آخرین اخبار

اميدوارکننده ترين فيلم هاي پاييز 2018 + عکس سينما

اميدوارکننده ترين فيلم هاي پاييز 2018 + عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - بهترين فيلم هاي 2018

تعدادي از فستيوال‌هاي مهم اعم از ونيز (Venice)، تورنتو (Torento)، تلورايد (Telluride)، سن سباستين (San Sebastian) و نيويورک (New York) پيش رو هستند. فصل پاييز است. طبق معمول ما فيلم‌هاي زيادي که از اميد‌هاي زيادي براي اسکار برخورد هستند مي‌بينيم. عنوان‌هاي جذاب زيادي از سراسر دنيا هستند که بنظر جذاب مي‌رسند و اين‌ها پانزده‌تا از مورد انتظار‌ترين فيلم‌ها هستند که ما به آن‌ها نگاهي مي‌اندازيم.

(A star is born) يک ستاره زاده شده

بنظر مي‌رسد هر نسلي نياز به نسخه‌ي خود از «يک ستاره زاده شده» دارد. همه‌ي ما داستان را مي‌دانيم ولي اين باعث نشده است تا از فيلم‌هاي مشابه با اين خط داستاني، تا زماني که کارگرداني و رويکرد به اندازه کافي تازه است، خوشمان نيايد.

فيلم هاي برتر,بهترين فيلم ها,فيلم هاي هاليوود
فيلم يک ستاره زاده شده

کمپاني برادران وارنر (Warner Bros) بنظر مي‌رسد به فيلم خوش‌بين هستند، همين‌طور بردلي کوپر که مداوم فيلم را به افراد زيادي چون رابرت دنيرو (Robert De Niro)، شان پن (Sean Penn) و باربارا استرايسند نشان داده است و مورد تحسين آن‌ها قرار گرفته است. بردلي کوپر بي‌شک بسيار در مورد اين پروژه هيجان‌زده است و مي‌توانيد از او انتظار داشته باشيد در فيلم به عنوان بازيگر عالي باشد. ليدي گاگا (Lady Gaga) ممکن است صداي قدرتمندي داشته باشد ولي مهارت بازيگري او موضوعي بود که هنگام نقش‌آفريني‌اش در «داستان ترسناک آمريکايي» (American Horror Story) باعث بررسي‌هاي متناقض شد و اعتراض‌هايي مبني بر دادن جايزه گلدن گلاب (Golden Globe) به وي با وجود نقش‌آفريني کريستن دانست (Kristen Dunst) در Fargo شد. آيا اين اجرايش مي‌تواند قلب مردم را بدست آورد؟

Peterloo پيترلو

مايک لي (Mike Leigh) تا به حال فيلمي نساخته که توسط منتقدان تحسين نشود. البته هميشه استثناها وجود دارد، ولي فعلا دليلي براي شک کردن در مورد «پيترلو» وجود ندارد. روايت دراماتيک مايک لي از سال خونين 1819 «کشتار پيترلو» در منچستر که پانزده کشته بر جاي گذاشت.

فيلم هاي برتر,بهترين فيلم ها,فيلم هاي هاليوود
فيلم پيترلو

ميتوانيم بگوييم که از هنگامي که او در سالفورد منچستر باشکوه‌تر بزرگ شد اين پروژه‌ي محبوب مايک لي است و اين جاه طلبانه‌ترين و پر خرج‌ترين فيلم او تا به امروز است. مايک لي عنوان کرده است: «تا به حال فيلمي در مورد کشتار پيترلو ساخته نشده است. اهميت جهاني اين رويداد تاريخي بيش‌تر از هر وقت به دوران آشفته ما مرتبط است.» ما بي‌شک هيجان زده‌ايم تا نتيجه‌ي کار را ببينيم.

Beautiful Boy پسر زيبا

تيموتي شلمي (Timothee Chalamety) مدت زيادي است که فعال است ولي اين تحسين‌هاي سال قبل براي فيلم Call me by you Name بود که باعث شد تا نامي براي خود به دست آورد. بازي او در شخصيتي کاملا متفاوت در فيلم Lady Bird هم براي او اعتبار خوبي به ارمغان آورد. او مداوم دارد از کارگردان‌هاي سرشناس پيشنهاد مي‌گيرد (او قرار است در فيلم جديد دنيس ويلنوو Dune بازي کند). ولي از کجا معلوم شايد لازم نباشد خيلي براي دومين نامزدي اسکار انتظار بکشد، ممکن است براي اين درام پدر-پسري با تم اعتياد که نقش مکمل را استيو کارل (Steve Carell) بازي مي‌کند بتواند به اين مهم دست يابد.

فيلم هاي برتر,بهترين فيلم ها,فيلم هاي هاليوود
فيلم پسر زيبا

فيلم همچنين اولين فيلم انگليسي زبان فليکس فن گرونينگن، کارگردان فيلم «سقوط دايره شکسته» The Broken Circle Breakdown، نيز است که آن را حتي جذاب‌تر هم کرده است. استيو کارل همچنين در فيلم سياسي بعدي آدام مک کي Cheney و فيلم رابرت زميکس Welcome to Marwen حضور دارد. مطمئنا فصل خوبي در پيش دارد.

Mountain کوهستان

ريک آلورسون (Rick Alverson) يک کارگردان منحصر بفرد است، کسي که فيلم‌هايي مي‌سازد که توصيف کردن آن‌ها سخت است. هنگامي که آلبوتو باربرا Alberto) Barbera) ليست فيلم‌هاي حاضر در جشنواره ونيز امسال را اعلام کرد، بنظر مي‌رسيد که فرياد خاصي براي فيلم «کوهستان» و نقش آفريني جف گلدبلوم (Jeff Goldblum) زد.

فيلم هاي برتر,بهترين فيلم ها,فيلم هاي هاليوود
فيلم کوهستان

در خلاصه داستان رسمي عنوان شده است که در مورد يک مرد جوان است که مادرش را از دست داده و توسط پدر احساسي و نابالغش‌اش بزرگ شده، با مرشدش سر کار مي‌رود، دکتري که جراحي مغز و شوک الکتريکي انجام مي‌دهد. مطمئنا اين فيلم قرار است يک اثر جذاب ديگر از آلورسون باشد و با توجه به اينکه گلدبلوم در يکي از مصاحبه‌هايش در اوايل سال خيلي هيجان‌زده در موردش حرف مي‌زد، گلدبلوم بنظر مي‌رسد بطور کلي نقش فوق العاده‌اي در آن دارد.

Boy Erased (پسر محو شد)

اتوبيوگرافي جرارد کنلي «پسر محو شد» که روايت کودکي‌اش در يک خانواده مذهبي در شهرک آرکِنسا که او را در يک روان درماني مذهبي نام‌نويسي مي‌کنند است که توجهات زيادي را به خود جلب کرد و تحسين مردم را در پي داشت.

فيلم هاي برتر,بهترين فيلم ها,فيلم هاي هاليوود
پسر محو شد

با منتشر شدن «پسر محو شد»، بخاطر استفاده از روان درماني مذهبي بر روي افراد خردسال باعث شد تا در تعداد انگشت شماري از ايالات ممنوع شود. حالا فيلم جوئل ادگرتون (Joel Edgerton) نگاه مثبتي به مسئله داشته است، که خودش هم در کنار لوکاس هدگس (Lucas Hedges)، راسل کرو (Russle Crowe)، خاوير دولان (Xavier Dolan) و نيکول کيدمن (Nicole Kidman) که در فيلم ديگري به نام Destroyer هم بازي کرده، به ايفاي نقش پرداخته است. داستان مطمئنا مهم است، اميد است فيلم هم به همان قدرت باشد.

Mary Queen of Scots (ماري ملکه اسکاتلند)

کمپاني فوکس پيکچرز (Focus Pictures) فيلم‌هاي زيادي در اين فصل در دست دارد ولي «مري ملکه اسکاتلند» بي‌شک يکي از داغ‌ترين عنوان‌ها است. سيرشا رونان (Saorise Ronan) و مارگو روبي (Margot Robbie) که به تازگي به ترتيب براي فيلم‌هايي چون Lady Bird و I,Tonya نامزد اسکار شدند در اين درام حماسي-تاريخي مقابل هم قرار مي‌گيرند.
مانند بسياري از فيلم‌هاي تاريخي مشابه، مخاطب مجبور است برخي وقايع را بپذيرد. در اين فيلم همه چيز از لحاظ تاريخي صحت ندارد مثل سکانسي که ما در تريلر اثر ديديم، جايي که ماري استورات و اليزابت در مقابل هم قرار مي‌گيرند.

فيلم هاي برتر,بهترين فيلم ها,فيلم هاي هاليوود
ماري ملکه اسکاتلند

با اينکه دو ملکه در طول سال‌هاي زندگي‌شان به يکديگر تعدادي نامه رد و بدل کردند ولي هيچگاه يکديگر را نديدند ولي در فيلم اين اتفاق رخ مي‌دهد که فابل درک است. بي‌شک اين يک فيلم مستند، با توجه به اينکه توسط نويسنده‌ي سريال House of Cards خلق شده، نيست. او مطمئنا مي‌داند که چيکار دارد مي ‌کند. همچنين، سيرشا رونان اگر بار ديگر براي اين فيلم نامزد اسکار شود، تبديل به جوان‌ترين بازيگر زني مي‌شود که بيش‌ترين تعداد نامزدي را تا اين سن داشته است.

The Front Runner (دونده‌ي جلو)

سناتور آمريکايي گري هارت (با بازي هيو جکمن Hugh Jackman) از کمپين رياست جمهوري 1988 بخاطر رسوا شدن رابطه‌ي عاشقانه‌اش حذف مي‌شود. بعد از کارگرداني تعدادي فيلم همچون Thank You For Smoking، Juno و Up in the air، جيسون رايتمن (Jason Reitman) کمي با فيلم‌هايي چون Labor Day و Men, Women and Children دچار افت شده بود.

فيلم هاي برتر,بهترين فيلم ها,فيلم هاي هاليوود
دونده‌ي جلو

ولي بعد از چند نااميدي، امسال با فيلم Tully، ثابت کرد که همچنان با استعداد است و همين باعث شده تا در انتظار فيلم «دونده‌‌ي جلو» باشيم. اينکه آيا به قدرت و يا بهتر از ديگر درام سياسي مورد انتظار «چني» خواهد بود، يکي از سوالات مورد بحث است ولي تا به اين جا بنظر جالب مي‌رسد. جز هيو جکمن، ورا فارميگا (Vera (Farmiga که همکاري قبلي‌اش با جيسون رايتمن برايش نامزدي اسکار به ارمغان آورد نقش آفريني مي‌کند.

First Man (نخستين انسان)

ديمين شزل (Damien Chazelle) از وقتي که Whiplash غوغا به پا کرد تبديل به پسر شگفت‌انگيز هاليوود شده است. او بعد با فيلم La La Land به شهرتي جهاني رسيد که باعث شد تبديل به جوان‌ترين برنده‌ي بخش «بهترين کارگردان» در تاريخ اسکار شود.حالا او با ستاره‌ي La La Land، رايان گاسلينگ Ryan Gosling، براي «نخستين انسان»، يک فيلم بيوگرافي از نيل آرمسترانگ (Neil Armstrong) (با بازي گاسلينگ) و ماموريت معروفي که باعث شد تبديل به نخستين انساني شود که در 20 ژوئن 1969 بر ماه قدم زند است که مي‌تواند يک موفقيت ديگر براي شزل باشد.

فيلم هاي برتر,بهترين فيلم ها,فيلم هاي هاليوود
نخستين انسان

گاسلينگ ممکن است سومين نامزدي اسکار را بدست آورد ولي با توجه به تريلر فيلم، کلر فوي (Claire Foy) ستاره‌ي سريال (The Crown) از لحاظ ايفاي نقش بيش‌تر قابل توجه است. جاه‌طلبي شزل و خلاصه داستان فيلم را در نظر بگيريد، فيلم جدا از بحث تکنيکي، به احتمال زياد قوي و عالي است.

Roma (رم)

آلفونسو کوآرون (Alfonso Cuaron)، دستيار تدوين، دستيار عکاس، نويسنده، دستيار تهيه‌کننده و کارگردان فيلم، ما را در اولين فيلم مکزيکي‌اش از زمان And Your Mother Too، به دهه‌ي هفتاد مکزيک مي‌برد. «رم» به خاطر نتفليکس (Netflix) به عنوان کمپاني تهيه‌کننده و کشکمش‌‌هاي بعدي بين فستيوال و کمپاني، در ليست جشنواره کن قرار نگرفت.

فيلم هاي برتر,بهترين فيلم ها,فيلم هاي هاليوود
Roma (رم)

نيازي به نگراني نيست چون در حال حاضر فيلم در اکثر فستيوال‌هاي مهم در پاييز ظاهر ميشود (حتي اين فيلم به عنوان فيلم اصلي فستيوال فيلم نيويورک است) و نظرات و نقدهاي اوليه بر فيلم بسيار قوي و اميدوارکننده بوده‌اند. تريلر کامل فيلم بسيار جذاب است. اينکه اين اثر چندين جايزه مهم را از آن خود کند اصلا غافل‌گير کننده نخواهد بود و شايد با فيلمي با پتانسيل برنده جايزه ونيز روبرو باشيم؟

Widows (بيوه‌ها)

استيو مک‌کوئين (Steve McQueen) همچنان با ساختن فيلم بد فاصله دارد و از آن جايي که تريلر اول از فيلم «بيوه‌ها» بنظر مي‌رسد که بيش‌تر بخش اکشن فيلم را نمايان مي‌کند، در دومين تريلر مشخص است که فيلم احساسات عميقي را هم در خود دارد.

فيلم هاي برتر,بهترين فيلم ها,فيلم هاي هاليوود
Widows (بيوه‌ها)

داستان بر اساس سريالي انگليسي به همين نام است، داستان با گروهي از سارقين مسلح (از جمله ليام نيسون Liam Neeson) که در اقدام دزدي کشته مي‌شوند شروع مي‌شود، بيوه‌هاي آنها (با بازي‌هاي ويولا ديويس Viola Davis، ميشل رودريگز Michelle Rodriguez، سيتينا اريوو Cynthia Enrivo، اليزابت دبيکي Elizabeth Debicki) مي‌خواهند کاري که شوهران‌شان آغاز کردند را تمام کنند.جز کساني که نام برده شد در بخش مکمل هم ستاره‌هايي چون رابرت دووال، کالين فارل، دنيل کالويا، کري کُن و آندري هالند نقش آفريني مي‌کنند. يک داستان اکشن-تريلر عامه پسند بنظر مي‌رسد ولي اين فيلم مک‌کوئين است و ما به او اعتماد داريم.

Bohmian Rhapsody (راپسودي کولي‌وار)

«مامان، زندگي من تازه آغاز شده است.» گروه افسانه‌اي کوئين و فردي مرکوري افسانه‌اي. فيلم شرح وقايع مربوط به سال‌هاي حضور کوئين در Live aid Concert است. مواردي هستند که باعث مي‌شود در مورد فيلم نگران باشيم. مشکلاتي مربوط به ساخت فيلم وجود داشت، برايان سينگر (Bryan Singer) اخراج شد و آن‌ها دکستر فلچر (Dexter Fletcher) که کارگردان خوبي است را جايگزين او کردند ولي رخداد‌هاي پيچيده سر صحنه و پس از توليد هيچگاه تاثير خوبي ندارند و تريلر با اينکه خوب بنظر مي‌رسد، ولي ما از نوع روايت و يا از بازي رمي ماليک (Rami Malik) چيزي نمي‌بينيم و به جاي آن از خيلي از آهنگ‌‌هاي موفق کوئين براي جلب توجه استفاده کرده‌اند.

فيلم هاي برتر,بهترين فيلم ها,فيلم هاي هاليوود
Bohmian Rhapsody (راپسودي کولي‌وار)

بي‌شک ما هيجان زده‌ايم تا ببينيم آن‌ها با ابزار چه کرده‌اند و اميدواريم جدا از تمام مشکلات، آن‌ها توانسته باشند مديريت کنند تا فيلمي که اداي احترام خوبي به گروه کوئين باشد ساخته شود.

The Old Man And The Gun (پيرمرد و اسلحه)

احتمالا امسال چيزي جذاب‌تر از ديدن رابرت ردفورد (Robert Redford) و سيسي اسپيسک (Sissy Spacek) – دو اسطوره‌ي سينما – که در فيلم «پيرمرد و اسلحه» مقابل هم قرار مي‌گيرند نيست. فيلم بر اساس داستان واقعي فارست تاکر، يک جنايتکار سابقه‌دار و يک زنداني فراري هنرمند است، فيلمنامه بر اساس مقاله‌ي ديويد گرن (David Garren) در سال 2003 که در مجله نيويورکر چاپ شد است.

فيلم هاي برتر,بهترين فيلم ها,فيلم هاي هاليوود
The Old Man And The Gun (پيرمرد و اسلحه)

همچنين از آن جايي که رابرت ردفورد چند وقت پيش اعلام کرد که بازنشسته شده، اين آخرين شانس ما براي ديدن او بر پرده‌ي بزرگ است و او ما را با چند تا از کارهاي اخيرش که به کارنامه‌ي بلند بالايش پايان مي‌دهند تنها مي‌گذارد.
فيلم توسط ديويد لووري (David Lowery) کارگرداني شده و همچنين کيسي افلک (Casey Affleck)، که همکاري ديگري هم اخيرا با او داشته، در نقش کارآگاهي است که مي‌خواهد شخصيت ردفورد را دستگير کند.

At Enemy’s Gate (در دروازه‌ي دشمن)

ما بيوگرافي‌هاي زيادي در گذشته از ون گوگ ديديم و بازيگران با استعداد زيادي – از کرک داگلاس (Kirk Douglas) تا تيم راث (Tim Roth) – نقش او را بازي کرده‌اند. از آن جايي که ون گوگ يک شخصيت شگفت‌انگيز بوده است اين چيز اعجاب‌آوري نيست. حالا جوليان اشنابل (Julian Schnabel) که خود هم يک نقاش است و کارگرداني فيلم‌هايي چون Basquiat ،The Diving Bell And The Butterfly، و Before Night Falls را در کارنامه دارد، نگاه خودش را در روايت داستان – بخصوص بخش مربوط به روزهاي پاياني زندگي ون گوگ – دارد. ما ويليام دافو (Williem Dafoe) بي‌همتا را در نقش خواهيم ديد.

فيلم هاي برتر,بهترين فيلم ها,فيلم هاي هاليوود
At Enemy’s Gate(در دروازه‌ي دشمن)

درست است که اختلاف سني قابل توجهي وجود دارد – از آنجايي که دافو 62 سال دارد و ون گوگ وقتي37 ساله بود مي‌ميرد – ولي با توجه به اينکه دافو جوان‌تر از سنش بنظر مي‌رسد و به استناد نوشته‌ها و تصاوير ون گوگ پيرتر از سنش بنظر مي‌رسيد، پس بنظر مي‌رسد مشکل بزرگي نباشد و در آخر اين دافو است. ما مي‌دانيم که مي‌تواند در نقش شگفت‌انگيز ظاهر شود.
همچنين اين اولين فيلم بيوگرافي از نقاش که اشانبال ساخته نيست، باسکوئيت هم فيلم درجه يکي بود. اسکار ايزاک (Osacar Isaac)، مدس ميکلسن (Mads Mikkelsen)، امانوئل سنيه (Emmanuelle Seigner)، روپرت فرند (Rupert Friend)، متيو آلماريک (Mathiew Almaric) و اميرا کاسار (Amira Cassara) از ديگران بازيگران فيلم هستند.

Suspiria

لوکا گوادانينو اين چند سال به شدت در اوج بوده است، دريافت نامزدي اسکار (براي تهيه کنندگي) و بفتا (براي کارگرداني) درست امسال براي فيلم Call me by your name و امسال «سوسپيريا» که يکي از جذاب‌ترين فيلم‌هاي فصل است. بازسازي شايد توصيف درستي اينجا نباشد، لوکا ترجيح مي‌دهد از لفظ «باز تصوير» از کلاسيک آرجنتو استفاده کند و چه کسي مي‌تواند او را سرزنش کند؟ از تريلر مشخص است که فيلم لحن مختص به خود را دارد و بسيار از نسخه‌ي اصلي طولاني‌تر است. گوادانينو مردد بود که فيلم را در اين فستيوال‌هاي خودنماي اروپايي نشان دهد چرا که ممکن است مخاطب خود را پيدا نکند ولي حالا فيلم در جشنواره ونيز حضور دارد.

فيلم هاي برتر,بهترين فيلم ها,فيلم هاي هاليوود
Suspiria

بازخورد به اين دليل جذاب است که آيا مانند !Mother (آرنوفسکي) چالش برانگيز خواهد بود؟ بيش‌تر تحسين مي‌شود يا کوبيده مي‌شود؟ در فيلم داکوتا جانسون و تيلدا سوئينتن که قبلا هم با گوادانينو همکاري داشته‌اند به ايفاي نقش پرداخته‌اند. گزارش‌ها حاکي از اين است که سوئينتن در بيش‌تر از يک از نقش – دو يا سه – در فيلم حاضر شده است.
مهم نيست او چند شخصيت را بازي مي‌کند، ما مي‌دانيم که او ما را شگفت‌زده خواهد کرد. جانسون هم بنظر مي‌رسد که بعد از مجموعه فيلم‌هاي Fifty Shades of gray بيش‌تر به فيلم‌هاي هنري تمايل پيدا کرده است (ما امسال همچنين او را در فيلم «اوقات سياه در ال رويال» خواهيم ديد.) و مي‌تواند فرصتي عالي براي او باشد تا به عنوان يک بازيگر بدرخشد.

The Favourite (سوگلي)

فيلم «روايت بي‌حياي قصه‌ي تو‌طئه، شهوت، حسادت و خيانت سلطنتي» توصيف شده است. فيلم در قرن هجده انگلستان در زمان دادگاه ملکه آنه (با بازي اوليويا کلمن Olivia Colman، که ممکن است امسال براي بازي در سريال «تاج» جايزه امي بگير نقش آفريني شده است) مي‌گذرد. سارا چرچيل (با بازي ريچل ويز Rachel Weisz) دوشيزه‌ي مالبوروگ و محرم اسرار، مشاور و معشوقه‌ي مخفي ملکه است. قدرت وقتي که دوشيزه‌ي جوان‌تر (بازي استون Emma Stone)، که در نقش دختر عمه است و به دادگاه وارد مي‌شود تغيير مي‌کند و دو زن براي تاثير و توجه ملکه رقابت مي‌کنند.

فيلم هاي برتر,بهترين فيلم ها,فيلم هاي هاليوود
The Favourite (سوگلي)

اگر اين توضيحات همچنان براي شما جذاب نبوده است پس به اين توضيحات بيشتر توجه کنيد: فيلم توسط يورگوس لانتيموس (Yorgos Lanthimos)، که فيلم‌هايي چون Dogtooth، The Lobster و The killing of a sacred deer را در کارنامه دارد ساخته شده است. اينبار فيلمنامه را خود ننوشته است ولي تريلر تمام المان‌هايي که او را يه يک فيلمساز منحصر بفرد مبدل کرده را نشان داد و تماشاي اينکه او با ابزار چه کرده است مطمئنا جذاب است. اميدواريم اين يک فيلم خوش ساخت ديگر از او باشد.
فيلم هايي که شايسته نام بردن هستند: ماه دسامبر Ad Astra، و Cheney با اينکه بنظر مي‌رسد در هيچ جشنواره‌اي حضور ندارند اکران مي‌شوند و عنوان‌هاي جذابي بنظر مي ‌رسند. ما همچنين اليزابت موس را به عنوان يک خواننده راک در فيلم «رايحه ي او» (در کنار آمبر هرد، دن استوينز، ويرجيانا مدسن) خواهيم ديد. نيکول کيدمن در Destroyer، ماتياس شونارتس (Matthias Schoenaerts) و کالين فرث (Collin Firth) در فيلم جديد توماس وينتربگ (Thomas Vinterverg) به نام Kursk حضور دارند. کريس پاين (Chris Pine) و ديويد مکنزي (David Mackenzie) در Outlaw King دوباره به هم مي‌پيوندند. فيلم پائولو سورنتينو (Paolo Sorrentino) به نام Loro و بسياري فيلم‌هاي ديگر که مي‌توان از آن‌ها نام برد.

بيشتر بدانيد : 10 فيلم جذابي که امسال حتما بايد ببينيد + موضوع

بيشتر بدانيد : بهترين فيلم هاي جشنواره کن 2018+ خلاصه داستان هر فيلم

بيشتر بدانيد : بهترين فيلم اکشن هاي 2018 + تصاوير

بيشتر بدانيد : جديدترين فيلم هاي هاليوود 2018 + تصاوير


منبع : cinema.gamefa.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)