آخرین اخبار

تهديد باشگاه استقلال توسط شفر؛ گذرنامه ام را برگردانيد وگرنه...! استقلال

تهديد باشگاه استقلال توسط شفر؛ گذرنامه ام را برگردانيد وگرنه...!

  بزرگنمايي:

چه خبر - شفر: گذرنامه‌ام به دستم برنگردد باشگاه با مشکل بزرگي مواجه خواهد شد

وينفرد شفر در حاشيه نخستين جلسه تمريني تيم فوتبال استقلال قبل از آغاز ليگ هجدهم گفت: خوشحالم که به ايران برگشتم. شنيده‌ام که شرايط درماني پادواني دارد بهتر و بهتر مي‌شود. اميدوارم که او بتواند به جمع‌مان برگردد و حتي به‌عنوان يکي از اعضاي کادر با ما کار کند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه براي مجيد حسيني و اميد ابراهيمي بسيار خوشحال است، ادامه داد: بازيکنان‌مان در تيم ملي بسيار خوب بازي کردند، هرچند که براي روزبه (چشمي) مشکل مصدوميت پيش آمد. البته دروازه‌بان پرسپوليس هم عملکرد بسيار خوبي داشته است. من فکر مي‌کنم در بازي اول پنج شش بازيکن از ليگ ايران به ميدان رفتند. هرچند پژمان منتظري هم مي‌توانست به ميدان برود. در بازي‌ها روزبه چشمي، مجيد حسيني، اميد ابراهيمي و چند بازيکن هم از ايران حضور داشتند. مي‌توانم بگويم که ليگ ايران ليگ بسيار خوبي است، اين از حضور استقلال و پرسپوليس در مرحله يک چهارم نهايي آسيا مشخص است.

شفر راجع به وضعيت مامه تيام در استقلال و اينکه آيا اين مهاجم با باشگاه قراردادش را تمديد مي‌کند يا خير، تصريح کرد: شايد تيام پس فردا (چهارشنبه) به ايران بيايد. اميدوارم باشگاه براي تمديد قرارداد اين بازيکن راه‌حل خوبي پيدا کند، چرا که ما فرصت زيادي نداريم و اين بازيکن براي ما مهم است، چون بايد در ليگ قهرمانان آسيا و فصل جديد ليگ برتر به ميدان برويم و به او نياز داريم.
وي در پاسخ به اين سؤال که آيا از عملکرد باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات راضي بوده است، عنوان کرد: بابت بازيکنان جديد بارها با باشگاه صحبت کردم. اخيراً ما به دفعات در ارتباط بوديم. يکسري از بازيکنان جديد که البته شايد امروز نتوانستند به تمرين اضافه شوند به باشگاه آمدند. به هر ترتيب تمرکز باشگاه در نقل‌وانتقالات بيشتر روي جذب بازيکنان جوان بود که براي آينده باشگاه مفيد خواهد بود. باشگاه چند بازيکن جوان هم بيشتر جذب کرد تا با حضور در آکادمي باشگاه آينده استقلال را بسازند. ما بازيکناني از تيم پيکان يا ساير باشگاه‌ها نيز به خدمت گرفته‌ايم، اما همه آنها بايد تلاش کنند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال با اشاره به اينکه بايد بعد از جام جهاني براي ماندن اميد ابراهيمي و مجيد حسيني هم اقدام کنيم، عنوان کرد: قرارداد اميد ابراهيمي و وريا غفوري تمام شده است و مجيد حسيني هم مي‌تواند با پول بسيار کمي از باشگاه جدا شود. من اين شرايط را که در قرارداد وجود دارد، متوجه نمي‌شوم. الان هر کدام از اين بازيکنان شايد يک ميليون دلار ارزش داشته باشند. بازيکنان جديدي که داريم بايد براي وضعيت خودشان تلاش کنند و بجنگند. مجيد حسيني و اميد نورافکن زماني که به استقلال آمدند شايد در ذهن‌شان تصور مي‌کردند که فقط بتوانند براي استقلال بازي کنند، اما الان مجيد در عرض 9 ماه به بازيکن اصلي تيم ملي در جام جهاني تبديل شده است. اميدوارم بازيکنان جديد هم اينها را بدانند و بدانند که کار شدني است. آنها بايد با تمرکز مسير بازيکنان قبلي را ادامه دهند. الان بسياري از بازيکنان جوان مي‌خواهند به استقلال بيايند تا بتوانند راه مجيد و اميد را طي کنند.

شفر در ادامه تأکيد کرد: مسئله‌اي که مهم است تمديد قرارداد وريا غفوري و اميد ابراهيمي است. همچنين بايد ببينيم وضعيت فرشيد اسماعيلي و مجيد حسيني نيز به چه شکل خواهد بود. اميدوارم همه اين بازيکنان توافق کنند و در استقلال بمانند. راه سختي را در آسيا و ليگ برتر داريم. شما مي‌دانيد که ليگ برتر نسبت به فصل گذشته سخت‌تر خواهد بود، چون بسياري از باشگاه‌ها مانند سپاهان يا چهار پنج باشگاه بالاي جدول بازيکنان خوبي دارند. الان مي‌توانم بگويم که اين تصميم ديگر وجود ندارد که بتوانيم مانند فصل گذشته بسيار خوب بازي کنيم.
وي درباره مصاف استقلال با السد در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا خاطرنشان کرد: مي‌دانيم که اين تيم ژاوي را دارد و از بازيکنان گرانقيمت ديگري در ترکيب تيمش بهره مي‌برد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه گفته مي‌شود الحاجي ديوف در صفحه شخصي‌اش در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي براي حضور در استقلال اعلام آمادگي کرده است، گفت: شش هفت ماه پيش وقتي به دنبال جذب بازيکن خارجي بوديم، ايجنت‌هايي از ايران به آنها اطلاع مي‌دادند که به ايران نياييد، چون شرايط اينجا خوب نيست، اما وقتي بازيکني مثل تيام به ايران آمد و به آن شکل موفق بود، همه فهميدند که شرايط ما چطور است. الان بازيکني مثل ديوف علاقه‌مند است به ايران بيايد، اما قبل از آن ما بايد تکليف‌مان را با تيام مشخص کنيم و اميدوارم که باشگاه با اين بازيکن براي ادامه حضور در استقلال به توافق برسد.
شفر در واکنش به سؤال ديگري در مورد وضعيت بازيکناني چون علي قرباني، جابر انصاري که در تمرين امروز استقلال حضور پيدا نکرده‌اند، عنوان کرد: من ليست خريد باشگاه و نفراتي که قرارداد آنها بايد تمديد شود و همچنين بازيکناني که ديگر به آنها نياز نيست را به باشگاه داده‌ام. ما بعد از موفقيت بزرگي که داشتيم وقتي به آمار نگاه مي‌کنيم در هشت ماه گذشته از لحاظ پيشرفت در رنکينگ جهان رتبه خيلي بالايي داريم. ليست کامل را به توفيقي داده‌ام و اميدوارم که باشگاه راه‌حلي را براي جذب بازيکناني که مدنظرمان است، پيدا کند. وقتي کارمان در مورد اين دسته از بازيکنان تمام شد آن وقت مي‌توانيم بگوييم چه بازيکناني را به طور کامل نياز نداريم.
وي در ادامه راجع به اينکه آيا فکر نمي‌کند بازيکناني که در حال حاضر اجازه حضور در تمرين را ندارند، اما تحت قرارداد باشگاه هستند نمي‌توانند مدت زيادي را استندباي باشند تا تکليف باشگاه مشخص شود، گفت: نمي‌دانم چرا اين سؤال را از من مي‌پرسيد! ليست دست باشگاه است و بازيکناني هم که ديگر با ما نخواهند بود، خودشان از اين موضوع مطلع هستند. به‌هرحال آنها بايد با باشگاه مذاکره کنند تا شرايط‌شان به طور کامل مشخص شود. برزاي و انصاري حتماً در اين مورد با باشگاه صحبت خواهند کرد.


سرمربي تيم فوتبال استقلال در واکنش به اين سؤال که آيا واقعيت دارد او با مشکل بدهي مالياتي مواجه است، گفت: من در فرودگاه اين موضوع را شنيدم. نمي‌دانم چرا گذرنامه من را آن آقا که نمي‌شناختمش، گرفت! ممکن نيست من مشکل مالياتي داشته باشم. اگر گذرنامه من ظرف يک هفته آينده به دستم برنگردد، باشگاه با مشکل بزرگي مواجه خواهد شد. اين وظيفه باشگاه است که هرچه سريع‌تر اين مشکل را حل کند و مي‌دانم باشگاه مشکل مالي دارد و فکر مي‌کنم مديرعامل براي اينکه اين مشکل را حل کند نياز به کمک دارد. ما در 10 ماه گذشته با هم کار کرديم و به موفقيت رسيديم. وقتي در فرودگاه امام خميني (ره) و فرانکفورت طرفداران استقلال و پرسپوليس را مي‌ديدم، همه از تيم ما تمجيد مي‌کردند. ما سفير خوبي براي فوتبال ايران در آسيا بوديم، همان‌طور که تيم ملي همين الان سفير خوبي براي کشور ايران در جام جهاني است. ما نبايد وجهه‌مان را از دست بدهيم، چرا که الان يکي از بهترين‌هاي آسيا هستيم. همه بايد دست به دست هم دهيم تا مشکلات حل شود. مطمئنم که مشکل گذرنامه من توسط باشگاه به‌زودي حل خواهد شد.

وي در پاسخ به سؤالي در همين راستا مبني بر اينکه آيا در قرارداد او آمده است مالياتش را بايد باشگاه بدهد يا خودش، تصريح کرد: اين قرارداد من است و نمي‌توانم در مورد آن با شما صحبت کنم، اما مي‌توانيد پاسخ اين سؤال را از چهره من بفهميد!
شفر در ارتباط با اينکه گفته مي‌شود باشگاه استقلال به خاطر بالا رفتن قيمت دلار نمي‌تواند بازيکنان خارجي‌اش را حفظ کند، خاطرنشان کرد: من به باشگاه گفته‌ام که تيام و بويان بايد حفظ شوند. باشگاه بايد با آنها و ايجنت‌هاي‌شان مذاکره کرده و به توافق برسد. در مورد قيمت دلار مطلع هستم، اما باشگاه بايد براي اين موضوع راه‌حل پيدا کند، چون ما به هر دو بازيکن نياز داريم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه آيا تضمين مي‌دهد استقلال قهرمان ليگ شود، اضافه کرد: شما يادتان مي‌آيد که من قبل از جام جهاني گفتم ايران در گروه سختي قرار دارد، اما اگر بتواند بازي اول خود را ببرد مي‌تواند راهي مرحله بعد شود. من اين حرف را زدم، چون آدم خوش‌بيني هستم. الان هم مي‌گويم ما براي قهرماني تلاش خواهيم کرد. نمي‌توانم بگويم که ما شانسي براي موفقيت نداريم، آن وقت بازيکن من مي‌گويد پس اين آقا آمده است براي چه. ما همه با هم بايد در مسير موفقيت حرکت کنيم. دوست ندارم بعدها اگر موفق نشديم بگويم يک يا دو نفر نمي‌خواستند که به ما کمک کنند، حتي اگر يک نفر ما صددرصد توان خود را براي موفقيت تيم انجام ندهد، نمي‌توانيم موفق شويم. ما مقابل هواداران‌مان مسئوليم، هواداراني که در ايران و آسيا بهترين هستند.
وي راجع به دو بازي تيم ملي آلمان در جام جهاني 2018 نيز گفت: آلمان براي قهرمان شدن در جام جهاني کار خيلي سختي دارد. آنها در بازي با سوئد دقيقه 95 توانستند بازي را ببرند و به جام برگردند. در بازي اول، آلمان مقابل مکزيک غافلگير شد، چرا که براي اولين بار مي‌ديد که مکزيک با يک تاکتيک متفاوت بازي مي‌کند. من سه بار مقابل مکزيک تيمم را به ميدان فرستاده‌ام و مي‌دانم که چطور بايد با آنها مقابله کرد. هواداران مکزيک شور و نشاط عجيبي دارند و آلمان مقابل اين تيم واقعاً غافلگير شد تا حدي که کروس بعد از بازي گفت ما در طول بازي نتوانستيم راه‌حلي براي باز کردن دروازه مکزيک پيدا کنيم. به هر حال آلمان با گل دقيقه 95 به جام برگشت، اما براي تکرار موفقيت خود کار سختي دارد.
شفر در اين باره افزود: براي رسيدن به موفقيت شايد لازم بود خون تازه‌اي در تيم آلمان جريان پيدا کند. يکي از بازيکنان آلمان که نامش را نمي‌دانم و بازيکن بايرن مونيخ است در بازي با سوئد بيشتر درگير بيني‌ خود بود! من فکر مي‌کنم خيلي وقت‌ها بايد بازيکنان باتجربه‌اي مثل اوزيل تعويض شوند و جوانان باانگيزه‌اي به ميدان بروند! مطمئنم که يواخيم لو مي‌تواند براي رساندن تيمش به موفقيت راه‌حل پيدا کند، اگرچه کار بسيار سختي دارد. وقتي در رسانه‌هاي اروپايي مي‌بينيد لينه‌کر مي‌گويد آلمان بازي را مي‌برد يعني اينکه مي‌برد.
سرمربي تيم فوتبال استقلال راجع به اينکه دستيار بدنساز آلماني‌اش آيا به ايران خواهد آمد يا نه و نام او چيست، گفت: در مورد دستيارانم بايد بگويم سانياک در چک با مشکل مالياتي مواجه شده است و پاسپورت جديد گرفته. او کپي آن را به باشگاه فرستاده است و فکر کنم فردا به ايران خواهد آمد. مربي بدنساز‌مان هم فيليپ است که روز چهارشنبه راهي ايران خواهد شد. نام کامل او را بعداً مي‌گويم.
وي راجع به اينکه تيمش در کشور آلمان اردو خواهد زد يا نه، گفت: ما قطعاً بايد اردوي خارجي داشته باشيم. به دنبال اين هستيم که در آلمان با تيم‌هايي از ليگ يک يا دو اين کشور بازي دوستانه داشته باشيم. پسر من در آلمان به دنبال مذاکره با تيم‌هاي زيادي است تا در برنامه‌هاي خود بازي دوستانه با استقلال را داشته باشند. اگرچه در آلمان طوري برنامه‌ريزي مي‌شود که يک تيم مي‌داند در ماه ژوئن سال 2019 با چه تيمي بازي دوستانه دارد و ما هم بايد به همين شکل برنامه‌ريزي کنيم. من اينجا هستم تا کمک کنم استقلال حرفه‌اي شود. اميدوارم باشگاه‌هاي آلماني در برنامه خود جايي براي بازي دوستانه با ما داشته باشند. البته هنوز مشخص نيست که در آلمان اردو بزنيم و يا فقط بازي دوستانه برگزار کنيم.


منبع: khabaronline.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

قليان کشي مربي و بازيکنان در آکادمي باشگاه استقلال!

عصبانيت شفر از قليان کشيدن بازيکنان جوان استقلال

چرا استقلال مجبور شد فرشيد باقري را ببخشد؟!

سوتي عجيب مسئولان استقلال!

توضيح درباره جداي مهدي رحمتي و شفر از استقلال

اخراج بازيکن جنجال ساز استقلال از تيم تا پايان فصل

نقطه ضعف بزرگ الهلال مقابل استقلال

شوک به استقلال: فرشيد اسماعيلي بازي هاي استقلال را از دست داد

دردسر مجدد شفر؛ تمديد قرارداد با رحمتي يا حسيني

اعلام دلايل محروميت فرشيد باقري از درگيري تا کنايه به مديرعامل

بهترين خبر ممکن براي استقلال و هوادارانش

شايعه دوپينگ بازيکن استقلال

جنگ پنهان فرهاد مجيدي و قلعه نويي براي جانشيني شفر

عکس: شادي استقلالي ها پس از بردن سپاهان

علت سفر استقلال به اصفهان با اتوبوس

تنها راه بازگشت ستاره اخراجي استقلال؛ عذرخواهي رسمي

سفر سخت استقلال به اصفهان

پاداش 500 ميليون توماني به استقلالي ها

غول کشي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا؛ الهلال شکست خورد

آخرين خبر درباره بازيکنان اخراجي استقلال

راهکار استقلال براي بردن الهلال

بازيکن استقلال بازي با الهلال را از دست داد

اولتيماتوم مهم مديران استقلال به شفر

چراغ سبز مهدي رحمتي براي جدايي از استقلال

توضيح وريا غفوري درباره شايعه محروميتش در اينستاگرام! عکس

استقلال با يک لشکر غايب برابر الهلال!

تصميم مهدي رحمتي: آخر فصل از استقلال مي رود!

علت غيبت مهدي رحمتي در تمرين استقلال

مهدي رحمتي قهر کرد و رفت؛ مبهم شدن وضعيت رحمتي!

اخراج مهدي قائدي از استقلال بخاطر رفتار غيرحرفه اي

2 سورپرايز شفر در ديدار برابر سايپا

حمله تند پرويز مظلومي به فرشيد اسماعيلي!

لو رفتن علت کنار گذاشتن فرشيد باقري از استقلال

اختلاف پنهان در استقلال؛ منظور شفرچه کسي است؟

شفر پس از دربي چه گفت: قرار بود پاتوسي پنالتي را بزند

واکنش منشا به اجازه ندادن رحمتي و اسماعيلي!

شعار هواداران استقلال عليه مهدي رحمتي

نقش پررنگ مهدي رحمتي در شکست استقلال و خراب شدن پنالتي!!

فوري: شوک به استقلال؛ وريا غفوري دربي را از دست داد

مرد اول استقلال و مهره ويژه شفر در روز دربي

دردسر شيرين شفر براي دربي

تاکتيک شفر براي کم کردن فشار دربي از روي بازيکنانش

منشا روز چهارشنبه در کميته اخلاق؛ فردي که موهايم را کشيد هم احضار کنيد

رفتار معنادار شفر براي حمايت از منشا

پيش بازي الدحيل - استقلال؛ جنگ در قطر + ساعت بازي

شروع نااميدکننده استقلال در آسيا با يک شکست سنگين

ادعاي عجيب درباره پيشنهاد 9 ميلياردي به اللهيار صيادمنش

راي پرونده گادوين منشا صادر شد

سايه محروميت AFC بالاي سر استقلال

ارزان شدن قيمت بليت بازي استقلال و العين + قيمت جديد