آخرین اخبار

زندگي لاکچري و ولخرجي هاي کايلي جنر! عکس چه خبر ... ؟

زندگي لاکچري و ولخرجي هاي کايلي جنر! عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - کايلي جنر چه چيزهايي مي خرد؟

کايلي جنر تنها 21 سال بيشتر ندارد اما در همين دوران جواني به ماشين‌ پول‌سازي تبديل شده است و چيزي نمانده که ثروت هنگفتش از مرز يک ميليارد دلار هم عبور کند. کاملاً مشخص است يک دختر جوان با چنين ثروتي دست روي دست نمي‌گذارد و پشت سر هم خريد مي‌کند، آن هم خريد‌هاي ميليون دلاري!

با اين چنين ثروتي بعيد به نظر مي‌رسد چيزي در دنيا باشد که کايلي از عهده خريد آن برنيايد. انصافاً هم بايد گفت کايلي جنر سليقه خوبي در خريد دارد، با اين حساب قصد داريم در ادامه با هم ببينيم اين زيباروي ثروتمند چه چيز‌هايي خريده است.

سگ 50 هزار دلاري
بامزه‌ بودن سگ‌هاي پاپي باعث مي‌شود به راحتي جاي خود را در دل دختران جوان باز کنند. کايلي جنر نيز از همين دسته دختران است، با اين تفاوت که پولش از پارو بالا مي‌رود و سگ‌هاي هزار دلاري مي‌خرد.
نورمن، سوفيا، بامبي، هارلي و رُزي، نام‌ سگ‌هاي کايلي جنر است که براي هر کدام مبلغ گزاف هزار دلار هزينه کرده است. علاقه جنر به سگ‌ها باعث شد تا به اين توله‌ها قناعت نکند و براي تغيير روحيه هم که شده سگ 50 هزار دلاري با نام رُلي جنر به کلکسيون سگ‌هاي خود اضافه کند.

مژه‌هاي مصنوعي

jenner.jpg

اگر از طرفداران کايلي جنر باشيد حتماً به خوبي مي‌دانيد که اين بانوي جوان و زيبا يد طولايي در صنعت آرايش دارد و قسمت زيادي از ثروت خود را از برند‌هاي آرايشي‌اش به جيب زده است. از طرف ديگر کايلي جنر علاقه زيادي دارد تا ترفند‌هاي آرايشي و محصولاتي که استفاده مي‌کند را با هواداران در شبکه‌هاي اجتماعي به اشتراک بگذارد.
کايلي جنر مدعي است از مژه‌هاي مصنوعي زيبايي استفاده مي‌کند، ناگفته پيداست اين مژه‌‌هاي مصنوعي کيفيت بسيار بالايي دارند و حدود 25 مرتبه قابل استفاده هستند. البته چنين مژه‌هايي قيمت کمي هم ندارند و هر جفت از آن‌ها حدود 30 دلار ناقابل براي کايلي آب مي‌خورد.
چنين هزينه‌هايي براي کايلي جنر همانند پول خرد است و در مصاحبه‌اي اشاره کرده که در هر بار مراجعه به فروشگا‌هاي لوازم آرايشي چيزي حدود هزار دلار خريد مي‌کند.

جت شخصي يک ميليون دلاري
ثروت‌مندان دنيا با جت‌هاي شخصي غريبه نيستند و کايلي جنر نيز که پول زيادي براي خرج کردن دارد يکي از اين جت‌ها را با قيمت يک ميليون دلار خريداري کرده است. کايلي جنر به جت شخصي خود حسابي مي‌بالد و عکس‌هاي زيادي را از وي سوار بر هواپيماي شخصي خود شاهد هستيم.
يکي از همين عکس‌‌ها فراري کايلي جنر را در کنار جت شخصي او نشان مي‌داد. اين عکس حسابي در شبکه‌هاي اجتماعي گل کرد و دست به دست ميان طرفداران چرخيد.

کلکسيوني از خودروهاي فراري
تايگا، خواننده رپر معروف که دوست‌پسر کايلي جنر بود تولد هجده‌سالگي جنر را به فال نيک گرفت تا با يک فراري مدل 482 حسابي او را ذوق‌زده کند. جالب است بدانيد کايلي جنر از طرفداران پروپاقرص فراري است و به اندازه‌ا‌ي عکس با فراري‌هاي مختلف منتشر مي‌کند که نمي‌توان دقيقاً مشخص کرد چند فراري را در کلکسيون خود دارد.
در بين اين خودروها، فراري 488 اسپايدر بيشتر به چشم مي‌خورد، اين خودرو چيزي حدود 1.4 ميليون دلار قيمت دارد و از قرار معلوم کايلي جنر رنگ اين خودروها را با لباس‌هايش ست مي‌کند.

سيسموني 70 هزار دلاري
قبل از اينکه نوزاد کايلي جنر به دنيا بيايد، اين مادر زيبارو چيزي حدود 70 هزار دلار براي فرزندش سيسموني خريد. جالب است بدانيد چنين پولي برابر با شهريه يک سال دانشگاه‌هاي تراز اول آمريکاست.
کاملاً پيداست از آنجايي که نوزاد زود بزرگ مي‌شود به احتمال زياد بسياري از لباس‌هايي که کايلي براي فرزندش خريده را حتي تنش نکرده است. نام برند‌هاي معتبري مانند Mini Uggs, Air Jordans و Timberlands را مي‌توان در ميان سيسموني فرزند کايلي جنر پيدا کرد.

کلکسيون بزرگي از کلاه‌گيس
اگر نگاهي به صفحه اينستاگرام کايلي جنر داشته باشيد متوجه خواهيد شد که موهاي او هر روز به رنگي در آمده است اما جالب است بدانيد کايلي جنر به خوبي از ضررهاي رنگ‌کردن مو در بازه‌هاي زماني کوتاه مدت آگاه است و ظاهر متفاوت موهايش را به کمک گلاه‌گيس ايجاد مي‌‌کند.
کاملاً مشخص است کايلي جنر هر کلاه‌گيسي را بر سر نمي‌گذارد و قيمت اين کلاه‌گيس‌ها چيزي بين 600 تا 5 هزار دلار است.

اتاق مخصوص کيف‌دستي‌هاي کايلي جنر

room jenner.jpg

سلبريتي‌ها از هر موقعيتي براي به رخ کشيدن دارايي و ثروت خود استفاده مي‌کنند و کايلي جنر نيز که اين درس را به خوبي بلد است بهار عکس‌ها و فيلم‌هاي مختلفي را از خانه‌اش با هواداران به اشتراک گذاشت.
يکي از چيزهايي که در اين عکس‌ها جالب به نظر مي‌رسيد کلکسيون کيف‌دستي‌هاي کايلي جنر بود. چيزي بيشتر از 100 کيف‌دستي زنانه از بهترين‌ برند‌هاي دنيا مانند گوچي، لويي ويتون و چنل در اين کلکسيون به چشم مي‌خورد.
کايلي جنر اشاره‌اي به قيمت اين کيف‌‌ها نکرده است اما بدون شک خريد اين کيف‌ها حسابي روي دست او خرج گذاشته‌ است.

جواهرات و اکسسوري‌هاي کايلي جنر
اين سلبريتي خوش‌قد و بالا نيز همانند بسياري ديگر از چهره‌هاي سرشناس عاشق جواهرات است و هر زمان که عکسي در شبکه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌کند جواهرات مختلفي را از خود آويزان کرده است.
گفته مي‌شود يک بار جنر بدون هيچ‌گونه زيورآلاتي وارد يکي از معتبرترين فروشگا‌ه‌هاي جواهر فروشي مي‌شود و در حين خروج يک حلقه الماس و يک ساعت رولکس گران‌قيمت را به دست داشته است.
مدتي پيش نيز جواهري با‌ارزش 7 هزار دلار خريد و با نگاهي به جواهرهاي کايلي جنر مي‌توان متوجه شد که عاشق برند جواهرات کارتيه است.

اتاق اشرافي براي نگه‌داري نوزاد
همان‌گونه که در بالا هم اشاره کرديم کايلي جنر از آن مادرهايي است که علاقه زيادي به خريد دارد و نمي‌‌خواهد فرزندش چيزي کم و کسر داشته باشد. در همين راستا کايلي جنر مدتي قبل از تولد فرزندش گفته بود حسابي نگران به دنيا آمدن کودک‌اش است و به همين دليل اتاقي با تم صورتي و سفيد را به فرزندش اختصاص داده است.
اين اتاق طراحي کودکانه و دلنشيني دارد و خدا مي‌داند کايلي چقدر براي لوازم و دکور آن هزينه کرده است.

خانه‌هاي لوکس و مجلل
کايلي 21 ساله چهار خانه اشرافي و اولين خانه خود را در 17 سالگي با قيمتي حدود 2.6 ميليون دلار خريداري کرد، ولخرجي‌هاي کايلي در اين خانه تمامي نداشت و حسابي دستي به سروروي آن کشيد.
يک سال بعد در سن 18 سالگي خانه ديگري با قيمت 6 ميليون دلار خريد، اين خانه 6 اتاق خواب داشت و کايلي جنر به اين دليل از اين خانه خوشش آمده بود که در کنار داشتن امکانات زياد با خانه مادرش نيز فاصله بسيار کمي داشت.

ولخرجي براي مانيکور ناخن
هر بانوي زيبارويي که به آرايش علاقه دارد به خوبي‌ مي‌داند که مانيکور تأثير مهمي در آرايش نهايي وي خواهد داشت، کايلي جنر نيز که نبض دنياي آرايش در دستانش مي‌تپد از اين امر به خوبي آگاه است و گفته مي‌شود هفته‌اي يک بار به سالن مانيکور سر مي‌زند.
کايلي به اندازه‌اي به ناخن‌هايش اهميت مي‌دهد که حتي در دوران پس از تولد فرزندش حاضر نشد ناخن‌هاي خود را براي رسيدگي‌ راحت‌تر به بچه، کوتاه کند. گفته مي‌شود کايلي در معتبرترين سالن‌هاي مانيکور هزينه‌اي حدود 125 دلار براي دو ساعت رسيدگي به ناخن و زيباکردن ‌آن‌ها پرداخت مي‌کند.

دستبند گران‌بهاي Love کاريته
همان‌گونه که اشاره کرديم کايلي جنر عاشق برند جواهرسازي کاريته است و به همين منظور در سال 2016 کايلي از عشق خود به دستبند Love کارتيه با هواداران در شبکه‌هاي اجتماعي سخن گفت و همين ابر باعث شد تا اين دستبند در عرض مدت کمي به پر جستجوترين جواهر در نتايج موتور جستجوي گوگل تبديل شود.
قيمت پايه اين دستبند از 6،700 دلار شروع مي‌شود و از طلاي 14 عيار ساخته شده است، دستبند Love کارتيه با طلاي سفيد نيز وجود دارد که به تکه‌هاي الماس مزين شده است، کاملاً پيداست قيمت اين مدل از دستبند Love کارتيه بسيار بيشتر از مدل پايه آن است.

مکان اختصاصي براي نگه‌داري سگ‌ها
همان‌گونه که در ابتدا اشاره کرديم کايلي جنر عاشق سگ‌ها است و به همين منظور از طريق حساب کاربري خود در اسنپ‌چت اعلام کرد که مکاني اختصاصي براي سگ‌هايش درست کرده است.
اين مکان به اندازه‌اي بزرگ است که انسان‌ها نيز به راحتي مي‌توانند وارد آن شوند و به لحاظ ظاهري حتي از محل زندگي بسياري از آدم‌ها زيبا‌تر و راحت‌تر است. سيستم پيشرفته تهويه گرمايش و سرمايش را مي‌توان از ديگر ويژگي‌هاي محل نگه‌داري سگ‌هاي کايلي جنر ذکر کرد.

کيف‌دستي هرمس بيرکين
18 سالگي از آن سال‌هاي مهم زندگي است و به همين دليل خانواده کايلي جنر به مناسبت هجدهمين سال تولد عزيزدردانه‌شان به جنر يک کيف دستي با برند هرمس بيرکين هديه دادند. اين کيف دستي که به احتمال زيادي گران‌قيمت‌ترين کيف‌دستي زنانه دنياست چيزي حدود 10 هزار دلار قيمت دارد.
جالب است بدانيد اين کيف از برند بيرکين تنها کيف‌دستي کايلي نيست و کيف‌دستي‌هاي زيادي را در اتاق مخصوص کيف‌هاي کايلي شاهد هستيم. در عکس‌هايي که از اين اتاق منتشر شده است چيزي حدود 24 کيف‌دستي بيرکين به چشم مي‌خورد.

اتاقي مخصوص کيف‌هاي مجلسي و مسافرتي
کايلي جنر عاشق کيف است، و به همين دليل کيف‌دستي، کيف مسافرتي و هر کيفي که فکرش را بکنيد را در کلکسيون کيف‌هايش نگه مي‌دارد. جنر در کنار اتاق مخصوص کيف‌هاي دستي خود يک اتاق ديگر نيز به کيف‌هاي مسافرتي و مجلسي اختصاص داده است.
کايلي جنر براي دکوراسيون اين اتاق و ساير اتاق‌هاي خانه‌هاي خود از طراح معروف کال ينِر کمک گرفته است، اين طراح افسانه‌اي سابقه ارائه خدمات به کريستينا آگيلرا، تامي هيلفيگر و التون جان افسانه‌اي را در کارنامه خود دارد.

جشن تولد 19 سالگي
کايلي جنر مراسم باشکوهي براي تولد 19 سالگي‌اش ترتيب داد، در اين مراسم تايگا، دوست‌پسر سابق جنر نيز حضور داشت و يک خودروي مايباخ با قيمت گزاف 200 هزار دلار به جنر دوست‌داشتني هديه داد.
انصافاً بايد گفت تايگا به لحاظ مالي چيزي براي جنر کم نگذاشت و سال بعد نيز يک خودروي گران‌قيمت ديگر را به او هديه داد. در اين بين کايلي هميشه توجه خاصي به خودرو‌هاي مختلف داشته است و در همان بازه زماني يک خودروي رنج روور اتوبايوگرافي شخصي‌سازي شده خريده بود.

فهرستي بلند بالا از خودروهاي کايلي
کايلي براي خريدن خودرو صبر نکرد تا 18 ساله شود و بسياري از خودروهاي خود را قبل از اينکه گواهينامه بگيرد خريداري کرده بود. فراري لافراري، رنج روولر اتوبايوگرافي، مرسدس‌‌بنز مدل G550 4*5 G-Wagon، خودروي مايباخ، رولزرويس، Wraith و white Ghost، فراري ايتالياي سفيد، يک لامبورگيني اونتادور نارنجي و فراري زرد 488 اسپايدر را مي‌توان از خودروهاي دانست که در فهرست کلکسيون خودروهاي کايلي جنر به چشم مي‌خورد.

قيمت خودروهاي کايلي جنر
بر اساس گزارشي که مجله Life & Style در زمينه قيمت خودروهاي کايلي جنر منتشر کرده است، تمامي خودروهاي اين سلبريتي زيبارو قيمت‌هاي نجومي دارند. خودروي فراري لافراري 1.4 ميليون دلاري، فراري ايتالياي سفيد که چيزي حدود 300 هزار دلار قيمت دارد. خودروي فراري مشکي 488 که قيمت پايه آن از 250 هزار دلار شورع مي‌شود، فراري اسپايدر 488 که 280 هزار دلار قيمت دارد، در کنار خودروهاي مرسدس بنز و رولزرويس کايلي جنر که قيمت پايه آن‌ها از 150 هزار دلار شروع مي‌شود و به 1.5 ميليون دلار هم مي‌رسد را مي‌توان در فهرست خودروهاي گران‌قيمت کايلي جنر پيدا کرد.

