آخرین اخبار

واکنش جالب شفر به درگيري با وريا غفوري: شايعه است مثل صحبت‌هاي ترامپ عليه ايران! استقلال

واکنش جالب شفر به درگيري با وريا غفوري: شايعه است مثل صحبت‌هاي ترامپ عليه ايران!

  بزرگنمايي:

چه خبر - صحبت هاي شفر درباره بازي با ذوب آهن

وينفرد شفر در نشست خبري پيش از بازي برگشت فردا (سه‌شنبه) استقلال تهران مقابل ذوب آهن اصفهان در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا که ظهر امروز در سالن کنفرانس فدراسيون فوتبال حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.
سرمربي استقلال تهران گفت: پيش از اين هم گفته بودم فوتبال يک تعريفي از همه کشورهاست. اين آخرين بازي فصل ما است. اين مي تواند فرصتي باشد تا نگاهي به گذشته بياندازيم. حدود هشت ماه است که من به عنوان سرمربي استقلال در اين تيم فعاليت مي کنم. از بازي اول شنيدم که مي گفتند يک ديدار مهم است که بايد برنده شويم.
وي تاکيد کرد: ديشب هم پيغامي از يکي از اعضاي باشگاه گرفتم که گفته بود بازي خيلي خيلي مهم است و بايد برنده شويم. کاري که مي کنيم اين است که بايد ببريم. از 31 بازي به طور ميانگين 2.1 مسابقه را برنده بوده ايم اما از نظر پيشرفت در جدول مي توانم بگويم بهترين تيم بوده ايم.
سرمربي استقلال افزود: ما مشکلاتي داريم ولي اميدوارم بتوانيم در بازي فردا موفق باشيم و از اين مرحله صعود کنيم. بازيکنانم را مي شناسم. مي دانم صد درصد تلاش مي کنند تا موفق باشند. همه مي خواهيم برنده باشيم. مطمئنم ورزشگاه فردا پر مي شود و هواداران زيادي مي آيند تا از ما حمايت کنند. بهترين هواداران را در آسيا داريم و با کمک آنها مي توانيم صعود کنيم.
شفر افزود: بعد از تمرين امروز، جلسه آناليز خواهيم داشت. هنوز دقيقا مشخص نيست که وضعيت اميد ابراهيمي چطور است. شايد برگردد و شايد هم برنگردد. بايد در بازي فردا باهوش باشيم تا بتوانيم حريف را تحت فشار قرار دهيم.
سرمربي استقلال در ادامه گفت: نسبت به تيمم و قدرت و روحيه اش اعتماد به نفس دارم. هنوز ترکيب تيم مشخص نيست. البته ما بعد از اين مسابقات نياز به استراحت داريم؛ هم بازيکنان و هم کادر فني.
وي در پاسخ به اين سئوال که چرا استقلال با يک مهاجم بازي مي کند؟ تصريح کرد: موفقيت استقلال فقط موفقيت من نيست و کار تمام مربيان تيم است. همه با عشق و علاقه براي باشگاه کار مي کنند. تيم ما هميشه بيش از صد درصد وجودش را براي بازي ها مي گذارد. در خصوص بازي با يک مهاجم هم بايد بگويم در بازي رفت با ذوب آهن تيام مصدوم بود. در نيمه اول سه چهار موقعيت خوب گلزني داشتيم که به گل تبديل نشد. فوتبال خيلي خوبي بازي کرديم ولي ضربه نهايي را با دقت نزديم. هدف همه ما اين است که استقلال نه فقط در ايران بلکه در آسيا در سطح بالا باشد. اين هدف ما براي فصل بعد است. اين زماني ممکن است که همه در باشگاه در يک مسير حرکت کنيم و يک هدف داشته باشيم. اميدوارم مشکلات هشت ماه گذشته را سال آينده نداشته باشيم چون باعث خستگي ما مي شود. بايد ببينيم فردا شرايط چطور مي شود. يک ساعت ديگر من با کادر فني در آپارتمانم جلسه دارم. بازي ذوب آهن را مجددا نگاه مي کنيم. بايد منتظر شرايط اميد ابراهيمي هم باشيم. مطمئنم تيم ما در زمين با حمايت هواداران بازي را خواهد برد.
سرمربي استقلال افزود: ذوب آهن تيم خوب و قدرتمندي است. بايد مدافعان آنها را تحت فشار قرار دهيم و وقتي فرصت گلزني داريم خونسرد باشيم.
شفر درباره اينکه آيا دنبال گل نخوردن است يا با بازي هجومي قصد برد با پيروزي پرگل را دارد؟ گفت: در تيم کارلسروهه با نتيجه سه بر يک به والنسيا باختيم. والنسيا تيم اول اسپانيا بود. در بازي برگشت بازيکنان ما فقط به برد فکر مي کردند. کار يک مقدار سخت مي شود ولي اين را بگويم که يکي از مهاجمان ما چهار گل زد. بازيکنان بايد باور داشته باشند که مي توانند برنده باشند. تيم ما از نظر شخصيتي يکي از بهترين تيم هايي است که در دوران کاري ام داشته ام. براي اين بازي از دقيقه يک به حمايت هوادارانمان نياز داريم. البته خواهش مي کنم تماشاگران ليزر نيندازند و اشيايي به درون زمين نريزند.
وي در خصوص اينکه ذوب آهن در بازي رفت هافبک هاي استقلال را از بازي خارج کرد و اينکه قبول داريد استراتژي شما در بازي رفت اشتباه بود؟ تاکيد کرد: شايد شما يک بازي ديگر را مي گوييد! يکي از بهترين بازي هاي ما ديدار رفت با ذوب آهن بود ولي شما مي گوييد خوب بازي نکرديم. مشکل اين است که داريوش شجاعيان فقط 20 دقيقه براي ما بازي کرد و مصدوم شد. مهم اين است که اطراف محوطه جريمه خطاي بچگانه و کرنر ندهيم و بايد توپ را به حرکت در آوريم و با صبر و تحمل بازي کنيم.
سرمربي استقلال درباره اينکه تيمش براي بازي با ذوب آهن بازيکن طراح ندارد، اظهار کرد: فکر مي کنم فرشيد اسماعيلي بازيکن سرعتي و خوبي است. ما نفرات خوبي داريم. طبيعي است وقتي با اميد و داريوش بازي نکنيم نفرات جديد را جايگزين مي کنيم.
شفر در پاسخ به اين سئوال که آيا صحت دارد امروز بين شما و وريا غفور بحث و جدل پيش آمده است؟ گفت: اگر بخواهم راجع به تمام شايعات صحبت کنم، بايد 6 روز روي اين صندلي بنشينم و حرف بزنم. اين کشور زيبا فرش، نفت و خاويار و همچنين شايعه دارد. فکر مي کنم بعضي ها نمي توانند بدون شايعات زندگي کنند. اين خبر هم شايعه است. اين شايعات مثل صحبت هايي است که ترامپ در خصوص ايران مطرح مي کند!
وي درباره اينکه امير قلعه نويي گفته تيمش هجومي بازي مي کند و اينکه بعد از بازي رفت انتقاد زيادي از نحوه بازي اين تيم شده بود، گفت: لطفا بياييد درباره فوتبال صحبت کنيم نه شايعات. نام استقلال از همه افراد مهمتر است. همه بايد براي نام استقلال کار کنيم. اين نام يک برند و يک شاخص در دنيا است. همه بايد تلاش کنند اين نام در آسيا ماندگار شود. من سرمربي تيمم هستم. کادرم را مي شناسم. ما عاشق استقلال و مردم ايران هستيم. مردم بسيار خوبي داريد. همسايه هاي من هم انسان هاي خوبي هستند. از اين بابت خوشحاليم. دوباره مي گويم استقلال يک برندي است که همه بايد برايش کار کنند. افتخار مي کنم استقلال توانست دوباره برگردد.
شفر گفت: موضوع مهمتر اين است که استقلال را در بهترين شرايط نگه داريم. باور کنيد اين يک کار سخت براي همه است. اگر ببينم کسي براي استقلال کار نمي کند، شايد اسمش را به شما بگويم و شايد اخراجش کنيم.


منبع: khabaronline.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

قليان کشي مربي و بازيکنان در آکادمي باشگاه استقلال!

عصبانيت شفر از قليان کشيدن بازيکنان جوان استقلال

چرا استقلال مجبور شد فرشيد باقري را ببخشد؟!

سوتي عجيب مسئولان استقلال!

توضيح درباره جداي مهدي رحمتي و شفر از استقلال

اخراج بازيکن جنجال ساز استقلال از تيم تا پايان فصل

نقطه ضعف بزرگ الهلال مقابل استقلال

شوک به استقلال: فرشيد اسماعيلي بازي هاي استقلال را از دست داد

دردسر مجدد شفر؛ تمديد قرارداد با رحمتي يا حسيني

اعلام دلايل محروميت فرشيد باقري از درگيري تا کنايه به مديرعامل

بهترين خبر ممکن براي استقلال و هوادارانش

شايعه دوپينگ بازيکن استقلال

جنگ پنهان فرهاد مجيدي و قلعه نويي براي جانشيني شفر

عکس: شادي استقلالي ها پس از بردن سپاهان

علت سفر استقلال به اصفهان با اتوبوس

تنها راه بازگشت ستاره اخراجي استقلال؛ عذرخواهي رسمي

سفر سخت استقلال به اصفهان

پاداش 500 ميليون توماني به استقلالي ها

غول کشي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا؛ الهلال شکست خورد

آخرين خبر درباره بازيکنان اخراجي استقلال

راهکار استقلال براي بردن الهلال

بازيکن استقلال بازي با الهلال را از دست داد

اولتيماتوم مهم مديران استقلال به شفر

چراغ سبز مهدي رحمتي براي جدايي از استقلال

توضيح وريا غفوري درباره شايعه محروميتش در اينستاگرام! عکس

استقلال با يک لشکر غايب برابر الهلال!

تصميم مهدي رحمتي: آخر فصل از استقلال مي رود!

علت غيبت مهدي رحمتي در تمرين استقلال

مهدي رحمتي قهر کرد و رفت؛ مبهم شدن وضعيت رحمتي!

اخراج مهدي قائدي از استقلال بخاطر رفتار غيرحرفه اي

2 سورپرايز شفر در ديدار برابر سايپا

حمله تند پرويز مظلومي به فرشيد اسماعيلي!

لو رفتن علت کنار گذاشتن فرشيد باقري از استقلال

اختلاف پنهان در استقلال؛ منظور شفرچه کسي است؟

شفر پس از دربي چه گفت: قرار بود پاتوسي پنالتي را بزند

واکنش منشا به اجازه ندادن رحمتي و اسماعيلي!

شعار هواداران استقلال عليه مهدي رحمتي

نقش پررنگ مهدي رحمتي در شکست استقلال و خراب شدن پنالتي!!

فوري: شوک به استقلال؛ وريا غفوري دربي را از دست داد

مرد اول استقلال و مهره ويژه شفر در روز دربي

دردسر شيرين شفر براي دربي

تاکتيک شفر براي کم کردن فشار دربي از روي بازيکنانش

منشا روز چهارشنبه در کميته اخلاق؛ فردي که موهايم را کشيد هم احضار کنيد

رفتار معنادار شفر براي حمايت از منشا

پيش بازي الدحيل - استقلال؛ جنگ در قطر + ساعت بازي

شروع نااميدکننده استقلال در آسيا با يک شکست سنگين

ادعاي عجيب درباره پيشنهاد 9 ميلياردي به اللهيار صيادمنش

راي پرونده گادوين منشا صادر شد

سايه محروميت AFC بالاي سر استقلال

ارزان شدن قيمت بليت بازي استقلال و العين + قيمت جديد