آخرین اخبار

قتل در مراسم عروسي+جزييات حوادث

قتل در مراسم عروسي+جزييات

  بزرگنمايي:

چه خبر - قتل هنگام رقص در عروسي

ساعت يک بامداد نوزدهم بهمن دو سال قبل وقوع يک نزاع و درگيري دسته‌جمعي در بلوار الغدير جنوبي به کلانتري 151 يافت‌آباد اعلام شد. با حضور مأموران در محل و انجام بررسي‌هاي اوليه مشخص شد نزاع مربوط به دعوت‌شدگان در يک مراسم عروسي است که در داخل تالار عروسي با يکديگر درگير شده‌اند و در جريان آن يکي از ميهمانان به نام شاهين (24 ساله) بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحيه سينه به قتل رسيده است.
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسراي ناحيه 27 تهران، پرونده براي رسيدگي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت که با حضور کارآگاهان در محل جنايت و انجام تحقيقات اوليه مشخص شد درگيري منجر به جنايت در زمان اجراي «رقص محلي چوب‌بازي» ميان مقتول و يکي ديگر از دعوت‌شدگان در مراسم عروسي به نام «مسعود» آغاز شده و با دخالت اعضاي خانواده و بستگان آنها شدت پيدا کرده است. سپس چندين نفر از طرفين درگيري نيز با چاقو مجروح شده‌اند و نهايتا مقتول به علت اصابت ضربه چاقو به سينه به قتل رسيده است.
در تحقيقات از شاهدان درگيري مشخص شد مقتول قصد گرفتن چوب‌دستي يکي از ميهمانان را داشته که همين موضوع انگيزه آغاز درگيري آنها شده است.
به دنبال ادامه رسيدگي به پرونده، يکي از حاضران در نزاع به نام «مهران» به همراه برادرش به پليس آگاهي برده ‌شدند. مهران در اظهاراتش به کارآگاهان گفت در نزاع و درگيري حضور داشته و حتي چند نفر را نيز با چاقو مجروح کرده اما ارتکاب جنايت توسط او نبوده است. او در اظهاراتش توضيح داد: زماني‌ که متوجه شدم برادرم بر اثر اصابت ضربه چاقو مجروح شده و خون‌ريزي شديد پيدا کرده، از درگيري خارج شدم تا او را به بيمارستان برسانم. در بيمارستان بودم که متوجه شدم شاهين به قتل رسيده و من را به‌عنوان قاتل معرفي کرده‌اند.
کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي با بررسي تصاوير به‌دست‌آمده از دوربين‌هاي مداربسته داخل تالار عروسي، موفق به شناسايي جواني شدند که در يک لحظه چاقويي را از زير لباس خود خارج کرده، به سمت مقتول رفته، ضربه‌اي را به او وارد کرده و پس از آن نيز به‌سرعت از تالار خارج شده است. با شناسايي اين جوان به نام مسعود، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که او برادرزاده مهران است که در يک لحظه با چاقوي همراهش اقدام به ارتکاب جنايت کرده، اما به‌واسطه سن کم، کسي در شلوغي درگيري متوجه او نبوده است.
کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ در ساعت شش روز بيست‌ و يکم بهمن، با حضور در محل زندگي مسعود در شهرک وليعصر، وي را دستگير و براي انجام تحقيقات به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل کردند. متهم در همان تحقيقات اوليه به ارتکاب جنايت اعتراف کرد و گفت: مقتول با يک چاقو به سمت پدرم حمله‌ور شده بود و من نيز به حمايت از پدرم، با چاقويي که هميشه در زير لباس خود همراه داشتم ضربه‌اي به سينه مقتول زدم و به‌سرعت از تالار خارج شدم.
مسعود در خصوص انگيزه حمل سلاح سرد نيز به کارآگاهان گفت: خانواده من با خانواده عمويم از چندي پيش اختلاف شديدي پيدا کرده بودند و همين موضوع باعث شده بود تا هميشه چاقو همراه خود داشته باشم. زماني که متوجه شدم عمويم به‌عنوان قاتل معرفي شده، تصميم به سکوت گرفتم تا او را دستگير کنند.
بعد از گفته‌هاي متهم و صدور کيفرخواست عليه متهم، پرونده براي رسيدگي به شعبه 5 دادگاه کيفري استان تهران فرستاده شد. متهم روز گذشته پاي ميز محاکمه رفت. در ابتداي جلسه رسيدگي نماينده دادستان در جايگاه حاضر شد. او درخواست صدور حکم قانوني کرد و در ادامه اولياي‌دم در جايگاه قرار گرفتند و آنها نيز خواستار صدور حکم قصاص شدند. وقتي نوبت به متهم رسيد، او در جايگاه قرار گرفت و گفت: من اتهام قتل عمدي را قبول ندارم چون فقط يک خط روي بدن او انداختم.
متهم گفت: روز عروسي ميهمان‌ها داشتند رقص چوب مي‌کردند که مقتول آمد و خواست چوب را از يکي از بزرگان فاميل بگيرد. پدرم به او اعتراض کرد و گفت اول بايد بزرگ‌ترها برقصند، بعد جوان‌ترها برقصند. او به سمت پدرم برگشت و يک سيلي به پدرم زد. عمويم در حمايت از پدرم آمد و آن فرد يک ضربه هم به عمويم زد. وقتي ديدم او به عمو و پدرم حمله کرده‌ ناراحت و وارد درگيري شدم. دوست مقتول از پشت يک ضربه چاقو به من زد و من هم چاقو کشيدم و يک خط روي سينه مقتول انداختم.
در ادامه، دو شاهد ماجرا در جايگاه حاضر شدند و گفته‌هاي متهم را تأييد کردند.
در پايان، هيئت قضات براي صدور رأي دادگاه وارد شور شدند.


منبع: sharghdaily.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تنبيه معلم، دانش‌آموز را روانه بيمارستان کرد

باند دختر رزمي‌کار و همدستانش متلاشي شد

قتل همسر در ملاقات زندان

کشف 288کيلوگرم هروئين از کاميون ايراني در اروپا

حريق يک مدرسه در محمودآباد

اعتراف به همسرکشي بعـد از 55روز

عامل تبليغ خاص آرايشگاه زنانه دستگير شد

بازداشت معلم به اتهام کتک زدن دختر دانش‌آموز

تهديد به انتشار تصاوير دختر جوان توسط خواستگار

خودکشي پدر به خاطر اعتياد پسر

مرگ 7 دختر و پسر در ويلاي دماوند

سارق موبايل‌قاپ زمينگير شد

زلزله 5 ريشتري هرمزگان را لرزاند

جوان ايراني بعد از قتل از کانادا گريخت و برگشت

توضيح پليس کرمانشاه درباره برخورد با يک مجرم

قاتل کودک 11 ساله: خودم قرباني تجاوز هستم

حمله انتحاري به اتوبوس سپاه در سيستان و بلوچستان

سقوط هواپيماي فوق سبک در کاشمر

پسر 12 ساله خودش را حلق‌آويز کرد

فريب دختران با خودروي شاسي بلند و ويلا

دانش‌آموز متهم به قتل معلم در آستانه اجراي حکم

کشته شدن 6 سرباز پاکستاني در مرز ايران

انهدام باند سرقت «اقدس گاو باز»

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازيگري

دستگيري 8 نفر در ارتباط با حادثه زاهدان

گردش ماليِ عجيب قاچاقچيان انسان در ايران

محاکمه جواني که دلال ارز را کشت

قاتل «سُلاله» اعدام شد

قتل زن صيغه‌اي به خاطر فحاشي به مادر شوهر

قتل در افغانستان، دستگيري در ايران

ضرب و شتم دانش‌آموز اين بار در اروميه

آمريکا، يک پيرمرد 70 ساله را اعدام کرد

وقوع زمين لرزه 7.1 ريشتري در پرو

قصاص، عاقبت قتل به خاطر ظرف شستن

دستگيري مرد شيطان‌صفت در نياوران

سقوط يک فروند بالگرد اورژانس با 4 سرنشين

اسامي شهداي حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

تجاوز مرد ماساژور به 4 کودک

جوان 27 ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

خودکشي دسته جمعي در مرکز ترک اعتياد هرمزگان

سرقت 3 ميلياردي توسط کارمند اخراجي شرکت

تجاوز، پايان شوم عشق اينستاگرامي

ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا

سقوط مجدد يک جنگنده هندي در مرز پاکستان

حمله سگ‌هاي ولگرد به يک خانم در لواسان

سرقت 500 ميليوني راننده سرويس مدرسه

کلاهبرداري با عنوان آژانس و تور‌هاي گردشگري

دستگيري مزاحم اينستاگرامي دختر جوان

نقشه سرقت از جواهرفروشي سعادت‌آباد لو رفت