آخرین اخبار

62 جمله ماندگار کي روش در 8 سال حضور در ايران حاشيه هاي ورزشي

62 جمله ماندگار کي روش در 8 سال حضور در ايران

  بزرگنمايي:

چه خبر - جملات ماندگار کي‌روش در فوتبال ايران؛ وقتي توپ مي‌خواهم طالبي نياوريد!

طي 8 سال گذشته کي‌روش خيلي حرف‌ها زد. خيلي چيز‌ها گفت. 8 سال کم نيست. نزديک به يک دهه. خود او هم اين اواخر با خنده مي‌گفت: «اينجا پير شدم.» اگر عکس روز اول او را با روز رفتنش کنار هم قرار دهيد مي‌بينيد چقدر پير شده است. گردي از سفيدي در عرض 8 سال روي موهايش نشسته است

حالا او سرمربي کلمبياست و ديگر خبري از آن مصاحبه هاي آتشين نيست. با اين حال بد نديديم در غيابش برخي از مصاحبه هاي جنجالي او را بار ديگر مرور کنيم.


* اين‌هايي که از من انتقاد مي‌کنند را درک‌شان نمي‌کنم. متوجه نمي‌شوم که چرا شرايط تيم ملي را درک نمي‌کنند. نمي‌دانم چطور مي‌گويند براي بازي با يک تيم درجه دو، ليگ را تعطيل کردم. واقعاً نمي‌دانم اين حرف را کدام‌يک از مربيان ليگ برتري زده است. يعني چه که مي‌گويند اين بازي با تيمي درجه دو است. (واکنش کي‌روش به آن‌ها که گفتند چرا براي بازي با اندونزي بايد به اردو برويم)


* کسي در تيم من کارت اعتباري ندارد. (در روز‌هاي اول حضورش)


* شغل من آماده کردن تيم ملي است. شغلم صحبت با مربيان و رسانه‌ها نيست. اگر مي‌خواهم صحبتي انجام دهم ترجيح مي‌دهم در مورد شغل و تيم خودم باشد نه کسي ديگر. اگر لازم است با مربيان صحبت کنم، تلفن همراهم روشن است. (واکنش به صحبت هاي استيلي و مظلومي که گفته بودند کي‌روش با آن‌ها حرف نمي‌زند)


* مجيدي يک نمونه فوق العاده از بازيکني است که نشان مي‌دهد چگونه مي‌توان خود را آماده نگه داشت. (بعد از دعوت فرهاد به تيم ملي)


* مجيدي و کريمي مثل رايان گيگز هستند. (در واکنش به دعوت دو بازيکن سن بالا به تيم ملي)


* وقتي مي‌خواهي يک سبد تخم‌مرغ را جا به جا کني بايد هر تخم‌مرغ را در يک ظرف مجزا بگذاري، چون غير از اين نمي‌تواني به پيش بروي و اميدوار باشي که تخم‌مرغ‌هايت نشکند.


* زندگي هيچ‌وقت متوقف نمي‌شود و فوتبال هم هيچ‌وقت پيشرفت نمي‌کند اگر مسئولان بخواهند زير سايه درخت بخوابند. اگر شما مي‌خواهيد زير سايه درخت بخوابيد و انتظار موفقيت داشته باشيد بهتر است که برويد در لاتاري شرکت کنيد و آن وقت يکي از هر يک ميليون نفر شانس موفقيت دارد. (جملات معروفش در اولين مصاحبه بلندش با خبرورزشي)


* فقط مي‌گويم برنامه‌ام رفتن به ماهيگيري است. شايد هم براي تان بازيکنان درشتي صيد کردم. (قبل از مرحله دوم مقدماتي جام جهاني برزيل)


* انتقاد از من جرم نيست. همه چيز بايد سر جاي خودش باشد. من خيلي صريح خواسته‌هايم را مي‌گويم و کارم را پيش مي‌برم بدون کم‌کاري. اتفاقاً خوشحال مي‌شوم اگر اشتباهي دارم، به من بگوييد. (بعد لبخندي مي‌زند و ادامه مي‌دهد) اگر دوست داريد، مي‌توانيد انتقاد کنيد!


* (در واکنش به انتقاد‌ها درباره اردو‌هاي تيم ملي) براي من کاملاً روشن است افرادي که اين مسائل را عنوان مي‌کنند علاقه‌اي به رفتن تيم ملي به جام جهاني ندارند و من علاقه‌اي به موفقيت تيم ملي در آن‌ها نمي‌بينم. البته به آن‌ها احترام مي‌گذارم، اما اين‌ها کساني هستند که تنها جلوي پايشان را مي‌بينند. در نهايت فقط مي‌توانم به آن‌ها بگويم که زماني را براي تلف کردن براي افرادي که منافع شخصي و باشگاهي خود را به منافع ملي و تيم ملي ترجيح مي‌دهند، ندارم.


* مطمئن باشيد ايران به عنوان تيم اول از گروه خودش صعود مي‌کند. (قبل از بازي با کره جنوبي)


* من پول مي‌گيرم که برويم به جام جهاني و در ازاي آن نياز به کساني داريم که فوتبال را بفهمند. کسي که فوتبالي فکر کند. وقتي مي‌گويم کفش فوتبال، برايم کفش بسکتبال، واليبال يا راگبي نياورد. وقتي گفتم توپ برايم توپ راگبي يا طالبي نياورد.


* من هم اين حرف‌ها را شنيده‌ام. فقط مي‌خواهم بپرسم از داخل ازبکستان چه کسي به قطر خط مي‌دهد؟ از ژاپن چه کسي به استراليا خط مي‌دهد؟ فقط مي‌خواهم اين‌ها را بدانم، اما مي‌دانم در ايران چه کسي به قطري‌ها اطلاعات مي‌دهد. وقتي تيم ملي به جام جهاني صعود کند، اين فرد را لو مي‌دهم. (در واکنش به اينکه بعضي‌ها مي‌گفتند کي‌روش ايران را به قطر فروخته)


* وظيفه من اين است افرادي را انتخاب کنم که شهامت کامل داشته باشند و ترسو‌ها را کنار بگذارند و اين کار را هم انجام دادم.


* وظيفه من اين نيست که در مورد چيز‌هاي دور ريختني صحبت کنم. وقتي بايد جنگجو باشي بايد به صورت جدي تلاش کني. دو دسته افراد در اينجا حضور دارند؛ عده‌اي که اول تفريح مي‌کنند و بعد از بازي گريه، اما من دوست دارم اول سختي بکشم و پس از پيروزي از لحظاتم لذت ببرم.


* پرسپوليس تيمي است که ابتداي فصل با صرف هزينه‌هاي سنگين بهترين بازيکنان فوتبال ايران را به خدمت گرفت، اما نتوانست از آن‌ها کارايي لازم را داشته باشد و به همين خاطر اين تيم افت کرد و به دنبال آن بازيکنانش هم دچار افت شدند. (در راه مقدماتي جام جهاني برزيل)


* من براي رسيدن به جام جهاني تيم ملي فوتبال ايران را انتخاب کرده‌ام. (بعد از شکست مقابل ازبکستان)


* تنها بايد بگويم رحمتي خواسته خداحافظي کند و من به خواستش احترام مي‌گذارم. تا زماني که باشم او ديگر در کنار ما نيست، اما برايش در زندگي آرزوي موفقيت مي‌کنم.


* ما بازيکناني مي‌خواهيم که عرق و علاقه ملي داشته باشند نه اينکه به خاطر موضوعات مختلف خودشان را از تيم ملي جدا کنند. زبان ما در تيم ملي فارسي است و نيازي به زبان ديگري نيست. (در واکنش به جمله رحمتي که گفته بود اسپانيايي بلد نبود تا با کي‌روش حرف بزند)


* نبايد به مسائل خصوصي من کاري داشته باشند. در آن ساختمان 200 نفر زندگي مي‌کنند مگر من مي‌گويم چه کسي بيايد و چه کسي نيايد. نبايد کسي در زندگي خصوصي من دخالت کند. (در واکنش به انتقاد‌ها درباره حضور عادل فردوسي‌پور در خانه‌اش)


* در خصوص اينکه مي‌گويند نگاه من به ايراني‌ها از بالا به پايين است... زياد اين مسائل را دنبال نمي‌کنم، اما براي من جالب است برخي‌ها که حتي در کنار ما حضور داشتند به صورت رو در رو و چهره به چهره مسئله‌اي را مطرح نکردند، اما حالا که در کنار ما حضور ندارند اين مسائل را عنوان مي‌کنند.


* بازي‌هاي ليگ برتر اين‌قدر خسته‌کننده است که مي‌توانيد در بين آن به کافه برويد و چاي و قهوه بنوشيد. (اين جمله جنجال زيادي به پا کرد و کي‌روش چند روز بعد گفت: تمارض کردن به مصدوميت و وقت‌کشي براي فوتبال خوب نيست، من اين مسئله را گفتم و اينجا هم دوباره اين را تکرار مي‌کنم.)


* ژوزه مورينيو شاگرد خوبي بود، در واقع بسيار خوب. استعداد زيادي داشت. خيلي از چيز‌هايي را که مي‌گفتم، سريعاً مي‌گرفت. حتي گاهي بيشتر از من هم در کلاس مي‌دانست. او بهترين فارغ‌التحصيل کلاس‌هاي مربيگري من بود.


* رحمتي و عقيلي بازيکن تا ساعت 17 جمعه فرصت عذرخواهي داشتند. قرار بود آن‌ها از چهار گروه عذرخواهي کنند؛ فدراسيون، کادر فني، بازيکنان و هواداران ولي اين کار را نکردند. تا موقعي که من باشم آن‌ها جايي در تيم ملي ندارند.


* کانگ هي سرمربي کره جنوبي بايد به خاطر حرف‌هايش از مردم ايران عذرخواهي کند. (کانگ گفته بود از ايراني‌ها خوشش نمي‌آيد و دوست دارد ازبکستان همراه با کره به جام جهاني برود.)


* از بدو ورود ديديم در فضاي جنگ، خون و انتقام قرار گرفته‌ايم و از حضور در چنين فضايي شوکه شديم، اما پس از سوت پايان بازي که لحظه‌اي تاريخي براي من و ايران بود يک واکنش طبيعي به اين همه تحريک و ارعاب کره‌اي‌ها داشتم. من فوتبال ژاپن و کره را مي‌شناسم، آيا آن حرکت توهين‌آميز تماشاگران کره‌اي طبيعي بود؟ زبان اشاره آن‌ها بسيار توهين‌آميزتر از حرکت من بود، پس از بازي هم آن‌ها با پرتاب بطري از هر سو حتي امکان شادي را از تيم من گرفتند. حتي يک بطري آب نيز به سر يکي از بازيکنان من خورد و او را براي چند ثانيه بيهوش کرد.


* بهتر است براي‌تان يک ضرب‌المثل آفريقايي بزنم. سخت است کمي توضيحش ولي ما هميشه وقتي شير‌ها کنار هم هستند، به گله‌شان احترام مي‌گذاريم. بسيار هوشيار هستيم ولي حواس‌مان بيشتر مشغول ماري است که اين گوشه است! يعني بيشتر از مار مي‌ترسيم تا گله شيرها.


* افرادي قبلاً بودند که خيلي حرف‌ها مي‌زدند ولي ما آن‌ها را پشت‌سرمان گذاشتيم. يک مطلب شفاف وجود دارد که بايد بگويم؛ اين افراد هر چه بيشتر صحبت کنند و سنگ‌پراني کنند، ما راحت‌تر و با آرامش اين کشتي را حرکت مي‌دهيم و پارو مي‌زنيم.


* من حتي در خانواده خودم، با نوه‌ام يا قديم‌ها با پسرم بازي مي‌کردم، بايد برنده مي‌شدم. حقيقت اين است که من الان ديگر نمي‌توانم با آن‌ها بازي کنم، چون منع شده‌ام! يادم هست وقتي در حياط گل‌کوچک بازي مي‌کرديم، من حتي وقتي مقابل نوه 9 ساله‌ام قرار مي‌گرفتم، بايد برنده مي‌شدم. او را مي‌زدم و پرتش مي‌کردم کنار (خنده). اصلاً فرقي هم نمي‌کرد فوتبال بازي مي‌کنيم يا شطرنج. من هميشه مي‌خواهم برنده باشم و به خاطر همين چيز‌ها حتي من را منع کرده‌اند که با نوه خودم فوتبال بازي کنم! آن وقت مي‌گفتند کي‌روش ايران را به قطر فروخته...


