آخرین اخبار

نگاهي به همه جنجال ها در تمرين پرحاشيه تيم پرسپوليس پرسپوليس

نگاهي به همه جنجال ها در تمرين پرحاشيه تيم پرسپوليس

  بزرگنمايي:

چه خبر - انتقاد شديد از عکس مشترک کاپيتان‌ها با ليدر

وقتي حسين ماهيني در پايان بازي با استقلال خوزستان که با سنگ پراني و جنجال بزرگي همراه بود، به انتقاد از رييس کانون هواداران پرداخت کمتر کسي تصور مي‌کرد اين مساله به لشکرکشي طرفين منجر شود.

برانکو که تمرين روز جمعه را در بازگشت اين تيم تعطيل کرده بود، روز گذشته و از ساعت 18:30 در شرايطي سوت آغاز را زد که هواداران ابتدا در سکوت و در‌ ادامه با تشويق هدفدار پرسپوليس پيغام مهمي داشتند. با اين حال از همان ابتدا هم مي‌شد حدس زد که اين شعار سفارشي خيلي طولاني نخواهد بود.

نيشخند و صحبت‌هاي زير لب کاپيتان‌ها در‌ميانه زمين مشخص مي‌کرد که آنها از اين اوضاع رضايت ندارند و بايد منتظر اتفاق تازه اي بود. با گذشت 20 دقيقه از تمرين زمزمه‌هاي تازه‌اي بلند شد؛ بخشي از هواداران که به دعوت سيدجلال حسيني در اين تمرين حضور يافته بودند، در‌ ادامه به تشويق بازيکنان و در‌ راس آن حسين ماهيني و سيدجلال حسيني پرداختند.
ثانيه‌هايي بعد اما فحاشي و درگيري شديدي بين برخي سرليدرها و هواداران شکل گرفت. اين درگيري فيزيکي به همراه فحاشي اما دقايقي کوتاه قطع شد. حدود 1000 هوادار روي سکوها حضور داشتند که بعد از اين درگيري، دو دستگي مشهود شد و برخي که حامي سياست کانون هواداران بودند و راي به تشويق تيم و بي اعتنايي به بازيکنان داده بودند، در يک سمت و در سکوي ديگر که تعداد آنها بيش از دو برابر گروه اول بود و از بازيکنان در قبال اين اتفاقات حمايت مي‌کردند، قرار داشتند.

بازيکنان در جريان تمرين هستند و شعارها کاملا اکنون جهت‌دهي شده از سکوها به گوش مي‌رسد. دود غليظ در کنار سر و صداي هواداران مانع از اجراي درست تمرينات تاکتيکي مدنظر برانکو مي شد. سرمربي پرسپوليس با فرياد از بازيکنان تيمش مي خواست که تنها به او توجه کنند و برخي بازيکنان نيز براي فرار از دود به ماسک پناه بردند.
گروه مخالف کانون هواداران با شدت بيشتري به تشويق سيدجلال حسيني و حسين ماهيني پرداختند و اين دو نيز گاه و بيگاه با قطع تمرين به ابراز احساسات اين گروه پاسخ دادند.

جرقه دوم زده شد؛ تشويق بي امان حسين ماهيني اين بازيکن را به سمت اين گروه از هواداران ‌برد و او ضمن نشان دادن لوگوي باشگاه و بوسه براي هواداران در حالي که قصد بازگشت به تمرين را داشت با کنايه‌هاي زير لبي هواداران مخالف مواجه شد. اين اتفاق ابتدا باعث شد او ابتدا با دستانش آنها را دعوت به سکوت کند و با نشان دادن علامت اينکه او اينجا خواهد ماند و مسير خود را دنبال کرد. اما باز اين اعتراضات ادامه پيدا کرد و باعث شد مدافع راست سرخپوشان به سمت جايگاه اين هواداران مسير خود را کج کند. گفت و گوي نه چندان دوستانه اين هواداران با او در ادامه باعث شد کمال کاميابي نيا نيز ورود کند و به دنبال اين باشد که همبازي‌اش را به سمت زمين ببرد. کريم باقري هم که نزديک‌ترين عضو کادرفني به اين صحنه بود با فرياد خود اعتراضش را نسبت به حرکت ماهيني و منفک شدن از تمرين را اعلام کرد.
تمرين بار ديگر از سر گرفته شد اما خط و نشان‌هاي دو طرف هواداري همچنان ادامه داشت. حضور عباس اسماعيل بيگي، رييس کانون هواداران نيز ميان اين هواداران و همراهي قنبرپور‌ براي آرام کردن هواداران هم افاقه نکرد. گرشاسبي، سرپرست باشگاه پرسپوليس با گذشت يک ساعت از تمرين به استاديوم شهيد کاظمي آمد. اينبار خبري از تشويق او نيز نيست. ليدرها مشغول آرام کردن سکوها بودند تا او به تنهايي روي سکوها حاضر شود. بازيکنان اصلي بعد از اتمام تمرين و با دستور برانکو ناگهان راهي رختکن شدند. گرشاسبي از کاپيتان‌ها خواست به اتاق کادرفني بروند. برانکو نيز در ورودي راهروي منتهي به مرکز بدنسازي تيمش، ضمن اينکه حواسش به بازيکناني بود که همچنان تمرين را دنبال مي کردند اما بيشتر توجهش معطوف به سکوها بود. دقايقي بعد گرشاسبي پيغام داد که رييس کانون هواداران نيز در جلسه حضور يابد. از تعداد هواداران کاسته شد و تقريبا 500 نفر از آنها باقي ماندند.

دقايقي بعد در‌ مسير راهرو به زمين، حميدرضا گرشاسبي در حالي که دستان سيدجلال حسيني و حسين ماهيني را در دست داشت و اسماعيل بيگي نيز در کنار آنها بود، وارد ‌شد. سرپرست پرسپوليس از کاپيتان‌هاي تيم خواست محتواي اين جلسه را به هواداران بگويند. سيدجلال حسيني از ماهيني خواست اين مسووليت را برعهده بگيرد.

ماهيني با بلندگو به هواداران تيمش اعلام کرد او را تشويق نکنند و صحبت‌هايش را اينچنين ادامه داد: «من قبول دارم اين بحث را بدموقع گفتم. ما يک خانواده هستيم و‌نبايد اين بحث‌ها را به اين شکل به بيرون منتقل مي‌کرديم. اما از امروز همه چيز را بين خودمان حل خواهيم کرد. ما 10 برابر اينکه طرفدار داريم دشمن هم داريم. من اما همينجا قول مي‌دهم با همين 12 بازيکن قهرمان خواهيم شد. در کنار هم بار ديگر قهرمان خواهيم شد حتي اگر نيم فصل هم بازيکني به جمع ما نيايد ما قهرمان خواهيم شد. از همه شما مي‌خواهم که بار ديگر کنار هم باشيم و تنها به تيم فکر کنيم.»
سيدجلال حسيني در حالي که تلاش مي‌کرد از گفتگو با هواداران خودداري کند و صحبت‌هاي ماهيني را حرف‌هايش خودش مي‌دانست به سمت هواداران رفت. او نيز بعد از اينکه از حمايت هواداران طي دو فصل اخير که چهار قهرماني براي آنها داشت قدرداني کرد، گفت: «نه من اينجا مي‌مانم و نه هيچ کدام از بازيکنان ديگر. فقط پرسپوليس است که مي‌ماند. من گفتم بايد آشتي کنيم. پرسپوليس تنهاست و فقط هواداران را دارد. تيم محروم است و دشمنان هم کم نيستند و نمي‌خواهند موفقيت تيم ادامه داشته باشد. از هواداران اما مي‌خواهم در کنار تيم باشند ‌و مثل هميشه از آن حمايت کنند.تيمي که متعلق به خودشان است و فقط آنها و پرسپوليس هستند که هميشه خواهند ماند.»
بعد از اين صحبت‌ها و گرفتن عکس يادگاري چهارنفره با حضور حميدرضا گرشاسبي، سيدجلال حسيني، حسين ماهيني و رييس کانون هواداران، حاشيه و جنجال 48 ساعته بعد از ديدار مقابل استقلال خوزستان و دو ساعته در استاديوم شهيد کاظمي به پايان رسيد. هرچند که انتشار عکس هاي اين اتفاقات از تمرين ديروز هرگز به مذاق هواداران پرسپوليس خوش نيامده است. اين عکس ها در فضاي مجازي يکي از پرانتشارترين ها بوده و خيلي از هواداران بابت اين عکس هاي مشترک با حضور رييس کانون هواداران و کاپيتان هاي پرسپوليس گلايه مند هستند.


منبع: varzesh3.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

خطر محروميت 4 بازيکن پرسپوليس در ديدار مقابل تراکتورسازي

شکست بدموقع پرسپوليس مقابل الاهلي در ليگ قهرمانان آسيا

چرا گل شجاع خليل زاده خيلي بيشتر از يک گل عادي ارزش دارد؟

بررسي گروه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا؛ ببر و صعود کن!

برنامه سنگين پرسپوليس در ارديبهشت 98

هديه عجيب زن پرسپوليسي به برانکو در دبي! عکس

اعتراض پرسپوليس به نحوه بليت فروشي عربستاني

برانکو قبل از بازي با الاهلي: احتياط نخواهيم کرد

تنها شرطي که بشار رسن مي تواند پرسپوليس را ترک کند

همه نکات درباره داور جنجالي بازي پرسپوليس و الاهلي

عصبانيت بازيکنان پرسپوليس از خبري که برانکو به آنها داد

جلسه فوق العاده در باشگاه پرسپوليس بخاطر اولتيماتوم سوم برانکو

3 دروازه باني که جانشين بيرانوند در پرسپوليس مي شوند

آخرين تهديد پرسپوليس توسط برانکو؛ پول ندهيد مي روم

عاليشاه چهارمين ياغي و مغضوب برانکو!!

تغيير پست سيامک نعمتي در بازي مقابل ذوب آهن

ادعاي عجيب قطري ها؛ بشار رسن به يک تيم قطري مي رود

منظور بشار رسن از خوشحالي اش چه بود؟

سيدجلال حسيني به همه حمله کرد!

منتظر سوپرايز برانکو براي بازي با سايپا باشيد!

پرسپوليس چه زماني طلب برانکو را مي دهد

4 دليل شروع طوفاني پرسپوليس در سال 98

سرنوشت منشا در انتظار مهاجم مورد علاقه برانکو!

بازگشت کاپيتان اخراجي پرسپوليس به تمرينات

شرط عجيب يک ايجنت براي باشگاه پرسپوليس‌

بحران کارت زرد براي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا

غرش پرسپوليس در آسيا با سوپر گل شجاع خليل زاده

3 دليلي که برانکو به عاليشاه بازي نمي دهد

خريد عجيب و غريب پرسپوليس!

ترديد برانکو براي انتخاب يک گزينه

برانکو از علت خط زدن نام عاليشاه و شرايط پرسپوليس گفت

عاقبت مصاحبه جنجالي عاليشاه؛ خط خوردن از ليست پرسپوليس

کاميابي نيا به بازي الاهلي مي رسد؟

جلسه فوري براي پرداخت دستمزد برانکو

ارسال نامه برانکو به باشگاه پرسپوليس براي طلب هايش

نگراني عليرضا بيرانوند براي خانواده اش در خرم آباد

عکس: نقشه برانکو براي بردن استقلال را ببينيد

بازيکنان کليدي برانکو براي کيش و مات کردن شفر

برنامه ويژه و پنهان برانکو براي دربي

اميدواري برانکو با درخشش ستاره پرسپوليس قبل از دربي

خطر پنهاني که پرسپوليس را در ليگ قهرمانان آسيا تهديد مي کند

2 برابر شدن قيمت بيرانوند در سايت ترانسفرمارکت؛ قيمت 55 ميليارد تومان!

اميد عاليشاه از فهرست پرسپوليس خط خورد!

پيش بازي پرسپوليس - پاختاکور ازبکستان؛ شروع با نيت قهرماني!

تساوي غيرمنتظره پرسپوليس در اولين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا

کتک زدن سيدجلال حسيني توسط هواداران نساجي قائمشهر

8 نکته از بازي ضعيف پرسپوليس در آسيا؛ زنگ خطر!!

درخشش سروش رفيعي بهتر خبر براي برانکو و پرسپوليس

هدف اصلي پرسپوليس در ديدار مقابل السد

معرفي داور بازي پرسپوليس و السد