آخرین اخبار

ناجا نبايد بخاطر خطاي يک مأمور آنهم براي مقابله با يک منکر شرعي زير سؤال برود سياسي

ناجا نبايد بخاطر خطاي يک مأمور آنهم براي مقابله با يک منکر شرعي زير سؤال برود

  بزرگنمايي:

چه خبر - در مشهد، هتک حرمت مي‌شود و زنان روسري برمي‌دارند اما هيچ مسئولي ککش نمي‌گزد

آيت‌الله سيداحمد علم‌الهدي امام جمعه مشهد در خطبه‌هاي نمازجمعه 31 فروردين‌ماه در حرم امام رضا(ع)، اظهار کرد: علت اين که روز ولادت سيدالشهدا(ع) به فرمان امام(ره) روز پاسدار نام گرفت اين است که سپاه پاسداران در حقيقت امتداد سپاه سيدالشهدا(ع) در کربلا است و پاسدار در سپاه پاسداران همان نقشي را دارد که اصحاب سيدالشهدا در روز عاشورا در سپاه اباعبدالله(ع) داشتند.
علم‌الهدي با بيان اين‌که امسال روز پاسدار امتياز ديگري نيز دارد که مقارن با روز تأسيس سپاه پاسداران است، عنوان کرد: روز دوم ارديبهشت سال 58، سالروز تأسيس سپاه پاسداران است که امسال با روز ميلاد امام سجاد(ع) همزمان شده است. رسالت اصلي سپاه پاسداران به عنوان محور اقتدار نظام اسلامي و انقلاب، پاسداري از تداوم انقلاب مقدس اسلامي است.
پاسداران در واقع پاسدار تداوم انقلاب اسلامي هستند و تا امروز هم سپاه در برابر تمام جرياناتي که مي‌خواستند انقلاب را براندازي کنند، ايستادگي کرد. اين که امام فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور نبود» يعني اگر سپاه نبود، انقلاب نبود که کشور بماند زيرا از بعد از پيروزي انقلاب تمام حرکت‌ها و توطئه‌هايي که دشمن داشت از جنگ تحميلي هشت ساله تا تجزيه کشور در اقليم کردستان، ترکمن‌صحرا و خلق عرب، نهاد مقدس سپاه پاسداران بود که به مقابله با دشمن برخاست و اجازه نداد انقلاب براندازي شود.
نماينده ولي‌فقيه در خراسان رضوي با اشاره به اين‌که امروز سه جريان در کشور با سپاه مسأله دارند، تصريح کرد: جريان اول ضد انقلاب و وابسته به استکبار است که مي‌خواهد انقلاب را برگرداند اما سپاه اجازه نمي‌دهد. جريان دوم، جريان سياسي داخلي عده‌اي قدرت‌ياب و فرصت‌طلب است که مي‌خواهند در مملکت به قدرت برسند و با به قدرت رسيدن، کشور انقلابي را کشور غير انقلابي پايگاه رفاه، لذت و عياشي خود قرار دهند. اين افراد همه جا و در گوشه و کنار مقابل سپاه مي‌ايستند. جريان سوم نيز جريان انقلابيون خسته شده از انقلاب هستند که نمي‌خواهند انقلاب را ادامه دهند و چون نمي‌توانند از سهم خود چشم‌پوشي کنند و سپاه نيز از سهم‌خواهي آن‌ها جلوگيري مي‌کند، بنابراين با سپاه مسأله دارند.
رسالت اصلي و محوري سپاه در عمر 39 سالگي سپاه، حفظ و تداوم انقلاب و مقابله با هر جرياني است که بخواهد انقلاب را زيرورو، براندازي و يا مصادره کند. بزرگترين توطئه امروز دشمن براي مصادره و براندازي انقلاب، کشيدن سفره دين از زير پاي مردم است. سپاه نبايد بگذارد دشمن سفره دين را از زير پاي مردم بکشد. بايد ارزش‌ها، ملاک‌ها، عظمت، قدرت و توسعه و معالم دين را با همه جانبازي‌ها و فداکاري‌ها در دنيا حفظ کند.
ما امروز در کشور و جامعه دچار مشکل هستيم. پليسي در اجراي مأموريت خود اشتباه و خطا کرده و بايد پيگيري شود اما به يک باره تمام دستگاه‌ها و حتي مجلس شوراي اسلامي که معبد و پايگاه توسعه دين است، فرياد مي‌زنند که پس از اين ديگر کسي با بي‌حجاب برخورد نکند. اين ندا ضد قرآن و امر به معروف و نهي از منکر است که سيدالشهدا(ع) براي آن خون خود را نثار کردند. خطاي خطاکار بايد جبران شود اما نيروي انتظامي که در مهالک مختلف به فرياد نظام و انقلاب در همين سال 96 رسيده، نبايد با خطاي يک مأمور آن هم در زمينه يک منکر شرعي زير سؤال قرار بگيرد. براي حمايت از يک خانم بي‌حجاب تمام دستگاه‌هاي کشور راه مي‌افتد.
امام جمعه مشهد با بيان اين‌که در شهر امام رضا(ع)، فاجعه اسفباري در بازار اين شهر به راه انداختند، عنوان کرد: جز خواهران ايثارگر غيرت‌مند، برادران داراي غيرت ديني و برخي مسئولان قوه قضائيه فرد ديگري از مسئولان، به روي خود نمي‌آورد. من در گذشته بيان کرده بودم که امام رضا(ع) امروز نيز غريب الغربا است.
هتک حرمت امام رضا(ع) انجام شده ودر مقام خوانندگي يک آوازه‌خوان، زن‌ها روسري‌هاي خود را برمي‌دارند و اين فجايع کنار گنبد امام رضا(ع) انجام مي‌گيرد اما هيچ مسئولي ککش نمي‌گزد جز دو مسئول از قوه قضائيه که قاطعانه وارد عمل مي‌شوند. اين رسالت سپاه است که امروز از ارزش‌ها دفاع کند. تا روزي که بسيج غيرت‌مند و سپاه قدرت‌مدار در کشور داريم، نمي‌توانيد سفره دين را از زير پاي مردم بکشيد.
فردي در مشهد مسئول مي‎شود که ابتدا حکم خادمي او را امام رضا(ع) امضا کند تا امام رضا(ع) حکم خادمي شما را امضا نمي‌کردند نمي‌توانستيد مسئول شويد. اين درست است که خادم امام رضا(ع) در جوار حرم ايشان فجايع، جنايات و گناه را ببيند و عکس العمل نشان ندهد؟ اين دور از مقام خادمي شما براي حضرت رضا(ع) است.
شما متدين هستيد و وظيفه حداقلي يک بنده خدا اين است که در برابر گناه و غضب خدا عکس‌العمل نشان دهد. فروشگاهي که مي‌خواهد لباس زنانه بفروشد، فروشگاه خود را با اين فسق و فجور افتتاح مي‌کند. شما به عنوان خادم امام رضا(ع) نبايد از خود عکس العمل نشان دهيد؟ اين مايه تاسف است. انقلاب و رهبري ما از محور اقتداري به نام سپاه پاسداران برخوردار است. محور اقتدار ما سپاه و بسيج غيرت‌مند هستند که با کمال قدرت جلوي اين مفاسد، ناهنجاري‌ها و آن‌ها را خواهند گرفت.


منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد