آخرین اخبار

تقاضاهاي احمقانه برخي بازيگران براي حضور در فيلم ها: از لباس زير نازک تا پوست راسو و خرچنگ زنده سينما

تقاضاهاي احمقانه برخي بازيگران براي حضور در فيلم ها: از لباس زير نازک تا پوست راسو و خرچنگ زنده

  بزرگنمايي:

چه خبر - رفتارهايي از چهره هاي سرشناس که مايه سرافکندگي ست ...

بازيگران شخصيت هايي هستند که با وانمود کردن و خود را جاي ديگران گذاشتن به شهرت رسيده اند و اگر در وانمود کردن بسيار حرفه اي و خوب باشند، تهيه کنندگان هاليوودي در خانه هاي آن ها را خواهند زد و به آن ها چنين خواهند گفت: سلام، آيا مي خواهي ميليون ها دلار پول به تو بدهيم تا خود را جاي ديگران جا بزني؟
زيرا ما مي توانيم با کمال ميل اين کار را براي شما انجام دهيم. هاليوود به خاطر توانايي اش در تغيير دادن شخصيت ها مشهور است و حتي دوست داشتني ترين و بي گناه ترين شخصيت ها را به هيولاهايي وحشتناک و حريص تبديل مي کند که چندين نفر در اطراف آن ها حاضرند تا با کوچکترين اشاره اي کارهاي آن ها را انجام دهند. چيزهاي ساده اي مانند آوردن يک ليوان نوشيدني اشکالي ندارد اما گاهي برخي درخواست هايي مي کنند که انسان از تعجب مات و مبهوت مي ماند.
البته منصفانه نيست که ادعا کنيم همه بازيگران مشهور هاليوود چنين رفتارهايي دارند اما شايد بتوان گفت که بسياري از هاليوودي هاي مشهور چنان مغرور و خودخواه شده اند که زندگيشان در خارج از دنياي فيلم نيز تحت تاثير همين زياده خواهي ها قرار گرفته است. شايد من و شما هم اگر سالي چند ده ميليون دلار دستمزد مي گرفتيم شخصيت مان تغيير مي کرد. در ادامه اين مطلب شما را با بازيگران مشهوري آشنا خواهيم کرد که درخواست هاي آنان هنگام بازي در يک فيلم باعث مي شود که مغزتان سوت بکشد.


آنجلينا جولي

اين مورد شايد تا حدودي شايعه باشد و توسط خود اين بازيگر تاييد نشده است اما بر اساس گفته هاي چند منبع مختلف آنجلينا جولي يک بار هنگام مذاکره براي بازي در يک فيلم که عنوان آن ذکر نشده از مسئولان استوديو خواسته بود که هزينه هاي مربوط به آموزش هاي خلباني همسرش همراه با لوازم مورد نياز او که شايد چندين ميليون دلار مي شد را بپردازند تا وي با بازي در اين فيلم موافقت کند. سوالي که پيش مي آيد اين است که چه دليلي دارد يک استوديو هزينه کلاس هاي پرواز برد پيت را بپردازد؟ اصلا اين کار چه معنايي دارد؟ گذشته از اين ها مگر برد پيت و آنجلينا جولي خود ميليونر نيستند؟ چه دليلي داشت که استوديو هزينه چيزي را بپردازد که هيچ ارتباطي با ساخت فيلم مذکور نداشته و حتي برد پيت قرار نبوده در آن نقشي داشته باشد؟ اين سوال ها را بايد خانم جولي جواب دهد! جالب اين که در نهايت برد پيت کلاس هاي آموزشي خود را طي کرد و هزينه هاي آن نيز توسط جولي پرداخت شد.

برد پيت و آنجلينا جولي

برد پيت و آنجلينا جولي


جورج کلوني

هيچ کسي دوست ندارد کسي باشد که به جورج کلوني نه مي گويد. شايد به همين دليل باشد که درخواست هاي عجيب و غريب و باورنکردني او در سال 2013 در هنگام ساخت فيلم علمي تخيلي «جاذبه» (Gravity) پذيرفته شد. اين بازيگر سرشناس از تهيه کنندگان فيلم خواسته بود که کنار خانه متحرک او در انگلستان هنگام بازي در اين فيلم براي او يک کلبه کنار دريا که به سليقه خودش ساخته شده باشد تهيه کنند و علاوه بر اين تقاضاه کرده بود که يک زمين بسکتبال اختصاصي نيز براي او ساخته شود که هزينه آن بيش از 100.000 پوند محاسبه شده است.
جورج کلوني يکي از بزرگ ترين و بهترين بازيگران عصر حاضر است و ظاهراً شخصيت دوست داشتني و متواضعي دارد و البته بدون شک ارزش اين هزينه ها را داشته است اما هر چه فکر مي کنيم نمي توانيم با زمين بسکتبال خصوصي آن هم براي مدتي کوتاه مثلاً چند ماه کنار بياييم. آيا تجربه واقعي نبودن جاذبه براي وي کافي نبود؟ آيا بهتر نبود که اين 100.000 پوند صرف کارهاي انسان دوستانه مي شد؟!

جورج کلوني

جورج کلوني


اورسون ولز

در ميان استادان فيلمسازي و نابغه هاي سينما شايد اورسون ولز نفر اول ليست باشد که به خاطر صداپيشگي يکي از ربات ها در فيلم «تبديل شوندگان: فيلم» (Transformers: The Movie) و البته فيلم مشهور «همشهري کين» (Citizen Kane) در کنار ديگر هنرنمايي هاي خود شناخته مي شود. به عنوان يک بازيگر، کارگردان، نويسنده، تهيه کننده و البته پرخور (اورسون ولز هميشه به شدت پرخوري مي کرد) در کلاس جهاني همواره به همان اندازه که در مقابل دوربين هنرنمايي مي کرد در پشت دوربين نيز کارهاي خارق العاده و گاه غير قابل باوري مي کرد.
البته او در اين ميان گاه به گاه درخواست هاي عجيب و غريبي نيز از عوامل ساخت فيلم مي کرد. براي مثال در هنگام فيلم برداري فيلم «رُز سياه» (The Black Rose) وي درخواست کرده بود که تودوزي لباسش با خز راسو که بسيار نيز گران قيمت بود تزيين شود، علي رغم اين که قسمت داخلي لباس او در فيلم به نمايش در نمي آمد. البته تهيه کنندگان با اين درخواست وي موافقت کردند و بعدها مشخص شد که اورسون ولز پشت اين درخواست عجيب خود دليل جالبي داشته است. او پس از اتمام فيلمبرداري اين لباس را بدون اجازه برداشته و بعدها آن را هنگام بازي در نمايش اتللو به صورت پشت و رو پوشيد.

اورسون ولز

اورسون ولز


اما تورمن

به برخي از دلايل نسبتاً ناخوشايند فيلم «الويس در پاريس» (Eloise In Paris) از آن دسته فيلم هايي است که در طي سال ها ساخت آن به اتمام نرسيده و به نظر مي رسد که هيچگاه نيز به اتمام نخواهد رسيد. در اين فيلم قرار بود که اما تورمن نقش پرستار کودک الويس را بازي کند. البته کاملاً قابل قبول بود که اين سوپراستار سينماي هاليوود درخواست هاي معقولي مانند اقامت در يک هتل بسيار بهتر نسبت به ديگر اعضاي تيم توليد داشته باشد که مورد موافقت نيز قرار گرفت. اما درخواست عجيب ديگر او اين بود که حق خريد هر کلاه گيسي که در طول فيلم براي وي ساخته مي شود با نصف قيمت هزينه ساخت آن را داشته باشد.
البته شايد با خود بگوييد که کلاه گيسي که به طور اختصاصي براي اما تورمن ساخته شود ديگر استفاده ديگري نخواهد داشت اما چه کسي چنين بندي را در قرارداد خود قرار مي دهد؟ آيا اين فيلم قرار بود که فيلمي با محوريت کلاه گيس باشد؟ و چرا او به اين همه کلاه گيس آن هم با نصف قيمت توليد نياز داشت؟ او طوري اين درخواست را ارائه داد که انگار او نبوده که تا 20 ميليون دلار نيز براي هر فيلم دريافت کرده است!

اما تورمن

اما تورمن

پاريس هيلتون

همه در هاليوود مي دانند که پاريس هيلتون سليقه گرانقيمتي دارد اما شايد گفت که هر کسي انتظار دارد دست کم براي يک روز وي دست از اين اميال خود بردارد. اما زماني که يک نقش بسيار بسيار کوتاه در کمدي پليسي «ديگر پسران» (The Other Guys) به او داده شد که تنها چند ساعت فيلم برداري داشت وي درخواست کرد که تعدادي خرچنگ زنده سر صحنه فيلم آماده کنند تا در صورتي که وي گرسنه شد با آنها گرسنگي خود را رفع نمايد! اشتباه نخوانده ايد! اين دقيقاً همان چيزي است که وي درخواست کرده بود. اين يکي را ناديده بگيريد.
آيا هيلتون نمي توانست براي چند ساعت عادت هايش را کنار بگذارد و مانند باقي اعضاي تيم توليد از غذاها و تنقلاتي که برايشان فراهم شده بود استفاده کند؟ آيا آماده کردن خوراک خرچنگي که ممکن بود حتي هيلتون گرسنه نشده و آن ها را نخورد کار عاقلانه اي است؟ جالب اين که آن ها براي اين کار به يک تانکر آب نياز داشتند که خرچنگ ها را در درون آن قرار دهند. علاوه بر اين وي درخواست نوعي نادر از مشروبات الکلي کرده بود. وقتي که قبل از آن درخواست تانکر آبي پر از خرچنگ زنده کرده باشيد و مورد پذيرش قرار گرفته باشد ديگر معلوم است که درخواست هاي نامعقول ديگر نيز به دنبال آن خواهند آمد!

پاريس هيلتون

پاريس هيلتون


بروس ويليس

بروس ويليس نتوانست در قسمت سوم فيلم اکشن «بي مصرف ها» (The Expendables) حضور داشته باشد و البته براي اين موضوع نيز يک دليل باورنکردني وجود داشت. وي از استوديو سازنده فيلم درخواست کرده بود که براي 4 روز فيلم برداري 4 ميليون دلار دستمزد خواهد گرفت يعني هر روز يک ميليون دلار. وقتي که به او پيشنهاد 3 ميليون داده شد وي با خود فکر کرد که جايي ديگر مي تواند به پول درخواستي خود دست يابد و بدين ترتيب بازي در فيلم استالونه را نپذيرفت.
به اين موضوع فکر کنيد: يک ميليون دلار براي هر روز کار! اگر چه بروس ويليس بازيگر سرشناس و مشهوري است اما به نظر نمي رسد که ارزش روزي يک ميليون دلار دستمزد را داشته باشد، به خصوص که نقشي بسيار کوتاه و بي دردسر در اين فيلم داشت که کمي حرف مي زد و راه مي رفت و اصلاً جزو بازيگران اصلي که بايد وارد حرکات اکشن مي شدند نيز نبود.

بروس ويليس

بروس ويليس


مارلون براندو

مارلون براندو در سال هاي پاياني عمر خود ظاهراً تصميم گرفته بود که هر نوع از منطق و عقلانيت را کنار گذاشته و احترام و عزتي که داشت را به دست خود ويران سازد و البته با منطق يک بچه يک ساله سر فيلم برداري مي رفت.زماني که وي براي بازي در فيلم فاجعه بار «جزيره دکتر موريو» (The Island of Doctor Moreau) در سر صحنه فيلم برداري حاضر شد يک سطل يخ را برداشته و روي سر خود گذاشت. يکي از دستياران کارگردان با لبخندي از روي عصبانيت از او خواست که سطل را از روي سرش بردارد اما مارلون براندو اين درخواست را رد کرد. اگر اين فيلم را ديده باشيد متوجه مي شويد که براندو در بخش زيادي از فيلم اين سطل يخ را روي سر دارد. جالب اين که کسي نتوانست اين سطل را از روي سر او بردارد.
اما اين تنها درخواست ديوانه کننده براندو نبود. او در طول ساخت فيلم با يک مرد کوتوله آشنا شده بود و خيلي زود خواست که اين کوتوله در تمامي صحنه ها همراه او باشد و از بازي کردن خودداري کرد تا اين که با اين درخواست وي نيز موافقت شده و نقشي نيز براي اين کوتوله در نظر گرفته شد که در تمامي صحنه ها همراه براندو باشد.

مارلون براندو

مارلون براندو


تام کروز

در آخرين مورد و بر اساس اطلاعاتي که از منابع مختلف بدست آمده، تام کروز يکي از سوپراستارهاي هاليوود، در هر يک از فيلم هايي که بازي مي کند درخواست يک لباس زير دست ساز مخصوص را دارد و هيچگاه از اين درخواست خود نمي گذرد.البته کسي نمي دانيد که دليل او براي پوشيدن يک شرت نازک مخصوص چيست اما بهرحال با درخواست او موافقت مي شود. البته او خود گفته که با پوشيدن چنين لباس زيري، آزادي و راحتي لازم براي اجراي صحنه هاي اکشن را پيدا مي کند.
پس هر وقت که او را در فيلم هاي «مامورين غيرممکن» يا «نبرد دنياها» ديديد بدانيد که وي لباس زير مخصوصش را به تن دارد. البته وي عادت دارد که هر چند ساعت يکبار اين لباس را تعويض کند به همين دليل بايد 50 دست از اين لباس در سر صحنه حاضر باشد.

تام کروز

تام کروز


منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)