آخرین اخبار

با چه جرأتي مي‌توانيم به اروپايي‌ها اعتماد کنيم سياسي

با چه جرأتي مي‌توانيم به اروپايي‌ها اعتماد کنيم

  بزرگنمايي:

چه خبر - سران عرب در مورد فلسطين گرفتار خفگي شدند

حجت‌الاسلام والمسلمين صديقي امام جمعه موقت تهران در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه تهران با اشاره به اهميت ماه مبارک رمضان و عمل به دستورات قرآن، اظهار داشت: همه مصيبت‌هاي ما از خودبيني، خودخواهي، خودشيفتگي و خودبرتربيني است.
وي همچنين با اشاره به تأثير نفس امّاره، گفت: ضرر رئيس جمهور ديوانه‌نماي خبيث آمريکا به اندازه نفس امّاره نيست حتي با اينکه فلسطين تحت شديدترين ظلم‌هاست اما خطر رژيم کودک‌کش صهيونيستي هم به اندازه نفس امّاره نيست. بايد در ماه رمضان بر نفس خود مسلط شويم و با استغفار بار گناهانمان را کم کنيم.
انتقال سفارت آمريکا به قدس اشغالي مهمترين فاجعه‌اي است که در اين ايام رخ داده است، اصل اشغال سرزمين مسلمانان و اصل توليد مولود نامشروع حرامزاده‌اي به نام اسرائيل در منطقه جزو مصيبت‌هاي جهان اسلام بوده و همچنان ادامه دارد.
امام جمعه موقت تهران تصريح کرد: اينها برخلاف قوانين بين‌المللي که قدس شريف را در مصوبات بين‌المللي متعلق به فلسطيني‌ها دانسته اما اين رئيس جمهور خبيث جديد که خودش را به ديوانگي زده و هر کاري را مي‌کند و هر حرفي را مي‌زند و شرم و حيا و ملاحظه‌اي ندارد اين جسارت را کرد و مردم فلسطين يکپارچه به پا خاستند و در روزهاي متوالي به صحنه آمدند و در حالي که اسلحه نداشتند به قتل رسيدند. اين لکه ننگي براي رژيم غاصب اسرائيل و آمريکا است.
در کشورهاي مختلف ملت‌ها و دولت‌ها به اين جنايت بي‌سابقه عکس‌العمل نشان دادند و آن را محکوم کردند. مع‌الاسف با اينکه فلسطين ناموس عرب است اما سران عرب گرفتار خفگي شدند زيرا سلطه آمريکا به حدي است که اينها غلامان زرخريد آمريکا هستند.
آمريکايي‌ها و صهيونيست‌ها نشان دادند که نه به قانون پايبندند و نه وجدان و شرفي دارند و اخلاق هم که در ديپلماسي بين‌المللي کلاً جايگاهي ندارد لذا با اين جنايت زوال صهيونيست‌ها نسبت به مدت و زمان 25 سالي که مقام معظم رهبري براي نابودي اين رژيم تعيين کردند نزديک‌تر شده است.
امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به خروج آمريکا از برجام اظهار داشت: برجام قصه پرغصه‌اي است که از ابتدا دنياي غرب کلاه گشادي را براي ايران آماده کرده بود، برجام يک باج‌گيري بود براي رفع تحريم‌ها در حالي که ما خلافي نکرده بوديم اما يک طرفه از علم و انرژي هسته‌اي عقب‌نشيني کرديم که اين تحريم‌هاي غيرقانوني را بردارند اما چه شد. مقام معظم رهبري در همان زمان‌ها به رئيس جمهور نامه نوشتند و هشدار دادند که شما سوابق غربي‌ها را مي‌دانيد لذا از رئيس جمهور آنها تضمين گرفته شود که رعايت نشد و حال اين رئيس جمهور ديوانه‌نما کل برجام را زير سؤال مي‌برد.
سياست کلي نظام بر اساس قانون اساسي با رهبري و ولي فقيه است لذا نکند که بدون اذن و اجازه ايشان سراغ کساني برويم که آنها هم مثل آمريکايي‌ها هستند و در هشت سال دفاع مقدس ديديم که بر سر ما آتش باريدند از جمله انگليس، فرانسه، آلمان و ... .
ما با چه جرأتي مي‌توانيم به اينها که با ما عناد و دشمني دارند اعتماد کنيم و تضميني نگيريم. مؤمن از يک سوراخ دو بار گزيده نمي‌شود. اين مسأله، مسأله عزت ملي و شرف مملکت ما است، خواست همه مردم اين است که در مذاکره با اروپايي‌ها راه قبلي را طي نکنيم و تضمين عملي بگيريم نه حرفي، و گرنه زير بار مذاکره‌اي که ننگ در آن است نرويم.
امام جمعه موقت تهران در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به موضوع لوايح مجلس در خصوص مسأله پولشويي و مراودات مالي با جبهه مقاومت، گفت: ما نبايد خودمان با دست خودمان محدودمان کنيم و دشمن را بر مجاري اقتصادي کشور مسلط کنيم، اين جزو غفلت‌هاست. مي‌گويند در شرايط بانکي سختي به سر مي‌بريم خب مگر برجام شرايط بانکي را درست کرد که با اين موضوعات درست شود. مجلس و دولت برخلاف عزت ملي قدمي برندارند.
صديقي همچنين با اشاره به موضوع جمعيت کشور، گفت: کثرت جمعيت، اعتبار بين‌المللي، اقتصادي و جهاني نظام است نبايد فريب برخي حرف‌ها مثل اولاد کمتر و زندگي بهتر را خورد البته با هشدارهاي مقام معظم رهبري رشد جمعيت بهتر شده است ليکن هنوز نگراني‌هايي وجود دارد.
وي همچنين با اشاره به حمايت از کالاي داخلي نيز گفت: بايد در مسأله کالاي داخلي کارآفرينان و توليدکنندگان کيفيت کار را بالا ببرند و دولت نيز خريد کالاهاي خارجي را در ادارات ممنوع کند و نسبت به واردات کالا هوشيار باشد. اقتصاد مقاومتي تنها راه برون‌رفت از مشکلات است.
امام جمعه موقت تهران همچنين با اشاره به معضل طلاق اظهار داشت: هم دولت، هم رسانه‌ها و هم دادگاه‌ها در مسأله طلاق خدا را در نظر بگيرند اين افزايش طلاق در شأن نظام اسلامي نيست و نشان مي‌دهد که برنامه‌هاي فرهنگي به درستي صورت نگرفته و بعضاً شاهديم دادگاه‌ها خودشان تشويق به طلاق مي‌کنند.
صديقي در پايان با انتقاد از شرايط بورکراتيک ادارات اظهار داشت: بايد يک انقلاب اداري در خور تسهيل مردم در نظام اداري کشور صورت گيرد.


منبع: farsnews.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد