آخرین اخبار

سير تا پياز تمام رسوايي هاي جنسي ستاره هاي هاليوود + تصوير سينما

سير تا پياز تمام رسوايي هاي جنسي ستاره هاي هاليوود + تصوير

  بزرگنمايي:

چه خبر - سلبريتي‌هاي متهم به آزار جنسي

شهرت و محبوبيت همانند يک شمشير دو سر است و در کنار پول و ثروتِ سلبريتي‌ها، شاهد رسوايي‌هاي اخلاقي اين چهره‌هاي سرشناس نيز هستيم. انصافاً هم بايد اعتراف کرد زندگي کردن در لباس يک سلبريتي که هزاران طرفدار دارد کار سخت و دشواري است و بايد به گونه‌اي رفتار کرد تا از لب بام شهرت و افتخار به پايين نيافتاد. از قرار معلوم ژرار دوپارديو، هنرپيشه سرشناس فرانسوي که مدتي است مليت بلژيک را انتخاب کرده آنچنان که بايد و شايد مواظب رفتار خود نبوده است و از جانب يک هنرپيشه 22 ساله در مظان اتهام به تجاوز جنسي قرار گرفته است.
در حال حاضر مشخص نيست اين زن هنرپيشه تا چه اندازه راست مي‌گويد، از طرف ديگر ژرار دوپارديو نيز اين اتهام را کاملاً بي‌اساس خوانده است اما ماجراي اخير ژرار دوپارديو را بهانه‌اي مي‌گيريم تا ببينيم در دنياي سلبريتي‌هاي سرشناس، چه افرادي تاکنون در مظان اتهام‌هاي جنسي قرار گرفته‌اند.

بيشتر بدانيد : سلبريتي هايي که رسوايي شان رسانه اي شد / از کيتي پري تا جاني دپ

سيلوستر استالونه

راکي بالبو دنياي سينما که با 72 سال سن همچنان پرتلاش و خستگي ناپذير نشان مي‌دهد مدتي پيش متهم شد که در سال 1990 مرتکب جنايت جنسي شده است. اين پرونده ابتدا در آبان سال 2017 به واحد پليس سانتا مونيکا ارجاع شد و خرداد ماه امسال نيز سخنگوي يکي از وکلاي لس‌آنجلس اعلام کرد که پيگر پرونده اتهام جنسي سيلوستر استالونه است.

سيلوستر استالونه
سيلوستر استالونه

اين پرونده همچنان باز است و از جانب مقامات لس‌آنجلس پيگيري مي‌شود. از طرف ديگر وکيل سيلوستر استالونه در اين زمينه به سي‌.‌ان‌.‌ان گفته است چنين اتهامي کاملاً تکذيب مي‌شود اما در ادامه اضافه کرد که استالونه در دهه 80 ميلادي با شاکي اين پرونده رابطه داشته اما اين رابطه بر اساس رضايت شاکي بوده است. در حال حاضر هيچکدام از طرفين اين پرونده نتوانسته‌اند ادعاي خود را ثابت کنند و با اين حساب بايد ديد در آينده دستگاه قضاي آمريکا چه حکمي براي سيلوستر استالونه صادر خواهد کرد.

مورگان فريمن

اوايل امسال بود که سي‌.ان‌.ان گزارش داد هشت خانم مختلف از مورگان فريمن بخاطر رفتار ناشايست و آزار و اذيت شکايت کرده‌‌اند، تحقيقات چندين ماهه‌اي که در اين زمينه انجام شد مشخص کرد بيشتر اين خانم‌ها از عوامل ساخت فيلم در شرکت فيلمسازي مورگان فريمن با نام Revelations Entertainment بوده‌اند. يکي از اين خانم‌ها که دستيار توليد فيلم Going In Style با بازي مورگان فريمن بود مدعي شده است که چندين ماه آزار و اذيت‌هاي مورگان فريمن را تحمل کرده است.
بيشتر اين خانم‌ها مورگان فريمن که اين روزها 80 ساله شده است را به شوخي‌هاي جنسي متهم کرده‌اند و مدعي هستند براي جلوگيري از اين شوخي‌ها در دوران همکاري با فريمن لباس‌هاي بلند و پوشيده به تن مي‌کردند.

مورگان فريمن
مورگان فريمن

مورگان فريمن که جايزه اسکار را در کارنامه خود دارد در پاسخ به اين اتهام‌ها به سي‌.ان‌.ان گفت تمام افرادي که من را مي‌شناسند و با من کار کرده‌اند به خوبي مي‌دانند من کسي نيستم که با قصد و نيت قبلي فردي را آزار دهم. من از تمامي افرادي که فکر مي‌کنند به آن‌ها توهين شده است عذرخواهي مي‌کنم.

بيشتر بدانيد : ابعاد تاريک و روشن زندگي مورگان فريمن: از ارتباطات کثيف جنسي تا مبارزات برابري نژادي

آر کلي

خردادماه امسال بود که دو خانم، آر کلي را به سوء رفتار جنسي متهم کردند. آر کلي در طول دو دهه گذشته با شکايت‌هايي از اين‌دست غريبه نبوده است و حتي به وي تهمت ارتباط با افراد کم سن و سال نيز زده شده است. در نهايت آر کلي از اين اتهام‌ها مبرا اعلام شد.
در اين بين گروه‌هاي حمايت از حقوق زنان و کودکان هرگز دست از سر آر کلي بر نداشته‌اند و حتي کمپيني در شبکه‌هاي اجتماعي با هشتگ MuteRKelly راه‌اندازي کردند. اين گروه خواستار تحقيقات مناسب در خصوص سوء رفتارهاي آر کلي در دو دهه اخير شده است.

آر کلي
آر کلي

قضيه رسوايي آر کلي با شکايت همسرش که 13 سال با او زندگي کرده بود بالا گرفت، همسر آر کلي از سوء رفتارهاي اين خواننده سرشناس شکايت کرده بود. راه‌اندازي کمپين MuteRKelly کنسرت‌هاي آر کلي را کنسل کرد و پس از انتشار مستند رسواکننده‌اي از اين خواننده، سه نفر از اعضاي اصلي تيم آر کلي او را تنها گذاشتند. اين داستان ادامه داشت تا اينکه اسپاتيفاي به عنوان يکي از سرويس‌هاي معروف پخش آنلاين موسيقي، ترانه‌‌هاي آر کلي را به صورت موقت حذف کرد.

جيمز فرانکو

دقيقاً پس از اينکه جيمز فرانکو در سال 2018 جايزه گلدن گلاب را براي مجموعه The Disaster Artist برنده شد، بانوان زيادي از جمله اَلي شيدي، گله‌گذاري بابت سوء رفتارهاي جنسي فرانکو را در توييتر شروع کردند. مدتي بعد نيز 5 نفر خانم در مجله لس‌آنجلس تايمز از رفتار ناشايست جيمز فرانکو شکايت کردند.

جيمز فرانکو
جيمز فرانکو

در اين بين جيمز فرانکو با حاضر شدن در برنامه The Late Show به توييت‌هايي که وي را متهم کرده بود اشاره کرد و گفت چنين ادعاهايي کاملاً بي‌پايه و اساس است. شبکه معتبر اچ‌بي‌او که دومين فصل سريال The Deuse را با همکاري جيمز فرانکو در حال ساخت دارد متذکر شد که تاکنون گزارشي از رفتار ناشايست جيمز فرانکو دريافت نکرده است.

ديويد کاپرفيلد

چند ماه پيش خانمي مدعي شد ديويد کاپرفيلد، شعبده‌باز افسانه‌اي، در سال 1988 زماني که اين خانم تنها 17 سال داشته به وي داروي خواب‌آور داده و تعرض کرده است. اين دختر در آن زمان در يک مسابقه مدلينگ شرکت داشت که ديويد کاپرفيلد داور اين مسابقه بود. اين خانم مدعي شد ديويد کاپرفيلد او را به يکي از برنامه‌هاي شعبده‌بازي خود دعوت کرده بود و پس از برنامه چيزي داخل نوشيدني او ريخته تا بيهوش شود. وي روز بعد به هوش مي‌آيد در حاليکه تصوير مبهمي از اتفاقات شب گذشته را به ياد مي‌آورد.

ديويد کاپرفيلد
ديويد کاپرفيلد

ديويد کاپرفيلد که پيش از اين نيز در سال 2007، اتهام‌هايي از اين دست را تجربه کرده بود پاسخ درستي به اتهام رسوايي جديد نداشت و در حساب کاربري توييتر خود از طرفداران درخواست کرد تا قضاوت زودهنگام نداشته باشند.

مايکل داگلاس

خانمي که در گذشته براي مايکل داگلاس کار مي‌کرد، اواخر سال گذشته اين هنرپيشه قديمي و معروف را به آزار و اذيت‌هاي جنسي متهم کرد. اين خانم که نامش سوزان براودي است در دهه هشتاد ميلادي به مدت 3 سال با مايکل داگلاس همکاري داشت و در آن زمان وي را مورد آزار و اذيت جنسي قرار داده بود.

مايکل داگلاس
مايکل داگلاس

داگلاس در اين زمينه به ان‌.بي‌.سي نيوز گفت اين خانم يکي از افراد قديمي صنعت سينما به حساب مي‌آيد و به عنوان نويسنده کتاب و فردي سرشناس در جنبش‌هاي بانوان شناخته مي‌شود. به گفته داگلاس اين خانم در گذشته تحت هيچ شرايطي مورد رفتار ناشايست از جانب داگلاس قرار نگرفته است. داگلاس در خصوص ادعاي اين خانم متذکر شد به احتمال زياد وي به توقعاتي که در زمينه شغلي داشته، دست نيافته و با ادعاي اين اتهام مي‌خواسته عقده دلش را باز کند. ناگفته نماند مايکل داگلاس در سال 2012 به اعتياد جنسي خود اعتراف کرده بود.

عزيز انصاري

در اواخر سال گذشته خانمي با نام گريس که فاميل خودش را افشا نکرد مدعي شد پس از يک مهماني شام در کنار عزيز انصاري عازم منزل بود که عزيز انصاري قصد تعرض به وي را داشته است. از طرف ديگر عزيز انصاري نيز در پاسخ مدعي شد در آن شب همراه گريس پس از صرف شام راهي منزل او شده‌اند و تا صبح در کنار يکديگر بوده‌اند اما اين رابطه کاملاً با رضايت طرفين انجام شده است و از ادعاي آزار اذيت اين خانم حسابي تعجب کرده است.

عزيز انصاري
عزيز انصاري

ظاهراً اين قضيه در همين حد باقي‌مانده و کار به شکايت و طرح دعوا در دستگاه قضايي نکشيد است چرا که عزيز انصاري همچنان به برنامه‌هاي هفتگي کمدي خود ادامه مي‌دهد و شبکه نتفليکس نيز به همکاري با عزيز انصاري براي بازي در يک فصل ديگر از سريال Master of None اظهار تمايل کرده است.

داستين هافمن

آنا گراهام هانتر، دختري 17 ساله‌اي که در صحنه فيلمبرداري Death of a Saleman به عنوان دستيار حضور داشته است در سال 2017 به گزارشگر مجله هاليوود رپورتر گفت در زمان فيلمبرداري اين فيلم که به حدود 33 سال پيش برميگردد، هافمن با وي شوخي‌هاي جنسي داشته است.

داستين هافمن
داستين هافمن

مدتي بعد نيز دو بانوي ديگر هافمن را به اتهام‌هايي از اين دست متهم کردند. هافمن در پاسخ به اين اتهام‌ها متذکر شد که احترام کاملي براي خانم‌هايي که به آن‌ها بي‌احترامي کرده قائل است و از صميم قلب از آن‌ها عذرخواهي مي‌کند.

بيشتر بدانيد : داستين هافمن ستاره محبوب سينما نيز رسوا شد! + بيانيه وي

کوين اسپيسي

در بين تمام رسوايي‌هايي که يکي دو سال اخير در بين سلبريتي‌ها شاهد بوديم، رسوايي کوين اسپيسي سروصداي بيشتري به راه انداخت. در سال 2017 هنرپيشه‌اي با نام آنتوني رپ، اسپيسي را به سوءاستفاده جنسي زماني که اين هنرپيشه تنها 14 سال بيشتر نداشته است و اسپيسي حدود 20 ساله بود متهم کرد.

کوين اسپيسي
کوين اسپيسي

پس از اينکه آنتوني رپ براي رسوا کردن اسپيسي قدم جلو گذاشت، افراد ديگري نيز مدعي شدند که در گذشته مورد آزارهاي جنسي اين هنرپيشه برنده اسکار قرار گرفته‌اند که در بين آن‌ها مي‌توان به هشت‌ نفر از دست‌اندرکاران سريال خانه پوشالي اشاره کرد. پس از ادعاي آنتوني رپ، اسپيسي در بيانه‌اي مدعي شد چنين برخوردي را به خاطر ندارد، اما پس از بالاگرفتن اين ادعاها از جانب سايرين، سخنگوي اسپيسي گفت کوين از اين رفتارها پشيمان است و به دنبال فرصت و زمان مناسب براي درمان و مغفرت مي‌گردد.
اين رويدادها براي اسپيسي عواقب بدي را به دنبال داشت که در بين آن‌ها به حذف شدن از سريال خانه‌ پوشالي و قطع همکاري با وي در چندين پروژه ديگر مي‌توان اشاره کرد.

بيشتر بدانيد : افشاي رسوايي جنسي کوين اسپيسي ستاره همجنسگراي هاليوود پس از 32 سال

استيون سيگال

شکايت‌هاي زيادي از اين بزن‌بهادر دنياي سينما شده است که در اين زمينه مي‌توان به ادعاهاي بازيگران معروفي مانند جوليانا مارگوليس، پورتيا دِروسي، جني مک‌کارتي، ليزا گوئررو و ريچل گرانت اشاره کرد. در سال 2018 نيز دست‌کم دو بانوي جوان از دست استيون سيگال براي رفتارهاي ناشايست به اداره پليس لس‌آنجلس شکايت کردند. در اين بين استيون سيگال سخني در دفاع از خود مطرح نکرد و تنها نماينده وي اين ادعا‌‌ها را کذب محض دانسته است. از قرار معلوم اداره پليس‌ لس‌آنجلس پرونده شکايت از استيون سيگال را جدي گرفته و پرونده‌ اين ماجرا همچنان باز است.

بن افلک

بتمن دنياي سينما نيز از رسوايي در امان نمانده است و در سال 2017 هيلاري برتون بازيگر هاليوود و آناماري تندلر، آرايشگر، بن افلک را به انجام شوخي جنسي متهم کردند. بن افلک نيز در اين مورد پاسخ صريح و بي‌پرده‌اي در توييتر نوشت بابت اين رفتار شرمنده است و از خانم برتون عذرخواهي کرد. در اين توييت اشاره‌اي به آناماري تندلر نشده بود. بن افلک مدتي بعد گفت مردها بايد خودشان را کنترل کنند و آگاهي بيشتري نسبت به اين رفتار ناپسند داشته باشند.

اليور استون

در سال 2017 چندين خانم اليور استون، کارگردان نام‌آشناي آمريکايي را به آزار و اذيت‌هاي جنسي متهم کردند که در بين اين خانم‌ها نام کري استيونز، مدل مشهور و زيبارو به چشم مي‌خورد. مدتي بعد پاتريشيا آرکت، بانوي هنرپيشه 50 ساله نيز الوير استون را به برخورد‌هاي نامناسب متهم کرد. مليسا گيلبرت نيز ديگر بازيگر هاليوودي بود که مدعي شد اليور استون براي انتخاب بازيگر در فيلم The Doors، محصول سال 1991 وي را مورد آزار جنسي قرار داده است.

اليور استون
اليور استون

اليور استون ادعاي مليسا گيلبرت را بي‌پايه و اساس دانست و مدعي شد در حين انتخاب بازيگر براي فيلم The Doors، ريسا برامون گارسيا، به عنوان دستيار کارگردان در کنار الوير استون حضور داشته است و در تمامي فرآيند انتخاب بازيگر براي اين فيلم اتفاق ناشايستي رخ نداده است.


منبع : bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)