آخرین اخبار

در بازار کسادي خانه، چگونه خانه مان را به قيمت بفروشيم؟ کار و زندگي

در بازار کسادي خانه، چگونه خانه مان را به قيمت بفروشيم؟

  بزرگنمايي:

خانه مان را چگونه براي فروش لوکس و خريدار پسند کنيم؟

دفتر کارتان را به روز کنيد

با تغيير وضعيت دفتر کار خانگي از حرفه خود محافظت نماييد. بعضي افراد در منزل کار مي کنند که نه از روي تجمل بلکه از روي الزام است. يک فضاي استفاده نشده و قديمي را به واسطه پنجره هاي جديد،تنوع رنگ آميزي و قفسه بندي تو ديواري به دفتري کاري جالب تبديل کنيد و مطمئن باشيد که تحسين برانگيز خواهد بود.

به دنبال يک نورگير باشيد

هر زمان که بتوانيد يک فضاي چهار ضلعي و سرزنده در منزل خود ايجاد کنيد، يک برنده هستيد. يک نورگير در فضاي پشت خانه جايي که درخت کمتري به چشم مي خورد و دنج تر است ايجاد نماييد. نتيجه چيست؟ تغيير اساسي در کل منزل شما. طي روز اتاق شما جذب نور دارد و در بعد از ظهر مهمانان شما را جذب مي کند.

يک انباري جادار براي خانه تان ايجاد کنيد

در واقع داشتن انباري يکي از روش هاي ارزش دهي به هر خانه اي است. اگر اين امکان را داريد يک انباري هر چند کوچک با کمدها و قفسه بندي هاي جادار ايجاد کنيد.

يک اتاق خانواده ايجاد کنيد

علاوه بر فضاهايي که به آنها اشاره شد يک اتاق مخصوص دورهم نشيني خانوادگي ايجاد کنيد. چيزي که اين روزها افراد به دنبالش هستند،فضاي مسطح باز است. به عنوان مثال براي روزهاي سرد سال اتاقي که شومينه دارد بهترين انتخاب براي يک اتاق دور هم نشيني است.

سقف خانه را جديد کنيد

يک سقف کهنه و پوسيده گوياي اين واقعيت است که مالکان اين خانه ها خيلي به وضعيت محل زندگي خود اهميت نمي دهند. اگر سقف پوسيده، مسطح و گوشه هايش از خزه به سبزي بگرايد، افراد فضاي داخلي را هم با انچه از بيرون مشاهده مي شود مقايسه مي کنند. در واقع اين وضعيت معرف خانه خواهد بود و بر احساس افراد نسبت به خريد خانه شما تاثير مي گذارد.

چشم انداز روح نواز

حياط شما ممکن است تشنه حيات مجدد باشد. چشم انداز خود را با انبوهي از نيمکت ها، آب نماهاي زيبا و گياهان پرپشت مزين نماييد. همچنين بايد فضاهاي چهار ضلعي را براي تفريح خود در نظر بگيريد. دور هم جمع شدن در يک حيات نه چندان گرم ايده خوبيست.

در بازسازي يک آشپزخانه کامل هزينه کنيد

داشتن يک آشپزخانه قديمي به سبک خانه هاي 1978 فروش منزل شما را به تعويق مي اندازد. اگر در دو قسمت خانه حياط داريد، فضاي آشپزخانه را تا حياط پشتي گسترش دهيد. اندازه آشپزخانه واقعا مهم است ، هرچه بزرگتر بهتر. آشپزخانه را کم اهميت ندانيد، ارزش خرج کردن دارد. بين قابليت فروش خانه و نماندن در کسادي بازار خانه تفاوت است.

از آميختگي فضاهاي اضافه مطمئن شويد

هنگامي که يک فضاي اضافه ايجاد مي کنيد مطمئن شويد به خوبي با بخش هاي ديگر خانه هم خواني دارند. ناهماهنگي مشهود نيست. بعضي از اين فضاها مثل جعبه ايست که به پشت خانه چسپيده است.

پنجره هاي جديد نصب کنيد

به چند دليل نصب پنجره هاي جديد مزيت دارد. به طور ميانگين،30 درصد انرژي خانه از راه پنجره ها تلف مي شود. اهميت اين موضوع نه تنها در حوزه مسائل مرتبط با انرژي تامل برانگيز است بلکه از ديدگاه خريدار آينده نيز حائز اهميت است چرا که از نظر وي نشان دهنده توجه مالک به خانه است.

زيرزمين خانه تان را روشن کنيد

زيرزمين ها فضاهايي بد شکل، تهي و بلا استفاده هستند که به ندرت کسي به آنجا سر مي زند. چرا اجازه مي دهيم اين همه فضا هدر رود؟ اين مکان را تبديل به يک فضاي مهيج و تفريحي کنيد که حيرت مهمانان شما را برانگيزد. ايجاد بار شگفت انگيز، نيمکت ها و استراحتگاه هاي زيبا همگي به ارزش خانه شما مي افزايد.

براي خانه تان به فکر يک ايوان باشيد

لذت استراحت تابستاني بر روي ايوان به همراه يک نوشيدني خنک و دلچسپ در دستتان غير قابل انکار است. اگر تا به حال چنين مکاني نداشتيد، دست به کار شويد.به طور ميانگين وقتي يک مالک ايواني را به خانه خود اضافه ميکند، تقريبا 76% عايدي سرمايه گذاري خود را جبران مي کنند. هر چند شما نمي خواهيد ايوانتان خيلي بزرگ يا کوچک باشد.اين فضا نبايد بيش از يک سوم منزلتان باشد.

يک بازسازي کامل در حمام انجام دهيد

فضا يابي بهترين روش است که بتوانيد فضاي چهار ضلعي ساده و کوچک حمام تان را به فضاي وسيع تري تبديل کنيد. اگر داخل حمام تان چند کمد قرار داده ايد، باز کردن يکي از کمدها بهترين روش است تا فضا بيشتر شود، سينک هاي دوبل بکار ببريد و يا سقف نورگير ايجاد کنيد تا از نور طبيعي بهره ببريد. نو کردن وان و کاشي ها هم ايده خوبيست.

رنگ، رنگ، رنگ

از رنگ نترسيد چرا که يکي از راحت ترين و کم خرج ترين راه زيباسازي منزلتان است.

در اينجا به نکاتي توجه کنيد :
اگر خيلي به سليقه رنگي خود مطمئن نيستيد از يک کارشناس حرفه اي رنگ کمک بگيريد.
در اين خصوص ساده و کلاسيک فکر کنيد.
يک خريدار در آينده بايد هرطور که خود مي پسندد اتاق را نقاشي کند و خيلي شخصي رفتار کردن در اين زمينه وي را از علاقه خود باز ميدارد.
اگر در رنگ آميزي مهارت نداريد، کسي را براي اين کار بياوريد.

اتاق زير شيرواني را فراموش کنيد

زيرشيرواني خود را بازسازي کنيد. فضاي بالاي گاراژ اغلب کوچک ، غبار آلود و محبوس است و به ندرت به عنوان انبار استفاده مي شود. چرا اين بخش را به سوئيت اتاق خواب تبديل نکنيم؟ تا جايي امکان دارد براي جذب نور طبيعي با ارزش به اين فضا پنجره اضافه کنيد. پنجره هاي کنار افتاده، پنجره هاي طاقچه اي، کف فرش چوبي، نيمکت هاي نصبي ديواري ايده هايي جالب براي با ارزش کردن منزلتان است.



آشپزخانه خود را احيا کنيد

اگر ايده اي خلاق در باره بازسازي هر چند کوچک در ذهن داريد آن را براي آشپزخانه خود به عملي کنيد. نيازي نيست پول زيادي خرج کنيد. براي مثال، کاغذ ديواري قديمي طرح خروس را از ديوار پايين بياوريد و يک رنگ ساده به آن بزنيد. بسياري از خريداران انتظار دارند چيز هاي متعارف رادر آشپز خانه ببينند. مواردي مانند ظروف ضد زنگ و مقاوم. روشنايي آشپزخانه خود را به روز کنيد تا فضا زيباتر به نظر برسد. همچنين بسياري به دنبال آشپزخانه هايي هستند که رنگ و بوي آشپزي بدهد. خريدار هميشه يک آشپزخانه بزرگ را در نظر دارد چه آشپزي بداند و يا نداند. آشپزخانه فروشنده خانه شماست، پس براي تحقق هدف براي اين مکان از خانه هزينه کنيد.

