آخرین اخبار

ارتباط تعدادي از اخلالگران بازار ارز با سرويس‌ اطلاعات امارات اقتصادي

ارتباط تعدادي از اخلالگران بازار ارز با سرويس‌ اطلاعات امارات

  بزرگنمايي:

چه خبر - شعباني: اين افراد مأمور بودند که دلارها را در سليمانيه عراق تحويل دهند

ناصر شعباني در دوره طرح ولايت که در اردوگاه دشت بهشت شانديز برگزار شد، گفت: قرآن کتاب آسماني ما و کتاب تکوين نظام هستي است، به اين معنا که طبق نص قرآن، هيچ حادثه‌اي در نظام هستي اتفاق نمي‌افتد مگر اينکه در کتاب مبين آمده است.

ناصر شعباني معاون عمليات قرارگاه ثارالله(ع) با بيان اينکه نظام هستي نظام قانونمندي است، ادامه داد: اگر اين را بپذيريم، مبناي بعدي ما اين است که اين کتاب، کتاب قانون است، بنابراين قرآن بايد براي مشکلات و نيازهاي روز ما پاسخ داشته باشد.
وي در ادامه افزود: 40 سال پيش در ربع چهارم هزاره دوم، پديده‌اي به نام انقلاب اسلامي به‌وقوع پيوست و امروز چهلمين سالگرد آن است، ثمره انقلاب در اين 40 سال، جمهوري اسلامي است و حوادثي هم رقم خورده است، پرسش اين است قرآني که مدعي است براي هر دو جهان کافي است، آيا براي پديده انقلاب اسلامي قانوني دارد؟
شعباني با بيان اينکه انقلاب به معناي دگرگوني است، اظهار کرد: شهيد مطهري، انقلاب را از بين رفتن نظم سابق و به‌وجود آمدن نظم جديد تعريف کرده است، هر انقلابي بر سه پايه استوار است که اگر هريک از اين عوامل نباشند، انقلابي شکل نمي‌گيرد.
معاون عمليات قرارگاه ثارالله(ع) وجود، رهبر، کتاب و مردم را عوامل پيروزي يک انقلاب دانست و يادآور شد: رهبر يکي از پايه‌هاست، حال مي‌خواهد پيامبر(ص)، امام راحل يا لنين کمونيست باشد، فرقي ندارد؛ دومين عامل، وجود کتابي است که ميزان باشد و عامل سوم مردم‌اند که در ايجاد جنبش‌هاي اجتماعي مؤثر هستند.
وي اضافه کرد: در شوروي سابق فردي به نام لنين حرکتي را سازماندهي و تزار را هم سرنگون مي‌‌کند اما پديده‌اي که پيامبر آورد شرايط را به گونه‌اي رقم زد که امروز موج اسلام‌خواهي در دنيا ادامه دارد، زيرا ريشه در فطرت انسان دارد.
شعباني با اشاره به اينکه در کنار تفکرات کنفوسيوس، نازيسم و بوديسم تفکر الهي را داريم، گفت: 15 خرداد سال 42 چه فرقي با 22 بهمن 57 داشت؟ در سال‌هاي 42 يا در دوران مشروطيت نيز جنبش‌هايي شکل گرفت اما به‌دليل فقدان يکي از اين عوامل، اين حرکت‌ها ابتر ماند.
معاون عمليات قرارگاه ثارالله(ع) ادامه داد: در افغانستان و برخي کشورهاي عربي نيز با وجود اينکه جنبش‌هايي شکل گرفت اما به‌دليل نبود رهبر، تفکر قرآني يا حمايت مردمي اين حرکت‌ها به سرانجام نرسيد، اما مشاهده مي‌کنيم که سيدحسن نصرالله به‌عنوان يک بازيگر غيردولتي در جنگ 33 روزه اسرائيل را شکست مي‌دهد، چرا که اساس کارش برمبناي قرآن است.
وي مردم را به‌دليل اينکه دچار جنگ رواني مي‌شوند، آسيب‌پذيرترين پايه اين سه عامل دانست و افزود: طبق نص صريح قرآن، سه عامل در پيروزي انقلاب‌ها نقش دارند.
شعباني کارآمدي را عامل تداوم يک انقلاب دانست و متذکر شد: متاسفانه مشکل امروز جمهوري اسلامي به‌عنوان يک ‌نظام، ضعف نظارت است و مشاهده مي‌کنيم دو تن طلا از بيت‌المال سرقت مي‌شود.
معاون عمليات قرارگاه ثارالله(ع) اضافه کرد: چه کسي فکر مي‌کرد، فردي در نجف مسير تاريخ را تغيير دهد، چه کسي فکر مي‌کرد فردي بيايد دو هزار و 400 سال سلطه شاه، سلف شاه و ‌پادشاهان گذشته را درهم بشکند؟
وي ادامه داد: گري سيک به‌عنوان فردي که به رؤساي جمهور آمريکا خط مي‌دهد انقلاب اسلامي ايران را يک پديده نوظهور و خارج از قالب‌هاي تئوريک مي‌داند، ميشل فوکو مي‌گويد انقلاب اسلامي ايران يک تفکر نوين بود از عرفان، عدالت و مبارزه که به جهان روح داد.
شعباني با بيان اينکه امروز مشکلاتي وجود دارد اما اين مشکلات در ذات انقلاب نيست، گفت: امام(ره) يک تفکر نوين از دين داد، امروز در کنار اسلام امام، اسلام وهابي داريم که با دشمنان دست مي‌دهد، گردنبند 95 ميليون دلاري هديه مي‌دهد و رقص شمشير مي‌کند!
معاون عمليات قرارگاه ثارالله(ع) اسلام عثماني و اخواني را از ديگر نسخه‌هاي جعلي اسلام‌ دانست و يادآور شد: امروز بسترهاي جنگ جهاني به مراتب بيشتر از قبل است، جغرافياي اين جنگ نيز جنوب غرب آسيا يا همان خاورميانه است.
وي افزود: از همين روست که بن‌سلمان فاسد مي‌گويد شما امنيت ايران را برهم بزنيد هزينه‌هايش را من مي‌پردازم، بنابراين مشاهده مي‌کنيم که ترامپ وقتي مي‌آيد قريب به 500 ميليارد دلار قرارداد تسليحاتي با بن‌سلمان امضا مي‌کند و به فاصله چندروز حوادث مجلس توسط چند جوان فريب‌خورده در داخل اتفاق مي‌افتد.
شعباني ادامه داد: يکي از مهم‌ترين دوران‌هاي گذار از اين حوادث در شرف اتفاق است و ما مشاهده مي‌کنيم که در اردوگاه آنها اختلاف افتاده است.
معاون عمليات قرارگاه ثارالله(ع) با بيان اينکه ما دو ‌نوع جهاد داريم؛ اشاره کرد: جهاد ابتدايي که متعلق به زمان(عج) امام معصوم است و ما چنين اجازه‌اي نداريم و جهاد دفاعي که همان دفاع مقدس ماست و هشت سال به طول انجاميد و در نهايت به شکست صدام منجر شد.
وي ضمن تأکيد بر اينکه اگر کوچک‌ترين تيري از سوي آمريکايي‌ها شليک شود، با پاسخ کوبنده ما مواجه مي‌شوند، گفت: منطقه آبستن يک تمدن اسلامي است، سرگذشت حکام مخلوع عرب همچون بن‌علي، علي عبدالله صالح، مبارک و قذافي نشان مي‌دهد اين عصر، عصر غلبه مستضعفين بر مستکبرين است.
شعباني تأکيد کرد: جمهوري اسلامي طي اين 40 سال هم پيشروندگي داشته است و هم پيش‌برندگي.
معاون عمليات قرارگاه ثارالله(ع) با اشاره به ناآرامي‌هاي ماه‌هاي اخير اظهار کرد: جوان دانشجويي را دستگير کرديم که با وعده دو ميليون تومان پرچم ايران را پايين کشيده و آتش زده بود؛ همچنين، 23 نفر از ري‌استارتي‌ها را دستگير کرديم که با وعده پول شب‌ها روي ديوارها شعارهاي تند مي‌نوشتند.
وي افزود: پهلوي، منافقين و سلطنت‌طلبان پول‌هاي هنگفتي خرج مي‌کنند تا مردم حتي يک شعار بنويسند! چطور تا تلگرام بسته شد، فتنه دي‌ماه 96 خوابيد؟
الان هم مردم به‌دليل کاستي‌ها و عدم نظارت‌ها و اختلاس‌هايي که صورت مي‌گيرد، مطالباتي دارند که بايد به آنها پاسخ داده شود.
شعباني با بيان اينکه در ناآرامي‌هاي اخير بازار 13 نفر دستگير شدند که با سرويس اطلاعات امارات در ارتباط بودند، گفت: به اين افراد گفته شده بود، به چهارراه استامبول تهران بروند و هرچه مي‌توانند دلار بخرند حتي با مبلغ گران‌تر و در سليمانيه عراق تحويل دهند، دو تن سکه قرار بود از کشور خارج شود که خوشبختانه بسياري از اين محموله‌ها از کشور خارج نشد.
معاون عمليات قرارگاه ثارالله(ع) با بيان اينکه متأسفانه دولت پير است و کُند حرکت مي‌کند، به حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بين معترضين مشهدي، اشاره کرد و گفت: ايشان در بين معترضين حضور يافتند، با آنان ابراز همدردي و‌ تأکيد کردند که براي پاسخگويي به مطالبات مردم از مسؤولان استان دعوت مي‌کنند، با اين حال، قرار نيست هرکس سوء مديريت داشت ما پاسخگو باشيم، اتفاقا ما مدعي هستيم.
وي ادامه داد: البته بايد به دولت کمک کرد اما متاسفانه يک عده از آقازاده‌ها آلودگي‌هايي دارند که اين آلودگي‌ها هيچ ربطي به اسلام و انقلاب ندارد؛ اينها، آدم‌هايي هستند که يک شبه آمدند به سيستم چسبيدند، يک عده شهيد شدند که جايشان خالي است، يک عده هم فرصت‌طلبند و عده‌اي هم دارند به چهره انقلاب چنگ مي‌اندازند.
شعباني بيان کرد: افتخار مي‌کنم در لباسي خدمت مي‌کنم که فرمانده من، ولي فقيه من و رهبر من خودش و خانواده‌اش پاک هستند.
معاون عمليات قرارگاه ثارالله(ع) با بيان اينکه هزاران مدير پاکدست در کشور خدمت مي‌کنند، متذکر شد: البته يک عده آدم فاسد هم داريم، اما نبايد گمان کنيم که اين فساد همه‌گير است.
وي افزود: وقتي به يک جوان جاهل مي‌گويند دو ميليون مي‌دهيم پرچم جمهوري اسلامي را پايين بکش، حتما از اين به بعد فشار بيشتري روي نظام ما خواهد بود؛ اما سوال اينجاست که ما امروز چقدر قدرت داريم که تحريم را با تحريم و تهديد را با تهديد پاسخ دهيم، تهديد هم صرفا تهديد به بستن تنگه هرمز نيست.
شعباني با اشاره به اينکه ما امروز در منطقه عقبه داريم، گفت: به آينده خوشبين هستيم، حقيقتا آينده روشن است.
وي با بيان اينکه متأسفانه دنياي غرب رهبر انقلاب را در يک بايکوت خبري قرار داده است، اشاره کرد: نامه‌هاي رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و کانادا برهمين اساس بود؛ نگران گسترش اسلام هستند، به‌طوري‌که رژيم صهيونيستي مي‌گويد من چهره‌اي از اسلام در دنيا نشان مي‌دهم که ديگر کسي رغبت نکند به اسلام شما روي خوش نشان دهد.
شعباني با اشاره به اينکه با وجود 56 کشور اسلامي يک نماينده در شوراي امنيت نداريم، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، صراحتا اعلام مي‌کند ما نسبت به اين نظام سلطه معترضيم، ما بايد اين بازي را برهم بزنيم، ما نمي‌خواهيم در مهندسي نظام بين‌الملل بي‌طرف باشيم، اين چه تفکري است که پنج قدرت شيطاني در رأس باشند ‌و براي همه دنيا تصميم‌گيري کنند؟
معاون عمليات قرارگاه ثارالله(ع) افزود: يک فرمانده جنگ ما مي‌تواند استراتژي جنگ را تغيير دهد و ديديم که ترکيه هواپيماي روسيه را زد، يک خلبانش کشته شد و يک خلبانش لب مرز ترکيه در يک منطقه ناامن و صعب‌العبور افتاده، اما سپاه اعلام کرد من مي‌توانم خلبان شما را بياورم و ‌اين کار را کرد.
وي با اشاره به انواع جهاد، بيان کرد: ما چهارنوع جهاد داريم، جهاد اصغر که جهاد با دشمن خارجي است، جهاد اکبر که جهاد فرهنگي است و جهاد افضل که بيان کلمه حق نزد حاکم ستمگر است، شک نکنيد اينها رو به اضمحلال خواهند رفت، اين ‌جهاد امروز ماست و اينها زمينه‌هاي ظهور است.
شعباني با يادآوري اينکه سيستم‌عامل کمونيزم که روزي مدعي نجات بشريت بود منسوخ شد، تصريح‌ کرد: نرم‌افزار ليبراليزم نيز را دچار ويروس شده و اصلا بالا نمي‌آيد، بوديسم و ‌کنفوسيوس هم در جغرافياي ژاپن و هند و چين محصورند، تفکر يهود هم براي بشريت حرفي ندارد.
معاون عمليات قرارگاه ثارالله(ع) افزود: امروز سيستم‌ عامل اسلام به‌دور از نژاد، جغرافيا و مليت پاسخگوي نيازهاي بشر است؛ امروز بشريت تشنه معنويت است و اين معنويت جز از اهل‌بيت(ع) ساطع نمي‌شود.
وي تأکيد کرد: امروز پنج نوع حاکميت را در منطقه شاهد هستيم، حاکميت سنتي موروثي مانند کويت و عربستان، حاکميت جابجايي زودرس مانند قطر، دموکراسي زور مانند عراق و افغانستان، حاکميت لرزان برخي کشورها و حاکميت مردم‌سالار ديني که جمهوري اسلامي مدل آن رفتار است و حقيقتا مردم ما هم امروز به يک بلوغ خوبي رسيده‌اند.


منبع: farsnews.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/02/03

زمان اعمال افزايش حقوق مستمري‌بگيران

پيش‌بيني بازار اجاره مسکن در سال 98

ثبات بازار مرغ و گوشت در آستانه ماه رمضان

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/31

اختلاف دولت و مجلس بر سر افزايش حقوق 98

ابلاغ ضرايب حقوقي کارمندان در سال 98

افزايش 18درصدي حقوق بازنشستگان تائيد شد

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/02/02

جزئيات اختلاس 700ميلياردي در آبفاي تهران

ضامن براي دريافت وام مسکن لازم نيست

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/02/02

جزئيات اختلاس 700ميلياردي در آبفاي تهران

ابلاغ ضرايب حقوقي کارمندان در سال 98

افزايش 18درصدي حقوق بازنشستگان تائيد شد

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/31

اختلاف دولت و مجلس بر سر افزايش حقوق 98

پرداخت کمک بلاعوض 5ميليوني به سيل‌زدگان

توصيه به مردم؛ در بازار ارز و طلا ريسک نکنيد

پشت پرده گراني 10برابري پياز

حمايت از اقشار کم‌درآمد با يارانه نقدي يا کوپن؟

شرايط ويژه در بازار اجاره مسکن

کاهش تلفات برق از جيب پرمصرف‌ها

اطلاعيه‌اي مهم در خصوص قيمت‌هاي بازار خودرو

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/28

توضيح درباره واريز افزايش حقوق در فروردين‌ماه

بنزين تا يک ماه آينده دو نرخي مي‌شود

قيمت گوشت تا پايان هفته کاهش مي‌يابد

عرضه پرايد 37ميليوني در بازار

جزئيات پيشنهاد حذف چهار صفر از پول ملي

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/27

محبوبيت ميوه‌هاي گنديده در بازار ميوه و تره‌بار

کاهش تقاضا در بازار؛ مردم گوشي نمي‌خرند

جعفرزاده: افزايش حقوق‌ها بر اساس قانون باشد

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/26

سقف وام ساخت مسکن 170ميليون شد

شاخص کل بورس تهران رکورد زد

جزئيات حکم متهمان پرونده بانک سرمايه

اتحاديه قنادان: امسال شيريني گران مي‌شود

الزام بانک‌ها به ارائه رمز يک‌بار مصرف به مشتريان

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/25

افزايش قيمت پياز ادامه دارد

تازه‌ترين قيمت خودرو‌هاي داخلي

شاخص کل بورس تهران رشد کرد

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/24

قيمت خودروهاي داخلي

چرا کسي در بورس، نفت نمي‌خرد؟

جزئيات افزايش 400هزار توماني حقوق‌هاي 98

قيمت انواع خودرو داخلي در بازار

ميزان افزايش حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي