آخرین اخبار

امام جمعه تهران: روزي مي‌رسد که ترامپ گريه مي‌کند سياسي

امام جمعه تهران: روزي مي‌رسد که ترامپ گريه مي‌کند

  بزرگنمايي:

چه خبر - اسرار فراواني داريم که به دشمن نگفتيم

آيت الله موحدي کرماني در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه تهران اظهار کرد: بايد کاري کرد که جلوي شايعه سازي و فضا سازي دشمن گرفته شود. دشمن از فضاي مجازي سوءاستفاده مي کند؛ همين شايعه سازي در ماجراي کربلا هم تاثيرگذار بود و با شايعه سازي مردم را نسبت به اسلام سرد کردند.
وي با اشاره به فرمان هشت‌ماده‌اي امام خميني(ره) گفت: فرمودند راديو و تلويزيون موظف هستند اخباري را نقل کنند که صد در صد از صحت آن اطمينان داشته باشند. نيروي‌هاي انتظامي موظف هستند شايعه سازان را دستگير و به دادگاه هاي انقلاب معرفي کنند. مردم موظف هستند شايعه سازان را به دادگاه انقلاب معرفي کنند.
موحدي کرماني ادامه داد: حفظ اسرار هم مانند جلوگيري از شايعه مهم است. جنگجويان بايد در ميدان جنگ اسرار را حفظ کنند. مسئله تقيه که امر بسيار افتخار آميز است به همين حفظ اسرار مربوط مي شود. ما در نظام‌مان اسرار فراواني داريم که به دشمن نگفتيم. دشمن نمي داند ما چه امکانات و نيروهايي داريم. همين نيروها اگر رهبر اشاره کنند، تل‌اويو را با خاک يکسان خواهند کرد.
وي سپس ابراز عقيده کرد: اگر آمريکا و اسرائيل دست از پا خطا کنند پايگاه هاي آمريکا در سراسر دنيا امنيت نخواهند داشت.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به هفته دفاع مقدس نيز گفت: راه مقابله با دشمن، بهره‌مندي از منابع، ظرفيت‌هاي داخلي، تقويت‌ روحيه داخلي، هم‌افزايي همه مسئولان و همراهي با ولايت است. تحريم هاي آمريکا در برابر اقتصاد درون‌زا تاثيري ندارد. ضعف مديريت اقتصادي و عدم باور اقتصاد مقاومتي است که مشکلاتي ايجاد مي کند.
وي خاطرنشان کرد: در اين شرايط حساس ابتکار عمل مقام معظم رهبري در تشکيل شوراي هماهنگي اقتصادي و ارائه دستورات دقيق، اقدامي بسيار مهم در ترميم مشکلات اقتصادي کشور بوده است.
موحدي کرماني خطاب به مسئولان کشور گفت: انتظار است قواي سه گانه با تمرکز بر خواست رهبر و ملت و همدلي و همچنين تقويت اشتغال، حل مشکلات رکود و مبارزه با فساد گام هاي استوار و اميد بخشي در حل مشکلات کشور بردارند تا بتوانند گزارش رضايت بخش و قانع کننده اي را به افکار عمومي ارائه کنند.
وي در ادامه گفت: ملت هوشمند و تيزبين ايران تيم اقتصادي و مديران ارشد دولت را مسئول نابساماني کشور مي دانند و انتظار دارند تغييرات عميقي در بخش وسيعي از کابينه به وجود آيد.
خطيب اين هفته نماز جمعه تهران افزود: مردم همچنين از نمايندگان ملت انتظار دارند با روحيه قانوني و استفاده از ظرفيت‌هاي قانوني با نظارت بر اجراي دقيق به بهبود اوضاع اقتصادي و حل معضلات معيشتي مردم کمک نمايند تا از اين طريق اعتماد مردم به مسئولين را کسب کنند.
وي ادامه داد: مردم انقلابي از قوه قضاييه به عنوان مرجع مردم در اقامه عدل انتظار دارند پرچم احقاق حقوق عامه را بالا نگه دارند و نسبت به رسيدگي به پرونده مجرمان اقتصادي با سرعت، جديت و دقت عمل کنند. در جهت مبارزه با خوي کاخ نشيني در برخي مسئولين و منصوبان آنان بويژه نسبت به مجازات دريافت کنندگان حقوق هاي نجومي اقدام و گزارش شفافي به مردم بدهند. لازم است قوه قضاييه و ضابطين قضايي در بخش پولي و بانکي بيش از پيش نسبت به اقدامات صورت گرفته حساس باشند.
موحدي کرماني با بيان اينکه " اميد است که پروردگار شر دشمنان اسلام و بدخواهان و توطئه کنندگان را به خود برگرداند" اظهار کرد: حمله ناجوانمردانه و تروريستي عده اي آدمکش فاجعه اهواز را به بار آورد. اين حرکات نشانه ضعف و حيوان صفتي دشمنان اين مردم است. اربابان فاسد و کودک‌کش آنان از مردم نااميد شدند و راهي جز آزار مردم نمي بينند. حرکت هاي کور و ترورستي براي عده اي است که قدرت جذب مردم را ندارند و به خشونت و آدم کشي روي مي‌آورند. دشمنان اين ملت بدانند اين رفتارها نه‌تنها تاثيري بر مردم نمي گذارد بلکه به استفامت بيش تر وادار مي کند.
وي ادامه داد: حضور باشکوه مردم عزيز در تشييع جنازه اين شهدا گواه روشني بر اين ماجراست. البته مقامات اطلاعاتي و امنيتي کشور بايد از اين حوادث عبرت بگيرند و راه نفوذ دشمن را بشناسند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به سخنراني رئيس جمهور در سازمان ملل گفت: حضور موفق هيئت سياسي ايران به رياست رييس جمهور محترم در خور توجه و خرسندي است. از يک طرف مواضع احمقانه ترامپ را داشتيم، از يک طرف منطق انساني و ضد يکجانبه‌گري توسط نمايندگان و سخنگوهاي ايران را ديديم.
وي گفت: ما از سخنان عزتمندانه ريس جمهور محترم تشکر مي کنيم و انتظار بروز و ظهور همه جانبه اين سخنان را داريم.
موحدي کرماني با بيان اينکه "مستکبران وقتي بيدار مي شوند که سيلي محکمي بخورند" گفت: ترامپ فکر نمي کرد روزي پيش آيد که در مجمع عمومي سازمان ملل کشورها به او بخندند، جا داشت که او گريه کند حتما روزي مي رسد که گريه کند. خوشبختانه سياست هاي ضعيفش پيوسته مورد تمسخر دنيا قرار گرفته است. التماس مي کند ايران با او حرف بزند و ايران از او روي بر مي‌گرداند.
وي در بخش ديگري از خطبه‌هاي سياسي اين هفته نماز جمعه تهران گفت: انتخابات هوشمندانه در عراق را به مردم باهوش و بصير و نظام حاکم عراق تبريک مي گويم اين حرکت يک تودهني محکم به آمريکا بود.
امام جمعه موقت تهران خطاب به دولت گفت: ضرورت دارد تا سرمايه‌ها؛ اعم از دولتي و بخش هاي خصوصي به سوي توليد برود. از جذب سرمايه توسط بنگاه هاي رفاهي مانند پاساژها و ويلاها پرهيز شود. مسلمان نبايد اقتصاد بيگانه را رونق بخشد. با توجه به تغيير نرخ ارز و با توجه به درآمد ايجاد شده براي دولت توسط تغيير نرخ ارز براي دولت، انتظار است اين مازاد در راستاي حل مشکلات مردم بويژه مستضعفان قرار گيرد.
وي در پايان با بيان اينکه " يکي از مسايل مهم لزوم تقويت نظام آموزشي و کاربردي است" به بيان مواردي درباره موضوعاتي همچون تحصيلات تکميلي، ازدواج و طلاق پرداخت.


منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد