آخرین اخبار

سلبريتي هاي مهربان که به طرفداران خود سر مي زنند! + عکس سينما

سلبريتي هاي مهربان که به طرفداران خود سر مي زنند! + عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - سخاوتمندترين سلبريتي‌ها از سلنا گومز تا ليدي گاگا

سلبريتي‌ها هواداراني دوآتشه‌اي دارند که حتي يک لحظه هم از ياد آن‌ها غافل نمي‌شود، سبک لباس پوشيدن اين هواداران، عکس‌هايي که به ديوار اتاق مي‌زنند و حتي حرف زدن و راه رفتن آن‌ها نيز همانند سلبريتي‌هاي محبوب‌شان است. اما از آنجايي که دنيا وفا ندارد بيشتر سلبريتي‌ها کوچکترين توجهي به هواداران ندارند، خوشبختانه در اين بين سلبريتي‌هايي باوجداني را نيز سراغ داريم که به بهانه‌هاي مختلف به هواداران خود سر مي‌زنند و براي آن‌ها چيزي کم نمي‌گذارند. در همين راستا در ادامه قصد داريم به سلبريتي‌هاي سخاوتمندي اشاره کنيم که حسابي هواي طرفداران خود را دارند.

سلنا گومز

تجربه نشان داده است سلبريتي‌هاي جوان بيشتر جذب زرق و برق شهرت و پول مي‌شوند و کمتر به فکر طرفداران خود هستند اما داستان سلنا گومز فرق مي‌کند و با سلبريتي‌ طرف هستيم که کارهاي انسان‌ دوستانه او زبانزد خاص و عام است. در سال 2018 سلنا گومز تصويري را منتشر کرد، در اين تصوير سلنا از روي صحنه به سمت دختر کوچکي دستش را دراز کرده بود، گومز در پايين اين تصوير نوشت «قلب من». چنين رفتاري حکايت از علاقه شديد سلنا گومز به هوادارانش دارد. اين رفتار را در بيشتر تورهاي سلنا گومز شاهد هستيم.

سلنا گومز
سلنا گومز

عشق و محبت سلنا گومز به انسان‌ها بازخوردهاي خوبي داشته و باعث شد تا يکي از دوستانش براي پيوند کليه به دادش برسد و با اهداي کليه جانش را نجات دهد. سلنا در شبکه‌هاي اجتماعي هوادارانش را تگ مي‌کند و گاهي اوقات در سر ميز شام زماني که هواداران در گوشه‌اي ايستاده‌اند ميز خود را ترک مي‌کند تا با آن‌ها غذا بخورد. جالب است بدانيد يک بار سلنا گومز به استراليا سفر کرد تا يکي از هواداران دوآتشه خود را ملاقات کند. حتي گفته مي‌شود سلنا گومز به هواداراني که به او زنگ مي‌زنند نيز پاسخ مي‌دهد.

دريک

اواخر سال گذشته دريک کمپيني را در اينستاگرام با هدف تشويق انسان‌ها به مهربان بودن با يکديگر راه‌اندازي کرد. اين امر از قلب رئوف دريک حکايت دارد. دريک رفتار سخاوتمندانه‌اي با هواداران دارد و گاهي اواقت به فروشگاه‌هاي ميامي مراجعه مي‌کند و پول تمامي چيزهايي که مشتريان خريده‌اند را پرداخت مي‌کند.

دريک
دريک

چند ماه پيش نيز دريک يکي از موزيک‌ ويدئوهاي خود را در دبيرستاني که شاگردان آن‌ از هوادارانش بودند فيلمبرداري کرد.

تيلور سويفت

انصافاً بايد گفت اين زيباروي خوش‌صدا چيزي در حق هوادارانش کم نمي‌گذارد، در همين راستا باخبر شديم تيلور سويفت، با مراجعه به منزل کهنه‌سربازي 96 ساله‌ و اجراي موسيقي زنده براي او حسابي دلش را شاد کرد.

تيلور سويفت
تيلور سويفت

گاهي اوقات نيز تيلور سويفت هدايايي را براي هوادارانش ارسال مي‌کند و روي جعبه اين هدايا دست‌نوشته‌هايي با خط خود مي‌نويسد تا دل طرفدارانش را بدست آورد. حتي گفته مي‌شود تيلور سويفت در مراسم عروسي طرفداران خود شرکت مي‌کند.

بيشتر بدانيد : 10 نکته اي که در مورد تيلور سوئيفت نمي‌دانستيد!!

کايلي جنر

شايد بتوان به گوشه‌هايي از زندگي کايلي جنر خرده گرفت اما اين سلبريتي‌ جوان و پول‌دار هر کاري که از دستش بر مي‌آيد را براي طرفدارانش انجام مي‌‌دهد.

کايلي جنر
کايلي جنر

در همين راستا کايلي جنر در مجلس رقص رسمي دبيرستان يکي از هواداران خود حضور پيدا کرد. ظاهراً اين هوادار کايلي جنر، پسري بوده که نتوانسته بود دل دختري را بدست آورد و کايلي جنر در اين مراسم دست در دست اين پسر رقصيد تا ثابت کند که حسابي به فکر هوادارانش است.

الن دي‌جنرس

اين مجري موفق 60 ساله سخاوتمندي را در حق هوادارانش تمام کرده و گفته مي‌شود تاکنون چيزي حدود 50 ميليون دلار هديه به طرفداران داده است. کمک‌هاي انسان‌ دوستانه الن به هواداران فقط مالي نيست و الن از محبوبيت و شهرت خود براي آشتي‌ دادن اعضاي خانواده هوادارن خود، پيوند مجدد ميان سربازان و نامزد‌هايشان و همچنين پرداخت شهريه‌هاي دانشگاه هواداران را مي‌توان تنها قسمتي از فعاليت‌هاي سخاوتمندانه و انسان‌دوستانه الن دي‌جنرس نام برد.

 الن دي‌جنرس
الن دي‌جنرس

الن دي‌جنرس تنها با يک توييت توانست چيزي حدود 3.3 ميليون دلار براي يک بيمارستان کودکان کمک مالي جمع کند. در اين توييت الن با سامسونگ توافق کرده بود که به ازاي هر ري‌توييتي که عکس سلفي الن در مراسم اسکار به دنبال دارد مبلغ يک دلار دريافت کند.

دمي لواتو

کافي است يک جستجوي کوچک در گوگل داشته باشيد تا با ده‌ها مطلب مربوط به فعاليت‌هاي انسان‌دوستانه لواتو در قبال هوادارانش روبرو شويد. دمي لواتو به اندازه‌اي محبوبيت دارد که وقتي هواداران وي در لندن متوجه شدند حالش خوب نيست و کنسرت لواتو در لندن کنسل شده است، به صورت دسته‌جمعي ترانه‌اي را با مضمون «زودتر خوب‌‌شو» براي لواتو خواندند.

دمي لواتو
دمي لواتو

مدتي پيش نيز شاهد مراجعه سرزده لواتو به يکي از بيمارستان‌هاي کودکان در لس‌آنجلس بوديم، لواتوي دوست‌داشتني در اين بيمارستان براي بچه‌ها ترانه خواند و حسابي دل آن‌ها را شاهد کرد. دمي لواتو براي اينکه ثابت کند هواداران نقش مهمي در موفقيت او دارند يکي از موزيک ويدئوهاي خود را با حضور طرفداران ضبط کرد.

دواين جانسون

پشت هيبت ستبر و تنومند دواين جانسون قلبي از طلا پنهان شده است و گاه و بيگاه به بيمارستان‌هاي کودکان مراجعه مي‌کند تا با عيادت از بيماران به آن‌ها روحيه بدهد. دواين جانسون يکي از سلبريتي‌هايي است که به خوبي از قدرت شبکه‌هاي اجتماعي باخبر است و در سال 2017 پيام اختصاصي را در يوتيوب براي طرفداران هندي خود منتشر کرد.

دواين جانسون
دواين جانسون

حضور غيرمنتظره جانسون در مراسم ازدواج هواداران را نيز مي‌توان به عنوان يکي ديگر از رفتارهاي دواين جانسون براي پاسخ به محبت طرفداران خود نام برد. گفته مي‌شود دواين جانسون به يکي از هواداران خود وعده داده بود تا در مراسم رقص دبيرستان او شرکت کند اما نتوانست به اين مراسم برسد و براي اينکه بدقولي خود را از دل اين هوادار پاک کند، يک سالن سينما با 233 صندلي را به صورت اختصاصي اجاره کرد تا اين دختر و دوستانش در سينما به تماشاي فيلم Rampage با هنرنمايي دواين جانسون بنشينند. جانسون هزينه تمامي پاپ‌کورن‌ها و ساير تنقلاتي که اين بچه‌ها در سينما خورده بودند را نيز متقبل شد.

آريانا گرانده

اين سلبريتي‌ زيبارو و خوش‌صدا در سال 2014 تمامي طرفداران خود که منتظر اجراي برنامه او در شوي ويکتوريا سکرت بودند را مهمان شکلات و خوراکي‌‌هاي خوشمزه کرد و ليوان‌هاي نوشيدني اين هواداران را تک به تک شخصاً امضا کرد.

 آريانا گرانده
آريانا گرانده

آريانا گرانده در سال 2017 کنستري در منچستر با حضور 55 هزار نفر اجرا کرد و درآمد فروش اين بليط‌ها صرف امور خيريه شد.

کريس همسورث

کريس همسورث که وي را بيشتر با بازي نقش خداي ثور در افسانه‌هاي اسکانديناوي مي‌شناسيم در زندگي واقعي نيز گاه و بيگاه به کمک انسان‌ها مي‌آيد. جالب است بدانيد کريس همسورث در سال 2017 کيف پول جيبي‌اش را گم کرد و جواني 17 ساله اين کيف را پيدا و به وي تحويل داد.

کريس همسورث
کريس همسورث

همسورث براي قدرداني از اين طرفدار خود وي را به برنامه The Ellen Show دعوت کرد و جايزه‌اي 10 هزار داري به او پيشکش نمود. کريس هدف خود از اين جايزه را پرداخت شهريه دانشگاه اين جوان ذکر کرد و توصيه‌نامه‌‌اي با دستخط خود در تعريف از اين جوان نوشت.

ليدي گاگا

اگر از طرفداران ليدي گاگا باشيد بدون شک به‌خوبي مي‌دانيد که اين سوپراستار حسابي به فکر هوادارانش است و هر کاري که از دستش برآيد را براي بدست آوردن دل طرفداران انجام مي‌دهد.

 ليدي گاگا
ليدي گاگا

در سال 2009 ليدي گاگا در اقدامي کاملاً غير منتظرانه مهماني هزار دلاري براي هوادارانش برگزار نمود و آن‌ها را به صرف پيتزا مهمان کرد. سال گذشته نيز شاهد برگزاري مهماني براي هواداران ليدي گاگا بوديم. اين مهماني به دنبال به تعويق افتادن زمان برگزاري کنسرت ليدي گاگا و با هدف راضي نگه‌ داشتن هواداران برگزار شد. جالب است بدانيد در سال 2017 ليدي گاگا برنامه خود را براي عيادت از يکي از هواداران بيمار خود متوقف کرد.

ميلا کونيس

ميلا کونيس يکي از افتاد‌ه‌ترين سلبريتي‌هاي حال حاضر است و در سال 2011 يکي از سربازهاي حاضر در ميادين نبرد افغانستان از ميلا کونيس درخواست کرد تا در مراسم رقص همراهي‌اش کند و ميلا نيز که عادت ندارد دست رد به سينه کسي بزند با حضور در اين مراسم اين سرباز را شگفت‌زده کرد.

 ميلا کونيس
ميلا کونيس

بيانسه

انصافاً بايد اعتراف کرد در ميان تمامي بانوان سلبريتي، بيانسه يکي از پرکارترين چهره‌هاي سرشناس به‌حساب مي‌آيد اما اين امر دليلي نميشود که بيانسه هواي طرفدارانش را نداشته باشد. مدتي پيش دو دوقلو که با نام Les Twins شناخته مي‌شوند فيلمي از رقص خودشان با موسيقي بيانسه را در يوتيوب منتشر کردند. بيانسه اين ويدئو را ديد و به اندازه‌اي تحت تأثير قرار گرفت که حدود 2 سال وقت براي پيدا کردن آن‌ها گذاشت.

بيانسه
بيانسه

يک بار نيز در ميامي، بيانسه مهماني گرفته بود و طرفداران در خانه‌اي ديوار به ديوار محل حضور بيانسه شروع به خواندن ترانه‌هاي وي کردند. بيانسه که صداي طرفداران را شنيده بود مهماني را ترک گفت و با هواداران مشغول به پايکوبي شد.
مدتي پيش نيز بيانسه با يکي از طرفدارانش که در بستر بيماري گرفتار شده بود از طريق سرويس چت‌ ويدئويي فيس‌تايم از او عيادت کرد.

مايلي سايرس

اين سلبريتي جوان و ساختار شکن ممکن است رفتارهاي پرحاشيه‌‌اي داشته باشد اما هرگز از هوادارانش غافل نشده است و در سال 2013 به اندازه‌اي در معرض مهارت يکي از هوادارانش در شبکه‌هاي اجتماعي قرار گرفت که پس از پرواز به مکان زندگي وي براي انجام کاري با اين طرفدار همکاري کرد.

 مايلي سايرس
مايلي سايرس

مدتي پيش نيز يکي از هواداران از مايلي سايرس درخواست کرد تا در مراسم رقص دبيرستان حضور پيدا کند، سايرس در پاسخ گفت بعيد به نظر مي‌رسد در اين مراسم شرکت کند اما اين جوان را به کنسرت خود دعوت کرد. مايلي سايرس اقدام‌ها انسان‌دوستانه‌اي نيز انجام داده است که در اين زمينه مي‌توان به تاسيس بنياد Happy Hippie اشاره کرد. اين انجمن با هدف کمک به جوانان بي‌خانمان و در معرض خطر تاسيس شده است.

جاستين بيبر

در سال 2014 جاستين بيبر در حال اسکيت‌سواري در خيابان‌هاي نيويورک مشاهده شد و يک روز بعد روزنامه‌ها نوشتند که بيبر براي دو نفر از هواداران خود از فروشگاه اپل‌استور گوشي آيفون خريده است.

جاستين بيبر
جاستين بيبر

دو سال پيش نيز جاستين در يکي از کنسرت‌هايش با هوادارش عکس سلفي گرفت و در حساب کاربري اينستاگرام خود منتشر کرد تا علاقه خود به هواداران را يک بار ديگر ثابت کند.

نايل هوران

اين خواننده ايرلندي 24 ساله از گروه معروف وان‌دايرکشن در سال 2016 عازم شهر نيويورک شد تا در برنامه امشب با جيمي فالون حضور پيدا کند. طرفداران هوران در مسير وي در هواي بسيار سرد صف کشيدند و وقتي هوران متوجه سردي هوا شد اطراف منهتن به دنبال محلي گشت که 24 ساعته باز باشد و پس از پيدا کردن يک قهوه‌ فروشي تمامي هواداران را به اين مکان دعوت کرد و از آن‌ها با قهوه پذيرايي نمود.

نايل هوران
نايل هوران

هوران بعداً در جايي گفته بود اگر مي‌دانست هواداران در هواي سرد به ديدار او مي‌آيند حتماً از پيش چيزي را براي اين ملاقات تدارک مي‌ديد.

جنيفر لاورنس

جنيفر لاورنس زيبارو و خوش‌اندام در حال پياده‌روي بود که متوجه مي‌شود يکي از هوادارنش روي چمن‌ها غش کرده است.

جنيفر لاورنس
جنيفر لاورنس

اين سلبريتي‌ که شجاعت‌هاي وي در فيلم The Hunger Games را همچنان به خاطر داريم، سريعاً با مرکز خدمات اورژانس تماس مي‌گيرد و تا آمدن آمبولانس کنار اين طرفدار باقي مي‌ماند تا از سلامتي هوادارش خاطر‌جمع شود.

ريحانا

طرفداران ريحانا به خوبي مي‌دانند که اين هنرمند محبوب مشکلات خاص خودش را در زندگي دارد اما اين مشکلات باعث نشده تا ريحانا لحظه‌اي از فکر طرفدارانش غافل باشد. به همين منظور در سال 2017 ريحانا مستقيماً پاسخ توييت يکي از طرفداران را داد و به کمک اين هوادار شتافت

ريحانا
ريحانا

از قرار معلوم اين طرفدار ريحانا پس از جدايي از دوست‌دخترش حسابي دچار افسردگي شده بود و ريحانا طرفدارش را دلداري داد که وي تنها فردي نيست که دچار چنين مشکل‌هايي شده است و انسان‌ بايد هميشه و در هر شرايطي قوي و آينده‌نگر باشد.گفته مي‌شود ريحانا شخصاً مواظب بود تا هوادارش اين دوران سخت‌ را سپري کند و دوباره بتواند روي پاي خودش بايستد.

بيشتر بدانيد : ريحانا محبوبترين ستاره فيس بوک شد!

اميليا کلارک

هنرپيشه‌هاي سريال بازي تاج و تخت راه صد ساله را در عرض يک شب طي کردند و پس از بازي در اين سريال، يکي از ديگري معروف‌تر شده‌‌اند. اميليا کلارک، مادر اژد‌ها و شکننده‌ زنجيرها در ارديبهشت امسال يکي از هواداران به همراه دوستش را به صحنه فيلم‌برداري سريال بازي تاج و تخت دعوت کرد.

 اميليا کلارک
اميليا کلارک

در اين بازديد اميليا کلارک تمامي قسمت‌هاي صحنه‌ فيلم‌برداري اين سريال را به هوادار خودش نشان داد. مدتي پيش نيز اميلياي دوست‌داشتني به يک خيريه پزشکي کمک هنگفتي کرد تا سخاوت خاندان تارگرين را به هواداران ثابت کند.

کريس پرت

اين سلبريتي‌ که فيلم‌هاي ژوراسيک وُرد و محافظين کهکشان را در کارنامه خود دارد از هر فرصتي براي مراجعه به بيمارستان کودکان در سياتل فروگذار نمي‌کند. کريس پرت و کريس اوانس به همراه يکديگر گاهي اوقات به بيمارستان کودکان در بوستنون نيز سر مي‌زنند و در حين فيلم‌برداري صحنه‌هاي فيلم ژوراسيک وُرد، کريس پرت براي اينکه کودکان بستري در بيمارستان را سرگرم کند به آن‌ها آموزش رام کردن دايناسورها را مي‌آموخت.

کريس پرت
کريس پرت

کريس پرت در فضاي آنلاين نيز دائماً طرفداران خود را به انجام کارهاي خوب و انسان‌دوستانه تشويق مي‌کند.

نيکي ميناژ

طرفداران نيکي ميناژ به خوبي مي‌دانند که اين سلبريتي در گذشته دوران سختي را پشت‌سر گذاشته و به همين دليل نيکي ميناژ هميشه هواي هواداران کم‌بضاعت خود را دارد. جالب است بدانيد روزگاري قبل نيکي ميناژ در رستوراني مشغول به کار بوده است، يک زوج در اين رستوان، خودکار نيکي ميناژ را مي‌دزدند و پا به فرار مي‌گذارند. رئيس نيکي ميناژ نيز که اين صحنه را ديده بود ميناژ بيچاره را از کارش اخراج کرد.

نيکي ميناژ
نيکي ميناژ

اين داستان مال گذشته است و نيکي ميناژ اين روزها به اندازه‌‌اي پول در مي‌آورد که قابل شمارش نيست. پرداخت هزينه خريد کتاب، کامپيوتر و مکان زندگي براي حدود 30 نفر از دانشجوياني که هوادار نيکي ميناژ هستند را مي‌توان تنها قسمتي از سخاوتمندي ميناژ ذکر کرد.
هر کدام از اين دانشجويان چيزي حدود هزار تا شش هزار دلار هزينه دارند که نيکي ميناژ با سخاوتمندي تمام پرداخت مي‌کند.

امينم

اين رپر خوش‌آوازه پرداخت هزينه‌هاي يک مؤسسه خيريه در ميشيگان را بر عهده دارد و در سال 2015 باخبر شد يکي از هواداران نوجوانش در بستر بيماري افتاده و حاضر است هر کاري براي ملاقات با امينم انجام دهد.

امينم
امينم

گفته مي‌شود امينم پس از شنيدن اين خبر تمام کارهاي خود را متوقف کرد و با هواپيما از آتلانتا به نيويورک پرواز کرد تا اين نوجوان مريض‌احوال را از نزديک ملاقات کند. ظاهراً اين نوجوان سرطان داشت و ساعت‌هاي آخر زندگي را سپري مي‌کرده که امينم به ملاقاتش مي‌رود.
امينم در اين ملاقات اجازه حضور هيچ خبرنگار و دوربيني را نداد تا به راحتي از طرفدارش عيادت کند.

کيتي پري

کيتي پري علاقه زيادي دارد تا با لباس و ظاهر مبدل سراغ هوادارانش برود و آن‌ها را غافلگير کند. در سال 2014 کيتي پيري در 5 مهماني به صورت غير محسوس حضور پيدا کرد. يک بار هم براي غافلگير کردن يکي از هواداران به لندن پرواز کرد.

کيتي پري
کيتي پري

او لباس يک فروشنده را بر تن کرد تا حسابي هواداران از ديدن وي تعجب کنند.

بيشتر بدانيد : 10 نکته‌اي که در مورد کيتي پري نمي‌دانستيد‍‍!! (+عکس)

زک افرون

تجربه نشان داده است هواداران پس از مشاهده سلبريتي مورد علاقه خود عقل و هوش از دست مي‌دهند و سر از پا نمي‌شناسند، در همين زمينه زک افرون در صحنه فيلم‌برداري Baywatch مشغول به کار بود که يکي از هواداران با مشاهده زک دست و پايش مي‌لرزد و گوشي‌اش از دستش مي‌افتد. زک که اين صحنه را مشاهده کرده بود سريعاً از هوادارش مي‌پرسد گوشي شما شکست؟

زک افرون
زک افرون

زماني که افرون با پاسخ مثبت اين هوادار روبرو مي‌شود نه تنها يک گوشي 949،99 دلاري براي طرفدارش مي‌خرد بلکه اجازه مي‌دهد اين هوادار به زک نزديک شود و حسابي با هم خوش و بش داشته باشند.

هارلي استايلز

هارلي استايلز سلبريتي است که براي هوادارانش هر کاري مي‌کند، جالب است بدانيد در سال 2017 هارلي استايلز در حالي که مشغول به اجراي تور جهاني خود بود مشاهده کرد که يکي از هوادارانش دچار حمله عصبي شده است. هارلي استايلز اجراي کنسرت را متوقف کرد و از هواداران پرسيد کمکي از دست من بر مي‌آيد؟ سپس از طرفداران خواهش کرد تا مسير انتقال اين طرفدار که دچار حمله شده بود را باز کنند تا خدمات پزشکي راحت‌تر انجام شود.

هارلي استايلز
هارلي استايلز

اين هوادار بعداً در حساب توييتر خود نوشت هرگز فکر نمي‌کرده هارلي کنسرت را براي درمان پزشکي وي متوقف کند.

کيم کارداشيان

عده‌اي بسياري بر اين باور هستند که کيم کارداشيان شخصيتي درون‌گرا دارد و آنچنان که بايد و شايد هواي طرفدارانش را ندارد اما مايک ليناردز، يکي از هواداران آلماني کيم کارداشيان نظري ديگري در اين زمينه دارد. کيم، براي مايک يک بليت پرواز به لس‌آنجلس گرفت و شخصاً به استقبال وي در فرودگاه رفت، در هتل محل اقامت مايک نيز يک هديه براي طرفدار خوش قرار داد تا سخاوتمندي خود را نسبت به هواداران ثابت کند.

کيم کارداشيان
کيم کارداشيان

در نهايت نيز کيم و مايک در کنار هم ناهار خوردند تا مايک ليناردز اين روز خاطره‌انگيز را هرگز فراموش نکند.

بيشتر بدانيد : واکنش خوانندگان مشهور به فاجعه منچستر: از تيلور سوييفت تا کيتي پري

بيشتر بدانيد : افتضاح جاستين بيبر در کنسرت پس از حضور با ريحانا در کلوپ شبانه!!


منبع : زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)