آخرین اخبار

دستگيري دو برادر در پرونده قتل مسافرکش حوادث

دستگيري دو برادر در پرونده قتل مسافرکش

  بزرگنمايي:

چه خبر - دستگيري دو برادر در پرونده قتل مسافرکش

معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، از دستگيري دو برادر در يک پرونده جنايت خبر داد، که چندي پيش اقدام به قتل يک مسافرکش درمقابل متروي آزادگان کرده بود.

سرهنگ علي وليپور گودرزي، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، در توضيح اين خبر گفت: در مورخه 23 مهرماه از بيمارستان شهيد فياض بخش به کلانتري 153 شهرک وليعصر اعلام شد مردي حدودا 35 ساله بر اثر اصابت جسم تيز به ناحيه قفسه سينه و با وجود انجام اقدامات درماني فوت کرده است.

با تأييد خبر اوليه از سوي کلانتري 153 شهرک وليعصر، پرونده مقدماتي با موضوع "قتل عمـد" تشکيل و جهت ادامه رسيدگي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

در همان تحقيقات اوليه کارآگاهان اداره دهم اطلاع پيدا کردند که مقتول طي يک نزاع و درگيري در بزرگراه آيت الله سعيدي - محدوده ايستگاه مترو آزادگان به قتل رسيده است.

کارآگاهان با مراجعه به محل جنايت، با شناسايي شاهدان صحنه جنايت به تحقيق از آن‌ها پرداختند؛ شاهدان صحنه جنايت در اظهاراتي مشابه عنوان کردند که جواني حدودا 25 ساله به خاطر محل پارک خودرو شخصي‌اش با تعدادي از رانندگان مسافرکش در محدوده ايستگاه مترو درگير شده و در ادامه، با چاقو ضربه‌اي به يکي از راننده‌ها وارد و پس از آن با يک خودرو پرايد از محل متواري شده است.

کارآگاهان اداره دهم با انجام تحقيقات ميداني و بهره‌گيري از اطلاعات بدست آمده از شاهدان صحنه جنايت و بويژه تصاوير بدست آمده از دوربين‌هاي مداربسته موفق به شناسايي خودرو پرايد قاتل به شماره انتظامي مشخص شدند؛ با شناسايي محل سکونت جوان متواري شده از محل جنايت بنام "اميرعلي" (25 ساله) در محدوده شهرک وليعصر، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که وي پس از ارتکاب جنايت، از شهر تهران متواري شده است.

با گذشت يک ماه از زمان فرار متهم از شهر تهران، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که وي اخيرا به تهران مراجعه کرده است؛ بلافاصله تحقيقات پليسي جهت شناسايي مخفيگاه اميرعلي آغاز شد و سرانجام آخرين مخفيگاه وي در شهرک وليعصر شناسايي و متهم نيز در مورخه 21 آبان‌ماه دستگير شد.

با دستگيري "اميرعلي" و عليرغم شناسايي وي از سوي تعدادي از شاهدان صحنه جنايت، وي منکر ارتکاب جنايت شده و به کارآگاهان گفت: "برادرم روز جنايت ماشين مرا به امانت گرفته بود. زمانيکه به خانه برگشت بسيار ترسيده بود؛ عنوان کرد که طي يک درگيري، فردي را با چاقو زده و احتمالا اين شخص فوت کرده است؛ خيلي ترسيده بودم، چون ماشين به نام من بود و به همين علت از تهران فرار کردم".

با توجه به اظهارات "اميرعلي" در معرفي برادر کوچکش به نام "سعيد" (18 ساله) به عنوان عامل جنايت، کارآگاهان اداره دهم با مراجعه به محل سکونت وي در شهرک وليعصر اطلاع پيدا کردند که او پس از دستگيري برادرش متواري شده است.

در شرايطي که اقدامات پليسي جهت دستگيري "سعيد" در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته بود، در تاريخ ششم آذرماه با مراجعه به اداره دهم پليس آگاهي، خود را به عنوان عامل اصلي جنايت در محدوده ايستگاه مترو آزادگان معرفي کرد و به کارآگاهان گفت: "آنروز به خاطر محل پارک خودرو با تعدادي از رانندگان مسافرکش درگيري لفظي پيدا کرده بودم؛ ناگهان مرد جواني از خودرو شخصي‌اش پياده شد و بدون آنکه دخالتي در درگيري من با ساير راننده‌ها داشته باشد، با چوب دستي که از داخل ماشين خود آورده بود به من حمله‌ور شد و چندين ضربه به من زد؛ من نيز با برداشتن چاقو از داخل ماشين، قصد دور کردن وي (مقتول) از خودم را داشتم که ناگهان متوجه شدم يکي از ضربات چاقويي که به سمت او پرتاب کردم، به قفسه سينه اش برخورد کرده و روي زمين افتاد".

سرهنگ کارآگاه علي وليپور گودرزي، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در ادامه رسيدگي به اين پرونده، اقدام به مواجه حضوري ميان شاهدان صحنه جنايت و دو برادر کردند؛ تعدادي از شاهدان اميرعلي و تعداي ديگر سعيد را به عنوان عامل اصلي جنايت معرفي کردند که در ادامه، صبح روز امروز هفتم آذرماه هر دو نفر آن‌ها به شعبه سوم بازپرسي دادسراي ناحيه 27 منتقل شدند.

منبع: fararu.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تنبيه معلم، دانش‌آموز را روانه بيمارستان کرد

باند دختر رزمي‌کار و همدستانش متلاشي شد

قتل همسر در ملاقات زندان

کشف 288کيلوگرم هروئين از کاميون ايراني در اروپا

حريق يک مدرسه در محمودآباد

اعتراف به همسرکشي بعـد از 55روز

عامل تبليغ خاص آرايشگاه زنانه دستگير شد

بازداشت معلم به اتهام کتک زدن دختر دانش‌آموز

تهديد به انتشار تصاوير دختر جوان توسط خواستگار

خودکشي پدر به خاطر اعتياد پسر

مرگ 7 دختر و پسر در ويلاي دماوند

سارق موبايل‌قاپ زمينگير شد

زلزله 5 ريشتري هرمزگان را لرزاند

جوان ايراني بعد از قتل از کانادا گريخت و برگشت

توضيح پليس کرمانشاه درباره برخورد با يک مجرم

قاتل کودک 11 ساله: خودم قرباني تجاوز هستم

حمله انتحاري به اتوبوس سپاه در سيستان و بلوچستان

سقوط هواپيماي فوق سبک در کاشمر

پسر 12 ساله خودش را حلق‌آويز کرد

فريب دختران با خودروي شاسي بلند و ويلا

دانش‌آموز متهم به قتل معلم در آستانه اجراي حکم

کشته شدن 6 سرباز پاکستاني در مرز ايران

انهدام باند سرقت «اقدس گاو باز»

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازيگري

دستگيري 8 نفر در ارتباط با حادثه زاهدان

گردش ماليِ عجيب قاچاقچيان انسان در ايران

محاکمه جواني که دلال ارز را کشت

قاتل «سُلاله» اعدام شد

قتل زن صيغه‌اي به خاطر فحاشي به مادر شوهر

قتل در افغانستان، دستگيري در ايران

ضرب و شتم دانش‌آموز اين بار در اروميه

آمريکا، يک پيرمرد 70 ساله را اعدام کرد

وقوع زمين لرزه 7.1 ريشتري در پرو

قصاص، عاقبت قتل به خاطر ظرف شستن

دستگيري مرد شيطان‌صفت در نياوران

سقوط يک فروند بالگرد اورژانس با 4 سرنشين

اسامي شهداي حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

تجاوز مرد ماساژور به 4 کودک

جوان 27 ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

خودکشي دسته جمعي در مرکز ترک اعتياد هرمزگان

سرقت 3 ميلياردي توسط کارمند اخراجي شرکت

تجاوز، پايان شوم عشق اينستاگرامي

ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا

سقوط مجدد يک جنگنده هندي در مرز پاکستان

حمله سگ‌هاي ولگرد به يک خانم در لواسان

سرقت 500 ميليوني راننده سرويس مدرسه

کلاهبرداري با عنوان آژانس و تور‌هاي گردشگري

دستگيري مزاحم اينستاگرامي دختر جوان

نقشه سرقت از جواهرفروشي سعادت‌آباد لو رفت