهو ويژگي اي است که از نظر خيلي از مخاطبان اين مجتمع به قيمت بالاي اجناس مي ارزد.

ورزشي به نام پاساژنوردي

• مقدار تقريبي پياده روي براي اين پاساژ: 1200 متر
• مقدار کالري اي که در اين پاساژ مي سوزانيد: 68 کالري

برندها: اکثر مغازه هاي اين مجتمع برند هستند؛ لوييس ويتون، زارا، لوي اشتراوس، اسپريت، ديور از برندهاي موجود در تنديس هستند. اما با وجود اين اگر از مغازه هاي متفرقه زماني غير از حراج خريد مي کنيد، مطمئن باشيد که داريد براي جنسي با کيفيت معمولي گاهي تا 2 برابر قيمت واقعي آن جنس پول مي پردازيد.

طبقات: تنديس 9 طبقه دارد که 4 طبقه آن تجاري و 5 تاي بقيه اداري هستند. در اين مرکز خريد يک رديف پله برقي و يک آسانسور هم وجود دارد که همين تعداد هم حتي در شلوغ ترين ساعات روز براي مراجعان اين پاساژ کافي است.

رستوران کافه: از بوفه اردک آبي معروف گرفته تا اليزه و وشه همه جزو زيرمجموعه هاي شرکت صبا هستند مجموعه اي که کيفيت را مهم ترين اصل کارش قرار داده است. اگر به قول معروف آدم دهن داري هستيد و در يک وعده غذايي به اندازه دو پرس معمولي نوش جان مي کنيد، مسلما بوفه پيشنهاد بهتري براي شما مي تواند باشد. پس به اردک آبي در طبقه اول اين مجموعه برويد اما اگر به کيفيت غذا بيشتر از کميت آن اهميت مي دهيد يا قرارهاي عاشقانه داريد، مستقيما به طبقه آخر ساختمان برويد. روي بام مجتمع تنديس رستوران اليزه قرار دارد.

پارکينگ: تنديس 3 طبقه پارکينگ دارد که پاسخگوي نياز مراجعان است اما طراحي آن مشکلات زيادي را براي برخي رانندگان به وجود آورده است.

ديگر امکانات: تنديس يک شهر کتاب خيلي خوب هم در طبقه منفي دو دارد. شهر کتابي که فضايي بزرگ و يک عالمه خرت و پرت و مجسمه و زيورآلات قشنگ براي هديه دادن دارد.

• آدرس: ميدان تجريش، ابتداي خيابان جعفري، مرکز خريد تنديس
• در محدوده طرح ترافيک و زوج و فرد نيست.


تيراژه دو Shopping Center

تيراژه دو هم شبيه همتاي غربي اش يک مرکز خريد چندمنظوره است اما با اين تفاوت که اين بار جنبه هاي فرهنگي قضيه بالاتر رفته و علاوه بر خريد از برندهاي مختلف در اين مجتمع هم مي توان فيلم ديد و هم کتاب خريد. فضاي اين مرکز خريد نسبت به تيراژه يک کمي کوچک تر است اما امکانات بيشتري دارد و در شرق تهران مرکز خريد همه کاره اي به حساب مي آيد.

ورزشي به نام پاساژنوردي

• مقدار تقريبي پياده روي براي اين پاساژ: 1730 متر
• مقدار کالري اي که در اين پاساژ مي سوزانيد: 95 کالري

برندها: تيراژه دو 200 واحد تجاري دارد که اکثر آنها در اختيار برندهاي مختلف قرار دارد؛ از اکو، فابي، دانيلي تا تيسوت و سواچ و ويکتورينوکس. يکي از شعبه هاي ال سي وايکيکي ترکيه در تهران هم در اين مرکز خريد وجود دارد. با اينکه اين برند جزو برندهاي درجه يک به حساب نمي ايد اما قيمت هاي مناسب و کيفيت استاندارد اجناسش نسبت به جنس هاي چيني هاي موجود در بازار باعث شده گزينه مناسبي براي خريد خيلي از خانواده ها باشد.

طبقات: اين مجموعه 8 طبقه دارد که از هايپرمارکتي در طبقه منفي دو شروع مي شود و تاش هربازي طبقه 6 ادامه پيدا مي کند.

رستوران ها و کافه ها: طبقه سوم تيراژه يک فودکورت به معناي واقعي دارد. در اين قسمت از پاساژ مي توان انواع خوردني ها را تجربه کرد از برندهاي غذايي آناتولي ترکيه، باربيکيوي مغولي، هاني، بنه گيلکي، بونو ايتالياييف لاوانسي دريايي گرفته تا انواع نوشيدني هاي مختلف.

ورزشي به نام پاساژنوردي

پارکينگ: اين مجموعه هم يک پارکينگ چند طبقه مجاني دارد که مي توانيد ماشينتان را در آن پارک کنيد و بدون نگراني هر چه قدر دلتان مي خواهد به گشت و گذار در مرکز خريد بپردازيد.

ديگر امکانات: هايپرمارکتي هم با مساحت 2500 مترمربع در طبقه منفي دو قرار دارد. سرزمين عجايب هم که مانند نمونه قبلي سر جايش در طبقه آخر قرار دارد. در يک فضاي 3500 مترمربعي و سرپوشيده. خوبي شهربازي تيراژه دو هم اين است که چون تازه تاسيس است يکسري بازي ها را براي اولين بار در ايران مي توانيد در اين شهربازي تجربه کنيد.

• آدرس: اتوبان امام علي به سمت جنوب، خروجي شهيد مدني، جنب ايستگاه مترو مدني
• در محدوده طرح ترافيک نيست و در محدود طرح زوج و فرد مي باشد.


انديشه Shopping Center

پاساژ انديشه در خيابان سهروردي مخصوص خريد خانم هاست، چون از کفش و کيف و مانتو گرفته تا لباس شب و لوازم آرايش و... در آن پيدا مي شود. خيلي از خانم ها روز دوم برج بعد از گرفتن حقوق خودشان يا همسران راهي اين پاساژ مي شوند و دلي از عزا در مي آورند. اکثر اجناس اين مرکز خريد جنس هاي وارداتي ترکيه اي هستند و عمدتا وعده گاه کساني که در هر وضعيت و با هر سطح درآمدي دلشان مي خواهد لباس خوب بپوشند.

ورزشي به نام پاساژنوردي

• مقدار تقريبي پياده روي براي اين پاساژ: 660 متر
• مقدار کالري اي که در اين پاساژ مي سوزانيد: 37 کالري

برندها: برند خاصي در اين مرکز خريد شعبه ندارد و به جز يکي، دو برند ابر کرومبي و ديويد جونز نمايندگي ديگري در اين پاساژ پيدا نمي کنيد.

طبقات: اين مجتمع 3 طبقه دارد با 2 آسانسور اما از پله برقي خبري نيست و براي رفت و آمد مي توانيد از پله هاي بزرگ وسط پاساژ استفاده کنيد.

رستوران و کافه: در انديشه رستوران يا کافه مجزا وجود ندارد. در طبقه پاييني پاساژ چند غرفه اغذيه فروشي وجود دارند که مي توانيد در آن چيزهايي براي خوردن پيدا کنيد. اما از پاساژ که بيرون بياييد در خيابان سهروردي تا دلتان بخواهد رستوران و فست فود وجود دارد. از قديمي ترين شعبه نايب و رستوران البرز گرفته تا عطاويچ و آواچي. اگر به فکر ميان وعده خوراکي بوديد هم حتما سري به بستني فروشي هميشه شلوغ دم ميدان پاليزي بزنيد و معجون هاي خوشمزه اش را امتحان کنيد.

پارکينگ: يک پارکينگ طبقاتي بزرگ هم کنار پاساژ انديشه راه اندازي شده که نه تنها خيال کساني که به قصد خريد به پاساژ مي آيند را راحت مي کند، بلکه اگر طرف هاي سهروردي و شريعتي هم کاري داريد اين پاساژ مي تواند بهترين گزينه براي جاي پارک ماشينتان باشد.

ديگر امکانات: به خاطر اتمسفر زنانه پاساژ انديشه شايد بتوان آن چند بوتيک لباس مردانه و لوازم جانبي موبايل را جزو ديگر امکانات اين مرکز خريد دانست. مغازه هايي که احتمالا فقط به اين علت به راه افتاده اند که وقتي خانم ها مشغول خريد هستند خيلي هم حوصله همسرانشان از منتظر ايستادن سر نرود.

• آدرس: سيد خندان، سهروردي شمالي، ميدان پاليزي، مرکز خريد انديشه
• در محدوده طرح ترافيک نبوده ولي در محدوده طرح زوج و فرد مي باشد.



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

5 توصيه براي جذاب شدن در 3 دقيقه

عادت هاي بدي که شادي شما را به تاراج مي برد!!

تقويت اعتماد به نفس با چند تغيير ساده!!

5 فرد موفقي که بعد از اخراج شان موفق شدند!!

مديتيشن را چگونه در خانه تمرين کنيم؟

بگوييد چگونه مي خنديد تا شخصيت تان را به شما بگوييم!!

11 قانون اصلي فنگ شويي براي جذب عشق و پول

دوست خوب و واقعي چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

آداب هديه دادن گل را بياموزيد

استفاده از كلمات قدرتمند – 101 كلمه ي قدرتمند

شخص دروغگو را با اين 8 مورد شناسايي کنيد

استرس شب امتحان را با اين روشها از بين ببريد

زبان بدن فروشنده حرفه اي چگونه است؟

کاهش استرس و اضطراب با چند روش خوراکي

اصول زبان بدن براي تشخيص کلاهبرداران در ازدواج

زندگينامه مريم ميرزاخاني، نابغه ايراني رياضي در جهان

مي خواهم شاد باشم و شاد زندگي کنم!!

مريم ميرزاخاني در ليست 5 زن نخبه رياضي دنيا

مادلين وسترهات، دستيار 26 ساله ترامپ چقدر درآمد دارد؟

5 اصل روانشناسي براي يک زندگي راحت

انسان هاي سمي اطرافتان را با اين روشها از زندگي تان دور کنيد

10 عادتي که براي شاد بودن بايد ترک شان کنيد!!

چگونه در مقابل خواسته هاي ديگران نه بگوييم؟

راه هاي کنترل خشم، چگونه خشم را کنترل کنيم؟

اين نشانه ها مي گويد بايد به دوستي تان پايان دهيد!!

در جمعه هاي دلگير چگونه حال مان را خوب کنيم؟

با همسر بهاره رهنما بيشتر آشنا شويد

دوست واقعي شما اين نشانه ها را دارد!!

اين 3 خصوصيت را هرگز نبايد داشته باشيد!!

فقط سه گام تا داشتن احساس خوشبختي فاصله داريد!

زبان بدن و 10 نکته که بايد بدانيد

روشهاي عالي براي مقابله با احساسات منفي

تحليل زبان بدن مسي و رونالدو در مراسم بهترينهاي سال فوتبال 2017

چرا ما ايراني ها عادت به عذرخواهي نداريم؟؟؟

اعتياد به تلفن همراه و دنياي مجازي را چگونه از بين ببريم؟

چگونه به کسي که قصد خودکشي دارد کمک کنيم؟/به بهانه خودکشي هاي اخير

گفتن اين جملات پس از 40 سالگي، ممنوع!

با غم و اضطراب بعد از زلزله چه کنيم؟

چگونه دقيقه نودي نباشيم؟!!

هنگام وقوع زلزله بهترين کار چيست؟

زبان بدن چيست و 12 نکته که در مورد آن بايد بدانيد

چگونه مانند آهنربا ديگران را جذب کنيم؟

تحليل جالب زبان بدن کي روش بعد از قرار گرفتن ايران در گروه مرگ

تاثير باورنکردني اسم افراد بر سرنوشت و وضعيت روحي آنها

روشهاي شاد بودن در زندگي هاي سخت امروزي!!

نکته هايي براي سحر خيزي در صبحهاي سرد زمستان

مردي 40 ساله ام و بيشتر فکرم مشغول زنان است؟

مثبت انديشي با 7 روش ساده

تست روانشناسي : چقدر اعتماد به نفس داريد؟

5 جمله اي که هرگز نبايد به خودتان بگوييد