آخرین اخبار

روش هاي افزايش فالوور در اينستاگرام چه خبر ... ؟

روش هاي افزايش فالوور در اينستاگرام

  بزرگنمايي:

چه خبر - راه‌هاي جذب و افزايش فالوور اينستاگرام

اينستاگرام يکي از پرطرفدارترين شبکه هاي اجتماعي در جهان و همين طور کشور ما ايران مي باشد. با توجه به شرايط فعلي و فيلتر شدن تلگرام، محبوبيت اينستاگرام نيز افزايش يافته است و همانطور که مي دانيد هر جايي که مخاطبان فعال بيشتري داشته باشد، بستر مناسب تري براي تبليغات ، بازاريابي و همين طور به راه انداختن کسب و کار است.

اما احتمالا يکي از مسائلي که ذهن شما را به خود مشغول کرده اين است که " چرا پيج من در حد انتظارم موفق نيست؟ ". قصد ما اين است که در اين مقاله به بعضي از سوالات و دغدغه هاي فکري شما پاسخ درستي بدهيم.

از هيچکس پوشيده نيست که تعداد فالوورهاي اينستاگرام بزرگترين دارايي هر کسب و کاري مي باشد. راه هاي افزايش فالوور اينستاگرام زياد است. مثلا خريد فالوور يا حتي استفاده از ربات هاي اينستاگرامي. اما نکته اي که حائز اهميت است اين است که فالوورهاي واقعي و علاقمند به آن کسب کار را جذب کنيم. پس بايد به افزايش فالوور اينستاگرام (فالوور واقعي) توجه داشت.

چرا نبايد افزايش فالوور اينستاگرام فيک باشد؟

اين تصور که با افزايش فالوور اينستاگرام پيج ما اعتبار بيشتري خواهد داشت، تصوري کاملا نادرست است. براي مثال در نظر بگيريد که يک پيج 15k فالوور دارد. به نظر شما هر پست حدودا چقدر لايک بايد داشته باشد؟؟ حداقل 2k يا 3k. زماني که فالوورهاي شما فيک باشند لايک پست خيلي کمتر از حد مورد انتظار است. و همين امر بيشتر باعث بي اعتباري پيج مي شود.

پس بهترين راه افزايش فالوور اينستاگرام به صورت اصولي است.

راه هاي افزايش فالوور اينستاگرام (افزايش فالوور واقعي)

اگر قصد داريد در اينستاگرام محبوب باشيد روش هاي واقعي و اصولي جذب و افزايش فالوور اينستاگرام را براي شما مطرح مي کنيم.

مشخص کردن هدف

قبل از هر چيز سعي کنيد که هدف خود را مشخص کنيد. به اين صورت که سوالاتي از خودتان بپرسيد از قبيل: "جايگاه و شرايط مورد انتظار و مقبول من در سال آينده کجاست؟"، "تعداد فالوورهاي مطلوب من چقدر است؟" ، "بيشترين تعداد لايک و کامنت من در چه حدودي است؟". براي اين سوالات پاسخي در ذهنتان تداعي نشد؟ اگر پاسخي براي اين سوال ها نداشته باشيد قبل از اينکه دست به هر عملي بزنيد بايد هدف خود را مشخص کنيد.


شناخت پيدا کردن از رقبا

شما مي توانيد رفتار رقيب هاي خود را تحليل کنيد. نقاط ضعف و قدرت آن ها را پيدا کنيد و از تجربه ي آنها درس بگيريد. مثلا توچجه کنيد که بيشترين لايک متعلق به چه پستي است؟ و همينطور بيشتر و کمترين کامنت؟ مسائلي ازين دست بايد مورد توجه قرار بگيرد.

القا کردن هويت برند به مخاطب

شما مي توانيد پست هايي کاملا متفاوت و مبتکرانه به اشتراک بگذاريد اما اين موضوع را فراموش نکنيد که اگر همه ي پست ها از تم مشخصي پيروي کنند جذابيت و نظم بيشتري به کار شما ميبخشد. همين طور از داشتن لوگو غافل نشويد. لوگو به شما کمک مي کند که در ديد مخاطب حرفه اي تر به نظر برسيد. همچنين مي توانيد شعار خاص خود را داشته باشيد تا مخاطب اين حس که شما در کارتان جدي هستيد را دريافت کند. به اين طريق ملاحظه ميکنيد که باعث افزايش فالوور اينستاگرام شده ايد.

جذاب کردن پروفايل براي افزايش فالوور اينستاگرام

نکته اي که بايد بدانيد اين است که پروفايل شما شباهت زيادي به ويترين مغازه دارد. هر چه ويترين جذاب تر، مشتري بيشتر. با توجه به اينکه محوريت اصلي اينستاگرام عکس و تصوير است شما براي افزايش فالوور اينستاگرام بايد تصاوير جذاب و مبتکرانه اي به اشتراک بگذاريد. همين جذابيت باعث مي شود افراد بيشتري جذب پيج و پست هاي شما شوند و تمايل داشته باشند پيج شما را فالو کنند. البته در کنار اين موارد از عکس پروفايل و بيو پيج غافل نباشيد. چرا که بي تاثير نيستند.

افزايش فالوور اينستاگرام با استفاده کردن از #هشتگ

هشتگ ها کمک مي کنند که پست هاي شما در اينستاگرام بهتر ديده شود. پس استفاده صحيح از هشتگ هم به افزايش فالوو اينستاگرام کمک مي کند هم باعث مي شود کسب و کار شما رونق بيشتري پيدا کند.

اخيرا امکان فالو کردن هشتگ نيز به ديگر قابليت هاي اينستاگرام افزوده شده است. که به اين طريق افراد قادرند هشتگ هاي موردپسند و محبوب خود را دنبال کنند.بهترين راه اين است که يک ليست دقيق از هشتگ هاي جذاب و محبوب و داغ که مرتبط با کار شما هستند را پيدا کرده و در پست هاي خود استفاده کنيد.
هر پستي را که با هشتگ مناسب و مرتبط به اشتراک بگذاريد، به طور متوسط 3 نفر شما رو فالو مي کنند.

پست گذاشتن در زمان هاي مناسب و پيوسته

وقتي شما روزانه و مرتب پست ميگذاريد مخاطب را متوجه خود کرده و در خاطر او مي مانيد. و به آنها نشان مي دهيد که پيج شما و کسب و کارتان به روز و فعال است. و همين امر باعث مي شود کابران به پست هاي شما بيشتر واکنش نشان دهند. در ابتدا ساعات مختلف شبانه روز را براي پست گذاشتن امتحان کنيد تا بهترين زمان که پست هاي شما بازخورد بيشتري دارند مشخص شود. با توجه کردن به اعمالي اين چنين شاهد افزايش فالوور اينستاگرام خود باشيد.

استوري اينستاگرام را فراموش نکنيد

وقتي از استوري استفاده مي کنيد شانس اينکه پيجتان توسط افراد بيشتري ديده شود بيشتر است. چرا که استوري در قسمت بالاي صفحه نمايش داده ميشود. اگر هر روز مرتب استوري بگذاريد باعث مي شويد که در صف اول باقي بمانيد و بيشتر ديده شويد و در نتيجه منجر به افزايش فالوور اينستاگرام مي شود.


نوشتن کپشن هاي جذاب و خواندني

کپشن خود را طوري بنويسيد که مخاطب را جذب کند. همينطور آسان باشد و باعث بشود مخاطب براي برقراري ارتباط ترغيب بشود و نظر خود را مطرح کند. سعي کنيد کپشني که مي نويسيد متناسب با عکسي باشد که انتخاب کرده ايد. همينطور کوتاه و مختصر باشد که مخاطب از خواندن خسته نشود. و يا اگر محصولي را معرفي ميکنيد، اطلاعات کافي و لازم را به مخاطب داده باشيد.
ميتوانيد در کپشن در مورد عکس يا مطلبي که به اشتراک گذاشته ايد سوال بپرسيد تا مخاطب در پيج شما فعاليت کند.
بعضي از مطالب را قصه وار بيان کنيد. به نحوي که باعث شود مخاطب صفحه و مطالب شما را دنبال کند، نه اينکه خسته و دلزده شود. و يا حتي اگر محصولي براي ارائه داريد، مراحل توليدش را براي مخاطبان توضيح دهيد.

تعامل داشتن با پيج هاي با حوزه کاري مشترک جهت افزايش فالوور اينستاگرام

تعامل داشتن با پيج هايي که حوزه کاريشان با شما مشترک است يک امر مفيد به حساب مي آيد. احتياجي به جستجو نيست. شما با آن ها برخورد خواهيد کرد. تنها کاري که لازم است شما انجام دهيد برقراري ارتباط با آن هاست.
گاه گاه از طريق دايرکت با آن ها در ارتباط باشيد و در صورت امکان با آنها در تبادل باشيد. به اين طريق شما موفق به افزايش فالوور اينستاگرام خواهيد شد از آن مهم تر افرادي را جذب پيج خود کرده ايد که کاملا به کسب و کار شما مرتبط هستند. تاثير مثبت ديگري که اين تعاملات براي شما دارد اين است که ممکن است شما به ليست suggestion هاي آن ها وارد شويد که اين امر هم خود باعث افزايش فالوور اينستاگرام ميشود.


برگذاري مسابقه جهت افزايش فالوور اينستاگرام

اين روزها برگذاري مسابقه يک امر رايج بين همه ي پيج هاي اينستاگرام است که در افزايش فالوور اينستاگرام موثر است. شما با ابتکار عمل و همينطور قرار دادن جوايز جذب کننده باعث مي شويد افراد براي شرکت در مسابقه بيشتر ترغيب شوند. اما نکته اي را که نبايد فراموش کرد اين است که شما قصد افزايش فالوور اينستاگرام تان را داريد. پس بايد سعي کنيد از افرادي که در مسابقه شرکت ميکنند را به انجام کاري دعوت کنيد. مثلا دعوت کردن از 5 نفر از دوستانشان. هر از گاهي برگذاري مسابقه حرکت مفيدي است و باعث افزايش فالوور اينستاگرام مي شود.

استفاده از وبسايت براي جذب و افزايش فالوور اينستاگرام

اگر وب سايت داريد از تبليغات خود در وب سايت استفاده کنيد. افراد زيادي هستند که از طريق وب سايت و گوگل با شما آشنا مي شوند. اما از طرف ديگر پيگيري از طريق اينستاگرام براي اکثريت راحتتر است. و همين امر باعث مي شود که افراد ترغيب شوند که از پيج اينستاگرام شما ديدن کرده و شما را فالو کنند.
گاها از طريق ايميل خبرنامه که مربوط به سايتتان مي باشد کاربرهاي سايت را به پيج خود دعوت کنيد. اگر اين کار همراه با يک پيشنهاد وسوسه کننده و ويژه باشد، تاثير مثبت تري دريافت خواهيد کرد. پس از وبسايت خود براي افزايش فالوور اينستاگرام غافل نباشيد.

استفاده از تبليغات آفلاين و افزايش فالوور اينستاگرام

کارت ويزيت و بروشورهاي تبليغاتي را فراموش نکنيد. اگر اين وسايل تبليغاتي در کسب کارتان کاربرد دارند، حتما آدرس اينستاگرام خود را در آنها درج کنيد.

به اشتراک گذاشتن پست هاي چالش برانگيز

مي دانستيد که به اشتراک گذاشتن پست هاي چالش بر انگيز باعث افزايش فالوور اينستاگرام مي شوند؟
همه ي حوزه هاي کاري مباحث چالش برانگيزي دارند. سعي کنيد ازين مباحث به نحو درست استفاده کنيد. سوال مطرح کنيد و مردم را به چالش بکشيد. با مطرح کردن سوال هاي ويروسي و چالشي باعث مي شويد کاربران با شما تعامل بيشتري داشته باشند. کامنت بگذارند و در بحث هايي که مطرح مي کنيد شرکت کنند. يا حتي از دوستان خود هم براي شرکت در بحث دعوت کنند. زماني که پست شما بين کاربران پخش شود باعث مي شود لايک پست و پيجتان بالا برود، که همين امر باعث مي شود افزايش فالوور اينستاگرام را براي شما به ارمغان بياورد.

