آخرین اخبار

ترفندهاي آرايشي براي وقتي که زمان کم داريد!! تناسب و زيبايي

ترفندهاي آرايشي براي وقتي که زمان کم داريد!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - سريع‌ترين ترفندهاي آرايش و زيبايي براي خانم‌هاي تنبل

رسيدگي به پوست و مو و آرايش هر روز زمان زيادي را از ما مي‌گيرد در حالي که همه خانم‌ها وقت کافي براي اين کارها را ندارند و گاهي مجبور مي‌شوند بدون رسيدگي خاص و با حداقل کارهايي که مي‌توانند در وقت موجود انجام دهند در جامعه حاضر شوند. اما برخي از ترفندهاي آرايش و زيبايي مي‌تواند راه‌هاي تازه و کم دردسر را پيش روي شما قرار دهد تا بتوانيد با کمک آن‌ها در زمان کم و محدود بدون رسيدگي زياد کار آرايش و زيبايي خود را انجام دهيد. در اين مقاله سريع‌ترين ترفندهاي آرايش و زيبايي را به شما معرفي خواهيم کرد، اين ترفندها براي خانم‌هاي تنبل و کم حوصله که فرصت کافي براي آرايش ندارند مناسب هستند و مي‌توانند در کمترين زمان و با کمترين نياز به رسيدگي، زيبايي مورد نياز آن‌ها را تامين کنند.

بيشتر بدانيد : اين ترفندهاي آرايشي شما را در عکس ها زيباتر مي کند

فر کردن مژه‌ها يکي از سريع‌ترين ترفندهاي آرايش و زيبايي

شايد فر کردن مژه‌ ها از نظر بيشتر خانم‌ها يک مرحله بي‌فايده به نظر برسد در حالي که اين کار تاثير زيادي روي زيبايي چشمان شما و به طور کلي چهره شما خواهد داشت به خصوص اگر مژه‌هاي شما به طور طبيعي صاف و کوتاه باشد. پس اگر مشکل اصلي شما در صبح اين است که خوابالوده و خسته به نظر مي‌رسيد به جاي ماليدن چشم‌ها و بدتر کردن شرايط، سعي کنيد با استفاده از فرمژه در کمترين زمان چشمان خود را باز نشان داده و سرحال و شاداب به نظر برسيد بدون آن که نيازي به استفاده از ريمل و خط چشم و ديگر ابزارهاي آرايشي وجود داشته باشد.

حالت دادن به موها در شب، يک روش سريع و کم زحمت

همه ما پس از خواب موهايي آشفته و ژوليده پيدا مي‌کنيم که نياز به رسيدگي و مرتب کردن دارند و حتي اگر نخواهيم حالت خاصي به موها بدهيم همين کار زمان زيادي را از ما خواهد گرفت. در حالي که با يک ترفند ساده نه تنها مي‌توان از وز شدن و به هم ريختن موها جلوگيري کرد بلکه مي‌توان موهايي موج‌دار و حالت‌دار و زيبا داشت بدون آن که نيازي به ابزارهاي حرارتي داشته باشيد. براي اين کار کافي است چند ساعت قبل از خواب موها را بشوييد و وقتي که موها نمدار هستند آن‌ها را به صورت گرد بالاي سر خود جمع کنيد. صبح با باز کردن موها خواهيد ديد که موها حجيم به نظر مي‌رسند و حالت موجدار زيبايي به خود گرفته‌اند و تنها کاري که بايد انجام دهيد برس کشيدن موها و استفاده از اسپري مو است.

درمان سريع جوش‌ها با يک ترفند ساده

يکي از دلايل اصلي نياز خانم‌ها به آرايش و رسيدگي پوست، آکنه است. اين آکنه‌هاي مزاحم زيبايي پوست را تحت تاثير قرار داده و اعتماد به نفس ما را از بين مي برند به همين دليل لازم است که آن‌ها را طوري از نگاه مردم مخفي کنيم. اما لازم نيست براي اين کار حتما از کرم پودر و کانسيلر و کرم‌هاي تصحيح رنگ که همگي پردردسر هستند و وقت زيادي از شما مي گيرند استفاده کنيد. اگر در نقطه‌اي از صورت خود جوش زده‌ايد کافي است از چسب‌هاي مخصوص جوش استفاده کرده و يک شب آن را روي محل جوش بچسبانيد. اين چسب‌ها عفونت و التهاب پوست را بدون خشک کردن آن از بين مي‌برند و به سرعت جوش را درمان مي‌کنند.

بيشتر بدانيد : درمان جوش و آکنه با 12 پيشنهاد خوراکي

خشک کردن موها بدون سشوار يکي از بهترين ترفندهاي آرايش و زيبايي

اگر وقت کافي براي سشوار کشيدن موها نداريد و يا نمي‌خواهيد با حرارت سشوار به موهاي خود صدمه بزنيد کافي است موها را شب هنگام بشوييد. سپس با حوله ميکروفيبر که الياف ظريفي دارد و مقدار زيادي آب را به خود جذب مي‌کند آب اضافي آن را بگيريد. پس از اين که موها نمدار شدند با يک شانه دندانه درشت موها را شانه کنيد، از برس براي اين کار استفاده نکنيد چون برس کشيدن موهاي خيس باعث آسيب به آن‌ها مي‌شود. کمي ژل حالت دهنده به موها بزنيد تا وز آن‌ها از بين برود و رطوبت مورد نياز آن تامين شود. حال کمي اسپري نمک روي موها بزنيد و موها را به حالتي که مي‌خواهيد جمع کنيد (بافتن، گرد کردن و …) و به همين حالت بخوابيد و صبح با موهايي خشک و خوش حالت از خواب بيدار شويد.

بيشتر بدانيد : چگونه سشوار بکشيم که موهاي مان وز نشود؟

استفاده از بيس آرايشي چندکاره براي صرفه جويي در وقت

استفاده از مرطوب کننده، کرم پودر، ضدآفتاب، کانسيلر و … به ترتيب و با فاصله (براي تثبيت شدن هر مرحله) وقت زيادي را از شما خواهد کرفت در حالي که يک بيس و کرم آرايشي چند کاره يکي از بهترين ترفندهاي آرايش و زيبايي به شمار مي‌رود چون مي‌تواند همه نيازهاي پوست شما را به سادگي برطرف کند بدون آن که نياز به زمان زيادي براي اين کار داشته باشيد. پس ابتدا نيازهاي پوست خود را بشناسيد و نيازهاي مشترک و ضروري همه افراد يعني استفاده از مرطوب کننده و ضدآفتاب را به آن اضافه کنيد و به دنبا محصولي بگرديد که همه اين ويژگي‌ها را در خود داشته باشد. بيشتر کرم‌هاي ب‌ب يا مرطوب کننده‌هاي رنگي از برندهاي معتبر اين ويژگي‌ها را دارند و مي‌توانند کرم چندکاره هرروزه شما باشند.

دم اسبي کردن موها يکي از ساده‌ترين ترفندهاي آرايش و زيبايي

جمع کردن موها، گرد کردن، پوش دادن، حالت دادن به چتري‌ها و ده‌ها کار ديگري که هر روز با موهاي خود انجام مي‌دهيد مي‌تواند در يک مدل ساده و معمولي و شيک که نياز به رسيدگي زيادي ندارد خلاصه شود. دم اسبي کردن موها از پايين، طوري که پايه دم اسبي نزديک به گردن باشد همه دردسرهاي شما را براي آرايش مو حذف مي‌کند و طوري به نظر خواهيد رسيد که گويي موهاي شما از ابتدا به همين شکل بوده است. براي درست کردن موها به اين روش، آن‌ها را پشت سر جمع کنيد و با يک کش ببنديد، سعي کنيد قبل از محکم کردن موها کمي حجم در قسمت جلو و بالاي سر ايجاد کنيد. سپس يک دسته از دم اسبي را بگيريد و دور پايه آن بپيچيد و با سنجاق محکم کنيد.

استفاده از رژ لب تند و روشن براي جذاب کردن چهره

خانم‌هاي تنبل و خانم‌هايي که وقت کافي براي آرايش کردن ندارند معمولا به طور کلي اين مرحله را از مراحل آماده شدن صبحگاهي خود حذف مي‌کنند در حالي که شما مي‌توانيد با يک آرايش مختصر، زيباي کاملي به چهره خود بدهيد. بعد از فر کردن مژه‌ها و آماده کردن صورت با کرم چند کاره، ابتدا کمي ريمل روي مژه‌هاي بالاي خود بزنيد سپس يک رژ لب با رنگ تند مثل قرمز يا زرشکي (رنگي که بيشتر از همه دوست داريد و مي‌دانيد که به شما مي‌آيد) برداريد و روي لب‌ها بزنيد. همه اين کارها حداکثر يک تا دو دقيقه از وقت شما را در صبح خواهد گرفت و يکي از سريع‌ترين و بهترين ترفندهاي آرايش و زيبايي به شمار مي‌رود.

بيشتر بدانيد : رنگ رژ لب براي نوروز امسال، به پيشنهاد مجله مد بازار

انتخاب يک مدل موي زيبا و کم دردسر

همه مدل‌ موهايي که براي کوتاه کردن مو انتخاب مي‌کنيد مثل هم نيستند و برخي مدل‌ها نسبت به مدل‌هاي ديگر نياز به رسيدگي بيشتري دارند. بنابراين اگر مي‌خواهيد هر روز وقت کمتري را صرف رسيدگي به موهاي خود کنيد عاقلانه فکر کنيد و مدلي کم دردسرتر که بدون رسيدگي هم زيبا هستند براي خودتان برگزينيد. اين مدل به نوع و جنس موهاي شما بستگي دارد و در اين مورد مي‌توانيد از آرايشگر خود مشورت بگيريد و يا با جستجوي اينترنتي مدلي را که دوست داريد و مناسب شما است انتخاب کنيد.

بيشتر بدانيد : 6 مدل مو سه سوته مخصوص مامان هاي پرمشغله!

مراقبت درست و اصولي از پوست

زيبايي واقعي زيبايي‌اي است که بدون آرايش به دست مي‌آيد و اگر مي‌خواهيد به طور طبيعي زيبا باشيد و آرايش را براي هميشه کنار بگذاريد بايد پوستي سالم و زيبا داشته باشيد. داشتن پوست سالم و زيبا و بدون لک و مشکل زماني ميسر است که برنامه‌هاي مراقبت پوستي خود را عاقلانه و با مشورت پزشک انتخاب کنيد و به آن پايبند باشيد. به اين ترتيب ديگر نيازي به استفاده از کرم‌ها و فونداسيون‌هاي آرايشي نخواهيد داشت و با کمترين و مختصرترين آرايش (که در اين مقاله بيان شد) مي‌توانيد در کمترين زمان براي خارج شدن از منزل آماده شويد و زيبايي و شادابي طبيعي چهره خود را به رخ بکشيد.

بيشتر بدانيد : 7 ترفند مهم آرايشي که از آن بي خبريد

بيشتر بدانيد : 4 ترفند آرايشي که دندان هاي زردتان را سفيد و درخشان نشان مي دهد!!!

بيشتر بدانيد : درشت کردن چشم با 10 ترفند آرايشي جالب!


منبع : redmag.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

مدل مويي مناسب براي شما که جلوي موهايتان کم پشت و خاليست!!

چگونه تيرگي لب هايمان را از بين ببريم؟

با تخم مرغ به راحتي لاغر شويد

2 روزه بدن تان را سم زدايي کنيد

پلينگ يا پاکسازي پوست در منزل

چگونه چشم هاي زيبا و جذابي داشته باشيم؟

چه کنيم تا کمر باريک و خوش اندام شويم!

هنگام اتو کشيدن مو بايد خشک، خيس يا نمناک باشه ؟

چربي سوزي و کاهش وزن بعد از نوروز با چند پيشنهاد ساده و آسان!

چگونه در خانه خودمان خوش اندام شويم ؟

رژيم غذايي سنگ شکن براي مبتلايان به سنگ کليه

شما که پوستي مختلط داريد بدانيد!

چگونه بعد از 30 سالگي جوان بمانيم؟

چطور ميتونم موهاي بلندم را خودم رنگ کنم ؟!

با اين غذاها به جنگ خواب آلودگي برويد

6 ماده غذايي ممنوعه قبل از خواب!!

سم زدايي بدن با چند پيشنهاد ساده!!

شامپو رنگ مو، معايب و مزاياي آن از زبان متخصص پوست و مو

طراحي ناخن با رنگ قرمز، جديدترين مدل طراحي ناخن براي بهار امسال

تشخيص روغن سالم از روغن ناسالم با چند روش کاربردي

کاهش ريزش مو با 5 روش طبيعي

بدترين عادت هاي غذايي ايرانيان که مريض شان مي کند!!

مدل مو جمع اي که مي توانيد 5 دقيقه اي درست کنيد + آموزش تصويري

صاف کردن مو بدون اتوي مو با 4 ترکيب طبيعي!!

کاهش روند پيري با 10 روش طبيعي

مدل طراحي ناخن براي فروردين 97

بهترين آرايش صورت در اسکار 2019 براي چه سلبريتي هايي بود؟

پوست تان را براي فصل بهار آماده کنيد، 3 نکته مهم که خانمها بايد بدانند

فوايد نوشيدن آب گرم در اول صبح، چرا بايد صبح ناشتا آب گرم بخوريم؟

ماسک ضد جوش خانگي را با اين دستورات درست کنيد

کوچک کردن شکم در 15 روز با 10 توصيه ساده

ورزش هاي چربي سوز مخصوص افراد مبتدي

سيب و دارچين براي لاغري، يک ترکيب چربي سوز عالي

افزايش رشد مژه با 4 روش طبيعي و موثر

بهترين رنگ براي پوشش موهاي سفيد کدام است؟

7 نوشيدني چربي سوز عالي براي کاهش وزن

جلوگيري از چاقي در نوروز با چند پيشنهاد ساده!!

13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

كدام حالت دهنده مو بهتر است؟

بهترين مدل آرايش در مراسم اسکار از 1948 تا 2015

يک راه ساده براي لاغر کردن شکم

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري

با خيار و آلوئه ورا يک ماسک ضد چروک درست کنيد

چگونه تن نارنجي موهاي رنگ شده را از بين ببريم؟

امگا3 را هم بخوريد هم به پوستتان بزنيد!!

چگونه لاک ناخن مان را سريع خشک کنيم؟

رنگهاي فانتزي چه مدت زمان بر روي موها دوام مي آورند ؟

براي لاغر شدن چگونه اشتهاي مان را کم کنيم؟

10 راه براي داشتن پوستي براق و خيره کننده!!

اگر معده تان ترش مي کند اينها را بخوريد