تغييرات جزيي و در عين حال کاربردي براي خانه تان ايجاد کنيد

تغييرات جزيي از آنجايي که خيلي هزينه بردار نيستند، سودمند هستند و بازده هي بيشتري را به دنبال دارند. اين تغييرات را از تعويض کاشي هاي قديمي يا وان و سرويس هاي بهداشتي فرسوده شروع کنيد. به روز کردن سيستم هاي روشنايي، لوله ها و ساير متعلقات روش هايي راحت هستند که به خانه شما روح و جلا مي دهند.

بهسازي روکش خانه

ممکن است اين ايده خيلي محسور کننده نباشد ولي تعويض روکش خانه ايده شماره يک است که مطمئنا در ارزش افزايي خانه شما گام اول خواهد بود. بد شکل بودن روکش ديواره هاي بيروني خانه شما را به محل درآمد دلان خانه تبديل مي کند.شما معمولا يک کتاب را از روي جلدش قضاوت ميکنيد، بنابرين روکش قديمي و فرسوده خريدار احتمالي را نسبت به درون خانه بد بين مي سازد. به ظاهر خانه اهميت بدهيد و با بهسازي روکش خانه هزينه ها را کاهش دهيد. روش هاي سيماني کارآمد و بادوام هستند.


منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

راههاي صرفه جويي در مصرف آب

روش هايي جالب براي صرفه جويي در مصرف برق

چگونه با جيب خالي سفر کنيم؟

خريدي راحت با فرزندان براي نوروز با نکات زير

ثروتمندها چگونه پس انداز مي کنند؟

چگونه در بحران هاي مالي سرپا بمانيم؟

چگونه به روش هاي ايراني پولدار شويم؟

چگونه در تابستان صرفه جويي کنيم؟

افراد موفق اين اشتباهات را در مورد پولشان انجام نمي دهند

چگونه در زندگي هاي امروزي صرفه جويي کنيم؟

هوشمندانه خرج کردن را ياد بگيريد

مشکلات مالي با همسرمان را چگونه حل کنيم؟

رمزهاي تجارت و کسب و کار در اينستاگرام

براي ثروتمند شدن آب بنوشيد!

با گراني هاي امروزي چگونه به موفقيت مالي برسيم؟

ثروتمند شدن به روش فاطمه دانشور

از خريد اين وسايل ارزان قيمت خودداري کنيد

به عنوان خانم خانه چگونه هزينه هاي زندگي را مديريت کنم؟

در زندگي هاي پرخرج امروزي چگونه پس انداز کنيم؟

چگونه يک کدبانوي مقتصد باشم؟

سرپا ماندن در بحران هاي مالي چگونه ممکن مي شود؟

پولدار شدن اين بار به روش بيل گيتس

با خواندن تاريخ انقضاي محصولات صرفه جويي کنيد

چگونه آخر ماه کفگيرمان به ته ديگ نخورد؟!!

بهترين روش پس انداز کردن، پس انداز با قلک هاي شيشه اي است!!

در بازار کسادي خانه، چگونه خانه مان را به قيمت بفروشيم؟

دانشجويان مراقب اين اشتباهات مالي باشيد!!!

از همين حالا آينده نگري را به کودک تان بياموزيد!!

اشتباهات مالي که نمي گذارد پس انداز کنيد!!

اعتياد به خريد را با اين ترفندها از سرتان بياندازيد!!

درست خرج کردن را ياد بگيريد!!!

قبل از سي سالگي اين 6 نکته را بايد بدانيد!!

براي پولدار شدن فقط کافي است اينگونه فکر کنيد!!!

نکته هاي امنيتي مهمي که در خريدهاي اينترنتي بايد بدانيد!!

7 راه ارزان براي خانه دار شدن

چگونه يک مونوپاد خوب و کاربردي بخريم؟

اگر موبايل تان خيس شد با اين روش دوباره آن را روشن کنيد

وضع مالي تان را با چند توصيه ساده بهتر کنيد

فوت و فن پس انداز کردن با حقوق کارمندي!!

11 راه صرفه جويي در هزينه هاي زندگي

6 نکته مهم براي خريداران طلا

با عادت هاي مالي جالب زنان موفق آشنا شويد

براي نوروز امسال چگونه خريد کنيم؟

پس انداز کردن پول در نوروز

11 نکته مالي مهم براي دهه 30 سالگي

چند نکته مهم در نوشتن سفته که بايد بدانيد

سه روش خريد خانه براي زوج هاي جوان!

چقدر به کودکم پول توجيبي بدهم؟

خريد تلويزيون با 3 قانون طلايي!!

حقوق ماهيانه ام را چگونه مديريت کنم؟