آخرین اخبار

علم‌الهدي:هرکس درخط دفاع از رهبري باشد به او فحش وتهمت مي‌زنند سياسي

علم‌الهدي:هرکس درخط دفاع از رهبري باشد به او فحش وتهمت مي‌زنند

  بزرگنمايي:

چه خبر - جامعه ما با هر جريان مدافع نظام و اسلام با هتک حرمت و تخريب مقابله مي‌کند

آيت‌الله سيداحمد علم‌ الهدي ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوي اظهار داشت: کلام ما در خطبه نخست در موضوع شيطان‌شناسي از نگاه قرآن بود و بحث ما درباره روش‌هاي اجرايي و عملياتي وسوسه شيطان بود. يکي از جريان‌هاي عملياتي وسوسه شيطان که در قرآن براي آن اصطلاح خاصي آمده مسئله به لغزش کشاندن انسان از سوي شيطان است.
نماينده ولي فقيه در خراسان رضوي با اشاره به اينکه گناه از يک لغزش آغاز مي‌شود بيان کرد: همه افراد در اين عرصه زندگي در انتخاب يک راه و روش غلط و کفر و نافرماني و معصيت و جنايت مبتلا شده و منشاء اين مسئله از يک لغزش شروع شده و اين کارکرد شيطان است يک شگرد شيطان به لغزش کشاندن است.
اهم اظهارات علم الهدي به شرح زير است:
*کارکرد شيطان اين است که انساني که در مسير حق قدم برمي‌دارد را در يک دو راهي قرار مي‌دهد و اينجا جايي است که شيطان با يک توليد لغزش جاده او را تغيير مي‌دهد و انسان روزي چشم باز کرده و مي‌بيند چقدر راه را اشتباه رفته است. در عرصه زندگي اگر نسبت به دين يک عنصر لاابالي باشيم و نسبت به رعايت عفت و حجاب بي‌مبالات باشيم اينها همه ابزار فراهم کردن لغزش انسان از سوي شيطان است.
* در چنين روزي با شگرد نابکارانه جاسوس انگليسي، وهابيت شکل گرفت و در يک حرکت خشمگينانه قبور ائمه بقيع جايگاه توجه قلوب شيعيان را مورد تخريب قرار داد و اين نمادي از تداوم مظلوميت پيامبر(ص) بود. امروز در مرکز شهر مدينه يک نقطه سياه و تاريک وجود دارد و علت تاريکي اين نقطه فقط يک چيز است و آن اين است که اين قطعه زمين به عزيزان پيامبر(ص) منسوب است و مظلوميت پيامبر(ص) در مدينه ادامه دارد و اين نماد مظلوميت اهل بيت(ع) است.
* به نوبه خودم از غيرتمندي اين نهاد مقدس و مسئولان ديني آن در مقابله با منکرات شرعي و ناهنجاري‌هاي ديني تشکر مي‌کنم. جريان قوه قضائيه و هفته قوه قضائيه به مناسبت شهادت شهيد مظلوم بهشتي است. بين مظلوميت اهل بيت پيامبر که تا امروز نمادش را شاهد هستيم و مظلوميت شهيد بهشتي در اين نظام و انقلاب يک قدر مشترکي وجود دارد. قدر مشترکي بين مظلوميت اهل بيت پيامبر و مظلوميت اين شهيد در نظام و انقلاب ما موجود است و آن قدر مشترک اين است که مظلوميت اهل بيت پيامبر يک نقطه شفاف سازي و بصيرت آفريني دارد و آن اينکه در تجربه 14 قرن تاريخ اسلام از روز رحلت پيامبر(ص) تا امروز پشت اين مظلوميت ما ناحقي و جريان قدرت و ثروت و جريان استکبار را شاهد هستيم.
* وهابيت امروز نماينده استکبار جهاني و جنگ با اسلام، قرآن و توحيد در دنياي اسلام شناخته شده زيرا وهابيت نشو و نماي خود را از دشمني با اهل بيت(ع) شروع کرد و مشابه اين خصوصيت در جريان انقلاب و نظام ما نيز است. مظلوميت شهيد مظلوم بهشتي غير از جريان اسفباري که براي ارادتمندان ايشان در حدود 39 سال قبل به وجود آورد و در طول تاريخ اين اسف ادامه دارد غير از اين يک جريان بصيرت آفرين بود که اين نوع برخورد با يک نيروي وابسته به رهبري، يک نوع نفاق است و اين جريان ادامه دارد.
* امام فرمودند شهيد بهشتي مظلوم زيست و مظلوم به شهادت رسيد و اين ظلم، تخريب شهيد بهشتي بود. ايشان نيروي فداکار در کنار امام بود و شروع به هتک حرمت عليه شهيد بهشتي کردند و نسبت ناروا به ايشان دادند و در آن زمان امکانات رسانه‌اي مثل اکنون نبود و در حد امکانات با تخريب و تهمت به بهشتي ظلم کردند و اين براي ما بصيرت ايجاد مي‌کند. عناصري که در اين کشور در قالب جريان سياسي و يا در قالب افراد صاحب رسانه و تريبون در مقابل هر حرکتي که به دفاع از رهبري مي‌انجامد، شروع به تهمت کرده و اين‌ها وابستگان به جريان نفاق و خيانتي هستند که با شهيد بهشتي آن گونه برخورد کردند.
*امروز ما در جامعه با اين مشکل روبرو هستيم که هر کس برخلاف ميل عده‌اي حرفي زد و مطلبي گفت و يا در يک موضع بي پروايانه در خط دفاع از رهبري قرار گرفت بجاي اينکه با وي بحث و گفتگو کنند، با فحش و دشنام و تهمت و دروغ اين کار را مي‌کنند و اين کار را با شهيد بهشتي نيز کردند و اين بزرگترين حرکت ارعاب و تروريستي است که صورت مي‌گيرد.
* جامعه ما در فضاي مجازي گرفتار امپراتوري رسانه بدون منطق و اثبات شده و در تقابل با هر جريان مدافع اين نظام و اسلام با هتک حرمت و تخريب مقابله مي‌کند و روزي که اين تهاجمات متوجه يک عنصر فداکار اين نظام شد امام بزرگوار فرمودند شهيد بهشتي مظلوم زيست و مظلوم به شهادت رسيد. برحسب اين بصيرتي که از مظلوميت شهيد بهشتي به دست مي‌آوريم بايد اين را آئينه شفافي براي جريان شناسي خود در امروز قرار دهيم.
* هرچه بر عمر نظام ما مي‌گذرد و پويايي انقلاب بيشتر شده و اقتدار نظام ما در دنيا اوج مي‌گيرد. دشمني دشمنان نيز افزوده مي‌شود و با فتنه پيچيده تري با ما مقابله مي‌کنند و امروز جنگ نرم و حرکات فتنه گرانه جايگزين ميدان رزمي شده که دشمن جرات حضور در اين ميدان رزمي را بخاطر فداکاري و غيرتمندي و شجاعت ملت را ندارد. منافقين مهمترين جريان تروريستي بودند و بيش از 18 هزار انسان را به شهادت رساندند. امروز هم جرياناتي با همين منطق وارد مي‌شوند و در اين عرصه شکست مي‌خورند اما بعيد نيست وقتي به مطامع سياسي نمي‌رسند به عنوان جلد دوم منافقان سابقه‌دار عمل کنند. در گذشته نمونه اين مسئله را شاهد بوديم.


منبع: tasnimnews.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد