آخرین اخبار

از شهاب حسيني تا نورگل يشيلچاي: بازيگران روي پرده سينما + عکس سينما

از شهاب حسيني تا نورگل يشيلچاي: بازيگران روي پرده سينما + عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - فيلمهاي جديد روي پرده سينما

با به پايان رسيدن سي‌وهفتمين جشنواره فيلم فجر، سينماهاي سراسر کشور به شرايط قبل خود بازگشته‌اند و از چهارشنبه 24 بهمن‌ماه هفت فيلم سينمايي در ژانرهاي گوناگون با بازيگران مختلف روي پرده رفته‌اند. "آشغال‌هاي دوست داشتني"، "جن زيبا"، "سوء تفاهم"، "ضربه فني"، "قرارمون پارک شهر"، "مأموريت غيرممکن"، "هت‌تريک" از جمله آثاري هستند که روي پرده سينما رفته‌اند.

«آشغال‌هاي دوست داشتني»

«آشغال‌هاي دوست داشتني» به کارگرداني محسن اميريوسفي که حدود 6 سال از زمان ساختش مي‌گذرد از جمله فيلم‌هايي است که از چهارشنبه 24 بهمن‌ماه روي پرده رفت. امير يوسفي اکران اثرش با حاشيه‌هايي همراه بود و تا مدتي بيش اجازه نمايش به آن داده نمي‌شد و حتي در ادوار مختلف جشنواره‌هاي فيلم فجر هم امکان حضور پيدا نکرد، توانست بعد از گذشت 6 سال رنگ پرده سينما را به خود ببيند.

بيشتر بدانيد : اکران آشغال هاي دوست داشتني بعد از 6 سال + عکس

کارگردان «آشغال‌هاي دوست داشتني» در اولين اکران عمومي اثرش بيان کرد:

اين اثر، فيلم به روزي است و با وجود آنکه 6 سال از ساختنش مي‌گذرد اما همچنان مطابق با مسائل روز است و ما براي رسيدن اين فيلم به سينما 6 سال صبوري کرديم.

هديه تهراني، شهاب حسيني، نگار جواهريان و اکبر عبدي در «آشغال‌هاي دوست داشتني»
هديه تهراني، شهاب حسيني، نگار جواهريان و اکبر عبدي در «آشغال‌هاي دوست داشتني»

او همچنين با تاکيد بر اينکه 6 سال از زمان ساخت اين فيلم مي‌گذرد، اظهار کرد:

اين لحظه براي من بسيار عجيب است زيرا توقع هر فيلمسازي اين است که وقتي ساخت اثرش به پايان رسيد بتواند روي پرده به نمايش درآيد اما 6 سال اکران فيلم به تعويق افتاد و اميدوارم اين شرايط براي هيچ فيلمساز و فيلم ديگري رخ ندهد. با اين حال مي‌خواهم بگويم اکنون مهم اين است که فيلم به نمايش درآمده و بياييد تصور کنيم «آشغال‌هاي دوست داشتني» همين هفته پيش ساخت آن به پايان رسيده و توانسته اکنون روي پرده برود.

بيشتر بدانيد : تيزر فيلم هديه تهراني که 6 سال توقيف بود

شيرين يزدان‌بخش، حبيب رضايي، هديه تهراني، نگار جواهريان، اکبر عبدي، صابر ابر و شهاب حسيني از جمله بازيگراني هستند که در اين اثر به ايفاي نقش پرداخته‌اند. صابر ابر که در اين فيلم نقش آفريني مي‌کند، در فيلم سينمايي «هت تريک» هم بازي کرده و به اين ترتيب دو اثر از او همزمان روي پرده است. اکبر عبدي هم علاوه بر بازي در اين فيلم در «سوء تفاهم» هم حضور دارد.

«جن زيبا»

«جن زيبا» ساخته بايرام فضلي محصول مشترکي بين ايران و ترکيه است و نورگل يشيلچاي از بازيگران سينماي ترکيه در اين اثر ايفاي نقش کرده است. او در اين فيلم نقش زني را بازي مي‌کند که بعد از يک حادثه، توانايي صحبت‌کردن را از دست مي‌دهد و در «جن زيبا» چادر به سر دارد.

نورگل يشيلچاي در «جن زيبا»
نورگل يشيلچاي در «جن زيبا»

اين اثر روايتي از زندگي مردي به نام يدالله است که يک سال است زنش را از دست داده و شب‌ها در خانه بزرگ و قديمي‌اش تنهاست. از ديگر بازيگران اين فيلم مي‌توان به فرهاد اصلاني، ليلا زارع، ليلا موسوي، محرم زينالزاده، ميثم پويانفر، علي اکبر جعفري، هوشنگ رادي پور و منظر لشگري اشاره کرد.

بيشتر بدانيد : ناگفته هاي نورگل يشيلچاي، بازيگر ترکيه اي از بازي در فيلم ايراني

«سوء تفاهم»

«سوء تفاهم» هفتمين اثر احمدرضا معتمدي است که در جشنواره فجر سال گذشته در پنج رشته نامزد دريافت سيمرغ بلورين شد. در اين فيلم مريلا زارعي، پژمان جمشيدي، هانيه توسلي، کامبيز ديرباز، مهدي فخيم‌زاده و اکبر عبدي ايفاي نقش مي‌کنند. در «سوء تفاهم» که داستاني معمايي اجتماعي دارد، ترکيب متفاوتي از بازيگران حضور دارند. از هنرمنداني که بيشتر به کارهاي کمدي معروف هستند مانند اکبر عبدي تا بازيگران فيلم‌هاي اکشن و جدي مانند مهدي فخيم زاده در کنار هم قرار گرفته‌اند.

 مريلا زارعي، پژمان جمشيدي، هانيه توسلي در «سوء تفاهم»
مريلا زارعي، پژمان جمشيدي، هانيه توسلي در «سو تفاهم»

مهدي فخيم زاده بازيگر اين فيلم سينمايي که نقش نسبتاً کوتاهي هم برعهده دارد، پاييز امسال وقتي سر صحنه فيلمبرداري براي فيلم «مشت آخر» به کارگرداني خودش بود در جاده چالوس دچار سانحه شد و مدتي در بيمارستان بستري بود و اين روزها وضعيت جسمي‌اش مناسب است. پژمان جمشيدي که از چند سال پيش وارد عرصه سينما و حتي تئاتر شده است براي بازي در فيلم «سوء تفاهم» نامزد دريافت جايزه بهترين بازيگر نقش مکمل م رد شد که البته نامزدي او هم با حواشي‌اي همراه بود.

بيشتر بدانيد : روايت مريلا زارعي از سکانس خشني با 60 برداشت و سعه صدر پژمان جمشيدي + تصاوير

«ضربه فني»

«ضربه فني» فيلمي پر بازيگر ساخته غلامرضا رمضاني از ديگر فيلم‌هايي است که از چهارشنبه همين هفته روي پرده رفته و در آن نسيم ادبي، افشين هاشمي، نازنين احمدي، سيروس همتي، مجيد نوروزي، درسا بختيار، مليحه کيا، سپهراد فرزامي، سياوش اسدپور، علي ملکيان، حسين لطفي، متين جان‌جانه، محمدامين مرادي، پوريا ايماني و هستي فرامرزي نقش آفريني کرده‌اند.

نسيم ادبي و افشين هاشمي در «ضربه فني»
نسيم ادبي و افشين هاشمي در «ضربه فني»

داستان اين فيلم درباره سه نوجوان است که هر کدام از راهي به دنبال قهرماني در يک جام معتبر هستند اما هميشه قهرمان اوني نيست که برنده ميشه! «ضربه فني» که اثري براي مخاطب نوجوان است، در سي و يکمين جشنواره فيلم‌هاي کودکان و نوجوانان توانست سه جوايزي را به نام خود بزند و پروانه زرين بهترين فيلم نوجوان را بدست آورد و بازيگران نوجواني در آن حضور دارند.

«قرارمون پارک شهر»

«قرارمون پارک شهر» فيلمي به کارگرداني فلورا سام است که در آن شقايق فراهاني، ماه چهره خليلي، امين زندگاني، سام نوري، سياوش طهمورث، اميد روحاني، افسر اسدي، شيوا خسرومهر، مريم کاوياني، نرگس محمدي و محمدرضا شريفي نيا و… بازي مي‌کنند.
اين فيلم ماجراي زندگي خانم نويسنده‌اي را روايت مي‌کند که در حين نوشتن آخرين رمان خود پرده از حقايق زندگي‌اش برداشته مي‌شود.

شقايق فراهاني در «قرارمون پارک شهر»
شقايق فراهاني در «قرارمون پارک شهر»

امين زندگاني بعد از چند سال فاصله از سينما، در اين فيلم حاضر شده است البته او از بازيگران انيمشين «در مسير باران» هم بود که چندي پيش روي پرده سينماها رفت.
شقايق فراهاني هم از جمله بازيگران پر کار سينمايي علاوه بر آنکه امسال در جشنواره فيلم فيلم فجر در بيش از يک فيلم حضور داشت، از ابتداي سال سينمايي هم در فيلم‌هايي با ژانرهاي گوناگون روي پرده سينماها ديده شد. از بازي در فيلم کودک و نوجوان «دزد و پري» تا فيلم اجتماعي و جدي «پاسيو» از اين هنرمند در سينماها به نمايش درآمد.

«مأموريت غيرممکن»

علي اوجي، پادينا رهنما، سارا خوييني‌ها، مهران رجبي، نسرين نصرتي، يوسف صيادي و پژمان بازغي با هنرمندي جمشيد هاشم‌پور و محمدرضا شريفي‌نيا و براي اولين بار در سينما با حضور حامد همايون، رضا يزداني و اميرعباس گلاب، با صداي محمد عليزاده همه در فيلم «مأموريت غيرممکن» بازي کرده‌اند. در اين اثر که به گفته عوامل سازنده آن يک فيلم طنز اجتماعي است، حضور خوانندگاني چون حامد همايون، رضا يزداني و امير عباس گلاب از نکات قابل توجه است به همين دليل آن را اولين کنسرت سينمايي مي‌دانند که کارگرداني آن را يعقوب غفاري برعهده داشته است.

محمدرضا شريفي‌نيا و پژمان بازغي در «مأموريت غيرممکن»
محمدرضا شريفي‌نيا و پژمان بازغي در «مأموريت غيرممکن»


البته رضا يزداني پيش از اين نيز در چندين فيلم سينمايي حضور داشته و ايفاي نقش کرده بود اما حامد همايون و امير عباس گلاب اولين بار است که در يک فيلم سينمايي در ليست بازيگران حضور دارند. علي اوجي هم که بيشتر به عنوان يک تهيه کننده آثار هنري شناخته مي‌شود و در سريال‌ها و فيلم‌هاي مهران مديري همراه او بوده در اين فيلم ايفاي نقش کرده است و از اولين تجربيات او در حوزه بازيگري سينما است.

«هت تريک»

«هت تريک» با بازي امير جديدي، پريناز ايزديار، ماهور الوند و صابر ابر اولين نمايش خود را در جشنواره جهاني فيلم فجر تجربه کرد و توانست جايزه بهترين فيلمنامه را نيز از آن خود کند. اين فيلم همچنين در بخش رقابتي اصلي جشنواره شانگهاي نيز حضور داشت و با آثاري از کشورهاي کانادا، آمريکا، لهستان، چين، سوئيس، دانمارک، ايتاليا، روسيه، ژاپن، فرانسه و هلند رقابت کرد.

 امير جديدي، پريناز ايزديار و ماهور الوند در «هت تريک»
امير جديدي، پريناز ايزديار و ماهور الوند در «هت تريک»

از ديگر بازيگران اين فيلم سينمايي که کارگرداني آن را رامين لوافي برعهده داشته و درون مايه‌اي اجتماعي دارد، مي‌توان به همايون ارشادي، کيانا دريابک، عليرضا ديلمي، عبدالله احساني، بشير اصلانيان، نيما ابراهيمي، مارال بالايي، داود سليماني، مينا سليمي، نازنين رادپي، آرش شريفي، هستي سبحاني‌زاده، تورج الوند، رضا دودانگه اشاره کرد. امير جديدي که در سي و ششمين جشنواره فيلم فجر سيمرغ بلورين اين جشنواره را براي بازي در فيلم‌هاي «تنگه ابوقريب» و «عرق سرد» دريافت کرد در اين فيلم هم يکي از نقش‌هاي اصلي را برعهده دارد. ماهور الوند نيز در سي و ششمين دوره جشنواره فيلم فجر براي بازي در اين فيلم سيمرغ بلورين بهترين بازيگر زن را به نام خود زد.

بيشتر بدانيد : هت ريک پريناز ايزديار در سينماها + تصاوير

بيشتر بدانيد : فيلم هاي خوبي که قرار است پاييز اکران شوند + عکس


منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)