* من مي‌گويم چمپيونز ليگ، ميکي ماوس ليگ است. شما دو تيم مي‌خواهيد که قهرمان بشويد. کدام تيم قهرمان مي‌شود تيم سال قبل يا امسال؟ تا زماني که اين مشکل حل نشود، بازي‌هاي ليگ ميکي موس است.


* فکر کنم اين برنامه ليگ را راننده سازمان ليگ نوشته است! (در آن زمان تاج رئيس سازمان ليگ بود)


* اين روز‌ها آقايان تاج، فتح‌ا... زاده و رحيمي (مدير استقلال و سپاهان) طوري حرف مي‌زنند که انگار آدم «بد» اين فوتبال من هستم.


* من نامه‌اي را به علي کفاشيان نوشته‌ام و نشستي با کفاشيان دارم درباره فسخ قراردادم. من کسي نيستم که بتواند قبول کند او را شيطان اين فوتبال بنامند. (در اوج اختلاف‌ها پيش از جام جهاني برزيل)


* پولادي با يک مشکل کوچک، اسير يک دوره درمان طولاني شد. يک پزشک با اشتباه بزرگش، اين بازيکن را کشت. اين اتفاق اگر در اروپا مي‌افتاد، اين پزشک احتمالاً زنداني مي‌شد.


* هادي عقيلي به تيم ملي پشت کرد. پاداش اين کارش چه بود؟ قرارداد خوب، حقوق مکفي و خوب و بازي لذت‌بخش در ليگ ايران. يک نفر آمد رأي کميته انضباطي را عوض کرد. چطوري اين اتفاق افتاد و چرا اين اتفاق افتاد؟ چه کسي اين کار را کرد؟ هادي که پشتش را به تيم ملي کرد با پول قراردادش مي‌توانست 3 تا 4 اردوي ما را پوشش دهد. کسي که پشتش را به تيم ملي کرد، دارد از يک فرصت و حقوق خيلي خوب لذت مي‌برد در صورتي که بازيکناني که تيم را به جام جهاني بردند، خيلي‌هايشان پول فصل قبل را نگرفته‌اند و حقوق اين فصل را هم دريافت نکرده‌اند و مهمتر اينکه دارند فرصت آماده‌سازي براي جام جهاني را هم از دست مي‌دهند.


* من نظرم اين است براي اينکه شانس‌مان براي نمايشي با افتخار در جام جهاني بالاتر باشد، نياز به تمرين بهتر داريم. همان کاري که ايويچ در سال 1998 کرد. همان حرفي که او آن سال براي پيشرفت فوتبال‌تان زد ولي من نمي‌خواهم جاي ايويچ باشم جايي که بدون حق و حقوق دارم کار مي‌کنم و يک هفته مانده به جام جهاني عذرم را بخواهند و بگويند به سلامت!


* فرگوسن گفت بمان و جانشينم شو. از رد پيشنهاد سرمربيگري منچستريونايتد پشيمان نيستم.


* يک شکاف کوچک هم يک کشتي بزرگ را غرق مي‌کند. ما خودمان در حال سوراخ کردن اين کشتي هستيم. در اين رودخانه خطرات مختلفي ما را تهديد مي‌کند، اما به غير از اين بايد آبي که وارد کشتي شده را هم خارج کنيم. اين کار ما را سخت‌تر از گذشته مي‌کند.


* براي کسي که بازي تيم ملي کشورش را نمي‌بيند، وقتي ندارم! (جواب او به قلعه‌نويي که به مناظره دعوتش کرده بود)


* ايستاده‌ام، اما اگر مشکل ايران من هستم، مي‌روم.


* من قول مي‌دهم زندگي و بازي را براي رقيبان‌مان در جام جهاني هم سخت و جهنم کنيم.


* آرژانتين فقط مسي نيست، آن‌ها تيمي هستند که ستاره‌هاي متعددي دارند که در سطح اول جهان بازي مي‌کنند از جمله دي‌ماريا، هيگواين و غيره. البته ما هم دکتر ديگو را در تيم ملي داريم که براي خودش يک پا مسي است!


* افتخار مي‌کنم اگر رئيس‌جمهور روحاني از هوادارانم باشد.


* امروز روي ايران شرط مي‌بندم، نه روي آرژانتين! (قبل از بازي با آرژانتين)


* امروز اتفاق بدي افتاد. دو نفر نتيجه بازي را رقم زدند؛ يکي مسي و يکي هم داور بازي. (بعد از بازي با آرژانتين)


* نيامده‌ام برزيل که بازنده خوشحال باشم. حالا همه دنيا به فوتبال ايران احترام مي‌گذارند.


* جام جهاني... جام جهاني بسيار خوبي بود!


* بعضي وقت‌ها در رسانه‌ها يک موج شايعه راجع به سطح و پروفايل بازي‌هاي دوستانه ما به وجود مي‌آيد. من شاهد بودم که مي‌گويند چرا ما جلوي برزيل، آرژانتين، ساحلعاج، ايتاليا و... بازي نمي‌کنيم؟ اين دقيقاً يک بازي تظاهر‌آميز ذهني است. رسانه‌ها و مطبوعات جدي نبايد اجازه دهند بعضي افراد اين شوخي‌هاي توهم‌آميز و تظاهر‌آميز را انجام دهند.


* بعضي افراد ترجيح مي‌دهند زير درخت نارگيل بنشينند و کل زندگي‌شان منتظر يک معجزه باشند. براي همين است که اکثر مواقع نارگيل به سرشان مي‌خورد!


* خوشحالم منتقدانم هنوز زنده هستند. بار ديگر تکرار مي‌کنم اين مسئله‌اي نيست که زياد به آن فکر نمي‌کنم. داستان پيرمرد و نوه و قاطر را يادتان نرود. هيچ وقت اين مشکل حل نمي‌شود. زندگي به همين شکل است. تنها راه حل اين است که بخواهي آن‌ها را زنده زنده و خام بخوري. آن‌ها را از بين ببري ولي ذائقه من فرق دارد، جوجهکباب را ترجيح مي‌دهم. آن‌ها را زنده زنده بخوري دل درد مي‌گيري!


* يک ضرب‌المثل هست که مي‌گويد حقيقت پايدار است و آينده گوياي همه چيز. من دوست دارم با حقايق و دستاوردهايم حرف بزنم نه با صحبت‌هاي غير صحيح و وعده و وعيد‌هاي ساده‌انگارانه.


* علي کريمي هم مثل گيگز و فان نيستلروي و کاستا فاکتور‌هاي اخلاقي لازم را دارد. او شجاعت را دارد، کاراکترش را دارد. از همه مهمتر براي خود من بازي کرده است. با اين شرايط بايد چه کسي غير از او را انتخاب مي‌کردم؟ کريمي به من وفادار بود. (روزي که کريمي مربي تيم ملي شد)


* وقتي يک نفر مي‌گويد چرا 50 روز اردو براي تيم ملي برگزار مي‌کنيد (صدايش را بلند مي‌کند و با انگشت روي ميز مي‌کوبد) من فقط اميدوارم يک نفر بگويد چرا 50 روز است؟! 50 روز کم است بايد بيشتر اردو بگذاريم. بيشتر بازي برگزار کنيم.


* باعث و باني خط خوردن پيام از تيم ملي من بودم و حتماً من را لعنت کرده است. اگر فکر مي‌کنيد کسي شما را دارد مي‌فرستد جهنم، شما مسير خودتان را برويد که به جهنم نيفتيد تا کسي را لعنت کنيد. بايد اين‌قدر ادامه بدهيد که ديگران را مورد لعنت قرار دهيد. خيلي شفاف. پيام صادقيان بازيکن جوان و مستعدي است ولي حقايق ديگري روي ميز است. خودتان مي‌بينيد. خودش پاسخگوي اعمال خودش بود، با اتفاقاتي که در پرسپوليس افتاد. بازيکن جواني است ولي بايد خيلي ياد بگيرد تا بتواند در سطح بالايي ياد بگيرد. او من را مورد چالش قرار داد که به جهنم بروم! من خودم آن شخصي خواهم بود که او را به جهنم مي‌اندازم تا ياد بگيرد حرفه‌اي شود و بازيکن خوبي براي فوتبال ايران باشد.


* وقتي در بازي مقابل کره‌جنوبي اخراج شدم، يک پسر بچه کوچک يک پرچم کوچک به من داد و من تا آخر بازي اين پرچم را در دست داشتم. من آدمي نيستم که به خرافات و شعبده‌بازي اعتقاد داشته باشم، اما از آن بازي سعي مي‌کنم هميشه چيزي شبيه پرچم ايران همراه داشته باشم. به خصوص آن پرچم کوچک را هميشه در کنارم دارم.


* آزمون جوان آينده‌داري است و آينده‌اي فوق العاده دارد. آزمون در سطح جهان يکي از مهاجمان خوب است و مثل نيستلروي است. (بعد از درخشش در جام ملت‌هاي استراليا)


* آقاي قلعه‌نويي ضربه زدن به تيم ملي را رهبري کرد. آقاي درخشان هم بعد از مصاحبه قلعه‌نويي صحبت کرده و گفته که بازيکنان تيم ملي بايد عراق را با اختلاف گل حتي با 10 نفره بودن شکست دهند و کي‌روش هم بايد اخراج شود. زمان آن مي‌رسد که بگويم بس است ديگر. حميد درخشان چه اجازه فکري به خود مي‌دهد که در مورد تيم ملي صحبت کند. فردي که به عنوان مربي تيم فوتبال زير 17 سال بهترين عملکردش را با تقلب و استفاده از بازيکنان صغر سن رقم زد. موضوعي که در نهايت باعث محرومت چهار ساله ايران و باعث شرم کشورش شد. فردي که در سال 1986 و در زمان مربيگري دهداري در تيم ملي به همراه 13 بازيکن ديگر تيم ملي کشورش را تحريم کرد. قلعه‌نويي و درخشان استحقاق حضور در فوتبال را نداشته و حقشان نيست روي نيمکت مربيگري بنشينند. اين دو نفر مسئول يکسري وظايف در فوتبال ايران هستند، اما شکي نداريم که يک قبيله در پشت آن‌ها هست.


* اگر با مار‌ها بگرديد مي‌خزيد و سم تف مي‌کنيد! (در بحبوحه دعوا با برانکو)


* مخالفت قلعه‌نويي با تيم ملي چيز جديدي نيست. اگر در برنامه جديد موفق نبوديم دليل را از قلعه‌نويي و برانکو جويا شويد!


* علي کريمي من را نااميد کرد. آقاي کريمي! اسامي مار‌ها و عقرب‌ها را نمي‌آورم؟ آن‌ها همان افرادي هستند که برخورد بسيار نامناسب و توأم با بي‌احترامي، در زمان حضور در تيم ملي با شخص خود شما داشتند. کريمي بهتر از هر کسي بايد بداند، من در 5 سال گذشته نشان دادم فردي نيستم که اجازه بدهم و يا اين فرصت را در اختيار کسي بدهم که جسارت و جرأت من را زير سؤال ببرد. (وقتي کريمي گفته بود کي‌روش شهامت ندارد اسم مار‌ها و عقرب‌ها را بياورد)


* مردم ايران يادشان است شما بازيکنان اوکرايني را با چند صد هزار دلار آورديد. در پشت صحنه برنامه تيم ملي را بايکوت کرديد. شما قدرت داريد، چون صورت خود را پشت باشگاه پرسپوليس پنهان کرديد. بايد بگويم اين کشور شايد براي شما و من کوچک شده باشد. (بعد از جام جهاني روسيه و عليه برانکو)
* به عادل مي‌گويم اعضاي خانواده من در تيم ملي نيستند. برادرم و پسرم را به عنوان مربي نياورده‌ام. در کارم دخالت در بيزينس و تجارت نکرده‌ام. برعکس، اگر کسي بدهکار باشد، فدراسيون است، چون از جيب خودم براي هتل‌ها و کمپ‌ها خرج کرده‌ام.


* آقاي برانکو، همان زماني که اوکرايني‌ها را به تيم‌تان آورديد که بازي هم نکردند، من براي ساختمان پک هزينه کردم. »


منبع: خبرورزشي



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محروميت داوري که به بازيکن پس گردني زد!

عصبانيت طرفداران منچستريونايتد: پوگبا را به رئال بفروشيد

عملکردن کريم بنزما به قولي که به دخترش داده بود

پرونده جنجالي همجنسگرايي در فوتبال ايران

محروميت اشکان دژاگه از بازي با پرسپوليس بخاطر کتک زدن تماشاگر؟!

واکنش همسر ايکاردي به عملکرد رونالدو در يوونتوس: کار خاصي نکرده!

سکوت محسن فروزان در اينستاگرامش شکست! عکس

اقدام غيرمنتظره مهاجم الاهلي عربستان قبل از بازي با پرسپوليس

چيزهايي که هواداران تراکتورسازي هنوز ياد نگرفته اند

ادعاي جنجالي دختر 18 ساله درباره فوتباليست سرشناس

منتظر نقل و انتقالات جنجالي باشيد؛ رحمتي در تراکتور, دژاگه در استقلال

رفتار زشت رونالدو با هم تيمي هايش بعداز حذف مقابل آژاکس

اين چند بازيکن خريد 400 ميليون رئال مادريد! عکس

واکنش مهدي طارمي به کتک خوردن شجاعي در تبريز! عکس

واکنش احساسي فرهاد مجيدي به درگذشت هوادار جوان استقلال

سبک زندگي لاکچري الکساندر دل پيرو در آمريکا با خانه اي رويايي! عکس

اگر جاي عادل فردوسي پور بوديم کدام کار را انجام ميداديم؟

خواستگاري فوتباليست سرشناس از خانم دکتر دندانپزشک! عکس

ستاره سپاهان بازي با پرسپوليس را از دست داد

جزئيات باورنکردني از شرط بندي دروازه بان سرشناس!!

جنجال تماشاگران تراکتورسازي؛ کتک خوردن مسعود شجاعي از تماشاگر!

عصبانيت علي دايي؛ وقتي جيک بازيکنان سايپا در نمي آمد!

جدايي راحت و بي دردسر رشيد مظاهري از ذوب آهن!

سکوت محسن فروزان شکست!

استقبال شديد مردم از جشن امضاي کتاب عادل فردوسي پور! عکس

توفان جديد در فوتبال ايران با افشاگري علي دايي!

رونالدو در فکر ترک يوونتوس؛ مشکل کريس با چه کسي است؟

گزارشگر جديد به جاي عادل فردوسي پور در شبکه 3 مشخص شد

شوخي ديويد بکام با همسرش ويکتوريا و انتشار عکس بدون آرايش وي! عکس

عادل فردوسي پور سوار بر تراکتور در مناطق سيل زده! عکس

رئال مادريد امباپه را نمي خواهد!

رونالدو مانع تمديد قرارداد ستاره رئال مادريد؛ بيا يوونتوس!

جمع آوري کمک توسط امير قلعه نويي براي سيل زدگان! عکس

تيپ مسي و پسرانش در حال رفتن به عيد ديدني! عکس

پست تلخ علي کريمي براي سيل زدگان! عکس

پيام زيبا و جالب باشگاه آ اس رم بخاطر سيل در ايران! عکس

کنايه احمدرضا عابدزاده به مسئولين بخاطر سيل هاي پي در پي! عکس

گزارشگر دربي؛ منتظر فردوسي پور نباشيد

پست عاشقانه حسين ماهيني براي همسرش به مناسبت سالگرد ازدواج! عکس

روش عجيب فروش بليط دربي همراه با سوءاستفاده!!

ريختن آب جوش برروي کمک داور زن!! عکس

نقش مهم منصوريان و ذوب آهن در تعيين قهرمان ليگ برتر

سوژه شدن شباهت راموس به بازيگر کانادايي! عکس

3 ستاره اي که تابستان بارسلونا را ترک مي کنند

حقوق پل پوگبا در رئال مادريد چقدر است؟

کفش هاي ورزشي جديد مسي با طرح سريال بازي تاج و تخت! عکس

ترفند پاري سن ژرمن براي نگه داشتن نيمار و امباپه

عابدزاده از شرايط رستوران داري در شب عيد گفت

نام دروازه بان بايرن مونيخ برروي کره اسب رفيقش!

ماجراي متني که همسر وحيد طالب لو براي بهداد سليمي نوشت