کمک گرفتن از ديگر صفحات اجتماعي و مجازي

گر در صفحات اجتماعي و مجازي ديگري فعال هستيد، صفحه اينستاگرام خود را معرفي کنيد. براي مثال گوگل پلاس، توئيتر و فيسبوک گزينه هاي خوبي هستند که به افزايش فالوور اينستاگرام شما کمک مي کنند.
تا اينجا با روش هاي رايگان افزايش فالوور اينستاگرام آشنا شديم. در اين روش مخاطبان شما افرادي هستند که با ميل و رغبت خودشان به پيج شما پيوسته اند و طبيعتا فالوورهاي وفاداري هستند. اما اگر اين روش ها براي شما دشوار است ما راه حل هاي ديگري نيز به شما ارائه مي دهيم.

تبليغات و افزايش فالوور اينستاگرام
يکي ديگر از راه هايي که براي افزايش فالوور اينستاگرام وجود دارد تبليغات اينستاگرامي است. به اين صورت که شما با پرداخت هزينه، صفحه اينستاگرام خود را در صفحات پر بازديد يا صفحات افراد مشهور تبليغ ميکنيد. اما گاهي شما بايد براي چند بار نمايش تبليغ خود که باعث افزايش فالوور اينستاگرام شود چند ميليون پرداخت کنيد.

استفاده از ربات اينستاگرام
ربات اينستاگرام به افزايش واقعي فالوور کمک مي کند. گاهي براي شما اداره کردن پيجتان يا به عبارتي تعامل با افراد و فعال بودن مشکل است. اما ربات اينستاگرام يکي از ابزارهايي است که به بهترين نحو به شما کمک مي کند. با فعال کردن اکانت خود در ربات اينستاگرام، ربات اعمالي از قبيل لايک کردن عکس ها، فالو کردن افراد و حتي فرستادن دايرکت را خودکار براي شما انجام مي دهد.

اما معرفي کامل‌تر ربات اينستاگرام براي جذب و افزايش فالوور اينستاگرام
ربات اينستاگرام در واقع يک سيستم و ربات هوشمند است است که براي پيج شما تبليغ و در عين حال مديريتش ميکند. ربات متناسب با اهداف شما (مثلا صفحات پر طرفدار، موقعيت جغرافيايي و حتي تگ ها) تنظيم شما و براي پيج شما فالوورهايي که فعال هستند و همينطور واقعي، را جذب مي کند. اين ربات ها قادرند به صورت خودکار براي هر کاربر جديدي که پيج شمارا دنبال مي کند يک پيام دايرکت بفرستد. مثلا پيغامي حاوي تشکر و يا حتي معرفي بهتر و کاملتري از کسب و کار شما.
مي توانيد با برنامه ريزي اين ربات ها اين امکان را ايجاد کنيد که از روي کامپيوتر در زمان خاصي پست به اشتراک گذاشته شود. با اين اوصاف شما در زماني که فرصت رسيدگي دائمي به پيج خود را نداريد، ربات اين کار را براي شما انجام مي دهد و باعث مي شود فالوورها شما را از ياد نبرند. شرايطي براي استفاده اين ربات ها وجود دارد که شما مي توانيد با يافتن سرويس دهنده ها به طور کامل تر و با جزئيات بيشتري در جريان قرار بگيريد و باعث افزايش فالوور اينستاگرام خود شويد.
اميدواريم روش هايي که براي افزايش فالوور اينستاگرام توضيح داديم براي شما سودمند بوده باشد و تا حدودي به سوالات شما پاسخ داده باشيم. باز هم تاکيد مي کنيم که براي دريافت نتيجه ي بهتر، به دنبال جذب و افزايش فالوورهاي واقعي باشيد و هرگز وقت و هزينه ي خود را براي جذب فالوورهاي فيک هدر ندهيد. موفق باشيد.


منبع: yjc.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

ماجراي تبليغ نوشابه پپسي در فضا و آسمان

زندگي کردن انگل هاي ترسناک برروي صورت شما!!

عکس جالب از تغيير چهره يکتا ناصر و افسانه بايگان در گذر زمان!

4 نشانه طلاق در آينده از نگاه عکاس هاي مراسم عروسي!

ثروتمند شدن با پرورش سوسک!! عکس

خون کروکوديل و درمان ايدز!

همزمان خربزه و عسل بخوريد، مي ميريد؟!

جدايي خانم بازيگر از همسر دومش پس از 1 سال زندگي مشترک!

تغيير چهره بازيگر جذاب سريال بازي تاج و تخت پس از 7 سال! عکس

تبليغ جنجالي يک آرايشگاه زنانه در ايران! عکس

عکس: کارت مراسم عروسي الهام حميدي بازيگر 41 ساله

نوزاد 258 گرمي از بيمارستان مرخص شد! عکس

آموزش کنترل مصرف اينترنت گوشي موبايل

نگار جواهريان از انجام وظيفه اش نوشت! عکس

استقبال از نيکي کريمي در جشنواره جهاني فيلم فجر! عکس

احتمال وجود يک سياره ديگر در منظومه شمسي!

اگر اسنپ چت شما کار نمي کند اين کار را انجام دهيد

آگهي ساده درگذشت سهراب سپهري از ديد پرويز پرستويي! عکس

عکس هاي جديد نگار جواهريان در دوران بارداري اش

چگونه نوزادي با 1 پدر و 2 مادر به دنيا آمد؟!

محمد عليزاده در جشن تولد خواهرش! عکس

آموزش: حذف افراد از اينستاگرام بدون بلاک کردن

سفر هدايت هاشمي و همسر دومش به شيراز! عکس

آيا از گوشي هاي تاشو استقبال مي شود؟

5 زني که علم فضا را متحول کردند

واکنش بهنوش بختياري به توهين سالومه سيدنيا مجري شبکه من و تو

عرضه گوشي آيفون ارزان قيمت شبيه آيفون 8

7 نکته براي گرفتن عکس خوب با موبايل

تلاش بهنوش طباطبايي براي نشان دادن گوشواره اش! عکس

عکس جديد يکتا ناصر در کنار خواهر و شوهر خواهرش

تيپ فلور نظري بازيگر 50 ساله در آلمان! عکس

2 مردي که قلب روناک يونسي را تسخير کرده اند! عکس

نوت 10 پرو بهترين گوشي توليدي سامسونگ

نقش کرم چاله ها چيست؟

دستگاهي که با غذاي کمتر شما را سير مي کند

تبريک خاص مليکا شريفي نيا به مناسبت تولد خواهرش مهراوه! عکس

قارچ جاودانگي باعث افزايش طول عمر مي شود!

خيانت شاهزاده ويليام به کيت ميدلتون؛ ارتباط با دوست صميمي کيت!! عکس

استقبال از صفحه اينستاگرام زنان و دختراني که با رنگ کردن مو مخالف هستند! عکس

ماجراي کمک 1 ميليارد توماني هديه تهراني به سيل زدگان! عکس

آنجلينا جولي نام خانوادگي اش را تغيير داد

جزئياتي از پلي استيشن 5 و زمان عرضه آن

فايده الکي لبخند زدن!

دختر عماد طالب زاده به دنيا آمد + عکس و نام وي

6 رسم عجيب و غريب در زمان غذا خوردن در کشور هاي مختلف

فايده ويژه خوردن شکلات براي افراد بالاي 40 سال

به دنيا آمدن نوزاد از اولين پيوند رحمي رباتيک در جهان!

تمام زناني که لئوناردو دي کاپريو با آنها ارتباط داشته است! عکس

روناک يونسي: پيامبري بفرست که فقط گوش کند! عکس

خوابيدن در وان نفت براي درمان بيماري ها! عکس