آخرین اخبار

تقويت مژه و ابرو با چند روش خانگي موثر!! تناسب و زيبايي

تقويت مژه و ابرو با چند روش خانگي موثر!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - تقويت مژه و پرپشت کردن آن با چند روغن گياهي

روغن هاي اساسي مختلفي براي افزايش رشد مو ،وجود دارند و همچنين مي توانند باعث رشد مژه نيز شوند از آنجايي که اين روغن ها بايد مستقيما به منطقه چشمي اعمال شوند، از آنها بايد به ندرت و با دقت استفاده شود ،تا به داخل چشم نفوذ نکند.

_ تقويت مژه و ابرو با روغن کرچک

اولين روغن اساسي در ليست، روغن کرچک است ؛ روغن کرچک يک روغن گياهي است ،که از دانه بذر لوبيا گرفته شده است، و به عنوان يک محرک قوي شناخته شده است که مي تواند باعث رشد و تغذيه فوليکول مو شود. تاريخچه روغن کرچک، به نظر طولاني است، و در مصر باستان ادعا مي شود ،که به عنوان پماد استفاده مي شد و کلئوپاترا از آن براي روشن کردن سفيده چشم اش استفاده مي کرده است. حقيقت يا افسانه، واقعا براي پر شدن و درخشان شدن مژه ها مفيد است علاوه بر اين، با عفونت هايي که، باعث ريزش مژه ها مي شوند، مبارزه کند.

طريقه استفاده از روغن کرچک براي تقويت ابرو و مژه

براي استفاده از روغن کرچک به عنوان يک درمان خانگي، نياز به يک تکه پنبه يا برس آرايشي کوچک تميز داريد ،که به عنوان يک اپليکاتور براي مژه ها استفاده کنيد قبل از رفتن به رختخواب، با دقت روغن را به مژه هايتان بزنيد و اجازه دهيد تا جذب شود وقتي بيدار شديد آن را با آب بشوريد.
شما همچنين مي توانيد کمي ژل آلوئه ورا، را با روغن کرچک مخلوط کنيد. آنها را به خوبي مخلوط کرده و با استفاده از پنبه يا قلم مو به مژه هاي خود بزنيد به همان اندازه که ريمل مي زنيد. اجازه دهيد،تا به مدت يک شب بماند تا جذب شود و بعد از بيدار شدن به خوبي بشوريد. براي بهترين نتيجه، اين فرايند بايد به طور منظم براي 1 تا 3 ماه تکرار شود.

_ ضخيم شدن مژه و ابرو با روغن زيتون

روغن زيتون، يک روغن حامل شناخته شده است که به منظور افزايش رشد مو استفاده مي شود و نيز يک درمان خانگي براي داشتن مژه هاي ضخيم تر به کار مي رود. روغن زيتون، غني از اسيد اولئيک و همچنين ويتامين E است، که هر دو براي رشد مو مورد نياز هستند.اين دو عنصر، مي توانند مو را تغذيه کرده و همچنين مژه ها را حجيم کنند.حتي باعث مي شود که مژه هايي تيره تر داشته باشيد.

طرز استفاده از روغن زيتون براي رشد مژه و ابرو

براي استفاده از روغن زيتون به عنوان درمان خانگي براي رشد مژه ها، يک برس ريمل قديمي که تميز است، يا يک تکه پنبه به عنوان اپليکاتور آماده کنيد. اپليکاتور خود را درون مقدار کمي روغن زيتون گرم شده قرار دهيد. قبل از رفتن به رختخواب، روغن را به مژه هايتان بماليد. روغن را شب بر روي مژه خود بزنيد و بلافاصله بعد از بيدار شدن، با آب بشوييد. اين روال را روزانه و به مدت حداقل دو ماه يا تا پيدا شدن نتيجه، تکرار کنيد.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : با اين روغن مژه هاي تان را تقويت کنيد

_ مژه هاي بلند و ضخيم با ژل آلوئه ورا

آلوئه ورا، يک درمان خانگي شگفت انگيز و موثر براي داشتن مژه هاي ضخيم و بلند است. آلوئه ورا ،حاوي مواد مغذي و ويتامين هاست که به ضخيم و بلند شدن مژه ها کمک مي کند. حاوي ويتامين ,E, A, B-12 و C است، که همه ي آن ها براي رشد موهاي سالم و براق موثر هستند. همچنين حاوي ،اسيد فوليک است که مانع ريزش مژه ها مي شود .علاوه بر اين، آلوئه ورا داراي اثر مرطوب کنندگي است، که مژه ها را سالم نگه مي دارد.

طرز استفاده از ژل آلوئه ورا براي رشد ابرو و مژه

براي استفاده از آلوئه ورا به عنوان يک درمان خانگي براي داشتن مژه هاي ضخيم و بلند، يک اپليکاتور مانند يک برس ريمل تميز را آماده کنيد. آلوئه ورا را با دقت بشوريد تا لاتکس و لزجي زياد آن دور ريخته شود. کمي ژل آلوئه ورا را برداريد و قبل از اينکه به رختخواب برويد، روي مژه هاي خود بزنيد. اجازه دهيد کل شب بماند.صبح، ژل را با آب گرم بشوييد.
همچنين، مي توانيد آلوئه ورا را با روغن جوجوبا مخلوط کنيد، يکي ديگر از درمان هاي شناخته شده که براي رطوبت رساني مو و افزايش رشد مو مفيد است. اين دو ماده را با نسبت هاي مساوي با هم مخلوط کنيد و به آرامي به مژه هايتان بزنيد و براي حدود 15 دقيقه اجازه دهيد،تا بماند و سپس بشوريد. اين کار را تا دو بار در روز تکرار کنيد.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : پرپشت کردن ابرو و مژه با روش هاي طبيعي!

_ جلوگيري از ريزش مژه با برس کشيدن مژه ها

به همان مقدار که ساده به نظر مي رسد، افراد زيادي روي اين شيوه قسم مي خورند. برس کشيدن مژه ها، ذراتي مانند خاک و گرد و غبار که از رشد سالم آن جلوگيري مي کند را از بين مي برد. اين ذرات، مي توانند منافذ مژه را را مسدود کنند، بنابراين رشد مژه شما متوقف مي شود و يا حتي باعث ريزش مژه ها مي شود. علاوه بر اين، برس کشيدن مي تواند گردش خون را تسريع کند، تا مواد مغذي بيشتري به فوليکول هاي مژه ها برسند.

طريقه برس کشيدن به مژه ها

اين روش به نحوه ماساژ دادن مژه ها کار مي کند و با بهبود گردش خون، به ضخامت تارهاي مو کمک مي کند. مژه هاي خود را با برس خودش شانه کنيد، از ريشه تا انتهاي مژه. اين کار را دو بار در روز به مدت 5 دقيقه انجام دهيد.تا زماني که نتيجه مورد نظر به دست آيد، اين کار را تکرار کنيد.

_ تقويت رشد مژه با ويتامين E

مطالعه اي که بر روي ويتامين E که در سال 2010 منتشر شد، نشان داد که رشد مو در افرادي که ويتامين E مصرف مي کنند، نسبت به افرادي که پلاسبو مصرف مي کنند، بيشتر است. اين مطالعه نشان داد، که خواص آنتي اکسيداني ويتامين E ،باعث کاهش اکسيد کنندگي پوست سر مي شود که با ريزش مو نيز مرتبط است. براي استفاده از اين درمان خانگي ساده، چند قطره ويتامين E را ،بر روي يک برس مژه خود بريزيد و مژه هايتان را برس بکشيد.

_ ماساژهاي پلکي موثر در رشد و تقويت مژه ها

ماساژ پلک ها، يک ماساژ درماني براي بهبود گردش خون است که به رشد مژه کمک مي کند. بهبود جريان خون، مواد مغذي بيشتري را به بخش ماساژ داده شده، مي رساند و باعث رشد بهتر فوليکول ها در اين منطقه مي شود. اين کار، رشد مو را تحريک مي کند و مانع از شکستگي و يا نازک شدن مژه ها مي شود.

روش ماساژ پلک براي رشد و تقويت مژه

براي انجام ماساژ پلک، مقدار کمي کره شي ، ژل نفتي، يا روغن را روي پلک چشمان خود قرار دهيد. به ياد داشته باشيد، مقدار بسيار کمي از اين ماده را روي چشمانتان بريزيد، تا به داخل چشمانتان نفوذ نکنند. علاوه بر اين، حتما انگشتانتان را بشوريد. پس از آن، از انگشتان خود براي ماساژ خط مژه و ابرويتان استفاده کنيد.
ماساژ را به صورت حرکات دايره اي، با استفاده از انگشت حلقه خود، به آرامي انجام دهيد. اين ماساژ را براي حدود 5 دقيقه در هر نوبت، به ازاي هر چشم انجام دهيد.اين کار را دو بار در روز براي 1 تا 3 ماه انجام دهيد.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : پرپشت و ضخيم شدن مژه با 3 روش معجزه گر خانگي

_ بلند شدن مژه با ليمو

پوست ليمو، يک درمان فوق العاده ديگري براي داشتن مژه هاي ضخيم و بلند است. پوست ليمو، حاوي اسيد فوليک و همچنين ويتامين هاي B و C است، که براي ساخت ماسک صورت نيز استفاده مي شود، براي تقويت پوست، که همچنين براي رشد مو نيز بسيار مفيد است.
اين ماده حاوي، اسيد فوليک و همچنين ويتامين b و c مي باشد، که به افزايش رشد مو کمک مي کند، که حتي ممکن است در روغن هاي ضروري مثل روغن زيتون يا روغن کرچک تزريق شود، تا باعث تقويت خواص پاک کنندگي و تحريک کنندگي پوست شود.

طريقه مصرف پوست ليمو براي بلند شدن مژه

براي داشتن بهترين نتايج، پوست ليمو را در روغن کرچک يا روغن زيتون، درون يک کاسه خيس کنيد و اجازه دهيد اين مخلوط حداقل 2 هفته بماند.
پس از آن، با استفاده از يک تکه پنبه يا برس، ريمل مژه يا ابرو، مي توانيد روغن را روي مژه هاي خود، قبل از خوابيدن بماليد و اجازه دهيد تا يک شب کامل بماند. صبح بعد از بيدار شدن با آب گرم بشوريد. اين کار را هر شب براي 1 تا 3 ماه ،يا تا دريافت نتايجي که مي خواهيد، انجام دهيد.

_ افزايش ضخامت مژه با تخم مرغ

تخم مرغ، يک غذاي فوق العاده است و ما قبلا از مزاياي آن براي تهيه و تقويت مو صحبت کرده بوديم . همچنين براي داشتن مژه هاي ضخيم و بلند، مناسب هستند. تخم مرغ ،غني از پروتئين است و همچنين حاوي ويتامين هاي B و بيوتين هستند ،که براي افزايش بافت مژه مفيد هستند.

استفاده از تخم مرغ براي تقويت مژه

براي استفاده از تخم مرغ به عنوان يک درمان خانگي براي داشتن مژه هاي ضخيم و بلند، ابتدا بايد يک تخم مرغ کامل را بشوييد، يک قاشق غذاخوري گليسيرين را به آن اضافه کنيد و اين مخلوط را تا زماني که کرم رنگ و سفت شود، هم بزنيد.
از يک تکه پنبه به عنوان يک اپليکاتور استفاده کنيد ،و آن را در مخلوط بگذاريد . پنبه را به آرامي بر روي مژه هاي خود بزنيد. به ياد داشته باشيد که نبايد ،پنبه بيش از حد خيس بخورد تا از چسبيدن آن به چشم جلوگيري شودو بعد از 15 دقيقه مژه ها را آب سرد را بشوييد. اين کار را سه بار در هفته به مدت چند ماه تا زماني که نتيجه مطلوب به دست بياريد، تکرار کنيد.

_ تقويت رشد مژه با چاي سبز

چاي سبز ،داراي فلاونوئيدها است که رشد مژه را تقويت مي کند. اين نتيجه، در مطاله اي با استفاده از جوندگاني که ريزش مو داشتند، ثابت شد. مطالعه نشان داد که جوندگاني که چاي سبز دريافت کردند نشانه هايي از رشد مو را از خود نشان مي دادند، در حالي که به گروه ديگر فقط آب داده شده بود، بهبودي از ريزش مو را نشان ندادند.

