آخرین اخبار

ارسال اسامي 31 مفسد اقتصادي کشور به قوه قضائيه اقتصادي

ارسال اسامي 31 مفسد اقتصادي کشور به قوه قضائيه

  بزرگنمايي:

چه خبر - ارسال اسامي سران مفاسد اقتصادي به قوه قضاييه

امير خجسته امشب در کميته برنامه‌ريزي شهرستان همدان با بيان اينکه مجمع نمايندگان با وحدت پيش مي‌رود، اظهار کرد: با وجود اينکه دلار به سختي به کشور وارد مي‌شود اما امسال تحول خوبي در بودجه استان ايجاد شده است.
وي با بيان اينکه مديران اگر بخواهند کاري را پيگيري کنند حتماً به نتيجه مي‌رسد، ادامه داد: پيگيري حرف اول را در مجمع نمايندگان و مجمع استان مي‌زند.
نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس با اشاره به اينکه پروژه‌هاي همدان همه به حرکت درآمده است، بيان کرد: سال 97 سال بسيار خوب و پرخير و برکتي است.
وي با اشاره به اينکه امسال دو رويداد گردشگري همدان 2018 را برگزار خواهد شد و همدان در سکوي تبليغات بين‌المللي قرار مي‌گيرد، افزود: با برگزاري اين دو رويداد همدان از حالت رکود و سکوت در حوزه گردشگري خارج مي‌شود.
خجسته با بيان اينکه توسعه گردشگري آينده همدان را تضمين مي‌کند، تصريح کرد: گردشگري اشتغال پايدار را در پي دارد و هر گردشگر هشت شغل ايجاد مي‌کند.
وي با بيان اينکه رويداد گردشگري همدان 2018 همدان را به سرعت به سمت توسعه پايدار پيش مي‌برد، يادآور شد: 15 هتل در همدان در حال ساخت است.
نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس با اشاره به برگزاري پروازهاي تهران ـ همدان و بين‌المللي بودن فرودگاه همدان ادامه داد: با راه‌اندازي راه‌آهن در همدان انقلاب ريلي رخ داده است.
وي با بيان اينکه مقرر بود که بعد از عيد پروژه راه‌آهن همدان ـ ملاير اجرايي شود اما انجام نشد که در نهايت استيضاح وزير را آغاز کرديم، افزود: همدان با تمام زيبايي‌هاي خدادادي در حال تبليغ است.
خجسته با بيان اينکه در آينده توريست گردشگري و سلامت به همدان خواهد آمد، افزود: همدان در آينده درخشش بين‌المللي خواهد داشت.
وي با بيان اينکه با آقاي ظريف جلسه خواهيم داشت تا همه کنسولگري‌ها و سفارت‌ها براي تبليغ همدان بسيج شوند، ادامه داد: تحولات همدان خوب بوده اما باز هم تلاش مي‌خواهد.
نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس با بيان اينکه مديران نبايد بگويند پول نيست بلکه بايد براي گرفتن اعتبار پيگيري کند، بيان کرد: يکي از مسائلي که پيگيري شده سالن همايش‌هاي بين‌المللي دانشگاه بوعلي است.
وي با اشاره به اينکه رينگ سوم همدان بايد عملي شود و مديران اجازه ندهند هر کسي هر حرفي را بزند، تصريح کرد: استاندار رينگ سوم را مي‌خواهد رينگ سوم موضوع کلان‌شهر شدن همدان است، اين حرف‌ها چيست که برخي مي‌زنند؟ همدان نياز به رينگ سوم دارد و شهردار در حال پيگيري است.
خجسته تأکيد کرد: در طرح جامع و طرح تفصيلي اين کار انجام مي‌شود و رينگ سوم لازمه شهر است و بايد عملي شود.
وي با بيان اينکه در رابطه با معيشت مردم با بيان اينکه يک هزار و 500 هزار ميليارد تومان سرمايه در دست مردم قرار دارد که اين سرمايه سرگردان است و نمي‌دانند کجا ببرند، افزود: اين سرمايه سرگردان به هر قسمتي برود در آن قسمت بحران ايجاد مي‌کند.
نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس با اشاره به افزايش قيمت ارز يا 6 هزار تومان افزود: افزايش قيمت دلار نگران‌کننده بود و فشار سنگيني روي دوش قشر حقوق‌بگير ايجاد شد و استخوان‌هاي مردم زير فشار اقتصادي و گراني خرد مي‌شود.
وي با بيان اينکه دلار به قيمت 4200 تومان رسيد اما قيمت‌ها 50 درصد افزايش داشت، بيان کرد: ما اين وضعيت را از مسؤولان اقتصادي کشور قبول نمي‌کنيم.
نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس با اشاره به اينکه مردم نبايد آسيب ببينند، يادآور شد: بانک مرکزي بايد جوابگو باشد، رئيس بانک مرکزي بايد جوابگو باشد.
وي با اشاره به موسسات غيرمجاز مالي و اتفاقات حاصل از اين موسسات افزود: چرا موسسات غيرمجاز کار مي کنند؟ ريگي را در آسمان مي‌گيريم چرا نمي‌توانيم بانک‌ها را مديريت کنيم؟
مؤسساتي مانند کاسپين، فرشته و وحدت ايرانيان سپرده‌هاي مردم را بردند و 20 هزار ميليارد تومان پول گذاشتيم تا بتوانيم مشکل را حل کنيم.
وي با بيان اينکه با سرمايه و روح و روان مردم بازي نکنيد، بيان کرد: بي‌عرضگي در کشور قابل قبول نيست.
نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس با اشاره به اينکه 31 نفر در کشور سران مفاسد اقتصادي هستند و اسامي به دستگاه قضا داده شده است، افزود: بايد گلوگاه مفاسد اقتصادي گرفته شود.
وي با بيان اينکه 6 هزار و 471 خودرو قاچاق وارد کشور شده است، تصريح کرد: از سوزن تا قطعات خودرو وارد کشور مي‌شود اين‌گونه مي‌توان کالاي داخلي را تقويت کرد؟
خجسته با بيان اينکه دولت به طرف کوچک‌سازي مي‌رود و بايد جذب سرمايه‌گذار داشته باشيم، چراکه همدان بکر است، افزود: بايد سرمايه‌گذار داخلي و خارجي جذب کنيم و تحول همدان بعد از گردشگري جذب سرمايه‌گذاري ملي و بين‌المللي است.
وي با تأکيد بر اينکه بايد پروژه‌ها را به بخش خصوصي واگذار کنيم، افزود: بزرگ‌ترين پالايشگاه کشور در همدان ساخته خواهد شد.
نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس با اشاره به اينکه 31 نفر در کشور جزء سران مفاسد اقتصادي کشور هستند و اسامي آنها به دستگاه قضا داده شده است، گفت: بايد گلوگاه مفاسد اقتصادي گرفته شود.


منبع: farsnews.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/02/03

زمان اعمال افزايش حقوق مستمري‌بگيران

پيش‌بيني بازار اجاره مسکن در سال 98

ثبات بازار مرغ و گوشت در آستانه ماه رمضان

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/31

اختلاف دولت و مجلس بر سر افزايش حقوق 98

ابلاغ ضرايب حقوقي کارمندان در سال 98

افزايش 18درصدي حقوق بازنشستگان تائيد شد

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/02/02

جزئيات اختلاس 700ميلياردي در آبفاي تهران

ضامن براي دريافت وام مسکن لازم نيست

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/02/02

جزئيات اختلاس 700ميلياردي در آبفاي تهران

ابلاغ ضرايب حقوقي کارمندان در سال 98

افزايش 18درصدي حقوق بازنشستگان تائيد شد

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/31

اختلاف دولت و مجلس بر سر افزايش حقوق 98

پرداخت کمک بلاعوض 5ميليوني به سيل‌زدگان

توصيه به مردم؛ در بازار ارز و طلا ريسک نکنيد

پشت پرده گراني 10برابري پياز

حمايت از اقشار کم‌درآمد با يارانه نقدي يا کوپن؟

شرايط ويژه در بازار اجاره مسکن

کاهش تلفات برق از جيب پرمصرف‌ها

اطلاعيه‌اي مهم در خصوص قيمت‌هاي بازار خودرو

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/28

توضيح درباره واريز افزايش حقوق در فروردين‌ماه

بنزين تا يک ماه آينده دو نرخي مي‌شود

قيمت گوشت تا پايان هفته کاهش مي‌يابد

عرضه پرايد 37ميليوني در بازار

جزئيات پيشنهاد حذف چهار صفر از پول ملي

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/27

محبوبيت ميوه‌هاي گنديده در بازار ميوه و تره‌بار

کاهش تقاضا در بازار؛ مردم گوشي نمي‌خرند

جعفرزاده: افزايش حقوق‌ها بر اساس قانون باشد

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/26

سقف وام ساخت مسکن 170ميليون شد

شاخص کل بورس تهران رکورد زد

جزئيات حکم متهمان پرونده بانک سرمايه

اتحاديه قنادان: امسال شيريني گران مي‌شود

الزام بانک‌ها به ارائه رمز يک‌بار مصرف به مشتريان

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/25

افزايش قيمت پياز ادامه دارد

تازه‌ترين قيمت خودرو‌هاي داخلي

شاخص کل بورس تهران رشد کرد

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/24

قيمت خودروهاي داخلي

چرا کسي در بورس، نفت نمي‌خرد؟

جزئيات افزايش 400هزار توماني حقوق‌هاي 98

قيمت انواع خودرو داخلي در بازار

ميزان افزايش حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي