آخرین اخبار

بازيگران و خواننده هايي که اجازه ندارند با هم کار کنند! + عکس سينما

بازيگران و خواننده هايي که اجازه ندارند با هم کار کنند! + عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - از دعواي ماريا کري و نيکي ميناژ تا شارليز ترون و تام هاردي

در دنياي هاليوود هنرمندان بزرگي هستند که همانند سنگ و شيشه عمل مي‌کنند و هرگز نبايد در کنار يکديگر براي ساخت فيلم همکاري کنند. اين هنرپيشه‌ها سوابق اختلاف‌هاي مختلفي را دارند و تهيه‌کنندگان هاليوودي ترجيح مي‌دهند در يک فيلم آن‌ها را کنار يکديگر قرار ندهند. همکاري در هر کاري باعث پيشرفت و موفقيت است و در دنياي هنر و سينما نيز آثار زيادي را سراغ داريم که همکاري هنرپيشه‌ها به شهرت و محبوبيت اين آثار کمک زيادي کرده است.
اما اين سکه روي ديگري نيز دارد و در دنياي هاليوود هنرمندان بزرگي هستند که همانند سنگ و شيشه عمل مي‌کنند و هرگز نبايد در کنار يکديگر براي ساخت فيلم همکاري کنند. اين هنرپيشه‌ها سوابق اختلاف‌هاي مختلفي را دارند و تهيه‌کنندگان هاليوودي ترجيح مي‌دهند در يک فيلم آن‌ها را کنار يکديگر قرار ندهند. عدم همکاري اين چهره‌‌هاي سرشناس در نوع خود بسيار جالب توجه است، به همين دليل در ادامه به چهره‌هاي سرشناسي اشاره خواهيم کرد که اجازه همکاري با يکديگر را ندارند.

نيکي ميناژ و ماريا کري

تهيه‌کنندگان برنامه پرطرفدار امريکن آيدل در سال 2012 طي ضبط اين برنامه در شارلوت نيويورک سيتي نيکي ميناژ و ماريا کري را به عنوان داور در کنار يکديگر قرار دادند. اين دو چهره سرشناس تحمل يکديگر را نداشتند و پس از مدتي نيکي ميناژ به ماريا کري بد و بيراه گفت. تمامي اين صحنه از طريق وب‌سايت TMZ در اينترنت منتشر شد و دست به دست ميان طرفداران چرخيد.
اين امر باعث شد تا همکاران ماريا کري مدعي شوند نيکي ميناژ گفته وي اگر اسلحه‌اي داشت حتماً به ماريا کري شليک مي‌کرد تا از شرش خلاص شود. در اين زمينه نايجل ليتگو، تهيه‌کننده برنامه امريکن آيدل مدعي شد که چنين تهمتي پايه و اساسي ندارد.

نيکي ميناژ و ماريا کري
نيکي ميناژ و ماريا کري

پس از اينکه قائله ختم به‌خير شد و آب‌ها از آسياب افتاد اين دو هنرمند بزرگ دوباره مثل دو حرفه‌اي در برنامه امريکن آيدل حضور پيدا کردند و مدتي بعد نيز ماريا کري ادعا کرد اين دعوا دست‌گلي بوده است که تهيه‌کنندگان برنامه از کري و ميناژ درخواست کرده بودند تا اين دو چهره دعواي زرگري را براي جلب توجه تماشاچيان انجام دهند.
در نهايت نيز مشخص نشد که اين دعوا واقعي يا اينکه از پيش طراحي شده بود چرا که مدتي بعد نايجل ليتگو در مصاحبه‌اي متذکر شود که دعواي ميناژ و کري در برنامه امريکن آيدل کاملاً واقعي بود و مقصر اين دعوا نيز به ادعاي وي ماري کري بوده است. خصومت ماري کري و نيکي‌ ميناژ از آن زمان تاکنون ادامه دارد و بعيد به نظر مي‌رسد اين دو چهره سرشناس را در آينده در يک پروژه در کنار هم ببينيم.

بيشتر بدانيد : دعواي ماريا کري و نيکي ميناژ در صحنه فيلمبرداري امريکن آيدل!

جرج کلوني و ديويد اُو راسل

جرج کلوني جاي پاي خود را در دنياي سينما و تلويزيون در سال 1997 با سريال E.R محکم کرده بود که از وي درخواست شد در فيلم سه‌ پادشاه به کارگرداني ديويد او راسل نقش‌آفريني کند. جرج کلوني در حين حضور در صحنه فيلم‌برداري اين فيلم به مطبوعات گفت ديويد او راسل دائماً از اعضاي گروه شکايت مي‌کرد و همين غرولند‌هاي او راسل باعث درگيري وي در حين فيلم‌برداري شده بود.

جرج کلوني و ديويد اُو راسل
جرج کلوني و ديويد اُو راسل

کلوني مدعي شد براي جدا کردن اين درگيري به سمت ديويد او راسل رفته و اين کارگردان با سر به صورت کلوني زده بود، کلوني هم دست روي دست نگذاشته و با ديويد او راسل درگير شده بود. جرج کلوني بعداً به مجلات گفت که خرخره ديويد او راسل را در دست داشته و مي‌خواست او را بکشد. خوشبختانه اين مشاجره به فرآيند ساخت فيلم سه پادشاه اشکالي وارد نکرد اما از آن زمان تاکنون ديگر هرگز خبري از همکاري بين کلوني و ديويد او راسل به ميان نيامده است.

تينا فِي و پاريس هيلتون

اين دو چهره سرشناس هاليوود در برنامه شنبه شب‌ها زنده، حسابي از خجالت يکديگر در آمدند. در اين برنامه از في درخواست شد نظرش را در مورد پاريس هيلتون بگويد و في نيز بدون هيچ رودربايستي گفت به نظر او پاريس هيلتون يک تکه آشغال است.

تينا فِي و پاريس هيلتون
تينا فِي و پاريس هيلتون

تينا في هنرمندي است که از اظهار نظرهاي رک و راست در خصوص سايرين هيچ ابايي ندارد و تاکنون ساير چهره‌هاي سرشناس ديگري نيز طعم زبان تند وي را چشيده‌اند. با اين حساب بعيد به نظر مي‌رسد پاريس هيلتون به همين راحتي از تينا في بگذرد و در آينده شاهد حضور اين دو چهره‌سرشناس در کنار يکديگر باشيم.

جيمز فرانکو و تايريس گيبسون

در حين فيلم‌برداري فيلم آناپوليس در سال 2006 جيمز فرانکو و تايريس به شدت با يکديگر مشاجره کردند. اين دعوا به اندازه‌اي بود که حتي يک سال بعد نيز دلخوري را در دل اين دو چهره‌سرشناس باقي گذاشته بود.
در نتيجه در سال 2007 گيبسون در برنامه معروف Elle گفت آنقدر از دست جيمز فرانکو عصباني شده بود که مي‌خواست خانه‌اش را به آتش بکشد. اين‌گونه که پيداست مشاجره اين دو هنرپيشه ريشه در سبک بازيگري فرانکو داشته است.

جيمز فرانکو و تايريس گيبسون
جيمز فرانکو و تايريس گيبسون

جيمز فرانکو نيز مدت‌ها بعد مدعي شد در گذشته شيوه‌اي غيرقابل کنترل براي بازيگري را انتخاب کرده بود که مشاجره‌‌هايي را به دنبال داشته است. در فيلم آناپوليس صحنه‌ مشت‌زني وجود داشت که گيبسون دائماً از فرانکو مشت مي‌خورد و ظاهراً فرانکو بيش از حد در نقش خود فرو رفته بود که همين امر مشاجره اين دو را به دنبال داشت.
فرانکو مدتي بعد از در معذرت‌خواهي با گيبسون وارد شد و سعي کرد اين اتفاق را از دلش در بياورد اما تايريس گيبسون علاقه‌‌‌اي به آشتي نشان نداد و در نتيجه روابط اين دو هنرپيشه از همان زمان به بعد شکر آب باقي ماند تا در آينده اين دو چهره سرشناس را در کنار يکديگر شاهد نباشيم.

بروس ويليس و کوين اسميت

کوين اسميت در سال 2009 با دستمزد اندکي قرارداد کارگرداني فيلم Cop out را امضا کرد و يک سال بعد شاهد اکران اين فيلم بوديم. اين اولين تجربه کارگراني اسميت بود که فيلمنامه آن را ننوشته بود.
متأسفانه اسميت از اين فيلم تجربه خوبي را به خانه نبرد و در مصاحبه‌ راديويي در برنامه WTF with Marc Maron مدعي شد همکاري با بروس ويليس براي او تجربه بسيار بدي بوده است. وي اشاره کرد بروس ويليس هيچ کمکي به پيشبرد فيلم نکرد و حتي حاضر نشد براي پوستر تبليغاتي آن چند دقيقه روي صندلي بنشيند تا از وي عکس بگيرند.

بروس ويليس و کوين اسميت
بروس ويليس و کوين اسميت

گله‌گذاري‌هاي اسميت به همين‌جا ختم نشد و در مصاحبه‌اي طولاني‌تر مدعي شد او از همان روز اول مي‌دانسته است که ويليس به 2 دليل در اين فيلم همکاري خوبي نخواهد داشت. ويليس ادعاي اول را ترس بروس ويليس از توانايي بالاي تريسي مورگان در گفتن متن‌هاي بداهه دانست. دليل دوم نيز توقع ويليس براي پول در اين فيلم بود.
بروس ويليس پاسخي براي صحبت‌هاي کوين اسميت مطرح نکرد اما اين دو چهره‌سرشناس پس از اتمام پروژه ساخت فيلم Cop Out هر کدام به راه خود رفتند و بعيد به نظر مي‌رسد مسير اين دو هنرمند در آينده با هم تلاقي داشته باشد.

چارلي شين و سلما بلِير

در سال 2013 سلما بلير تهديد کرد که از چارلي شين و شرکت لايونزگيت به دليل اخراج وي از سريال Anger Managment شکايت خواهد کرد. بر اساس گزارشي که مجله TMZ در اين زمينه منتشر کرد بلير مدعي شده بود که آن‌ها برنامه را متوقف کرده‌اند به اين دليل که سلما بلير چارلي شين را متهم کرده بود که هميشه در خواندن و ازحفظ کردن ديالوگ‌ها مشکل دارد.
در اين بين منابع آگاه از اين سريال تلويزيوني به TMZ گفتند که نقش سلما بلير در اين مجموعه قرار نبوده است يک نقش طولاني و بلند‌مدت باشد و در نتيجه پس از اينکه شکايت‌هاي بلير در خصوص حافظه ضعيف چارلي شين به گوش وي رسيده است او تصميم گرفت تا سلما بلير را زودتر از چيزي که انتظار مي‌رفت از مجموعه کنار بگذارد.

چارلي شين و سلما بلِير
چارلي شين و سلما بلِير

ظاهراً فرآيند اخراج بلير توسط شين خيلي هم خوب پيش نرفته و در اين بين دشنام‌هاي زشتي نيز از جانب چارلي شين به سلما بلير گفته شده است. در اين بين سلما بلير و شرکت لايونزگيت توانستند با هم کنار بيايند اما ظاهراً چارلي شين از اين ماجرا هنوز هم دلخور است و در سال 2017 طي مصاحبه‌اي گفته بود که حاضر نيست در کنار جماعت بازيگراني مانند سلما بلير قرار بگيرد.

کيفر ساترلند و فردي پرينز جونيور

ما ايراني‌ها کيفر ساترلند را با سريال 24 به‌خوبي مي‌شناسيم، اين هنرپيشه خوش‌صدا و پرکار مانند تمام انسان‌ها در کنار خصايص خوب اخلاقي، نکات منفي نيز دارد که يکي از اين موارد علاقه وي به مشروبات الکي است. جالب است بدانيد ساترلند تاکنون 4 مرتبه به خاطر رانندگي با حالت غيرعادي جريمه شده است.
ساترلند در کنار طرفداران بسيار زياد، دشمن قسم‌ خورده‌اي نيز دارد. اين دشمن قسم خورده کسي نيست به غير از فردي پرينز جونيور. وي مدتي پيش به پايگاه خبري اي‌بي‌سي نيوز گفت ساترلند غيرحرفه‌ا‌ي‌ترين هنرپيشه‌اي است که ميشناسد. پرينز در ادامه صحبت‌هاي خود گفته بود که اين حرف‌ها را حاضر است جلوي خود ساترلند نيز بزند و به نظر وي تمامي هنرپيشه‌هايي که با کيفرساترلند همکاري داشته‌اند او را به عنوان يک هنرپيشه غيرحرفه‌اي مي‌شناسند.

کيفر ساترلند و فردي پرينز جونيور
کيفر ساترلند و فردي پرينز جونيور

فردي پرينز جونيور که تجربه همکاري با کيفر سالترلند را در سريال 24 در کارنامه خود دارد پس از اين سريال با ويسن‌ مک‌ماهون همکاري در برنامه‌هاي تبليغاتي مسابقات کشتي‌کج را شروع کرد. جالب اينجاست که فردي پرينز جونيور تجربه تبليغات مسابقات کشتي‌کج را بهتر از همکاري با ساترلند مي‌داند و با اين حساب بدون شک خبري از حضور اين دو ستاره در يک مجموعه سينمايي يا تلويزيوني را نخواهيم شنيد.

لوسي ليو و بيل موراي

لوسي ليو ستاره‌ زيباروي مجموعه فيلم‌هاي فرشتگان چارلي در حين ساخت اولين نسخه از اين فيلم‌ها با بيل موراي درگيري زيادي داشت. گفته مي‌شود که بيل موراي فرآيند فيلم‌برداري را متوقف و شروع به دشنام دادن لوسي ليو کرده بود.

لوسي ليو و بيل موراي
لوسي ليو و بيل موراي

لوسي ليو هم دست روي دست نگذاشته و بي‌احترامي بيل موراي را با چند مشت آبدار پاسخ داده است. در نتيجه بيل موراي براي ساخت نسخه دوم فيلم فرشتگان چارلي شرط کرده بود که لوسي ليو نبايد در اين فيلم بازي کند.
تهيه‌کنندگان اين مجموعه هم که حاضر نبودند لوسي ليو را کنار بگذارند در نسخه دوم، برني مک را جايگزين بيل موراي کردند. به اين ترتيب خبري از همکاري اين دو چهره سرشناس در فيلم‌هاي آينده هاليوودي نخواهد بود.

شيا لبوف و الک بالدوين

در سال 2013 قرار بود شيا لبوف و الک بالدوين در مجموعه‌اي با نام Orphans حضور پيدا کنند اما شيا لبوف از اين مجموعه اخراج شد. ظاهراً دليل اين اخراج درخواست الک بالدوين براي عدم حضور وي در اين مجموعه بوده است. بالدوين در مصاحبه‌اي با مجله والچر مدعي شد شيا لبوف شيوه‌اي خاص از تمرين و آمادگي براي حضور در فيلم‌ها را دارد و در حين تمرين اين مجموعه به او گفته است که بالدوين بازي لبوف را کند و آهسته مي‌کند و در نتيجه بالدوين از کارگردان درخواست کرد تا شيا لبوف را از اين مجموعه کنار بگذارند.

شيا لبوف و الک بالدوين
شيا لبوف و الک بالدوين

حدود يک سال بعد لبوف در مصاحبه‌اي گفت وي روش بازيگري خاصي دارد که اين روش او را به هنرپيشه بهتري تبديل مي‌کند. شيا لبوف در ادامه صحبت‌هاي خود گفت پس از اخراج وي توسط بالدوين حسابي از دستش دلخور شده و درصدد برآمده بود تا حق بالدوين را کف دستش بگذارد. ظاهراً لبوف حتي آدرس خانه بالدوين را هم پيدا کرده بود اما خوشبختانه اتفاق خاصي را بين اين دو چهره‌سرشناس شاهد نبوديم. لبوف مدعي است ديگر کينه‌اي از بالدوين در سينه ندارد اما بعيد به نظر مي‌رسد اين بازيگرها دوباره در کنار هم حضور پيدا کنند.

تام هاردي و شارليز ترون

اين دو سوپراستار سينماي هاليوود در فيلم مدمکس: جاده خشم، حسابي خوش درخشيدند و باعث شدند اين فيلم چندين جايزه از جوايز اسکار را از آن خود کند. اما ظاهراً تام هاردي و شارليز ترون در پشت صحنه‌ اين فيلم با هم درگير شده بودند.
در همين راستا شارليز ترون در مصاحبه‌اي ادعا کرد روزگار سختي را در کنار تام هاردي در فيلم مدمکس داشته است و حتي کارگران اين فيلم آقاي جورج ميلر در مصاحبه‌اي با مجله پيپل گفته بود که اين دو هنرپيشه ميانه خوبي با هم در پشت‌صحنه‌ اين فيلم نداشتند. ترون مدعي شد اخلاق تام هاردي و شرايط سخت فيلم‌برداري فيلم مد‌مکس که بيشتر صحنه‌هاي آن در يک کاميون در حال حرکت صورت مي‌گرفت باعث شد تا اعصاب هر دو بازيگر به هم بريزد.

تام هاردي و شارليز ترون
تام هاردي و شارليز ترون

ساير هنرپيشه‌ها نيز در فيلم مدمکس اوضاع روحي خوبي نداشته‌اند چرا که اين فيلم حدود 6 ماه در صحرا فيلم‌برداري شده بود و گرماي هوا و شرايط سخت محيطي آن‌ها را در موقعيت‌هاي دشواري قرار مي‌داد. در اين بين خبرهايي از ساخت نسخه دوم آن به گوش مي‌رسد و به احتمال زياد يک بار ديگر تام هاردي و شارليز ترون بايد يکديگر را در اين فيلم تحمل کنند.


منبع : bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)