آخرین اخبار

کشف فساد اقتصادي 21 هزار ميليارد توماني سياسي

کشف فساد اقتصادي 21 هزار ميليارد توماني

  بزرگنمايي:

چه خبر - کشف فساد اقتصادي به ارزش 21 هزار ميليارد تومان در يک سال گذشته

حجت‌الاسلام سيدمحمود علوي وزير اطلاعات صبح امروز در جلسه شوراي اداري استان زنجان، ضمن تبريک به مناسب دهه کرامت، با بيان اينکه داعش سرزمين را از دست داده اما اسلحه را بر زمين نگذاشته است، افزود: با وجود اينکه امروز داعش در نقطه جغرافيايي حاکميت ندارد، اما تفکر شيطاني‌اش به دنبال استقرار است تا به کشورهاي اسلامي به‌ويژه ايران که عامل اصلي ناکامي داعش در طول حياتش بوده است، ضربه بزند.
وي با تاکيد بر اينکه در برهه کنوني اگر لحظه‌اي دچار غفلت شويم، از همان جا ضربه خواهيم خورد، تصريح کرد: اين اولين گردنه پيش پاي ملت ايران نيست و در گذشته نيز ملت ايران از گردنه‌هاي سخت و دشوار زيادي عبور کرده‌اند و قطعا با هدايت‌هاي رهبر معظم انقلاب، اين گردنه را نيز با موفقيت پشت سر خواهيم گذاشت، جاي بسي خوشحالي است که امروز ديدگاه‌ها در کشور در مورد مسائل ملي نزديک به هم است.
وزير اطلاعات با يادآوري اينکه ايران اسلامي در زمينه مواضع استراتژيک به پيشرفت‌هاي قابل توجهي دست يافته است، ادامه داد: نمونه بارز اين موفقيت‌ها، برگزاري مقتدرانه و باشکوه مراسم روز جهاني قدس است که در سال‌هاي گذشته کمتر کشوري حتي تماشاگر اين مراسم بود اما امروز نگاه جهانيان به روز جهاني قدس است که هر سال باشکوه‌تر از سال‌هاي قبل در ايران اسلامي برگزار مي‌شود.
علوي با تاکيد بر اينکه به لطف خداوند و با هدايت‌هاي رهبر فرزانه انقلاب، امروز جبهه مقاومت در اوج اقتدار خود قرار داشته و دشمن را سنگر به سنگر عقب رانده است، اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت با جاني تازه‌تر مشغول بازپس‌گيري آخرين سنگرها از دشمن است و اميدواريم در آينده نزديک شاهد آزادسازي قدس شريف از چنگال اشغال‌گران باشيم.
وي با بيان اينکه اگر بخواهيم علت بسياري از مسائلي که با آن مواجه هستيم را در کارکرد دشمن جست‌وجو کنيم، مقابله با آن بسيار دشوار خواهد بود، افزود: عامل 80 درصد از مشکلاتي که در جامعه با آن موجه هستيم، به خودمان برمي‌گردد، به همين خاطر بايد به دنبال تدبير عاملي باشيم که خودمان آن را به وجود آورده‌ايم، لذا اگر هشدارهاي رهبر فرزانه انقلاب و رهنمودهاي ايشان را عملياتي کرده و راهبردهاي حساب شده داشته باشيم، دشمن نمي‌تواند کاري کند، بنابراين مهم اين است که در شرايط جديد چه بايد کرد.
وزير اطلاعات با تاکيد بر اينکه هم‌اکنون در جنگ تمام‌عيار اقتصادي قرار داشته و بايد برنامه‌اي متناسب با جنگ اقتصادي داشته باشيم، گفت: براي عبور از اين شرايط، نياز به وحدت فرماندهي داريم که خوشبختانه ايران اسلامي از وجود فرماندهي کارآمد و هوشيار چون مقام معظم رهبري برخوردار است. علاوه بر اين، بايد صبر و پايمردي در برابر ناملايمات را سرلوحه کارهاي‌مان قرار دهيم و اين به معناي توجيه‌ کردن مشکلات نيست، بلکه معتقديم نبايد در اين زمينه سياه‌نمايي کنيم.
علوي در ادامه با بيان اينکه اگر با مشکلات، هوشمندانه برخورد کنيم، مردم نيز صبوري مي‌کنند، تصريح کرد: وحدت، ضرورت جامعه امروز است و خداوند در قرآن، همه مسلمانان را از تنازع و تفرقه نهي کرده است، لذا اگر با همديگر اختلاف داشته و دچار تفرقه شويم، در واقع دچار معصيت شده‌ايم؛ چرا که با اين کار، نهي صريح خداوند را زير پا گذاشته‌ايم، بنابراين امروز ضرورت وحدت، بيش از هر زمان ديگري احساس مي‌شود.
وي با يادآوري اينکه خدمت بي‌منت، يکي ديگر از رويکردهايي است که در برهه کنوني بايد سرلوحه کارهاي‌مان قرار دهيم، ادامه داد: هر چه بودجه کمتر باشد، به همان اندازه خدمت به مردم نيز سخت‌تر خواهد بود اما اين بدان معني نيست که با اين شرايط نتوان به مردم خدمت کرد. يکي از ضرورت‌هاي امروز، اهتمام به اقتصاد مقاومتي است که در اين زمينه معتقديم به اقتصاد مقاومتي توجه شده اما به بند بند آن عمل نشده است.
علوي با بيان اينکه فعالان اقتصادي در برهه کنوني در خط مقدم جنگ اقتصادي قرار دارند، يادآور شد: وزارت اطلاعات در خط مقدم مبارزه با فساد اقتصادي قرار داشته و تا به امروز با صدها مورد فساد اقتصادي مبارزه کرده است که نمونه بارز آن کشف فساد اقتصادي به ارزش 21 هزار ميليارد تومان در طول يک سال گذشته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده است، بنابراين فراهم کردن امنيت و سلامت اقتصادي را دو وظيفه ذاتي خود مي‌دانيم.
وزير اطلاعات با تاکيد بر اينکه اگر امروز ضرورت وحدت و همدلي در شرايط فعلي جامعه و نيز حرکت حول محوريت مقام معظم رهبري را درک کنيم، مردم اين آرامش را احساس مي‌کنند، خاطرنشان کرد: انتظار ما از رسانه‌ها که معتقديم چشم و گوش و امين مردم هستند، اين است که در نقد مطالب دقت لازم را به خرج دهند؛ چرا که در اداي رسالت رسانه‌اي، داشتن صداقت کافي نيست، بلکه دقت هم بايد مدنظر باشد تا مطالب به درستي درک شده و به طور صحيح انعکاس يابد.


منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد