آخرین اخبار

نخست‌وزير روسياه اسرائيل مانند گداهاي سياسي دوره‌گردي مي‌کند سياسي

نخست‌وزير روسياه اسرائيل مانند گداهاي سياسي دوره‌گردي مي‌کند

  بزرگنمايي:

چه خبر - خاتمي: مرگ بر آمريکا و اسرائيل به معني جنگ باآنهاست

خطيب موقت نماز جمعه تهران گفت: امروز رژيم صهيونيستي به چنان ذلتي دچار شده که کلاهش را محکم مي‌گيرد تا باد آن را نبرد. از همين رو نخست‌وزير روسياه رژيم صهيونيستي مانند گداهاي سياسي در اروپا دوره‌گردي مي‌کند و در مصاحبه‌اي گفته حداقل در لندن اجازه ندهيد شعار «مرگ بر اسرائيل» گفته شود که اين اوج ذلت است.
حجت الاسلام سيد احمد خاتمي امام جمعه موقت تهران در خطبه‌‌هاي نماز جمعه امروز گفت: امام خميني (ره) با انتخاب روز قدس جلوي توطئه بزرگي را گرفت و رژيم صهيونيستي را مهار کرد. اين سير و سلوک معنوي در 900 شهر کشور شکل گرفت و اين عبادت در سراسر کشور و به‌ويژه تهران عبادت سياسي بود که جايگاه والا و شايسته‌اي دارد.
وي ابراز اميدواري کرد که قبل از 25 سالي که رهبر معظم انقلاب فرمودند، شاهد نابودي رژيم صهيونيستي باشيم.
اهم صحبت هاي او به نقل از خبرگزاري ها از اين قرار است:
* گام‌هايي که مردم در خيابان‌ها عليه ظالمان برداشتند و شعار دادند مصداق عمل صالح و مانند نماز، روزه و حج است.
* جهاد فقط رنگ نظامي ندارد و هر تلاشي درراه خدا نامش جهاد است؛ ترديد نکنيد که مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل به معناي جنگ با آن‌هاست و شما امروز با زبان خود جهاد کرديد.
* آرزوي ترامپ اين است که روزي شعار «مرگ بر آمريکا» در جامعه ما نباشد اما به ترامپ و نتانياهو مي‌گوييم تا زماني که اين خوي استکباري را داريد طنين شعار مرگ بر ‌آمريکا و مرگ بر اسرائيل افزوده خواهد شد.
*مردم در حالي با زبان روزه در راهپيمايي روز قدس شرکت کردند که شب گذشته تا صبح در مراسم احيا حضور داشتند اما حضور آن‌ها امروز براي اين بود که بگويند از اينکه يک ملت 70 سال آواره و بي‌رحمانه کشته‌شده و زندگي آن‌ها به غارت برود خشمگين هستند.
* تولي و تبري جزو فروع دين است و بزرگان مي‌گويند اين امر در برخي مواقع به اصل و متن دين گره مي‌خورد و ازاين‌رو امام صادق (ع) فرمود کسي که مي‌گويد ما را دوست دارد اما از دشمنان ما تبري نمي‌جويد، دروغ مي‌گويد.
* امروز چه دشمني از ترامپ براي اسلام دشمن‌تر است، امروز چه دشمني از نخست‌وزير رژيم صهيونيستي ذليل‌تر و زبون‌تر در دشمني باخداست، ازاين‌رو شما مردم در اين راهپيمايي باشکوه از دشمنان خدا ابراز تنفر و برائت کرديد.
* خداوند براي حضور در اين راهپيمايي به شما پاداش و اجر فراواني خواهد داد. سلام بر امام راحل که اين راه را در مقابل ما گذاشتند و از زمان آغاز مبارزه با رژيم سياه پهلوي، مبارزه با صهيونيست‌ها را نيز در دستور کار قراردادند و بعد از پيروزي انقلاب با اعلام آخرين جمعه ماه رمضان به‌عنوان روز قدس خدمت بزرگي به آرمان قدس شريف کردند.
* توطئه و برنامه دشمنان به فراموشي سپردن مسئله فلسطين يا حداکثر عربي‌ تلقي شدن اين موضوع بود اما امام جلوي اين توطئه را گرفتند و انقلاب اسلامي به رهبري حضرت امام رژيم صهيونيستي را مهار کرد؛ شعار اين غاصبان از نيل تا فرات بود و اگر قدرت داشتند حرمين شريفين را هم اشغال مي‌کردند. درود خدا بر امام که جلوي چنين دشمن خطرناکي ايستادند و راه سعادت را پيشروي ملت‌ها گذاشتند و اميدواريم قبل از 25 سال که رهبري فرمودند شاهد نابودي رژيم صهيونيستي باشيم.
* آمريکا، رژيم صهيونيستي و به‌ويژه عربستان مثلث شومي را شکل دادند و سازش‌کاران مرتجع منطقه نيز براي به رسميت شناختن رژيم فاسد صهيونيستي، مسابقه گذاشته‌اند. درحالي‌که بايد بدانند اين مسابقه، مسابقه سقوط آن‌هاست و به ياري خداوند ملت‌هاي خودشان آن‌ها را به ذلت مي‌کشانند.
* مردم ما با هر سليقه‌اي فرمايشات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب مي‌دانند.
* هيچ‌کس در اين کشور نيست که از رژيم منفور صهيونيستي تجليل کند و همه سلايق در اين جهت تأکيددارند که رژيم صهيونيستي بايد محو شود.
* سخنان اخير نتانياهو درباره دوستي با ملت ايران از حماقت‌هاي نخست‌وزير رژيم صهيونيستي بود؛ درحالي‌که تک‌تک مردم ايران اسرائيل را دشمن مي‌دانند و باافتخار مرگ بر اسرائيل مي‌گويند.
*{با اشاره به اقتدار موشکي کشور به عنوان يکي از محورهاي وحدت} رهبر انقلاب و همه مسئولان ما يک‌صدا مي‌گويند پاي اين اقتدار موشکي ايستاده‌ايم و هرچقدر بخواهيم موشک توليد مي‌کنيم و برد آن را نيز افزايش مي‌دهيم و اين برگ برنده ما است.
* ولايت‌فقيه در طول اين 40 سال بن‌بست‌شکني‌هاي بسياري کرده است، جنگ در همه کشورها بحران‌ساز است اما بااينکه هشت سال در کشور ما جنگ بود اما ملت ايران به برکت رهبري امام يک روز هم دچار بحران نشد.
* در عصر ما روزگاري بر ملت ايران گذشت که دشمن اجازه نمي‌داد ما سه سانتريفيوژ داشته باشيم و برخي در جلسات تصميم‌گيري مي‌گفتند مي‌ترسيم جنگ شود اما رهبري فرمودند توليد کنيد و ازاين‌رو به 19 هزار سانتريفيوژ رسيديم تا جايي که دشمن خودش پذيرفت 6 هزار سانتريفيوژ و 12 هزار کيلو اورانيوم غني‌شده داشته باشيم.
* در همين قضاياي اخير که آمريکا و اروپا تقسيم نقش کرده‌اند، دشمن مي‌خواست يک برجام معيوب به ما تحميل کند، يعني هم تحريم‌ها را تحمل‌کنيم و هم از فعاليت هسته‌اي دست برداريم که اين خواب آشفته‌اي بود؛ اقتدار ما سه عنصر اقتدار موشکي، نفوذ منطقه‌اي و فعاليت هسته‌اي است که کاربرد نظامي ندارد چراکه ما و فقه ما با کاربرد نظامي فعاليت هسته‌اي مخالف است.
* سخنان رهبر معظم انقلاب در ديدار ماه رمضاني ايشان با کارگزاران و در مرقد حضرت امام نصيحت نيست بلکه يک راهبرد است و جا دارد که رسانه ملي چندين بار به اين فرمايشات بپردازد.
* شعار «ما مي‌توانيم» شعار عزت، غيرت و شعار قرآني ما است و ازاين‌رو ايجاد يأس و نااميدي از ناحيه هر کس که باشد کار دشمن است و ملت ايران همان‌طور که در 40 سال گذشته گردنه‌هاي سخت را پشت‌سر گذاشته، باعزت و عظمت از توطئه‌هاي پيشرو نيز عبور خواهد کرد.


منبع: khabaronline.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد