آخرین اخبار

اين ستاره هاي هاليوود چرا اصلا پير نمي شوند؟! + عکس سينما

اين ستاره هاي هاليوود چرا اصلا پير نمي شوند؟! + عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - از جنيفر لوپز تا انريکه: سلبريتي‌هايي که اکسير جواني نوشيده‌اند

چهره‌هاي سرشناسي را سراغ داريم که چندين دهه است همچنان زيبا و جذاب باقي مانده‌اند و به قول قديمي‌ها همانند قالي کرمان به هر اندازه که عمر آن‌ها بيشتر مي‌شود به همان اندازه هم زيبا‌تر و جذاب‌تر مي‌شوند. اين سلبريتي‌ها به اندازه‌اي جوان و سرزنده هستند که انسان با خود فکر مي‌کند شايد چشمه حيات را پيدا کرده‌اند و اکسير جواني اين چشمه را نوشيده‌اند. به همين دليل قصد داريم ببينم راز جوان ماندن اين سلبريتي‌ها در چيست.

بيشتر بدانيد : عکس‌هايي ديدني از ديروز و امروز ستارگان هاليوود!!

جنيفر لوپز

اين ملکه بي‌ چون و چراي دنياي سلبريتي‌ها اکنون به دهه پنجاه زندگي خود نزديک مي‌شوند اما همانند يک بانوي 20 ساله جواني خود را حفظ کرده است. جنيفر لوپز راز جواني خود را يوگا و مديتيشن مي‌داند و به‌رغم زندگي پرمشغله‌اي که دارد اما باز هم هر روز اين تمرين‌ها را انجام مي‌دهد.

JenniferLopez.jpg
جنيفر لوپز

ملکه موسيقي و سينما وسواس زيادي در خصوص خورد و خوراکش دارد و نوشيدن الکل، غذاهاي سرخ‌کردني و چربي دار را ممنوع کرده است. جنيفر لوپز ميانه خوبي با خوراکي‌هاي کافئين‌دار ندارد و هرگز لب به دخانيات نزده است. جالب است بدانيد جنيفر لوپز حتي به خواب خود هم اهميت زيادي مي‌دهد و روزانه دست‌کم 10 ساعت مي‌خوابد.

بيشتر بدانيد : 9 حقيقت درمورد زندگي جنيفر لوپز

جرد لتو

باورتان مي‌شود اين سلبريتي خوش‌تيپ چشم‌آبي چيزي حدود 46 سال عمر داشته باشد؟ درست است جرد لتوي دوست‌داشتني با 46 سال سن هنوز هم جوان و خوش‌اندام باقي‌مانده است. دليل اين امر را شايد بتوان در رژيم‌غذايي لتو دانست که گياه‌خواري را در پيش گرفته است.

Jarde-Leto.jpg
جرد لتو

جرد لتو وسواس زيادي براي رژيم‌غذايي دارد و به غير از گياهان سالم و مغذي لب به چيز ديگري نمي‌زند.

گوئن استفاني

جالب است بدانيد چيزي حدود 23 سال از اولين ترانه موفق گوئن مي‌گذرد و اين سلبريتي جذاب و موفق پس از گذشت 46 سال از عمر خود هر روز بيشتر از ديروز جوان‌تر نشان مي‌دهد.

Gwen-Stefani.jpg
گوئن استفاني

گوئن استفاني دوست‌داشتني سبک‌زندگي سالم را راز اکسير جواني خود مي‌داند و خوردن غذاهاي ارگانيک و ورزش را هميشه در برنامه روزانه اين سلبريتي پرطرفدار شاهد خواهيد بود. گوئن استفاني پوستي ابريشمي و نرم دارد و براي رسيدگي به پوست خود هميشه از کرم‌هاي ضدآفتاب استفاده مي‌کند و با لوسيون‌هاي مرطوب کننده فرآيند آبرساني پوست را انجام مي‌دهد.

هالي بري

هالي بري نه تنها پوستي شاداب و ظاهري زيبا دارد بلکه اندام اين بانوي 51 ساله هاليوود نيز هميشه متناسب و خوش‌تراش بوده است.

Holly-Berry.jpg
هالي بري

هالي بري به لحاظ سلامت با مشکلات مختلفي دست و پنجه نرم مي‌کند و به بيماري ديابت مبتلاست اما اين امر باعث نشده تا بي‌خيال سلامتي و زيبايي خودش شود و با پايبند بودن به يک رژيم‌غذايي سالم و مفيد سعي کرده تا هميشه اندامي متناسب و چهره‌اي جذاب داشته باشد. هالي بري هفته‌اي 3 بار ورزش‌هاي هوازي انجام مي‌دهد و دستي در بوکس دارد.

گوئن پالترو

اين چهره‌سرشناس را مدت‌هاست که مي‌شناسيم اما گوئن زيبارو به هر اندازه که بيشتر پا به سن مي‌گذارد به همان اندازه جوان‌تر مي‌شود. فرزند پالترو مدتي پيش سقط شد و همين امر باعث شد تا پزشک او رژيم‌غذايي ويژه‌اي را به وي پيشنهاد بدهد. در اين رژيم‌غذايي تمامي خوراکي‌هاي مضر حذف شده است و خبري از نان، مشروبات الکلي و شکر در خورد و خوراک پالترو نيست.

Gwen-Paltrow.jpg
گوئن پالترو

گوئن شخصاً علاقه زيادي به خوردن غذاهاي سالم دارد و در همين زمينه کتابي نيز منتشر کرده است. اين سلبريتي‌ جذاب و موفق هاليوود هفته‌اي 5 بار به مدت يک ساعت و نيم ورزش مي‌کند و براي آرايش چهره‌اش از مواد آرايشي ارگانيک کمک ميگيرد تا پوست صورتش صدمه‌اي نبيند. در کنار اين موارد گوئن پالترو جز معدود سلبريتي‌هايي است که علاقه زيادي به آرايش‌ ندارد و بيشتر مواقع بدون آرايش جلوي دوربين ظاهر مي‌شود.

کيانا ريوز

کيانا ريوز که وارد پنجاه و دومين سال زندگي خودش‌ شده‌است هنوز جوان و جذاب است و به غير از چند رشته تار موي سفيد در ريش‌هايش خبري از گرد پيري در چهره اين سلبريتي نيست. کيانا ريوز علاقه زيادي به تمرين‌هاي سخت ورزشي دارد و از طرفداران پروپاقرص موج‌سواري و سوارکاري است.

Kiana-Reeves.jpg
کيانا ريوز

کيانا ريوز را نمي‌توان به عنوان يک گياه‌خوار تمام‌عيار قلمداد کرد اما غذاهاي طبيعي و گياهي را به ساير خوراکي‌ها ترجيح مي‌دهد.

کيت وينسلت

بيشتر ما ايراني‌ها و ساير مردم دنيا کيت دوست‌داشتني را با فيلم پرآوازه تايتانيک شناختيم. جالب است بدانيد کيت وينسلت زماني که در فيلم تايتانيک حضور داشت 21 ساله بود و از آن زمان تاکنون که به سن 40 سالگي رسيده است به لحاظ ظاهري تغيير چنداني نکرده و همچنان جوان، جذاب و خوش‌سيما باقي‌مانده است.

Kate-Winslet.jpg
کيت وينسلت

جالب‌تر اينکه کيت وينسلت خودش را به رژيم‌غذايي خاصي پايبند نمي‌داند و به غذاهاي خانگي علاقه زيادي دارد. به همين دليل اگر فرصتش باشد از پخت و پز بدش نمي‌آيد. کيت وينسلت اهل آرايش‌هاي سنگين و غليظ نيست و همين امر را مي‌توان يکي ديگر از دلايل جوان ماندن اين چهره سرشناس هاليوود دانست.

ليو تايلر

معصوميت از نگاه ليو تايلر مي‌بارد و با توجه به اينکه در 38 سالگي به‌سر مي‌برند هنوز هم نگاه دختران نوجوان را در چشمان او مي‌توان پيدا کرد. ليو تايلر علاقه زيادي به استفاده از ترکيبات آرايشي ندارد اما در استفاده کرم‌ها و لوسيون‌هاي مراقبت از پوست چيزي کم نمي‌گذارد و به دليل رژيم‌غذايي متعادلي که دارد هميشه اندامش متناسب و خوش‌ترکيب است.

Liv-Tyler.jpg
ليو تايلر

ليو تايلر علاقه زيادي به دوچرخه سواري دارد و به لطف اين ورزش تناسب اندام خود را حفظ مي‌کند.

گابريل يونيون

سن و سال اين سلبريتي‌ که هميشه لبخند بر لب دارد را نمي‌توان از روي چهره‌اش تشخيص داد. يونيون اکنون در 45 سالگي به سر مي‌برد اما روحيه شاداب و چهره‌ سرزنده وي باعث مي‌شود فکر کنيد هنوز 20 ساله است.

Gabriel-Union.jpg
گابريل يونيون

گابريل يونيون علاقه زيادي به معاشرت با مردان جوان‌تر از خودش دارد و اعتقادي به آرايش روزانه ندارد. اين بانوي خوش‌سيماي هالييود روانه 1.45 ليتر آب مي‌نوشند تا پوستش هميشه شاداب و ابريشمي باقي بماند.

اليجا وود

اليجا وود که اين روزها سي و هفتمين سال زندگي خود را پشت سر مي‌گذارد، با مجموعه فيلم‌هاي ارباب حلقه‌ها و هابيت مي‌شناسيم. اين هنرپيشه موفق در زمان فيلمبرداري ارباب حلقه‌ها چيزي حدود 18 سال داشت و چهره 37 ساله‌اش با آن دوران فرق چنداني نمي‌کند.

Elijah-Wood.jpg
اليجا وود

اليجا وود اشاره‌اي به اکسير جواني که به کمک آن توانسته است تا اين حد جوان بماند نکرده است اما کاملاً مشخص است رژيم‌هاي غذايي سالم و ورزش توانسته است اليجا را جوان‌تر از گذشته نشان دهد.

اوا مندس

اين الهه‌ زيباي هاليوود که فيلم‌هاي خوب و خاطره‌انگيزي را در کارنامه‌اش دارد به جاي اينکه پا به سن بگذارد روز به روز جوان‌تر مي‌شود. اوا مدنس روز خود را با يک ليوان آب ليموي نيم‌گرم شروع مي‌کند و در رژيم غذايي او خبري از قهوه و کافئين نيست.

Eva-Mendes.jpg
اوا مندس

مندس وسواس زيادي براي زيبايي چهره خود دارد و با بهترين محلول‌ها پوست صورت خود را مي‌شويد. اوا مندس ورزش و خوردن غذاهايي که گوشت کمي در آن‌ها وجود دارد را راز زيبايي خود مي‌داند.

جنيفر آنيستون

اين بازيگر خوش‌خنده و مهربان هاليوود را با سريال فرندز مي‌شناسيم. آنيستون زماني که اولين قسمت سريال فرندز پخش شد 25 سال بيشتر نداشت و به‌رغم اينکه اين روزها تولد 49 سالگي‌اش را جشن مي‌گيرد اما باز هم همان دختر 25 ساله جذاب و خنده‌رو باقي‌مانده است.

Jennifer-Aniston.jpg
جنيفر آنيستون

آنيستون حسابي اهل ورزش و خوردن غذاهاي سالم است. جنيفر صبح‌ها پس از بيدار شدن ويتامين‌هاي مورد نياز بدن را حتماً ميل مي‌کند و سرکه سيب طبيعي از رژيم‌غذايي صبح‌هاي آنيستون حذف نمي‌شود. جنيفر آنيستون در کنار اهميت زيادي که به سلامتي‌اش مي‌دهد توجه به‌خصوصي به گيسوان خود هم دارد و همين امر باعث شده است کمند گيسوان جنيفر آنيستون زيبايي و جواني چهره‌اش را دو چندان کند.

فارل ويليامز

اين خواننده سرشناس با ترانه هپي توانست جهاني شود و آوازه‌اش را حتي به ايران هم برساند. فارل ويليامز که اين روزها 45 سال دارد راز جواني‌اش را حفظ روحيه شاداب خود مي‌داند.

Farrell-Williams.jpg
فارل ويليامز

اين خواننده خوش‌آوازه هر روز صورت خود را با آب سرد مي‌شويد و کرم‌هاي رسيدگي به پوست را هميشه استفاده مي‌کند.

انريکه ايگلسياس

انريکه به 40 سالگي نزديک مي‌شود اما هنوز هم چهره‌اي جوان و جذاب دارد و هر روز جوان‌تر از ديروز مي‌شود. ايگلسياس اشاره‌اي به راز جواني خود نکرده است اما بسياري بر اين باورند عشق ميان ايگلسياس و آنا کورنيکوا، ستاره سرشناس تنيس باعث شده است انريکه هميشه روحيه جوان خود را حفظ کند و هميشه شاداب و سرزنده باشد.

Enrique-Iglesias.jpg
انريکه ايگلسياس

در اين قسمت به پايان فهرست سلبريتي‌هايي رسيديم که اکسير جواني نوشيده‌اند و هرگز پير نمي‌شوند، پيشنهاد ميکنيم اگر شما هم چهره‌هاي سرشناس داخلي يا خارجي را مي‌شناسيد که گرد و غبار پيري نتوانسته است جواني را از چهره آن‌ها بگيرد. در قسمت نظرات نام اين سلبريتي‌ها را با ما و ساير کاربران به اشتراک بگذاريد.

بيشتر بدانيد : آيا مي دانستيد اين سلبريتي ها هم سن هستند؟

بيشتر بدانيد : عکس‌هايي ديدني از ديروز و امروز ستارگان هاليوود!!

بيشتر بدانيد : نگاهي به فعاليت هاي سينمايي جنيفرلوپز Jennifer Lopez به مناسبت تولد 49 سالگي


منبع : bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)