حلقه الماس بزرگ و گران‌قيمت
تايگا دوست‌پسر سخاوتمندي براي کايلي جنر بود و در کنار مرسدس‌بنز مايباخ 190 هزار دلاري که براي تولد او هديه گرفته بود، در مراسم کريسمس حلقه‌ الماس بسيار بزرگي با قيمت گزاف 33 هزار دلار به او کادو داد.
کايلي که از هديه گرفتن اين حلقه طلا حسابي ذوق‌زده شده بود سريعاً عکسي از اين حلقه را در اينستاگرام منتشر کرد و باعث شد تا هواداران به اين فکر بيافتند که کايلي و تايگا نامزد کرده‌اند، اين امر باعث شد کايلي رسما در وب‌سايت خودش شايعه نامزدي را کتمان کند.

دست‌ و دلبازي‌هاي جنر براي هديه‌ دادن
تجربه نشان داده است ثروتمندان سخاوتمند نيستند و دست و دل بازي ندارند اما داستان کايلي جنر فرق مي‌کند و به همان اندازه که سابقه خوبي در هديه گرفتن دارد در هديه دادن نيز چيزي کم و کسر نمي‌گذارد.
در همين راستا شاهد هديه‌هاي گران‌بهايي هستيم که کايلي جنر به دوست‌پسر جديدش کادو داده است. در بين اين هديه‌ها لباس‌هاي فاخر و اشرافي از ميان‌ بهترين برند‌هاي دنيا به چشم مي‌خورد. جنر به دوست‌پسرس جواهرات زيادي هم هديه داده و براي جوردين وودز، يکي از صميمي‌ترين دوستان خود مرسدس‌بنز AMG GLE 63 کوپه پيشکش کرده است.

جنر عاشق خال‌کوبي‌هاي کوچک است
وقتي از دور به کايلي جنر نگاه کنيد بعيد به نظر مي‌رسد متوجه خال‌کوبي‌هاي وي شويد اما جالب است بدانيد جنر از طرفداران پروپاقرص خالکوبي است اما از آنجايي که اين خالکوبي‌ها ابعاد کوچکي دارند از فاصله دور به چشم نمي‌آيند.
طرح يک قلب کوچک روي پشت بازو، نوشته عبارت M روي انگشت کوچک، نگارش آوانگاري شده واژه Sanity روي کمر و يک پروانه بسيار کوچک روي پا را مي‌توان از طرح‌هاي خالکوبي نام برد که بر روي بدن کايلي جنر به چشم مي‌‌خورد.
اين خالکوبي‌هاي ريز با ظرافت بسيار زيادي انجام شده‌‌اند و کاملاً مشخص است جنر هزينه زيادي براي آن‌ها پرداخت کرده است.

مراجعه به سالن‌هاي برنزه پوست
با نگاهي به پوست درخشان و جذاب کايلي جنر به راحتي مي‌‌توان متوجه شد که اين سلبريتي‌ جوان حسابي به پوستش مي‌رسد. به همين دليل کايلي يکي از مشتريان پروپاقرص سالن‌هاي برنزه پوست است.
کايلي به سالن برنزه‌اي مراجعه مي‌کند که تخصص ويژه‌اي در ارائه خدمات به سلبريتي‌ها دارد و گفته مي‌شود هر بار برنزه پوست در اين سالن چيزي حدود 350 دلار خرج روي دست کايلي باقي مي‌گذارد.

عشق پوشيدن لباس‌هاي برندهاي معتبر
کايلي جنر هميشه جلوي دوربين و نگاه کاربران است و با اين حساب بايد در هر حال بهترين لباس‌‌ها را به تن داشته باشد. خوشبختانه خوش‌پوش بودن براي کايلي جنر کاري ندارد و هميشه او را در لباس‌هايي با معتبرترين برندهاي دنيا شاهد هستيم.
شيک‌ترين و گران‌ترين‌ لباس‌ها از برند بالمين، گوچي و چنل در ميان لباس‌هاي کايلي به چشم مي‌خورد. همان‌‌گونه که در بالا هم گفتيم کايلي علاقه زيادي به کيف‌دستي‌هاي برند لويي ويتون دارد.


منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

ماجراي تبليغ نوشابه پپسي در فضا و آسمان

زندگي کردن انگل هاي ترسناک برروي صورت شما!!

عکس جالب از تغيير چهره يکتا ناصر و افسانه بايگان در گذر زمان!

4 نشانه طلاق در آينده از نگاه عکاس هاي مراسم عروسي!

ثروتمند شدن با پرورش سوسک!! عکس

خون کروکوديل و درمان ايدز!

همزمان خربزه و عسل بخوريد، مي ميريد؟!

جدايي خانم بازيگر از همسر دومش پس از 1 سال زندگي مشترک!

تغيير چهره بازيگر جذاب سريال بازي تاج و تخت پس از 7 سال! عکس

تبليغ جنجالي يک آرايشگاه زنانه در ايران! عکس

عکس: کارت مراسم عروسي الهام حميدي بازيگر 41 ساله

نوزاد 258 گرمي از بيمارستان مرخص شد! عکس

آموزش کنترل مصرف اينترنت گوشي موبايل

نگار جواهريان از انجام وظيفه اش نوشت! عکس

استقبال از نيکي کريمي در جشنواره جهاني فيلم فجر! عکس

احتمال وجود يک سياره ديگر در منظومه شمسي!

اگر اسنپ چت شما کار نمي کند اين کار را انجام دهيد

آگهي ساده درگذشت سهراب سپهري از ديد پرويز پرستويي! عکس

عکس هاي جديد نگار جواهريان در دوران بارداري اش

چگونه نوزادي با 1 پدر و 2 مادر به دنيا آمد؟!

محمد عليزاده در جشن تولد خواهرش! عکس

آموزش: حذف افراد از اينستاگرام بدون بلاک کردن

سفر هدايت هاشمي و همسر دومش به شيراز! عکس

آيا از گوشي هاي تاشو استقبال مي شود؟

5 زني که علم فضا را متحول کردند

واکنش بهنوش بختياري به توهين سالومه سيدنيا مجري شبکه من و تو

عرضه گوشي آيفون ارزان قيمت شبيه آيفون 8

7 نکته براي گرفتن عکس خوب با موبايل

تلاش بهنوش طباطبايي براي نشان دادن گوشواره اش! عکس

عکس جديد يکتا ناصر در کنار خواهر و شوهر خواهرش

تيپ فلور نظري بازيگر 50 ساله در آلمان! عکس

2 مردي که قلب روناک يونسي را تسخير کرده اند! عکس

نوت 10 پرو بهترين گوشي توليدي سامسونگ

نقش کرم چاله ها چيست؟

دستگاهي که با غذاي کمتر شما را سير مي کند

تبريک خاص مليکا شريفي نيا به مناسبت تولد خواهرش مهراوه! عکس

قارچ جاودانگي باعث افزايش طول عمر مي شود!

خيانت شاهزاده ويليام به کيت ميدلتون؛ ارتباط با دوست صميمي کيت!! عکس

استقبال از صفحه اينستاگرام زنان و دختراني که با رنگ کردن مو مخالف هستند! عکس

ماجراي کمک 1 ميليارد توماني هديه تهراني به سيل زدگان! عکس

آنجلينا جولي نام خانوادگي اش را تغيير داد

جزئياتي از پلي استيشن 5 و زمان عرضه آن

فايده الکي لبخند زدن!

دختر عماد طالب زاده به دنيا آمد + عکس و نام وي

6 رسم عجيب و غريب در زمان غذا خوردن در کشور هاي مختلف

فايده ويژه خوردن شکلات براي افراد بالاي 40 سال

به دنيا آمدن نوزاد از اولين پيوند رحمي رباتيک در جهان!

تمام زناني که لئوناردو دي کاپريو با آنها ارتباط داشته است! عکس

روناک يونسي: پيامبري بفرست که فقط گوش کند! عکس

خوابيدن در وان نفت براي درمان بيماري ها! عکس