آخرین اخبار

13 ميني سريال جذاب براي فصل پاييز + عکس سينما

13 ميني سريال جذاب براي فصل پاييز + عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - سريال‌هاي کوتاه و جذابي که شب‌هاي پاييزي حسابي سر شما را گرم خواهد کرد

ديدن سريال لطف خاصي دارد اما بيشتر سريال‌هاي تراز اول و جذاب دنيا در چندين فصل عرضه مي‌شوند و ديدن آن‌ها دل خوش و وقت آزاد مي‌خواهد. به همين دليل افرادي که عاشق سريال ديدن هستند و شب‌ها خسته به منزل مي‌آيند، مجالي براي تماشاي سريال‌هاي طولاني ندارند اما مي‌توانند شب‌هاي پاييزي خود را با ميني‌سريال‌هاي جذاب سرکنند.
به همين دليل در ادامه به فهرست جذاب‌ترين ميني‌‌سريال‌هايي که اين روزها حسابي طرفدار پيدا کرده‌اند اشاره خواهيم کرد. در اين فهرست سعي کرده‌ايم سبک‌هاي مختلف را در نظر بگيريم و بدون شک يک يا چند سريال که در ادامه معرفي مي‌کنيم نظر شما را خواهد گرفت.

ميني‌سريال The End of the F***ing World

جيمز و آليسا 17 سال بيشتر ندارند اما با همين سن کم حسابي دلشان از زمانه گرفته و اميدي به آ‌ينده ندارند. پدر آليسا خانواده‌اش را ترک کرده و مادر جيمز خودکشي کرده است. دست روزگار اين دو جوان را با هم آشنا مي‌کند و تصميم مي‌گيرند از شهرشان فرار کنند.

ميني‌سريال The End of the F***ing World
ميني‌سريال The End of the F***ing World

سفري که اين دو جوان در پيش‌رو دارند سفري مخاطره‌‌آميز و عجيب است و در اين سريال با فيلم‌نامه‌اي طرف هستيم که حوادث آن را به راحتي نمي‌توان پيش‌بيني کرد. سادگي و خام بودن اين دو جوان و همچنين روحيه حساس آن‌ها باعث شده است اين سريال مورد علاقه جوانان قرار بگيرد.

ميني‌سريال Patrick Melrose

امکان ندارد بنديکت کامبريچ در فيلم يا سريالي حضور پيدا کند و اين مجموعه بد از آب در بيايد. ميني‌سريال Patrick Merlose نيز به لطف حضور اين هنرپيشه دوست‌داشتني مجموعه‌اي بسيار جذاب است که به ديدنش مي‌ارزد.

ميني‌سريال Patrick Melrose
ميني‌سريال Patrick Melrose

در اين سريال بنديکت نقش اشراف‌زاده‌اي با نام پاتريک ملروز را بازي مي‌کند. وي در کنار ثروت زياد از بيماري‌هاي رواني رنج مي‌برد و مشکلات خاص خودش را دارد. پاتريک در دوران کودکي مورد سوء‌رفتار پدرش واقع شده بود اما در بزرگسالي به فردي سرشناس در جامعه تبديل مي‌شود. اين سريال داستان اشراف‌زاده‌اي را روايت مي‌کند که درمان ضربه‌هاي روحي خود را در اعتياد و الکل پيدا کرده است. داستان اين ‌ميني‌سريال پيچيدگي‌هاي خاصي دارد و بدون شک براي شما جذاب خواهد بود.

ميني‌سريال Mosaic

داستان اين مجموعه دقيقاً از انتهاي آن و جايي که نقش اول مجموعه به قتل رسيده شروع مي‌شود. يک نويسنده کتاب‌هاي کودکان با نام اوليويا در ابتداي اين ميني‌سريال کشته مي‌شود و اريک نيل را به عنوان مظنون اصلي در سريال خواهيم شناخت.

ميني‌سريال Mosaic
ميني‌سريال Mosaic

ميني‌سريال Mosaic مجموعه‌اي از فلش‌بک‌هايي به گذشته است تا اتفاق‌هايي که براي اين نويسنده مرحوم افتاده را روايت کند. به اين ترتيب مي‌توان گفت در اين سريال با داستاني جنايي و جذاب طرف هستيم که بعيد به نظر مي‌رسد بتوانيد انتهاي آن را پيش‌بيني کنيد.

ميني‌سريال Picnic at Hanging Rock

سه دختر دبستاني به همراه معلمشان پس از اينکه به منطقه‌‌اي اسرارآميز براي گردش مي‌روند در اين منطقه در روز ولنتاين گم مي‌شوند. در اين ميني‌سريال با داستاني رمزآلود و پيچيده طرف هستيم که مخاطب را مجذوب خود مي‌کند.

ميني‌سريال Picnic at Hanging Rock
ميني‌سريال Picnic at Hanging Rock

ناتالي دورمر زيبارو نقش اول اين مجموعه را بر عهده دارد و پيشنهاد مي‌کنيم تماشاي اين سريال کوتاه و سرگرم کننده را به برنامه‌هاي شب‌هاي پاييزي خود اضافه کنيد.

ميني‌سريال The Beauty Inside

فردي با نام الکس که داستان اين سريال بر اساس زندگي او روايت شده است يک روز صبح در غالب انساني متفاوت از خواب بيدار مي‌شود. الکس از اين رويداد حسابي سردرگم شده و و به خوبي نمي‌تواند عشقش را انتخاب کند.

ميني‌سريال The Beauty Inside
ميني‌سريال The Beauty Inside

سريال The Beauty Inside روايت عشق و دلدادگي است و به عاشق‌پيشه‌ها و علاقه‌مندان به داستان‌هاي احساسي توصيه مي‌شود.

ميني‌سريال 13 Reasons Why

اگر از طرفداران سريال‌هاي تلويزيوني باشيد به احتمال زياد نام اين سريال را شنيده‌ايد، سريال 13 Reasons Why بر اساس رماني با همين نام ساخته شده است. در اين مجموعه با کِلي آشنا مي‌شويم وي دلداده دختري با نام هانا است که مدتي پيش خودکشي کرده و اين پسر نوجوان هفت نوار کاست را که توسط هانا ضبط شده را پيدا مي‌کند.

ميني‌سريال 13 Reasons Why
ميني‌سريال 13 Reasons Why

در اين نوارها، هانا به 13 دليلي اشاره مي‌کند که باعث شده به زندگي‌اش خاتمه دهد. اين سريال عشق و دلدادگي نوجوان‌ها را به تصوير مي‌کشد و داستاني رمز‌آلود و جذاب دارد. مشاهده اين سريال باعث مي‌شود توجه بيشتري به اطرافيان خود داشته باشيم و حس و حال آن‌ها را بيشتر درک کنيم.

ميني‌سريال The Alienist

داستان اين سريال در اواخر قرن 19 ميلادي رخ مي‌دهد، در آن زمان قتل‌هايي رخ داده که به‌ آئين يا مراسم خاصي نسبت داده مي‌شود در نتيجه فردي که قرار است در آينده رئيس جمهور شود به همراه يک روانشناس و يک گزارشگر جنايي دست‌به کار مي‌شوند تا پرده از راز اين قتل‌ها بردارند.

ميني‌سريال The Alienist
ميني‌سريال The Alienist


قاتل يا قاتلين اين سريال سوژه‌هاي خود را از ميان کودکان انتخاب مي‌کنند و با مجموعه‌اي جنايي طرف هستيم که فضاي سنگين و رمزآلودي دارد.

ميني‌سريال Ascension

در سال 1963 دولت آمريکا پروژه‌اي را براي اعزام 100 مرد و زن به يک سفينه‌فضايي که قرار است ماموريتي 100 ساله را داشته باشد شروع مي‌کند. اين پروژه با هدف زنده نگه‌ داشتن نژاد انسان‌ها انجام شده است. در اين پروژه همه چيز به خوبي پيش مي‌رود تا اينکه پس از 50 سال زن جواني به صورت مشکوکي جان خود را از دست مي‌دهد. اين امر باعث مي‌شو‌د سرنشينان اين سفينه‌فضايي در خصوص دليل واقعي آن‌ها براي اعزام به اين سفرفضايي مشکوک شوند و تحقيقاتي را انجام دهند. ميني‌سريال Ascension فضايي کاملاً رمزآلود دارد و داستان پيچيده اين سريال حسابي شما را در شب‌هاي پاييزي سرگرم خواهد کرد.

