آخرین اخبار

از کنسرت محمدرضا گلزار تا اکران فيلم ها: جذاب ترين برنامه هاي هنري شهريور 97 اخبار فرهنگي و هنري

از کنسرت محمدرضا گلزار تا اکران فيلم ها: جذاب ترين برنامه هاي هنري شهريور 97

  بزرگنمايي:

چه خبر - بازار داغ کنسرت‌ها و گالري ها

پيش از به سر رسيدن هفته هاي پاياني آخرين ماه تابستان، بهتر است از فرصت استفاده کرده و به هنر اين مرز و بوم سري بزنيم و در يک ضيافت هنري شرکت کنيم. فعاليت فرهنگي و هنري شايد از بهترين انتخاب‌ها براي سپري کردن روزهاي هفته باشد. گشت و گذاري که مي‌تواند تماشاي يک فيلم در سينما به خصوص وقتي دو فيلم تازه روي پرده رفته باشند، گالري‌گردي، حضور در کنسرت خواننده مورد علاقه يا تماشاي يک تئاتر باشد.
اين هفته براي کنسرت رفتن، انتخاب هاي متنوعي پيش رو داريد، از موسيقي سنتي تا پاپ همه شاهد برگزاري کنسرت خوانندگان هستند. در سينما هم مي توانيد خاطرات خود را با «داش آکل» زنده کنيد و يادي از گذشته کرده باشيد.
در گالري‌ها و تماشاخانه‌هاي تئاتر هم آنقدر تنوع و هنرمند زياد است که به راحتي مي توانيد نمايش و يا نمايشگاه مورد علاقه خود را جست و جو کرده به تماشاي آن برويد.

اکران فيلم ها: «داش آکل» بار ديگر روي پرده مي‌رود

دو فيلم تازه از روز چهارشنبه پنجم شهريور به چرخه اکران اضافه شدند تا براي جلب نظر مخاطبان به رقابت با ساير آثار بپردازند. فيلم «آخرين بار کي سحر را ديدي؟» ساخته فرزاد موتمن که پس از مدت ها توانست مجوز اکران خود را بگيرد جايگزين «کاتيوشا» علي عطشاني در سرگروه زندگي شد. «داش آکل» ساخته محمد عرب که با الهام از داستان «داش آکل» صادق هدايت ساخته شده است نيز در سرگروه ايران جاي «راه رفتن روي سيم» احمدرضا معتمدي را گرفت. در «داش آکل» بازيگراني نظير حسين ياري، مهران غفوريان، محمدرضا شريفي‌نيا، هليا امامي، فاطمه گودرزي، علي صادقي، مهرداد ضيايي، نيما شاهرخ‌شاهي و ارژنگ اميرفضلي بازي مي‌کنند.
«کاتيوشا» که سعي کرده بود نگاه متفاوتي از طنز را ارائه کند فروش نسبتا خوبي در اکران داشت و تا حدودي توانست در جلب نظر مخاطبان موفق باشد و بايد ديد در سينماهاي زيرگروه هم مي تواند روند مثبت فروش خود را حفظ کند يا خير. «راه رفتن روي سيم» معتمدي با اين حال در فروش موفق نبود و نتوانست نظر مخاطبان را جلب کند که البته فيلم هاي اين کارگردان مخاطبان خاص خود را دارد.
در حال حاضر «تنگه ابوقريب» به کارگرداني بهرام توکلي با توجه به موضوع و حال و هواي فيلم توانسته در گيشه موفق عمل کرده و مورد توجه علاقه مندان به سينما قرار بگيرد. با اين حال بايد «شعله ور» حميد نعمت الله را ناکام بزرگ اکران دانست، تازه ترين اثر کارگردان آثاري چون «رگ خواب»، «بي پولي»، «بوتيک» و... که فضايي متفاوت نسبت به ساير آثار نعمت الله دارد در جلب نظر مخاطبان آنطور که بايد موفق نبوده است. امين حيايي که در اين فيلم تجربه متفاوتي را سپري کرده است نيز در جلب نظر مخاطبان نتوانسته موفق عمل کند.

بيشتر بدانيد : نگاهي کوتاه بر داش آکل صادق هدايت

برگزاري کنسرت ها از محسن يگانه تا رضا گلزار

با نزديک شدن به ايام محرم خوانندگان و گروه هاي موسيقي در تلاش هستند تا در زمان باقي مانده با برگزاري کنسرت به ديدار مخاطبانشان بروند و براي آن‌ها اجراهاي تازه‌اي داشته باشند.
محسن يگانه که اين روزها حسابي مشغول برگزاري کنسرت است، از 10 تا 12 شهريور در دو سانس 18:30 و 22:15 در مرکز همايش هاي برج ميلاد روي صحنه خواهد رفت تا بار ديگر با مخاطبانش ديدار کند.
بابک جهانبخش نيز روز شنبه 10 شهريور در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي پذيراي مخاطبانش خواهد بود. مهدي يراحي نيز در همين روز ساعت 21:30 ميزبان مردم خطه قزوين خواهد بود.
ديگر خواننده اي که به برگزاري کنسرت مي پردازد ولي نه در تهران، احسان خواجه اميري است که روز يکشنبه 11 شهريور ساعت 22 در مجتمع فرهنگي ستارگان اراک روي صحنه حضور پيدا خواهد کرد.
بهنام باني، ماکان بند و رضا صادقي در روز دوشنبه 12 شهريور به ترتيب در تالار شهر جزيره کيش، سالن تربيت معلم يزد و سالن سينماتئاتر چمران کرج به ديدار علاقه مندان و طرفدارانشان خواهند شتافت.
محمدرضا گلزار که اين روزها به جز سينما مشغول فعاليت در تلويزيون هم هست روز سه شنبه 13 شهريور در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي در دو سانس 19:30 و 22:15 روي صحنه مي‌رود.
شهرام ناظري پيشکسوت موسيقي سنتي هم در جشنواره ققنوس روز شنبه 10 شهريور در رويال هال تهران ساعت 21 به اجراي آثار خود مي پردازد.

بيشتر بدانيد : گزارش تصويري کنسرت گلزار در برج ميلاد

گالري‌ها و نگارخانه‌هاي تهران

گالري‌ها و نگارخانه‌هاي تهران طبق رسم هر هفته خود، اين جمعه با برپايي نمايشگاه‌هاي متعددي به استقبال علاقه‌مندان به هنرهاي تجسمي مي‌روند. در اين هفته نمايشگاه پوسترهاي طراحي اعلان فيلم محمدعلي باطني با عنوان «1350بود» از 9 تا 20 شهريور در نگارخانه‌هاي تابستان، بهار و نامي خانه هنرمندان ايران برپا مي‌شود. اين نمايشگاه پروژه مشترک موزه سينما و خانه هنرمندان ايران است.
نمايشگاه نقاشي‌هاي ذبيح ‌الله محمدي با عنوان «شهر ايران» ديگر نمايشگاه خانه هنرمندان است که روز جمعه 9 شهريور ساعت 17 در نگارخانه پاييز خانه هنرمندان ايران افتتاح مي‌شود. اين هنرمند 77 ساله سال‌هاست که با تکنيک خودکار، داستان‌هاي شاهنامه و داستان‌هايي که از کودکي به نقل از ديگران شنيده و در خاطرش مانده است را به تصوير مي‌کشد.
همچنين در اين هفته گالري آرت سنتر ميزبان نمايشگاه نقاشي‌هاي محمدهادي فدوي با عنوان «اسب‌هاي بي‌سوار» است که روز جمعه 9 شهريور افتتاح مي‌شود. نمايشگاه عکس هاي مسعود حاج جعفري زاده ديگر نمايشگاه مهمي است که از 9 تا 21 شهريور در گالري اُ برپا خواهد بود.
نمايشگاه مجسمه فاطمه موسوي منفرد با عنوان «محبوس در زمان» روز جمعه شهريور شهريور در گالري سايه افتتاح مي شود. اين نمايشگاه شامل 9 اثر حجمي در دو مجموعه‌اي است که بر اساس داستان هايي که فاطمه موسوي منفرد در کودکي شنيده است، شکل گرفته است.

از «ال اس دي» تا «زهرماري»: نمايش هاي روي صحنه

اين روزها شاهد اجراي نمايش‌هاي متعدد و مختلفي در تماشاخانه‌ها و سالن‌هاي تئاتر هستيم، آثاري که هر کدام از بازي ستاره‌ها و چهره‌هاي مورد پسند مخاطبان بهره‌مند هستند.
- نمايش تک پرسوناژ «ال اس دي» به کارگرداني پوريا عربگري و با بازي اين هنرمند اين روزها در تالار مولوي روي صحنه مي‌رود. «از خط زرد فاصله بگيريد» به کارگرداني رضا رشادت و تهيه کنندگي سجاد افشاريان نيز ديگر نمايشي است که تا 20 شهريور در سالن اصلي تئاتر مولوي اجرا مي شود.
- «اديپ افغاني» به نويسندگي احمد مهرانفر نيز اين روزها در سالن مولوي در حال اجراست، اين نمايش درباره زني است که سه شب است خواب مي‌بيند شوهرش او را مي کشد، همسرش اما 15 سال است که خواب نديده...
- نمايش «زهرماري» به کارگرداني علي احمدي که در اولين اجراي خود با استقبال نسبتا خوبي از سوي مخاطبان همراه شده بود، اين روزها با تغيير بازيگران تا 16 شهريور در تالار حافظ روي صحنه مي رود.
- «ريچارد» به کارگرداني حميدرضا نعيمي هم در روزهاي پاياني اجراي خود در تالار وحدت پذيراي علاقه مندان خواهد بود.

بيشتر بدانيد : اين کنسرت ها را تا قبل محرم از دست ندهيد!


منبع : khabaronline.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

فرزاد حسني، نيما شاهرخ شاهي، متين ستوده در اکران رالي ايراني 2

انتقاد صريح رضا کيانيان از زيرآب زني ها در جشنواره جهاني فجر 98

فيلمي که داريوش فرهنگ به همسر اولش، سوسن تسليمي تقديم کرد

پوريا پورسرخ، مهراوه شريفي نيا، شبنم قليخاني در جشنواره فجر

چهره خاص هديه تهراني روي پوستر بين المللي فيلم + عکس

فروش آلبوم شجريان به نفع سيل زدگان + عکس و آدرس مراسم امضا

روز چهارم جشنواره و استقبال پرشور مردم از نيکي کريمي! + عکس

شوخي پيمان قاسم خاني با ليگ 2 در جشنواره فيلم فجر

ژست خودماني مهران مديري و پيمان قاسم خاني + عکس

تصوير پارسا پيروزفر و باران کوثري در پوستر بي حسي موضعي + عکس

زيبا کرمعلي، الميرا دهقاني، فرشته حسيني و... در جشنواره فجر

منير فرمانفرماييان درگذشت

چهره جديد و متفاوت پارسا پيروزفر در جشنواره جهاني فجر

علي مصفا روي پوستر انگليسي فيلم سروش صحت + عکس

اميليا کلارک، دواين جانسون/ هنرمندان در بين 100 چهره تاثيرگذار 2019 + عکس

ريحانه پارسا، نويد محمدزاده، رضا داودنژاد و همسرش در جشنواره فجر

ماجراي شهاب حسيني و فيلم اولي هاي مهجور در جشنواره جهاني فجر

ديدگاه عباس کيارستمي درباره فيلمسازي درباره زندانيان

مهتاب کرامتي، فاطمه معتمد آريا و مريم معصومي در روز سوم جشنواره

رونمايي از پوستر «مصائب شيرين 2» فيلم خانوادگي داوودنژاد

عکس ترسناک شهاب حسيني روي پوستر يک فيلم

سوء استفاده دوباره ترامپ از سريال «بازي تاج و تخت»! + عکس

فيلم هاي جشنواره کن 2019 اعلام شد

مهناز افشار بر روي پوستر فيلم کارگردان ژاپني + عکس

ترلان پروانه، نگار جواهريان و بازيگران ديگر در جشنواره جهاني فجر

نويد محمدزاده پاي چوبه دار روي پوستر خارجي فيلم + عکس

اکران 2.5 ميليارد توماني «غلامرضا تختي» ويژه سيل زدگان + عکس

افتتاحيه سي و هفتمين جشنواره جهاني فيلم فجر با کنايه به حاتمي کيا + عکس

تگزاس 2 با چه شرطي جايگزين فيلم توقيفي رحمان 1400 شد؟

نامگذاري خياباني به نام محمدرضا شجريان در تهران + عکس

نويد محمدزاده پس از يک سال نظرش را عوض کرد!

مريم اميرجلالي: عطاران تلفنم را جواب نمي دهد! + عکس

تصوير جالب از ستاره درگذشته بر روي پوستر جشنواره کن 2019 + عکس

هزينه جشنواره فجر 6.3 ميليارد تومان! +عکس

معرفي 6 نفر از مهمانان ويژه جشنواره جهاني فجر

داوران جشنواره جهاني فيلم فجر معرفي شدند + عکس

نارضايتي خالق بازي تاج و تخت Game of Thrones از پايان سريال

احمد اقتداري درگذشت + عکس وصيت نامه

براي سينماي ايران که فقط 15 بازيگر آقا و خانم دارد، متاسفم!

تاثير قيمت دلار بر زندگي سوپراستارهاي سينماي ايران!!

ستاره فيلم‌هاي «اينگمار برگمن» در 83 سالگي درگذشت

سازندگان GOT همزمان با پخش قسمت آخر به مکان نامعلوم مي روند!!

توقف اکران فيلم «رحمان 1400» به دليل تخلف در نمايش

امين حيايي، مهتاب کرامتي و ... در حال جمع آوري کمک هاي مردمي به سيل زدگان + عکس

جزئيات کنسرت خيريه شهرام ناظري براي سيل زدگان

معرفي چهار فيلم بخش جام جهان نما جشنواره‌ جهاني فجر

اين نقش انگ الناز شاکردوست بود!! + عکس

نقاشي اي که 30 سال پيش جمشيد مشايخي با عشق از چهره همسرش کشيد + عکس

جديدترين عکس ها از «ترميناتور» منتشر شد + عکس

مرگ بازيگر بريتانيايي حين اجرا روي صحنه!