روش تقويت مژه با چاي سبز

براي استفاده از چاي سبز به عنوان يک درمان خانگي براي نازک بودن مژه ها، يک فنجان چاي سبز، ترجيحا شيرين، تهيه کنيد. اجازه دهيد تا خنک شود. زماني که خنک شد، با استفاده از يک اپليکاتور ،مانند يک تکه پنبه، چاي سبز را روي مژه هاي خود بماليد.
چاي را از ريشه مژه ها تا انتهاي آن بزنيد. به آرامي اين کار را انجام دهيد، و اجازه ندهيد مژه ها با چاي زيادي خيس بخورد، تا چاي به چشمان نفوذ کنند.اجازه دهيد 15 دقيقه بماند و سپس آنرا با آب شستشو دهيد. اين کار را دو بار در هفته، براي مدت 3 ماه تکرار کنيد.

_ تقويت و افزايش رشد مژه با کره شيا

کره شيا، که از يک دانه و غلات مي آيد، قرن هاست که براي تغذيه پوست، ناخن و مو استفاده مي شود. کره شيا حاوي، ويتامين هاي A و E است که هر دو باعث تقويت فوليکول هاي مو و افزايش رشد مژه مي شوند. به سادگي يک تکه پنبه را در يک مقدار بسيار کمي از کره شيا، قرار دهيد و به ريشه مژه ها بزنيد. اجازه دهيد، تا يک شب بماند و صبح روز بعد با آب گرم شستشو دهيد.براي گرفتن بهترين نتيجه، اين روند را براي 1 تا 3 ماه تکرار کنيد.

_ پرپشت شدن مژه و درمان ريزش مژه با روغن هاي گياهي

در ادامه روغن هاي گياهي که براي پرپشت شدن و درمان ريزش مژه ها مفيد هستند را معرفي مي نماييم:

رشد مجدد پياز مو با روغن هسته انگور

اين روغن فاقد سديم و کلسترول بوده و ميزان اسيدهاي چرب غير اشباع آن تا 90 درصد مي رسد. خاصيت آنتي اکسيداني عصاره انگور 50 برابر بيشتر از ويتامين E و 20 برابر بيشتر از ويتامين C است. روغن خالص دانه انگور، ترکيبي فوق العاده موثر براي فعال سازي مجدد رشد پياز مو است که با ماساژ دادن آن روي پوست سر مي توانيد به تاثير سودمند اين روغن پي ببريد.

پرپشت شدن مژه و ابرو با روغن رزماري

رزماري يا اکليل کوهي يکي از گياهان دارويي معطر با نفوذ پذيري بالا و همچنين خواص درماني بي نطير که در کمتر گياه دارويي اين خواص را مي توان يافت، روغن رزماري يک روغن محرک است که بوي نافذ و گرمي دارد و بر اعصاب مرکزي اثر مؤثري دارد . از اين گياه دارويي براي تقويت ابرو و مژه نيز هستيم که در دراز مدت داراي اثري فوق العاده و ماندگار نيز هست.

فوايد روغن جوجوبا براي پوست و مو

جوجوبا در حقيقت دانه هايي مانند بادام زميني است که در گذشته در محلي ميان مکزيک و آمريکا رشد مي کرده که محققان کشورمان موفق به تکثير و تهيه اين روغن در کشور عزيزمان ايران شده اند بد نيست بدانيد که اين روغن با غلظت زياد اما مانند چربي پوست انسان است و خاصيت جذب سريع نيز داراست و در تهيه بسياري محصولات آرايشي مورد استفاده قرار مي گيرد.
بي شک با کمي تحقيق متوجه خواهيد شد که داراي تاثير فوق العاده در زمينه پوست و مو از جمله : ضد چين و چروک بوده و سرشار از ويتامين هاي A,B,E و مواد معدني مانند سلنيوم مي باشد ، مرطوب کننده و نرم کننده پوست و مو ، شفافيت پوست و مو ، جلوگيري از ريزش مو به دليل دارا بودن مواد معدني و ويتامين ها ي B,E ، مفيد در ضخيم و پرپشت شدن مو ، برطرف کننده خشکي و ترک لب ، مفيد براي پوست هاي مستعد آکنه مي باشد.

روغن سياه دانه داروي ضد ريزش مو

سياه دانه ، سياه تخمه و يا در عربي شونيز يکي ديگر از قديمي ترين طعم دهنده ها که قديمي تر ها و شايد امروزه نيز در نان ها و ترشي هاي محلي مورد استفاده قرار مي گيرد که روغني از اين دانه ها تهيه مي شو که شايد به جرات بتوان گفت يکي از بهترين روغن ها در زمينه پوست و مو است.
سياه دانه کاربردهاي فراواني در صنايع مختلف از جمله صنايع آرايشي و بهداشتي براي تهيه و توليد انواع لوسيون ضد ريزش مو و ابرو ، تقويت کننده هاي گياهي براي مو ، ابرو و مژه و همچنين پمادهاي ضد درد مفاصل که به شکلهاي مختلفي مانند :روغن خالص سياه دانه ،پماد، لوسيون ، سرمه ، ريمل و… تهيه و به بازار عرضه مي شود و از اقبال و استفبال عمومي فراواني برخوردار است.

روغن نارگيل براي پوست و مو

روغن نارگيل يکي از روغن هاي طبيعي و اشباع است که از گوشت داخل ميوه نارگيل تهيه مي شود و يکي از نشانه هاي بارز آن مايع بودن روغن در دماي معمولي و جامد شدن در دماي پايين است. اين روغن که يکي از نام آشنا ترين روغن ها در ميان مردم جهان و داراي کاربردهاي بيشماري در زمينه تهيه مواد آرايشي است که سهم مهمي را در اين صنعت به خود اختصاص داده است، بي شک روغن نارگيل يکي از بهترين روغن ها در زمينه رطوبت بخشيدن به پوست و مو و رفع خشکي پوست و مو است که البته با رايحه مطبوع و قدرت نفوذ پذيري بالا و قدرت تقويت پوست و مو جايگاه ويژه اي در ميان ساير روغن هاي طبيعي و گياهي دارد.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : تقويت ابرو و مژه با چند روغن گياهي و موثر

_ داشتن مژه هاي سالم با رعايت چند نکته

کنار استفاده از درمان هاي خانگي که در بالا ذکر شد، بايد اين نکات را در ذهنتان داشته باشيد.

هرگز با آرايش، به ويژه آرايش چشم، شب نخوابيد

اين کار باعث خشک شدن مژه ها مي شود.خشک شدن مژه ها، باعث شکننده شدن مژه ها و در نهايت ريزش مژه ها مي شود.حتما تمام آرايش خود را پاک کنيد و اجازه دهيد تا مژه هايتان نفس بکشند.

آرايش چشم و سالم نگه داشتن مژه ها

روي مژه هايتان مواد آرايشي زياد نزنيد و براي پاک کردن آرايشتان ، محکم رويش فشار نياوريد. هميشه به آرامي رفتار کنيد و آرام ماساژ دهيد. از استفاده از اکستنشن مژه يا مژه هاي مصنوعي، اجتناب کنيد، زيرا اين کار به احتمال زياد مي تواند، به مژه هايتان صدمه وارد کند.

_ پرپشت کردن مژه ها و ابرو با رعايت چند نکته طلايي

بطور کلي برخي افراد مژه ها و ابرو هاي کم پشتي دارند. داشتن مژه هاي پرپشت مي تواند تاثير بسزايي را در زيبايي شما داشته باشد. اغلب بانوان با آرايش کردن سعي در پر پشت و بلند نشان دادن مژه هاي خود دارند. اما در اين مطلب چگونگي بدست آوردن مژه هايي پرپشت را به شما آموزش خواهيم داد. با دکتر سلام همراه باشيد.
کم پشت شدن مژه‌ها مي‌تواند دلايل متفاوتي داشته باشد؛ اما نگران نباشيد، هر دليلي هم که داشته باشد، مي‌توانيد با روش‌هايي آسان مژه‌هاي‌تان را تقويت کنيد.
نخستين قدم اصولي پس از مشاهده ضعف شديد رشد مو، مژه يا ابرو، مراجعه به پزشک و انجام آزمايش است؛ چون ممکن است به دليل اختلال در کارکرد تيروئيد يا کاهش آهن دچار اين مشکل شده باشيد و با مصرف داروهاي مورد نياز و بهبود رژيم غذايي سرعت رشد آنها بيشتر شود. براي پرپشت شدن مژه هنگام خواب حتماً با استفاده از پنبه و ماده‌اي مناسب و بي‌ضرر مواد آرايشي را از چشمان خود پاک کنيد، به وسيله يک شانه کوچک روزانه مژه‌ها را شانه بزنيد؛ آغشته کردن مژه‌ها به روغن زيتون، بادام و روغن‌هاي گياهي ديگر نيز به رشد و تقويت آنها کمک مي‌کند.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : چگونه ابرو و مژه هاي زيبايي داشته باشيم؟

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : اين محلول طبيعي مژه و ابروهاي تان را چند برابر مي کنند!!


منبع : iranbanou.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

مدل مويي مناسب براي شما که جلوي موهايتان کم پشت و خاليست!!

چگونه تيرگي لب هايمان را از بين ببريم؟

با تخم مرغ به راحتي لاغر شويد

2 روزه بدن تان را سم زدايي کنيد

پلينگ يا پاکسازي پوست در منزل

چگونه چشم هاي زيبا و جذابي داشته باشيم؟

چه کنيم تا کمر باريک و خوش اندام شويم!

هنگام اتو کشيدن مو بايد خشک، خيس يا نمناک باشه ؟

چربي سوزي و کاهش وزن بعد از نوروز با چند پيشنهاد ساده و آسان!

چگونه در خانه خودمان خوش اندام شويم ؟

رژيم غذايي سنگ شکن براي مبتلايان به سنگ کليه

شما که پوستي مختلط داريد بدانيد!

چگونه بعد از 30 سالگي جوان بمانيم؟

چطور ميتونم موهاي بلندم را خودم رنگ کنم ؟!

با اين غذاها به جنگ خواب آلودگي برويد

6 ماده غذايي ممنوعه قبل از خواب!!

سم زدايي بدن با چند پيشنهاد ساده!!

شامپو رنگ مو، معايب و مزاياي آن از زبان متخصص پوست و مو

طراحي ناخن با رنگ قرمز، جديدترين مدل طراحي ناخن براي بهار امسال

تشخيص روغن سالم از روغن ناسالم با چند روش کاربردي

کاهش ريزش مو با 5 روش طبيعي

بدترين عادت هاي غذايي ايرانيان که مريض شان مي کند!!

مدل مو جمع اي که مي توانيد 5 دقيقه اي درست کنيد + آموزش تصويري

صاف کردن مو بدون اتوي مو با 4 ترکيب طبيعي!!

کاهش روند پيري با 10 روش طبيعي

مدل طراحي ناخن براي فروردين 97

بهترين آرايش صورت در اسکار 2019 براي چه سلبريتي هايي بود؟

پوست تان را براي فصل بهار آماده کنيد، 3 نکته مهم که خانمها بايد بدانند

فوايد نوشيدن آب گرم در اول صبح، چرا بايد صبح ناشتا آب گرم بخوريم؟

ماسک ضد جوش خانگي را با اين دستورات درست کنيد

کوچک کردن شکم در 15 روز با 10 توصيه ساده

ورزش هاي چربي سوز مخصوص افراد مبتدي

سيب و دارچين براي لاغري، يک ترکيب چربي سوز عالي

افزايش رشد مژه با 4 روش طبيعي و موثر

بهترين رنگ براي پوشش موهاي سفيد کدام است؟

7 نوشيدني چربي سوز عالي براي کاهش وزن

جلوگيري از چاقي در نوروز با چند پيشنهاد ساده!!

13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

كدام حالت دهنده مو بهتر است؟

بهترين مدل آرايش در مراسم اسکار از 1948 تا 2015

يک راه ساده براي لاغر کردن شکم

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري

با خيار و آلوئه ورا يک ماسک ضد چروک درست کنيد

چگونه تن نارنجي موهاي رنگ شده را از بين ببريم؟

امگا3 را هم بخوريد هم به پوستتان بزنيد!!

چگونه لاک ناخن مان را سريع خشک کنيم؟

رنگهاي فانتزي چه مدت زمان بر روي موها دوام مي آورند ؟

براي لاغر شدن چگونه اشتهاي مان را کم کنيم؟

10 راه براي داشتن پوستي براق و خيره کننده!!

اگر معده تان ترش مي کند اينها را بخوريد