آخرین اخبار

چند قانون بهداشتي که آقايان براي جذابيت بيشتر بايد رعايت کنند! تناسب و زيبايي

چند قانون بهداشتي که آقايان براي جذابيت بيشتر بايد رعايت کنند!

  بزرگنمايي:

چه خبر - 11 قانون کوچک بهداشتي که هر مردي بايد با آن‌ها زندگي کند

مرد اگر مرد است، گو نزدِ من آيد! تا که در گوشش بگويم رازِ رفعِ بويِ گند! آقايان؛ اين شما و اين هم چند ترفند ساده براي اين که هميشه ظاهري آراسته و خوشايند و خوشبو داشته باشيد!

کاهش بوي پا

پاهاي تان را روزانه تميز کنيد (لاي انگشتان خيلي مهم است!) و به محض اين که از زير دوش بيرون آمديد پاهاي تان را کاملا خشک کنيد. (لاي انگشتان تان را فراموش نکنيد!) قبل از پوشيدن جوراب هاي تان، کمي اسپري ضد عرق هم به آنها مرحمت کنيد.

از کُند شدن تيغ اصلاح تان جلوگيري کنيد

اکسيداسيون باعث کُند شدن تيغ هاي اصلاح مي شود، روغن هاي صنعتي (مثل روغن چرخ خياطي) سرعت اين فرايند را کاهش مي دهد. حالا اگر از تيغ هاي گرانقيمت استفاده مي کنيد و نمي خواهيد که مرتب آنها را عوض کنيد، بعد از اصلاح، چند دقيقه تيغ تان را در روغن صنعتي قرار دهيد و سپس آن را با استفاده از الکل طبي تميز کنيد ولي اگر روغن صنعتي از تيغ شما گران تر است که هيچي!

بيشتر بدانيد : آقايان صورت تان را اينگونه اصلاح کنيد

بدون دوش گرفتن خود را تميز کنيد

اگر باز مثل هر روز ديرتان شده و زماني براي دوش گرفتن نمانده، رييس تان هم مثل رييس ما خيلي روي دير آمدن کارمند جماعت حساس است؛ هنوز هم مي توانيد خانه را با احساس پاکيزگي ترک کنيد. دور از چشم خانم تان، به سرعت سينک ظرفشويي را پر از آب کنيد، 4 قاشق غذاخوري جوش شيرين را به آن اضافه کنيد، سپس با استفاده از يک ليف يا يک اسفنج نرمِ تميز و اين آب جوش شيريني شده، خودتان را از بالا به سمت پايين ماست مالي کنيد و خلاص! البته بنده نمي دانم اين خارجي ها چه فکري مي کنند، ولي شنونده بايد عاقل باشد! اگر شما خواستيد از اين روش استفاده کنيد از قبل يک لگن متوسط داخل حمام تعبيه کنيد!

بيشتر بدانيد : چرا نبايد هر روز دوش بگيريم؟

براي تميز کردن موهاي اضافه بدن تان وقت بگذاريد

اگر موهاي سرتان شروع به کم پشت شدن کرده است، اصلا نگران نباشيد چون موهاي پشت گردن و گوش و حلق و بيني شما با شدت هر چه تمام تر در حال رشد و شکوفايي هستند! البته اينها مو نيستند، يک اسم ديگر دارند که شما همين «مو» را قبول کنيد چون دست و پاي ما بسته است! خلاصه عزيزجان، موهاي اضافه را با کمک موچين، تيغ يا وکس از بين ببريد، حتما بايد مثل «بابا پنجعلي»، چهار نفر دست و پاي آدم را نگه دارند؟! خودتان با زبان خوش تر و تميز شويد!

زير بغل خود را فراموش نکنيد

باکتري ها با اين که اين حرف ها اصلا به گروه خوني شان نمي خورد اما خيلي موجودات اجتماعي هستند. موهاي زير بغل باعث اجتماع جمع کثيري از باکتري ها شده و بوي عرق بدن را شديدتر مي سازد. در تابستان، موهاي زيربغل خود را بتراشيد تا عرق تان در غياب باکتري ها، بوي کمتري توليد کند. حالا اگر مي خواهي بروي خواستگاري بگويي کارخانه دارم، خب يک کارخانه ديگر راه بينداز! ماليات که نمي گيرند! حتما بايد کارخانه پشم ريسي باشد عزيزِ من؟!

از رويش موها به سمت درون پوست خود جلوگيري کنيد

اگر از آن دسته افرادي هستيد که گاها موهاي شان به سمت درون پوست رشد کرده و باعث ايجاد جوش هاي چرکي روي صورتِ زيباي شان مي شود، قبل از اصلاح، اجازه دهيد خمير ريش پنج دقيقه روي صورت شما بماند و بعد صورت خود را اصلاح کنيد. هميشه از تيغ هاي تير استفاده کنيد و تيغ را در جهت خواب ريش هاي خود بکشيد. خمير ريش را با فرچه ريش تراشي به صورت خود بماليد تا باعث نرمي بيشتر پوست صورت و نتيجه بهتر شود. حتي مي توانيد قبل از ماليدن خمير ريش، از روغن زيتون براي نرم کردن صورت خود استفاده کنيد! (باور بفرماييد به جانِ خودم اين جمله ي استفاده از روغن زيتون، ترجمه نعل به نعل از متن اصلي است!) پس از اصلاح هم از يک مرطوب کننده ملايم براي صورت تان استفاده کنيد.

زيربغل تان را تر و تميز نگه داريد

يک گلوله پنبه اي را آغشته به روغن فندق کرده و زيربغل هاي تان را با آن روغن بماليد تا در طول روز خشک و تميز بمانند. اين روغن مانع تجمع باکتري ها در آن محل ها مي شود. ولي اگر شما هم مثل ما تا به حال به عمرتان روغن فندق نديده ايد، مي توانيد به جايش از سرکه، الکل طبي يا آب اکسيژنه استفاده کنيد که همگي قادر به از بين بردن باکتري هاي عامل بوي ناخوشايند هستند البته به شرطي که پوست شما نسبت به اين مواد، حساسيت نداشته باشد.

پس از حمام کردن يا در حين آن صورت خود را اصلاح کنيد

آب گرم و بخار آب باعث مي شود منافذ پوست تميز شده و اصطلاحا ته ريش شما نرم تر شود، بنابراين پيش از اتمام استحمام که پوست تان کاملا نرم شده است صورت خود را اصلاح کنيد تا بهترين نتيجه را بگيريد. البته من خودم چند بار آمدم اين کار را امتحان کنم، آينه حمام را بخار گرفته بود، مرتب بايد آب سرد بر رويش مي ريختم که چشمم ببيند کجا را مي تراشم! خيلي سخت بود! حالا ما گفتيم اين مورد را هم ترجمه کنيم، شايد حمام شما سيستم اش پيشرفته باشد و آينه اش بخار نکند!

بيشتر بدانيد : هنگام حمام کردن مراقب اين اشتباهات باشيد!!

مرتب تيغ اصلاح خود را عوض کنيد

اگر تيغ اصلاح تان به اندازه کافي تيز نباشد، بعد از اصلاح شاهد بروز لکه هاي بزرگ و کوچک قرمز رنگ بر روي صورت و گردن خود خواهيد بود. تيغ بايد برّان باشد! به قول شاعر: «تيغ برّان گر به دستت داده چرخ روزگار – ريش مي خواهي بزن؛ اما نَبُر نان کسي!»

با اصلاح کردن، دقيقا خود را 5 سال جوان تر کنيد

مسلما ريش، انسان را مسن تر نشان مي دهد. مي توانيد به جاي ريشِ کامل از ريش پروفسوري استفاده کنيد، تازه اگر ريش پروفسوري داشته باشيد، فنّ مذاکره تان هم خيلي قوي تر مي شود! حتي مي شود ريش بزي هم گذاشت؛ به شرط اين که اولا به قيافه آدم بيايد، دوما همکاران آدم خيلي شوخ طبع نباشند! البته صاف و ميزان کردن شان هم مکافات است.

لباس هايي بپوشيد که به هوا اجازه تردد بدهد

الياف مصنوعي مثل نايلون با اسپندکس به پوست شما اجازه تنفس نمي دهد، و شما را مستعد توليد بوي عرق بيشتر خواهد کرد. از لباس هايي استفاده کنيد که از مواد طبيعي مانند پنبه توليد شده اند تا به پوست شما هواي بيشتري برسد. همچنين از نظر سايز، لباس هاي راحت انتخاب کنيد. لباس تنگ اجازه نمي دهد عرق شما خشک شود و آثار رطوبت عرق تان در زير بغل و ساير نقاط لباس نمايان خواهد شد. البته بعضي ها چند سال زحمت کشيدند رفته اند بدنسازي دوست دارند لباس تنگ بپوشند! آقاجان، هيکل خودش است، دوست دارد لباس تنگ بپوشد! بوي عرق مي دهد؟! خب شما يک مقدار تحمل ات را ببر بالاتر! عرض کردم که، طرف رفته بدنسازي، يکهو مي زند آدم را چَپَه مي کند! شما کوتاه بيا!


منبع : زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

مدل مويي مناسب براي شما که جلوي موهايتان کم پشت و خاليست!!

چگونه تيرگي لب هايمان را از بين ببريم؟

با تخم مرغ به راحتي لاغر شويد

2 روزه بدن تان را سم زدايي کنيد

پلينگ يا پاکسازي پوست در منزل

چگونه چشم هاي زيبا و جذابي داشته باشيم؟

چه کنيم تا کمر باريک و خوش اندام شويم!

هنگام اتو کشيدن مو بايد خشک، خيس يا نمناک باشه ؟

چربي سوزي و کاهش وزن بعد از نوروز با چند پيشنهاد ساده و آسان!

چگونه در خانه خودمان خوش اندام شويم ؟

رژيم غذايي سنگ شکن براي مبتلايان به سنگ کليه

شما که پوستي مختلط داريد بدانيد!

چگونه بعد از 30 سالگي جوان بمانيم؟

چطور ميتونم موهاي بلندم را خودم رنگ کنم ؟!

با اين غذاها به جنگ خواب آلودگي برويد

6 ماده غذايي ممنوعه قبل از خواب!!

سم زدايي بدن با چند پيشنهاد ساده!!

شامپو رنگ مو، معايب و مزاياي آن از زبان متخصص پوست و مو

طراحي ناخن با رنگ قرمز، جديدترين مدل طراحي ناخن براي بهار امسال

تشخيص روغن سالم از روغن ناسالم با چند روش کاربردي

کاهش ريزش مو با 5 روش طبيعي

بدترين عادت هاي غذايي ايرانيان که مريض شان مي کند!!

مدل مو جمع اي که مي توانيد 5 دقيقه اي درست کنيد + آموزش تصويري

صاف کردن مو بدون اتوي مو با 4 ترکيب طبيعي!!

کاهش روند پيري با 10 روش طبيعي

مدل طراحي ناخن براي فروردين 97

بهترين آرايش صورت در اسکار 2019 براي چه سلبريتي هايي بود؟

پوست تان را براي فصل بهار آماده کنيد، 3 نکته مهم که خانمها بايد بدانند

فوايد نوشيدن آب گرم در اول صبح، چرا بايد صبح ناشتا آب گرم بخوريم؟

ماسک ضد جوش خانگي را با اين دستورات درست کنيد

کوچک کردن شکم در 15 روز با 10 توصيه ساده

ورزش هاي چربي سوز مخصوص افراد مبتدي

سيب و دارچين براي لاغري، يک ترکيب چربي سوز عالي

افزايش رشد مژه با 4 روش طبيعي و موثر

بهترين رنگ براي پوشش موهاي سفيد کدام است؟

7 نوشيدني چربي سوز عالي براي کاهش وزن

جلوگيري از چاقي در نوروز با چند پيشنهاد ساده!!

13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

كدام حالت دهنده مو بهتر است؟

بهترين مدل آرايش در مراسم اسکار از 1948 تا 2015

يک راه ساده براي لاغر کردن شکم

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري

با خيار و آلوئه ورا يک ماسک ضد چروک درست کنيد

چگونه تن نارنجي موهاي رنگ شده را از بين ببريم؟

امگا3 را هم بخوريد هم به پوستتان بزنيد!!

چگونه لاک ناخن مان را سريع خشک کنيم؟

رنگهاي فانتزي چه مدت زمان بر روي موها دوام مي آورند ؟

براي لاغر شدن چگونه اشتهاي مان را کم کنيم؟

10 راه براي داشتن پوستي براق و خيره کننده!!

اگر معده تان ترش مي کند اينها را بخوريد