آخرین اخبار

توضيحات سخنگوي ناجا در رابطه با حادثه شب گذشته ورامين اجتماعي

توضيحات سخنگوي ناجا در رابطه با حادثه شب گذشته ورامين

  بزرگنمايي:

چه خبر - 4 نفر در اين حادثه شناسايي و دستگير شدند

سردار احمد نوريان معاون اجتماعي و سخنگوي ناجا در نشست خبري که امروز (يکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: نظم و امنيت کار ويژه نيروي انتظامي و محصول پليس خدمتگذار در سراسر کشور است و در تمام جوامع امنيت نياز تمام مردم است و بدون آن پيشرفت و تعالي غير ممکن است.
وي افزود: با توجه به پيچيدگي مأموريت‌ها در کشور پليس تلاش کرده در اجراي مأموريت‌ها تمام توان خود را به کار گيرد و به نيازهاي نو جامعه پاسخ روشن دهد و اين نگاه راهبردي باعث شده است بين مردم و پليس تعامل و رضايتمندي ايجاد شود، به رغم اينکه در يک سال و نيم گذشته مشکلاتي در کشور وجود داشته و پليس در صدد حل مسائل و در کنار مردم بود و تلاش کرده است که با صبر کار کند تا دولت هم بتواند مشکلات اقتصادي را سر و سامان دهد و مشکلات اقتصادي بر طرف شود.
سردار نوريان گفت: هفته نيروي انتظامي را پيش رو داريم و تلاش داريم فعاليت‌هاي پليس براي مردم روشن شود و بايد براي پيشبرد مهمترين مسئله جامعه يعني امنيت تعاملات معناداري با مردم برقرار شود.
معاون اجتماعي ناجا گفت: هفته نيروي انتظامي از 13 تا 19 مهر ماه برگزار مي‌شود و اين هفته را به تمام همکارانم از نقطه صفر مرزي تا تهران که سرما و گرما و هيچ چيزي در ارائه خدمات آن‌ها تأثيري ندارد، تبريک مي‌گويم.
سردار نوريان گفت: هفته ناجا امسال با شعار «پليس مقتدر، امين مردم» نامگذاري شده است که برگرفته از صحبت‌ها و توصيه‌هاي مقام معظم رهبري است.
وي گفت: فرمانده ناجا هميشه به نيرو‌هاي پليس توصيه کرده است که پليس مقتدر، محبوب مردم و حافظ جان و مال و ناموس آن‌ها است و مردم ما نيازمند يک پليس مقتدر هستند تا امنيت در جامعه برقرار و فضا براي ايجاد رشد اقتصادي و دانش اجتماعي فراهم شود.
سخنگوي ناجا گفت: پليس نبايد اجازه دهد که به جان، مال و ناموس مردم تعرضي شود که در اين صورت پليس امين و محبوب مردم است و همراهي مردم با پليس ضامن موفقيت‌ ما است.
وي افزود: براي روز اول هفته ناجا شعار «پليس جامعه ايماني و ارزش‌هاي اسلامي و رفعت و مهرباني» و براي روزهاي شنبه «پليس امنيت،اقتدار و امنيت پايدار»،يکشنبه «پليس حرفه گرايي، تخصص و کارآمدي»، دوشنبه «آموزش همگاني و مشارکت اجتماعي و پيشگيري»، سه شنبه «خدمت گذاري پاسخگويي و امانتداري»، چهارشنبه «پليس دانش بنياني و پژوهش محوري» و پنج شنبه «حماسه حسيني، ايثار و شهادت» نامگذاري شده است.
سردار نوريان گفت: از جمله برنامه‌هاي ما در هفته ناجا برگزاري نمايشگاه بين المللي تجهيزات پليس (ايپاس 2018) از فردا به مدت چهار روز در مصلي امام خميني(ره) با شعار امنيت،ايمني، پشتوانه توليد داخلي با حضور 20کشور برگزار مي شود.
وي افزود: روز جمعه سردار اشتري فرمانده ناجا سخنران پيش از خطبه هاي نماز جمعه هستند.
سخنگوي ناجا گفت: روز يکشنبه از 106 پروژه عمراني که توسط مهندسان ناجا احداث شده‌اند، بهره برداري مي‌شود و روز پنجشنبه نيز مراسم گلباران مرقد امام(ره) و مزار شهدا برگزار مي‌شود.
سردار نوريان تصريح کرد: از برنامه‌هاي ما در هفته ناجا افزايش ساعت کاري مراکز صدور معاينه فني، صدور گواهينامه، مراکز صدور عدم سوء پيشينه و تعويض پلاک را خواهيم داشت.
وي افزود: از ديگر برنامه‌هاي ما تسريع در رسيدگي به وضعيت خلافي وسايل نقليه و ترخيص موتور و خودروهايي است که به دليل تخلفات انضباطي توقيف شده اند، با در نظر گرفتن ضوابط خاص در دستور کار ما قرار دارد.
معاون اجتماعي ناجا گفت: سامانه مجازي پيگيري اموال مسروقه نيز در اين هفته رونمايي مي شود و 14 خدمت در حوزه فناوري در حوزه پليس پيشگيري راه اندازي مي شود که به تکريم ارباب رجوع کمک مي کند.
سردار نوريان در رابطه با مشکلات ايجاد شده در مراکز صدور گواهينامه و کمبود کارت هاي صدور گواهينامه گفت: در حال حاضر مشکلي در صدور گواهينامه وجود ندارد و صدور گواهينامه ها طبق روال عادي انجام مي شود.
وي افزود: براساس مصوبه دولت تا آذر 97 که جريمه‌ها يک برابر محاسبه مي شود، اگر در هفته ناجا اقدام به پرداخت جريمه هاي خود کنند نسبت به بخشودگي جرائم دوبرابري اقدام مي شود.
معاون اجتماعي ناجا گفت: اعزام تيم هاي پزشکي به مناطق مرزي با کمک مرزباني و توزيع بسته هاي غذايي با کمک کميته امداد و مرزباني در مناطق محروم از ديگر برنامه هاي ما در هفته ناجا است که انجام مي شود.
سخنگوي ناجا گفت: در هفته ناجا سريال گشت ويژه 2 در هفت قسمت و سريال دختر گمشده در شش قسمت از صدا و سيما پخش و از 4 بازي رايانه‌اي نيز رونمايي مي شود.
سردار نوريان در رابطه با حادثه شب گذشته ورامين و تخريب تعدادي خودرو توسط چند نفر گفت: حادثه شب گذشته ورامين در دست بررسي است و بعد از تکميل اطلاعات اطلاع رساني لازم انجام مي شود.
وي گفت: در نمايشگاه ايپاس به دنبال به روز کردن تجهيزات پليس و بومي کردن آن ها هستيم.
سخنگوي ناجا در پاسخ به اين سوال که طي چند روز گذشته 27 نفر در شهرهاي مختلف براساس مصرف مشروبات الکلي فوت و چندين نفر مسموم شدند که گفته مي‌شود اين مصرف کنندگان مشروبات الکلي تقلبي را از يک صفحه در اينستاگرام خريداري کرده اند و پليس فتا در شناسايي اين شبکه‌ها چه اقداماتي را انجام داده است؟، گفت: پليس آگاهي اين موضوع را پيگيري مي‌کند و چندين نفر هم در اين رابطه دستگير شدند و بعد از تکميل پرونده پليس آگاهي اطلاع رساني مي‌کند.
وي در رابطه با حادثه ورامين گفت: 4 نفر در اين حادثه شناسايي و دستگير شدند که کفن پوش هم نبودند و فقط لباس سفيد به تن داشتند و با تکميل شدن اطلاعات اطلاع رساني مي شود.


منبع: yjc.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بارش‌ها تا سه روز آينده ادامه دارد

استان‌هايي که دماي آن‌ها به زير صفر مي‌رسد

سامانه بارشي فردا سراسر ايران را فرا مي‌گيرد

بازداشت زني که در مترو کشف حجاب کرد

کشف قرص‌هاي غيرمجاز جنسي

تعطيلي مدارس کشور در روز شنبه تکذيب شد

فرمانده ناجا: طرح «گشت ارشاد» ادامه مي‌يابد

اينستاگرام تعداد لايک‌ها را مخفي مي‌کند

برخورد بدون اغماض با رانندگان متخلف در نوروز

توزيع روزانه 126 تن گوشت قرمز در تهران

گوشت يخي در فست فود برج ميلاد!

شر چيني‌ها از سر خليج فارس کم شد

کلانتري: تحريم‌ها بيشتر از 10 ماه دوام ندارد

تکذيب وجود مخدر جديدي به نام توت‌فرنگي

شيطنت خبرنگاران در زمينه دريافت طرح ترافيک

هوا سردتر مي‌شود

وقوع سيل، برف و کولاک در 17 استان

اجاره ساعتي اتاق به معتادان در شوش و مولوي

فياض: ايراني‌ها براي فحشا به «پاتايا» مي‌روند

خواستگاري در ملأ عام جرم است؟

سازمان تبليغات: کم‌حجابي و بدحجابي جرم نيست

لزوم نامگذاري معابر با نام زنان

راه‌اندازي گشت ضدسرقت پليس و بسيج در نوروز

ميزان مرخصي زايمان 9 ماه مي‌شود

سامانه بارشي جديد پنجشنبه وارد کشور مي‌شود

خيلي نوبرانه؛ آجيل دزدي در کرج و مازندران!

جزئيات لايحه تعيين حداقل سن ازدواج

روز‌هاي کاري ميادين ميوه و تره‌بار در ايام نوروز

تمهيدات پليس براي پنج‌شنبه و جمعه آخر سال

کشف محموله گوشت الاغ در بندرعباس

بازنشستگي همسران شهدا با 25 سال سابقه

مصباح: خوردن گوشت هم مي‌تواند حرام باشد

پيشنهاد برگزاري امتحانات نهايي از ارديبهشت‌ماه

ادعاي من و تو؛ کمک کميته‌امداد به زنان عراقي

دفاتر خدمات الکترونيک در نوروز فعال هستند

مهلت يک هفته‌اي تا اتمام اعتبار کارت ملي قديمي

توقيف دو کشتي صيد ترال توسط سپاه

پاکسازي خيابان انقلاب از دستفروشان کتاب

گردش مالي 50 ميلياردي در چهارشنبه‌سوري

آغاز عرضه نوروزي سيب و پرتقال با نرخ دولتي

توزيع آب بسته‌بندي در شهر‌هاي بحراني

«سفر ارزان» در تهران کليد خورد

عاشقان شمال نشتابيد؛ مازندران را آب برد!

کارت تبريک نوروز 43؛ زماني که امام در زندان بود

چهارشنبه‌سوري تا ساعت 12 به موزه برويد

کشف 30 کاميون لباس قاچاق در کرج

برف و باران، کشور را غافلگير کرد

بارش برف و باران در جاده‌هاي 6 استان

تغيير ساعت رسمي کشور از فردا شب

نوروز در عراق تعطيل رسمي اعلام شد