آخرین اخبار

سرقت‌هاي مسلحانه‌ دو برادر سابقه دار حوادث

سرقت‌هاي مسلحانه‌ دو برادر سابقه دار

  بزرگنمايي:

چه خبر - سرقت‌هاي مسلحانه‌ دو برادر سابقه دار

سرهنگ علي وليپور گودرزي معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: ساعت 14:00 روز پنجشنبه مورخ 1397/09/07 فردي دستبند به دست به واحد گشت کلانتري 137 جنت آباد مراجعه و عنوان داشت از دست دو سارق مأمور نما گريخته است.

معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ افزود: اين شخص پس از انتقال به کلانتري در اظهاراتش به مأمورين عنوان کرد که سرنشينان يک خودرو سمند سفيد در حالي که اسلحه و دستبند در اختيار داشتند، در خيابان جنت آباد بدون نشان دادن کارت شناسايي جلو مرا گرفته و ضمن معرفي خود به عنوان مأمور اقدام به زدن دستبند به دستانم کرده و مرا سوار ماشين کردند؛ آن‌ها پس از سوار کردنم به ماشين اقدام به گرفتن گوشي تلفن همراه، کارت‌هاي بانک، وجه نقد و ... کردند.

وي ادامه داد: مالباخته در خصوص نحوه‌ي فرار خود از دست افراد مأمور نما گفت: زماني که مرا سوار ماشين کردند، سرنشينان سمند بر خلاف رفتار مأمورين واقعي اقدام به گرفتن رمز عار بانک‌ها کرده و در مقابل يک دستگاه خودپرداز توقف کرده تا رمز کارت عابر بانک‌ها را امتحان کنند؛ ديگر اطمينان پيدا کردم که آن‌ها مأمور نيستند و به همين علت در يک لحظه از متوقف بودن ماشين در کنار خيابان استفاده کرده و در حاليکه به دستانم دستبند زده شده بود از سمند پياده شده و فرار کردم.

سرهنگ وليپور گفت: با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع "سرقت مسلحانه در پوشش مأمور"، پرونده جهت ادامه رسيدگي در اختيار اداره يکم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و با انجام اقدامات ويژه پليسي، بهره گيري از اظهارات مالباخته و تصاوير بدست آمده از دوربين‌هاي مداربسته بانکي موفق به شناسايي يکي از مجرمان سابقه دار به نام امير (34 ساله) شدند که پيش از اين بار‌ها به اتهام "سرقت تحت پوشش مأمور" و "سرقت مسلحانه" دستگير و روانه زندان شده بود و آخرين بار نيز به اتهام "آزار و اذيت جنسي" دستگير و سال گذشته از زندان آزاد شده است.

معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ تصريح کرد: با شناسايي تصوير امير به عنوان يکي از سرنشنيان خودرو سمند سفيد رنگ، کارآگاهان اداره يکم با انجام اقدامات پليسي اطلاع پيدا کردند که برادر "امير" به نام "حسام" (36 ساله) نيز يکي از مجرمين سابقه دار در زمينه سرقت داخل خودرو مي‌باشد که البته يک خودرو سمند سفيد در اختيار دارد.

وي گفت: در ادامه رسيدگي به پرونده و با شناسايي مخفيگاه اين دو برادر در منطقه تهرانسر، کارآگاهان اداره يکم پليس آگاهي به اين محل مراجعه و در ساعت 10:00 روز شنبه مورخه 1397/09/17 موفق به دستگيري هر دو برادر شدند؛ در زمان دستگيري، دو برادر درحاليکه با خودرو سواري سمند قصد خارج شدن از مخفيگاه خود را داشند، با اطلاع از حضور پليس تلاش کردند تا از دست کارآگاهان متواري شوند که بلافاصله خودرو آن‌ها از ناحيه لاستيک مورد هدف گلوله قرار گرفت و پس از توقف خودرو هر دو نفر دستگير شدند.

سرهنگ وليپور تصريح کرد: در بازرسي از مخفيگاه متهمين، کارآگاهان موفق به کشف چندين پلاک داراي سابقه سرقت، چراغ گردان، يک قبضه اسلحه وينچستر، يک دستگاه موتورسيکلت ns داراي سابقه سرقت و ... شدند. در بررسي سابقه‌ي موتورسيکلت مسروقه نيز مشخص شد که متهمان اين موتورسيکلت را پس از شناسايي آن در سايت ديوار و تماس با فروشنده (مالک موتورسيکلت)، در پوشش خريدار و به شيوه مسلحانه در زمان قرار ملاقات با مالک آن جهت خريد موتورسيکلت سرقت کردند.

وي افزود: متهمان که هر دو نفرشان اعتياد شديدي به مصرف موادمخدر از نوع شيشه دارند، پس از دستگيري و انتقال به اداره يکم پليس آگاهي تهران بزرگ صراحتا به سرقت تحت پوشش مأموران همراه با تهديد سلاح گرم اعتراف کرده و در ادامه‌ي تحقيقات به سرقت‌هاي مشابه در مناطق مختلف شهر تهران بويژه در الهيه، محدوده اتوبان همت و ... اعتراف کردند.

معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت:: با اعتراف صريح متهمان به انجام سرقت‌هاي مشابه در مناطق مختلف شهر تهران، قرار قانوني از سوي بازپرس محترم شعبه نهم دادسراي ناحيه 27 تهران صادر و متهمان جهت ادامه تحقيقات و شناسايي ديگر جرايم ارتکابي در اختيار اداره يکم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي قرار گرفتند.

منبع: bultannews.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تنبيه معلم، دانش‌آموز را روانه بيمارستان کرد

باند دختر رزمي‌کار و همدستانش متلاشي شد

قتل همسر در ملاقات زندان

کشف 288کيلوگرم هروئين از کاميون ايراني در اروپا

حريق يک مدرسه در محمودآباد

اعتراف به همسرکشي بعـد از 55روز

عامل تبليغ خاص آرايشگاه زنانه دستگير شد

بازداشت معلم به اتهام کتک زدن دختر دانش‌آموز

تهديد به انتشار تصاوير دختر جوان توسط خواستگار

خودکشي پدر به خاطر اعتياد پسر

مرگ 7 دختر و پسر در ويلاي دماوند

سارق موبايل‌قاپ زمينگير شد

زلزله 5 ريشتري هرمزگان را لرزاند

جوان ايراني بعد از قتل از کانادا گريخت و برگشت

توضيح پليس کرمانشاه درباره برخورد با يک مجرم

قاتل کودک 11 ساله: خودم قرباني تجاوز هستم

حمله انتحاري به اتوبوس سپاه در سيستان و بلوچستان

سقوط هواپيماي فوق سبک در کاشمر

پسر 12 ساله خودش را حلق‌آويز کرد

فريب دختران با خودروي شاسي بلند و ويلا

دانش‌آموز متهم به قتل معلم در آستانه اجراي حکم

کشته شدن 6 سرباز پاکستاني در مرز ايران

انهدام باند سرقت «اقدس گاو باز»

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازيگري

دستگيري 8 نفر در ارتباط با حادثه زاهدان

گردش ماليِ عجيب قاچاقچيان انسان در ايران

محاکمه جواني که دلال ارز را کشت

قاتل «سُلاله» اعدام شد

قتل زن صيغه‌اي به خاطر فحاشي به مادر شوهر

قتل در افغانستان، دستگيري در ايران

ضرب و شتم دانش‌آموز اين بار در اروميه

آمريکا، يک پيرمرد 70 ساله را اعدام کرد

وقوع زمين لرزه 7.1 ريشتري در پرو

قصاص، عاقبت قتل به خاطر ظرف شستن

دستگيري مرد شيطان‌صفت در نياوران

سقوط يک فروند بالگرد اورژانس با 4 سرنشين

اسامي شهداي حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

تجاوز مرد ماساژور به 4 کودک

جوان 27 ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

خودکشي دسته جمعي در مرکز ترک اعتياد هرمزگان

سرقت 3 ميلياردي توسط کارمند اخراجي شرکت

تجاوز، پايان شوم عشق اينستاگرامي

ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا

سقوط مجدد يک جنگنده هندي در مرز پاکستان

حمله سگ‌هاي ولگرد به يک خانم در لواسان

سرقت 500 ميليوني راننده سرويس مدرسه

کلاهبرداري با عنوان آژانس و تور‌هاي گردشگري

دستگيري مزاحم اينستاگرامي دختر جوان

نقشه سرقت از جواهرفروشي سعادت‌آباد لو رفت