آخرین اخبار

تام کروز 54 ساله از رازهاي زيبايي و جذابيت اش پرده برداري کرد!! مد و لباس

تام کروز 54 ساله از رازهاي زيبايي و جذابيت اش پرده برداري کرد!!

  بزرگنمايي:

اسرار جواني، زيبايي و تناسب اندام تام کروز در 54 سالگي

تام کروز از جمله بازيگراني است که با وجود آنکه از مرز 50 سالگي گذشته و اين روزها در انتظار پنجاه‌ و چهارمين سالگـــرد زندگي‌اش به‌سر مي‌برد همچنان با پيشنهادهايي رو‌به‌رو مي‌شود که بسيار هيجان‌انگيز به‌نظر مي‌رسند. او در اين سن و سال همچنان در نقش جوانان 30 ساله ظاهر مي‌شود يا نقش پر جنب‌ و جوش يک کارآگاه يا نيروي تجسس را بر عهده مي‌گيرد؛ کاراکتري که به لحاظ نقشي که برعهده مي‌گيرد بايد آمادگي جسماني زياد و عضلات ورزيده‌اي داشته باشد.

سوال اينجاست که تام کروز 53 ساله چطور مي‌تواند در نقش جواني که دستکم دو دهه از او کوچک‌تر است، ظاهر شود. شايد بگوييد اين معجزه گريم است! اما واقعيت اين است که گريم تنها مي‌تواند به جوانسازي چهره اين بازيگر کمک کند. درباره آمادگي جسماني و توان بدني و اندام متناسب او چه مي‌گوييد؟ با ما همراه باشيد تا از پشت‌ پرده جواني کروز که توسط کارشناسان روزنامه ديلي‌ميل و نشريه نو انگلستان بررسي شده باخبر شويم.

شيوه طبيعي تام کروز براي درمان چين و چروک صورت

چند وقت پيش شايعه‌اي درباره تام کروز در رسانه‌ها مطرح شد که او براي از بين بردن چين و چروک‌هاي صورتش دست به دامن جراحي و بوتاکس شده است و با تزريق اين ماده چروک‌هاي پيشاني و اطراف چشمش را مهار کرده است. چند وقت بعد صحت اين خبر رد و ادعاي ديگري مطرح شد و آن علاقه تام کروز به استفاده از شيوه‌هاي طبيعي براي درمان چين و چروک صورت بود.

آنها مدعي شدند که تام کروز از يک ماسک ويژه و اعجاب‌انگيز براي درمان چين‌هاي صورتش استفاده کرده است؛ ماسکي که در مواد اوليه آن علاوه بر آب معدني چشمه‌هاي آب گرم اطراف لندن، سبوس برنج و مدفوع بلبل نيز وجود دارد. پاپاراتزي‌ها ( پاپاراتزي به عکاساني گفته مي‌شود که کارشان تهيهٔ عکس‌هاي جالب از چهره‌هاي سرشناس به‌ويژه هنرمندان و ورزشکاران و نيز خانواده و نزديکان آنان و فروش اين تصاوير به مجلات مختلف است ) مي‌گويند تام کروز هر روز از اين ماسک روي صورتش استفاده مي‌کند. به گفته کارشناسان، مدفوع بلبل -که حيواني حلال گوشت نيز به حساب مي آيد- حاوي آنزيم‌هايي است که به لايه‌برداري از پوست و از بين رفتن چين و چروک‌هاي سطحي پوست کمک مي‌کند.

تام کروز و استفاده از جراحي زيبايي

اگرچه بسياري از کارشناسان استفاده از ماسک‌هاي طبيعي را براي جوانسازي پوست و از بين رفتن چين و چروک‌هاي صورت موثر مي‌دانند اما بر اين باورند که نمي‌توان از اين ماسک‌ها انتظار معجزه داشت که با استفاده از آنها در سن 50 سالگي، يک دهه جوان‌تر شويم. درست مثل اتفاقي که براي تام کروز افتاده است. همين موضوع باعث شده که بسياري از کارشناسان درباره راز جواني تام کروز اين ايده را مطرح کنند که او از تکنيک‌هاي يک جراح زبردست براي جوانسازي پوستش بهره برده بدون آنکه کسي از آن بويي ببرد. دکتر آنتوني يان جراح پلاستيک در اين باره مي‌گويد: تغييراتي که چهره تام کروز داشته کاملا او را 10سال جوان‌تر کرده است. تصور من اين است او از مجموعه‌اي از بهترين تکنيک‌ها و روش‌هاي زيبايي استفاده مي‌کند و تصور من اين است که براي از بين بردن چروک‌هاي اطراف چشم و لبش از بوتاکس استفاده کرده است.

تزريق چربيريال يکي از روشهاي تام کروز براي جواني و زيبايي است

دکتر آنتوني يان در ادامه صحبت‌هايش به اين موضوع اشاره مي‌کند که بدن تام کروز مانند خيلي از افراد در سنين بالاي 50 سالگي کمتر قابليت حفظ چربي خود را دارد و به مرور، تازگي و شادابي‌اش را ازدست مي‌دهد، بنابراين دور از ذهن نيست که تام کروز از تزريق چربي زير پوستش استفاده کرده است. اين شيوه ريسک بسيار کمي دارد چون از چربي بدن خود شخص براي نمود بهتر پوست نقاط حساس مثل صورت و گردن استفاده مي‌شود.

اين در حالي است که برخي کارشناسان معتقدند که کروز از ليفت پوست پيشاني و گردن براي از بين بردن چين و چروک‌هايش استفاده کرده است. با اين وجود اين جراح پلاستيک مي‌گويد: آنچه مشخص است اين است که کروز از جراحي و ليفت پوست استفاده نکرده و من تقريبا يقين دارم که او از تزريق چربي آن هم با کمک بهترين متخصصان براي بهبود چين و چروک‌هاي صورتش استفاده کرده و شلي پوست ناحيه گردن و غبغبش را ترميم کرده است.

تثبيت جوانسازي با اشعه مادون قرمز

يکي ديگر از تکنيک‌هايي که تام کروز براي جوانسازي و حفظ شادابي پوستش از آن بهره مي‌برد، استفاده از اشعه مادون قرمز و فرکانس‌هاي راديويي براي تثبيت روندهاي جوانسازي پوستش است.

به گفته دکتر يان، اين روش‌ها از جمله گران‌ترين روش‌ها در جهان است که امکان تجربه آن براي هر فردي با هر سطح درآمدي ممکن نيست و تکنيک‌هايي محسوب مي‌شوند که دست کم يک‌بار در ماه بايد تکرار شوند تا تاثير درماني خود را داشته باشند، بنابراين افرادي با درآمدهاي قابل‌ ملاحظه در حد بازيگران و چهره‌هاي مطرح در عرصه جهاني مي‌توانند از اين شيوه‌ها کمک بگيرند. با همه اينها تام کروز ازجمله افرادي است که با کمک اشعه‌درماني و فرکانس‌درماني براي جوانسازي پوستش زير نظر بهترين متخصصان اقدام مي‌کند.

لبخند ميليون دلاري کروز

تام کروز از روزهاي ابتدايي حضورش در سينما به‌خاطر بي‌نظمي دندان‌هايش مدام در دندانپزشکي‌ها به‌سر مي‌برد. ماجراي دندان‌هاي به‌هم ريخته اين بازيگر به دهه دوم زندگي او باز مي‌گردد؛ درست قبل از ازدواج اولش با نيکل کيدمن. اما ماجرا همين‌جا تمام نمي‌شود. اين بازيگر بعد از ارتودنسي و نظم گرفتن دندان‌هايش مشتري پايه يک دندانپزشکش مي‌شود.

او در سال‌هاي ابتدايي دهه 40 يکي از دندان‌هاي نيش خود را از دست مي‌دهد و تا مدت‌ها با جاي خالي اين دندان در انظار ظاهر مي‌شود تا سرانجام به جاي اين دندان از دست رفته ايمپلنت مي‌کند. وي اين اواخر نيز از خدمات دندانپزشکش براي لمينت کردن دندان‌هايش استفاده کرده و اين روزها با دندان‌هاي سفيد و براقش لبخندهاي ميليون دلاري تحويل هوادارانش مي‌دهد.

تام کروز : شايعه‌ها را باور نکنيد

وقتي تام کروز و جراحي زيبايي را در موتورهاي جست‌وجو سرچ مي‌کنيد هزاران خبر درباره راه و روش‌هاي مختلفي که او براي جوانسازي پوستش از آنها بهره گرفته مقابل‌تان صف مي‌کشد. پاپاراتزي‌ها اخبار متنوعي در اين زمينه در اختيارتان مي‌گذارند اما اينکه کداميک از اين اخبار موثق‌اند و کدام نه کار بسيار دشواري است.

تام کروز بازيگر فيلم ماموريت غيرممکن در مصاحبه‌اي که با ديلي‌ميل داشته، درباره جراحي زيبايي و پلاستيک صورتش مي‌گويد: هرگز سراغ جراحي نرفتم و در آينده هم نخواهم رفت. راستش خيلي با تيغ جراحي ميانه‌اي ندارم، اما بدون ورزش روزم را نمي‌گذرانم و خواب خيلي مناسبي دارم. شبي را پيدا نمي‌کنيد که به‌خاطر کار يا هر برنامه ديگري از ساعت خوابم بزنم. دو تا سه روز در هفته شنا کرده و سعي مي‌کنم از تکنيک‌هاي جوانسازي روز دنيا و ماسک‌هاي طبيعي براي حفظ جواني‌ام استفاده کنم.

آيا تام از روش هاي مدرن کمک گرفته است؟

تغييراتي که چهره تام کروز داشته کاملا او را 10 سال جوان‌تر کرده است. تصور من اين است او از مجموعه‌اي از بهترين تکنيک‌ها و روش‌هاي زيبايي استفاده مي‌کند و براي ازبين بردن چروک‌هاي اطراف چشم و لبش از بوتاکس استفاده کرده‌است.



منبع : مجله سيب سبز



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

آرايش عروس الهام حميدي در مراسم ازدواج اش + عکس

خانم هاي شيک پوش روسري چهارخانه زمستاني را اينگونه مي بندند

با هر رنگ لباس چه رنگ لاکي ست کنيم؟

فرم بدن تان را با اين ترفندها تشخيص دهيد

ولنتاين امسال، لباس هاي تان را اينگونه ست کنيد

ست کردن لباس به سبک آيشواريا راي و شکيرا براي ولنتاين

8 لباس زنانه براي ميهماني هاي عصر و نيمه رسمي

چه مدل دامني متناسب با اندام شماست؟

12 ويژگي که شما را به يک مرد جذاب براي خانمها تبديل مي کند

جديدترين مدل پالتو در دنياي مد، پالتو خزدار زنانه

10 عطر مردانه اي که زنان را جذب مي کند!!

مدل کت و شلوار زنانه به پيشنهاد ستاره هاي شيک پوش هاليوود

جديدترين مدل کفش زنانه دولچه اند گابانا براي بهار 2019

7 نکته مهم در پوشيدن شلوار جين که نمي دانستيد

10مدل لباس شيک براي ميهماني هاي عصر

مدل لباس هاي برتر در جوايز گرمي 2019، جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس هاي برتر در اسکار 2019،جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس در ميهماني بعد از اسکار Oscar 2019،جنيفر لوپز تا پاريس جکسون

عجيب ترين مدل لباس ها در جايزه گرمي 2019

مدل لباس هاي برتر پنه لوپه کروز در جشنواره کن 2018

مدل مانتو بازيگران در جشن حافظ 97 ( هجدهمين جشن حافظ )

10 طراح لباس برتر دنيا !

مدل لباس هايي که کيت ميدلتون و مگان مارکل دقيقا مانند هم پوشيدند

10 طراح لباس برتر دنيا !

10مدل لباس شيک براي ميهماني هاي عصر

7 نکته مهم در پوشيدن شلوار جين که نمي دانستيد

مدل لباس هاي برتر پنه لوپه کروز در جشنواره کن 2018

جديدترين مدل کفش زنانه دولچه اند گابانا براي بهار 2019

عجيب ترين مدل لباس ها در جايزه گرمي 2019

مدل لباس در ميهماني بعد از اسکار Oscar 2019،جنيفر لوپز تا پاريس جکسون

چه مدل دامني متناسب با اندام شماست؟

مدل لباس هاي برتر در اسکار 2019،جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس هاي برتر در جوايز گرمي 2019، جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

کارل لاگرفلد Karl Lagerfeld طراح مشهور برند شنل درگذشت

مدل لباس در بفتا 2019، کيت ميدلتون تا ايرينا شايک

8 لباس زنانه براي ميهماني هاي عصر و نيمه رسمي

نگاهي روانشناسانه به مدل لباس هاي جنجالي جشنواره فجر 37

مدل پالتو زمستاني بلند، به سبک بازيگران زن ايراني

مدل مانتو در روز هفتم و هشتم جشنواره فجر، پريناز ايزديار تا مهناز افشار

مدل مانتو بازيگران زن در ششمين روز جشنواره فجر 37 ( جشنواره فجر 97 )

مدل لباس عروس و آرايش الهام حميدي، تازه عروس سينماي ايران

مدل مانتو بازيگران زن در چهارمين روز جشنواره فجر 37

مدل مانتو در روز دوم و سوم جشنواره فجر 37 ( جشنواره فجر 97 )

مدل مانتو بازيگران در افتتاحيه جشنواره فيلم فجر 97

مدل لباس هاي برتر در SAG Awards 2019, ليدي گاگا تا اما استون

9 واقعيت جالب درباره کيت ميدلتون Kate Middelton که نمي دانستيد

عکس هاي جديد جنيفر لوپز روي شماره ژانويه مجله مد بازار

بدترين مدل کت و شلوار در گلدن گلوب 2019 Golden Globes

بدترين مدل لباس در گلدن گلوب Golden Globes 2019

بهترين مدل کت و شلوار در گلدن گلوب Golden Globes 2019