آخرین اخبار

معرفي جذاب ترين فيلم هاي کمدي براي تابستان 97 + عکس سينما

معرفي جذاب ترين فيلم هاي کمدي براي تابستان 97 + عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - فيلم هاي خنده دار و شاد براي تمامي سنين

اين روزها مشغله‌هاي مردم به اندازه‌اي است که به قول قديمي‌ها حتي فرصت سر خاراندن هم ندارند و به همين دليل مقداري خنده و شادي مي‌تواند دل‌ آن‌ها را شاد کند. خوشبختانه در اين زمينه رسانه‌‌هاي ويدئويي به کمک آمده‌اند و فيلم هاي جذاب و خنده‌داري را سراغ داريم که براي مدتي انسان را از مشکلات غافل مي‌کند.
در اين بين انتخاب فيلمي که از ته دل شما را بخنداند کار چندان ساده‌اي نيست و به همين منظور در ادامه به 18 فيلم کمدي و جذاب اشاره خواهيم کرد که دورهمي‌هاي شب‌هاي گرم تابستان را صفايي تازه مي‌بخشد و روح و روان اهل منزل را شاهد خواهد کرد.

بيشتر بدانيد : خنده دار ترين فيلم هاي تاريخ سينما

فيلم Rolling To You

امتياز 6.2 از مرجع IMDb
در اين فيلم محصول سال 2018 سراسر خنده و شادي شاهد ايده‌اي جذاب و بامزه هستيم که در کنار شوخي، حرف‌هاي جديدي نيز براي گفتن دارد. در فيلم Rolling To You شاهد حضور يک تاجر موفق هستيم که براي به دست آوردن دل بانوان از هيچ کاري فروگذار نمي‌کند. نقش اول اين فيلم براي شوخي تصميم مي‌گيرد سوار بر يک ويلچر با خانمي ملاقات کند و دلش را به دست آورد.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم کمدي Rolling To You

اين خانم هم از او خوشش مي‌آيد و با معرفي اين آقاي دغل‌کار به خواهرش که آشنايي خوبي با وضعيت توان‌يابان دارد باعث ادامه رابطه مي‌شود. رابطه‌اي که با چاشني خنده از عشق و صميميت ميان انسان‌ها سخن مي‌گويد.

فيلم My Blind Date With Life (محصول سال 2017)

امتياز 7.1 از مرجع IMDb
زندگي با يک جوان خوش‌تيپ و سخت‌کوش که دانش‌آموز درس‌خواني هم هست سر سازگاري ندارد و از قضاي بد روزگار اين جوان بينايي‌اش را از دست مي‌دهد. تمامي اطرافيان و دوستان اين جوان با وي از سر همدردي وارد مي‌شوند اما جوان داستان ما نمي‌خواهد روياهايش را به دليل از دست دادن بينايي از دست بدهد.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم My Blind Date With Life

اين جوان سعي مي‌کند به آرزويش جامعه عمل بپوشاند و در همين راستا در هتلي درجه يک مشغول به کار مي‌شود. فيلم My Blind Date With Life در کنار اينکه نقش شيرين لبخند را بر لبان شما مي‌نشاند، سرشار از لحظه‌هايي است که انسان را به فکر وا مي‌دارد.

فيلم Johnny English Strikes Again (محصول سال 2018)

روآن اتکينسون با‌ شخصيت مستر بين حسابي در دل طرفداران ايرانيِ مجموعه‌هاي کمدي جا خوش کرده است، اين چهره‌سرشناس و هنرپيشه کمدي بريتانيايي در کنار شخصيت مستر بين، شخصيت ديگري با نام جاني انگليش نيز خلق کرده است که ته‌مايه‌اي کمدي جاسوسي دارد.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم Johnny English Strikes Again

در اين فيلم جاني انگليش که يک مامور کارکشته سازمان جاسوسي انگليس است کار و حرفه خود را کنار مي‌گذارد و به دنبال زندگي معمولي مي‌رود. اما زندگي جاسوسي از وي دست بر نمي‌دارد و شاهد بازتاب جاسوس‌بازي‌هاي جاني انگليش در زندگي جديد او هستيم. اين فيلم همانند ساير کارهاي روآن اتکينسون سرشار از لحظه‌هاي جذاب و خنده‌آور است و پيشنهاد مي‌کنيم اگر از طرفداران اين هنرپيشه هستيد حتماً فيلم Johnny English Strikes Again را مشاهده کنيد.

فيلم Mamma Mia! 2 (محصول سال 2018)

امتياز 7.3 از مرجع IMDb
اگر اهل تماشاي فيلم باشيد به احتمال زياد نسخه‌ اول فيلم Mama Mia را ديده‌ايد. نقش اول داستان اين فيلم دختري بامزه و جذاب است که پدرخوانده‌هاي خود را به مهماني در يونان دعوت مي‌کند تا مادرش سورپرايز شود. مجموعه Mamma Mia سرشار از رقص و پايکوبي است و موسيقي‌‌هاي دلنواز اين فيلم‌ها دل هر تماشاچي را شاد مي‌کند.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم Mamma Mia! 2

در فيلم Mamma Mia ! 2 شاهد ادامه داستان هستيم و مطمئن باشيد اگر از طرفداران مجموعه‌هاي موزيکال و بامزه هستيد بدون شک اين فيلم لحظات خوشي را در شب‌هاي تابستان براي شما رقم خواهد زد.

فيلم Sorry to Bother You (محصول سال 2018)

امتياز 7.5 از مرجع IMDb
نقش اول اين فيلم فردي است با نام کاسيوس، او به شدت به کار نياز دارد و توسط يک شرکت فروش تلويزيوني کالا استخدام مي‌شود. در نگاه اول کاسيوس با شغل ساده‌اي طرف است و تنها کاري که بايد انجام دهد اين است که با مشتريان تماس بگيرد و به آن‌ها کالا بفروشد.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم Sorry to Bother You

اما داستان به همين‌جا ختم نمي‌شود و از آنجايي که کاسيوس نژاد آمريکايي آفريقايي دارد مشتريان روي خوشي به وي نشان نمي‌دهند. اينجاست که يکي از همکارانش به او توصيه‌ مي‌کند خودش را جاي فروشنده‌هاي سفيد پوست جا بزند و همين امر سر خنده و شوخي را در فيلم باز مي‌کند. فيلم Sorry to Bother You با شوخ‌طبعي سعي ميکند چالش‌هايي را که انسان‌ها در سر کار با آن‌ها روبرو هستن را نمايش دهد.

فيلم Mr. Stein Goes Online (محصول سال 2017)

امتياز 6.4 از مرجع IMDb
داستان اين فيلم حول زندگي پير زنده‌دلي نقش گرفته است که 75 سال دارد. اين پيرمرد که هنوز دلش جوان است در اين سن و سال به فکر ارتقاي روابط اجتماعي خود از طريق شرکت در کلاس‌هاي آنلاين مي‌افتد. براي رسيدن به اين هدف پيرمرد داستان ما از جواني به نام الکس کمک مي‌گيرد.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم Mr. Stein Goes Online

نقش اول داستان با حضور در دنياي اينترنت، پيرانه‌سر هوس جواني مي‌‌کند و لحظات شاد و بامزه‌‌اي را در اين فيلم شاهد هستيم. حضور کاراکترهاي جوان و پير در اين فيلم باعث شده است تا به دل مخاطبين با سن و سال‌هاي مختلف بنشيند.

فيلم Family Heist (محصول سال 2017)

امتياز 5.5 از مرجع IMDb
پدري جا افتاده و متشخص دو دختر جوان را به هتلي در يک کوهستان دعوت مي‌کند. اين دو دختر باهم خواهر هستند اما حتي روحشان از اين قضيه بي‌خبر است. تعامل با اين دو دختر جوان براي پدر اين داستان کار سخت و دشواري نشان مي‌دهد. ماجرا به همين جا ختم نمي‌شود و کاشف به عمل مي‌آيد که اين پدر يکي از قهارترين سارقين آثار هنري است. جالب‌ اينجاست که اين دو دختر از جانب پدر به هتل بدون انگيزه دعوت نشده‌اند و پدر داستان قصد دارد براي سرقت يک اثر هنري گران‌قيمت از دخترانش کمک بگيرد.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم Family Heist

نقش اول اين فيلم بر عهده ژان رنو است که ما ايراني‌ها هنرنمايي وي را با فيلم لئون حرفه‌اي هرگز فراموش نخواهيم کرد. با اين حساب پيشنهاد مي‌کنيم اگر به کمدي‌هايي در ژانر سرقت علاقه داريد و دلتان براي ژان رنوي دوست‌داشتني تنگ شده است فيلم Family Heist را از دست ندهيد.

فيلم Return of the Hero (محصول سال 2018)

امتياز 6.4 از مرجع IMDb
يک افسر جوان و شجاع ارتش دل دختري با نام پائولين را بدست مي‌آورد. اين دختر جوان و روياپرداز خواهر بزرگتري دارد که دختري واقع‌بين و جدي است و در مقابل اين افسر جوان دست و دلش نمي‌لرزد.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم Return of the Hero

در همين حين افسر جوان داستان ما به خط مقدم جبهه فراخوان مي‌شود و نگراني‌هاي پائولين از آنجايي شروع مي‌شود که اين افسر نامه‌ و پيغامي از جهبه براي او نمي‌فرستد. اينجاست که خواهر بزرگ‌تر پائولين آستين بالا مي‌زند و شيوه‌هاي جالب و بامزه‌اي را براي تسلي دل خواهرش به کار مي‌گيرد. پيشنهاد مي‌کنيم اگر به داستان‌هاي قرن نوزدهم ميلادي علاقه داريد و دلتان براي خنده و شادي تنگ شده است حتماً به تماشاي فيلم Return of the Hero بنشينيد.

فيلم Family Is Family (محصول سال 2018)

امتياز 5.5 از مرجع IMDb
والنتين، مرد طراح پاريسي، با افراد سرشناس جامعه نشست و برخواست دارد و در محله‌اي با اسم و رسم زندگي مي‌کند و سوار بر خودرويي لاچکري و شيک مي‌شود. اين چهره‌ سرشناس دل دختري زيباچهره را برده است و با وي زندگي مي‌کند تا اينکه سر و کله خانواده‌اي در حومه پاريس پيدا مي‌کند که از قرار معلوم اطلاعات زيادي از والنتين، اين طراح جذاب و محبوب دارند.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم Family Is Family

اي داستان ممکن است در نگاه اول ساده و پيش پا افتاده به‌نظر برسد اما روايت فلسفي معناداري پشت داستان مخفي شده است که با خمير مايه خنده و شادي بيان مي‌شود.

فيلم Book Club (محصول سال 2018)

امتياز 6.6 از مرجع IMDb
بازنشستگي در تمامي فرهنگ‌ها در آرامش و رسيدگي به باغچه و بردن نوه‌ها به پارک خلاصه مي‌شود اما همان‌گونه که شما هم بهتر از ما ميدانيد بازنشستگان زيادي را سراغ داريم که دل سرزنده‌اي دارند.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم Book Club

در اين فيلم چهار بانوي متشخص که پا به سن گذاشته‌اند در باشگاه کتاب‌خواني، خواندن کتاب معروف 50 سايه خاکستري را شروع مي‌کنند. اين کتاب که روايتي از عشق و شوروحال جواني دارد، قلب بانوان داستان را به تپش در مي‌آورد تا ماجراهاي جالبي را شاهد باشيم.

فيلم OverBoard (محصول سال 2018)

امتياز 5.8 از مرجع IMDb
اين فيلم با الهام از فيلمي با همين نام محصول سال 1987، ساخته شده است. در اين فيلم شاهد روايت برعکس داستان فيلم OverBoard هستيم تا پس از بيرون افتادن ميليونري که صاحب يک کشتي لاکچري است، نوبت فرمانروايي خانمي فرا مي‌رسد که 3 دختر قد و نيم قد دارد.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم OverBoard

اين فيلم لحظه‌هاي بسيار شاد و مفرحي دارد و تا مدت‌ها بعد با به ياد آوري اين لحظه‌ها دوباره خنده بر لبان شما نقش خواهد بست.

فيلم The Last Word (محصول سال 2017)

امتياز 6.6 از مرجع IMDb
هريت بانويي موفق است که با دقت و سختگيري تسلط کاملي به زندگي خود دارد. اين بانوي وسواسي و مشکل‌پسند از دختر نويسنده‌اي درخواست مي‌کند تا نوشته‌هايي براي پس از مرگش تدوين کند.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم The Last Word

سختگيري و اخلاق هريت باعث شده تا اطرافيان نظر مثبتي در خصوص او نداشته باشند به همين دليل به کمک اين دختر جوان به دنبال اصلاح نظر دوستان و آشنايان مي‌افتد تا چهره‌اي خوب و دلنشين پس از مرگ داشته باشد. اين فيلم نه تنها مخاطب را به خنده وامي‌دارد بلکه انسان را به اين فکر رفتارهاي خود در گذشته و حال مي‌اندازد.

فيلم Jumanji: Welcome to the Jungle (محصول سال 2017)

امتياز 7.0 از مرجع IMDb
نسخه اصلي فيلم جومانجي براي ما ايراني‌ها با بازي هنرپيشه فقيد رابين ويليامز کاملاً آشنا است و در نسخه جديد اين فيلم به لطف داستان‌پردازي ناب و ايده‌هاي جذاب نويسندگان شاهد صحنه‌هاي جالب و جذابي هستيم که ماجراجويي را با کمدي تلفيق کرده است.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم Jumanji: Welcome to the Jungle

گفتگوهاي ميان هنرپيشه‌ها، صحنه‌هاي اکشن و دلهره‌آور و ريتم دلنشين اين فيلم باعث شده تا يک بار ديگر خاطرات شيرين نسخه اول جومانجي در ذهن مخاطبين تکرار شود.

فيلم Brad’s Status (محصول سال 2017)

امتياز 6.5 از مرجع IMDb
برَد از کودکي سوداي موفقيت در سر داشت و آينده‌اي درخشان را براي خود ترسيم کرده بود اما روزگار برنامه‌هاي ديگري براي برد در نظر داشت و اين کودک خوش‌فکر و آينده‌نگر در بزرگسالي موفقيت زيادي کسب نمي‌کند و به يک کارمند ساده تبديل مي‌شود.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم Brad’s Status

برد همسري دوستداشتني و پسري باهوش دارد که قرار است راهي دانشگاه شود، اما برد بيشتر نگران موقعيت‌هاي از دست رفته خودش است و به همراه پسرش قصد انجام کارهاي بزرگتري را دارد. در اين فيلم با اثري کمدي و درام طرف هستيم که در ميان شوخي و خنده قصد دارد معناي زندگي را پيدا کند.

فيلم Game Night (محصول سال 2018)

امتياز 7.0 از مرجع IMDb
مکس و آني هر هفته به انجام بازي مي‌پردازند و رازهاي نهفته‌اي را پيدا مي‌کنند تا اينکه در يکي از اين بازي‌ها برادر مکس نقشه‌اي تازه براي آن‌ها طرح مي‌کند تا حسابي سرگرم شوند. اين نقشه باعث مي‌شود به دنياي جديدي وارد شوند و زندگي خود را به خطر بياندازند.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم Game Night

فيلم Game Night اثري مهيج و دلهره‌آور است که با بهره گرفتن از ته‌مايه‌هاي کمدي لحظات شادي را براي مخاطب به ارمغان مي‌آورد.

فيلم Dog Days (محصول سال 2018)

امتياز 5.6 از مرجع IMDb
فيلم‌هاي عاشقانه کمدي هميشه طرفداران زيادي دارد و در اين فيلم شاهد نسخه‌اي ديگر از عشق هستيم که با داستاني جذاب و خنده‌دار روايت مي‌شود. تمامي شخصيت‌هاي اين فيلم عاشق سگ‌ها هستند و هما‌ن‌گونه که حتماً مي‌دانيد سگ‌ها استعداد خوبي براي انجام شيرين‌کاري و شوخي‌هاي بامزه دارند.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم Dog Days

در نتيجه اگر شما هم از طرفداران سگ‌ها هستيد و به فيلم‌هاي خنده‌دار علاقه داريد پيشنهاد مي‌کنيم فيلم Dog Days را از دست ندهيد.

فيلم Eighth Grade

امتياز 8.3 از مرجع IMDb
در اين فيلم شاهد روايت زندگي دختري دبيرستاني با نام کايلا هستيم. کالا همانند ساير دختران هم سن و سال خود قصد دارد در آينده دختري مشهور و با نفوذ شود. براي رسيدن به اين هدف مي‌خواهد يک کانال يوتيوب راه‌اندازي کند تا از اين طريق استعدادش را به جهانيان ثابت کند. اما طبق معمول همه چيز بر اساس نقشه پيش نمي‌رود و در فضاي آنلاين بازخورد مثبتي بدست نمي‌آورد.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم Eighth Grade

حتي دوستان کايلا نيز علاقه‌اي به کارهاي او نشان نمي‌دهند و تمايلي به لايک کردن و گذاشتن پست براي کارهاي او نشان نمي‌دهند. اين فيلم کمدي حکايت از سختي‌هايي دارد که بسياري از نوجوانان امروزي با آن‌ها سروکار دارند.

فيلم Destination Wedding (محصول سال 2018)

در اين فيلم شاهد حضور کيانا ريوز و ويونا رايدر هستيم، اين دو که هر دوران مجردي را سپري مي‌کنند عازم مراسم عروسي هستند که اتفاق‌هاي مختلفي باعث مي‌شود سرنوشت اين دو را در کنار هم قرار دهد.

فيلم کمدي,فيلم خنده دار,فيلم شاد,بهترين فيلم هاي کمدي
فيلم Destination Wedding

در اين فيلم همانند زندگي واقعي شاهد روايت عشق و دلباختگي هستيم که کارگردان با اضافه کردن چاشني کمدي باعث جذابيت بيشتر آن شده است.

بيشتر بدانيد : 10 فيلم خنده دار سال 2012 +عکس

بيشتر بدانيد : خنده دارترين فيلم‌هاي سال 2010 و 2011 (+عکس)


منبع : bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)