ميني‌سريال The Sinner

زن جواني با نام کورا، فرد غريبه‌اي را در حضور چندين نفر با ضربات چاقو به قتل مي‌رساند، دختر و همسرش نيز در اين حادثه شاهد به قتل رساندن اين فرد غريبه توسط کورا بودند. در اين بين کورا از کرده خود باخبر نيست و نمي‌داند چرا يک انسان غريبه را بيرحمانه به قتل رسانده است.

ميني‌سريال The Sinner
ميني‌سريال The Sinner

اين سريال روايتي جنايي و کارگاهي دارد و ماموران پليس به دنبال پيدا کردن انگيزه‌اي هستند که اين زن اقدام به قتل کرده است. پيشنهاد مي‌کنيم اگر به مجموعه‌هاي جنايي علاقه داريد حتماً پاي تماشاي ميني‌سريال The Sinner بنشينيد.

ميني‌سريال The Orville

سفينه‌اي اکتشافي با نام Orville به همراه خدمه‌‌اش در فضاي لايتنهايي به دنبال ماجرا و هيجان است. اين سريال در کنار هيجان و شگفتي‌هايي که به دنبال دارد از ته‌مايه شوخي و خنده نيز برخوردار است و تماشاي آن‌لحظه‌هاي شادي را براي خانواده‌ها به ارمغان مي‌آورد. ميني‌سريال The Orville را به علاقه‌مندان مجموعه معروف استارترک پيشنهاد مي‌کنيم.

ميني‌سريال Birdsong

در اين سريال جواني با نام استفان که روحيه حساس و لطيفي دارد عاشق و دلداده بانوي فرانسوي مي‌شود. در اين بين جنگ نيز فرا مي‌رسد و استفان لباس رزم به تن مي‌کند و عازم ميادين نبرد مي‌شود.

ميني‌سريال Birdsong
ميني‌سريال Birdsong

اما مهر اين بانوي فرانسوي همچنان در دل استفان شعله‌ور است و حتي بيرحمي جنگ نيز نمي‌تواند شعله عشق استفان را خاموش کند. اين ميني‌سريال روايتي جذاب از عشق و دلدادگي دارد و به علاقه‌مندان مجموعه‌هاي عاشقانه پيشنهاد مي‌شود.

ميني‌سريال Altered Carbon

اين سريال داستان انسان‌هاي قرن 27 ميلادي را روايت مي‌کند و داستان آن در زمان آينده مي‌گذرد. در آن زمان شخصيت انسان‌ها به صورت ديجيتالي ذخيره مي‌شود و قابل دانلود در بدن افراد ديگر است، به لطف اين ويژگي انسان‌ها قادر هستند چندين زندگي مختلف را تجربه کنند. داستان به همين‌جا ختم نمي‌شود و مردي ثروتمند، شخصيت اول داستان را استخدام مي‌کند تا پرده از جنايتي بردارد. با اين حساب پيشنهاد مي‌کنيم اگر به سريال‌هايي که داستان‌ آن‌ها در آينده رخ مي‌دهد علاقه داريد حتماً به تماشاي ميني‌سريال Altered Carbon بنشينيد.

ميني‌سريال Alias Grace

در اين سريال شاهد روايت زندگي دختري با نام گريس هستيم، اين دختر خدمتکار به قتل اربابش متهم شده است اما هيچ خاطره‌اي از روزي که مرتکب قتل شده ندارد. از طرف ديگر تمامي شواهد دست داشتن گريس در قتل اربابش را تأييد مي‌کند.

ميني‌سريال Alias Grace
ميني‌سريال Alias Grace

به همين دليل 10 سال است که گريس در زندان به‌سر مي‌برد تا اينکه پزشکي با نام سيمون جوردن به اين فکر مي‌افتد که به گريس در به خاطر آوردن رويدادهاي روز قتل کمک کند. اين سريال پيچش‌هاي داستاني جذابي دارد و بدون شک از ديدن آن‌ لذت خواهيد برد.

بيشتر بدانيد : فيلم کوتاه و مينيمال از خلوص هنري بيشتري برخوردار است

بيشتر بدانيد : اسپيلبرگ تلويزيون را تسخير مي‌کند/ از جانشين «لاست» تا سريال «فعاليت ناهنجار» +عکس

بيشتر بدانيد : نگاهي به سريال خارجي «دهكده خاطرات»

بيشتر بدانيد : مروري بر سريال‌هاي خارجي تلويزيون از دهه 60 تا امروز


منبع : زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)