آخرین اخبار

جديدترين فيلم هاي هاليوود 2018 + تصاوير سينما

جديدترين فيلم هاي هاليوود 2018 + تصاوير

  بزرگنمايي:

چه خبر - جديدترين فيلم‌هاي سينمايي دنيا اينجاست

وب‌سايت متاکريتيک هر هفته آخرين اخبار، آپديت ها، تريلرها و مطالب مربوط به فيلم هاي سينمايي که قرار است در طول ماه هاي آينده روي پرده سينماهاي دنيا بروند را گردآوري و منتشر مي کند. متاکريتيک وب سايتي تجاري است که نقدهاي منتقدين در خصوص فيلم هاي سينمايي، بازي ها، آلبوم هاي موسيقي، سريال ها، دي وي دي ها و اخيراً کتاب ها را جمع آوري مي نمايد. بنابراين مي توانيد موثق ترين اخبار در مورد فيلم هاي مورد علاقه خود و ستاره هايي که قرار است در اين فيلم ها بازي کنند را در اين جا بخوانيد.

فيلم سينمايي «همه مي دانند» (Everybody Knows)

در هفته گذشته، فيلم سينمايي «همه مي دانند» (Everybody Knows) ساخته اصغر فرهادي، با بازي پنه لوپه کروز و خاوير باردم قرار است فيلم افتتاح کننده جشنواره فيلم کن 2018 باشد.

 فيلم سينمايي همه مي دانند

فيلم سينمايي همه مي دانند

فرهادي (کارگردان فيلم هاي «درباره الي»، «جدايي نادر از سيمين» و «گذشته») يکي از بهترين کارگردانان و نويسندگان حال حاضر دنياست که در جشنواره کن 2016، براي فيلم «فروشنده» جايزه بهترين فيلمنامه را از آن خود کرد. آخرين فيلم او در اسپانيا رخ مي دهد، جايي که رويدادهاي غيرمنتظره اي اتفاق مي افتند که رازهاي خانوادگي پنهاني را آشکار مي کنند.

فيلم سينمايي «هشت يار اوشن» (Ocean’s 8)

ساندرا بولاک در فيلم سينمايي «هشت يار اوشن» (Ocean’s 8) نقش دبي اوشن، خواهر دني اوشن، را بازي مي کند. اين فيلم اسپين-آفي از سري فيلم هاي موفق «ياران اوشن» ساخته استيون سودربرگ است.

فيلم سينمايي هشت يار اوشن

فيلم سينمايي هشت يار اوشن

اين فيلم که قرار است 8 ژوئن 2018 اکران آن آغاز شود، مانند ديگر فيلم هاي اين فرنچايز، حول ماجراي يک سرقت مي گردد. بولاک تيمي متشکل از کيت بلانشت، ميندي کيلينگ، سارا پلسون، هلنا بونهام کارتر، آکوافينا و ريحانا دور هم جمع مي کند تا الماس هاي مت گالا را سرقت کنند. آن هاتاوي، ريچارد آرميتاژ و جيمز کوردن نيز در اين فيلم نقش آفريني نموده اند.

فيلم سينمايي «سولو: داستاني از جنگ ستارگان» (Solo: A Star Wars Story)

فيلم سينمايي «سولو: داستاني از جنگ ستارگان» (Solo: A Star Wars Story) با نوبت اکران 25 مه 2018، پس از مشکلي که در توليد آن پيش آمد، به ران هاوارد سپرده شد و فيل لرد و کريستوفر ميلر سکان کارگرداني را به هاوارد واگذار نمودند.

فيلم سينمايي سولو: داستاني از جنگ ستارگان

فيلم سينمايي سولو: داستاني از جنگ ستارگان

اين فيلم ماجراي هان سولو (آلدن ارنرايک) را به تصوير مي کشد که وارد دنياي زيرزميني مجرمان مي شود و با چوباکا آشنا مي شود، با لاندو کالريسيان (دونالد گلاور) شرط بندي مي کند و درگير دار و دسته اي به رهبري توبياس بکت (با بازي وودي هارلسون) مي شود. اميليا کلارک، پل بتاني و تندي نيوتن نيز در نقش هاي مکمل ظاهر شده اند و فيبي والر-بريج صداپيشگي L3-37 را انجام داده است.

فيلم «مِگ» (The Meg)

جيسون استاتهام در فيلم «مِگ» (The Meg) با کوسه عظيم الجثه روبرو مي شود.

 فيلم مِگ

فيلم مِگ

اين فيلم به کارگرداني جان ترتلتاب، قرار است 10 اوت 2018 به نمايش عمومي درآيد و ماجراي جوناس تيلور (با بازي استاتهام) را روايت مي کند که استخدام شده تا خدمه يک زيردريايي را از اعماق دريا نجات دهد که پس از حمله کوسه اي 22 متري به نام مگالودون در ته اقيانوس گير افتاده اند. لي بينگ بينگ، کريس کرتيس، روبي رز و رين ويلسون از بازيگران نقش مکمل اين فيلم هستند.

انيميشن «شگفت انگيزان 2» (Incredibles 2)

دنباله انيميشن محبوب «شگفت انگيزان» با عنوان «شگفت انگيزان 2» (Incredibles 2) به کارگرداني براد بِرد، درست بعد از پايان انيميشن قبلي را ادامه مي دهد.

انيميشن شگفت انگيزان 2

انيميشن شگفت انگيزان 2

خانواده پار (باب، هلن، وايولت، دش و جک-جک) بايد با آندرماينر مقابله کنند، ولي وقتي هلن(دختر کشسان) براي نجات دنيا راهي مي شود و باب(آقاي شگفت انگيز) را به عنوان رئيس خانواده تنها مي گذارد، اين خانواده با چالش بزرگتري روبرو مي شود. ساموئل ال. جکسون با صداپيشگي لوسيوس بست(فروزون) بازگشته و باب ادنکرک در نقش وينستون ديوور، سرمايه گذاري که مي خواهد ابرقهرمانان را بازگرداند، به جمع صداپيشگان اين فيلم پيوسته است. اين فيلم از کمپاني پيکسار قرار است روز 15 ژوئن 2018 روي پرده سينماها برود.

فيلم سينمايي «جاني اينگليش دوباره حمله مي کند» (Johnny English Strikes Again)

روآن اتکينسون در سومين فيلم از سري فيلم هاي جاسوسي اش، در نقش جاني اينگليش بازگشته است. از فيلم «جاني اينگليش» («مستر بين پليس مي شود») 15 سال و از فيلم «جاني اينگليش دوباره متولد مي شود» («مستر بين پليس مي شود 2») 7 سال گذشته است، ولي وقتي يک حمله سايبري موجب فاش شدن هويت همه مأمورين مخفي انگلستان مي شود.

فيلم سينمايي جاني اينگليش دوباره حمله مي کند

فيلم سينمايي جاني اينگليش دوباره حمله مي کند

انگليش (که در ايران با نام مستر بين شناخته مي شود) دوباره وارد بازي هاي جاسوسي مي شود تا عامل اين هک ها را پيدا کند. شايد الگا کوريلنکو عامل اين حمله هاي سايبري باشد؟! در فيلم سينمايي «جاني اينگليش دوباره حمله مي کند» (Johnny English Strikes Again) اما تامپسون، بن ميلر و جيک ليسي نيز هنرنمايي کرده اند.

فيلم کمدي «مدرسه شبانه» (Night School)

فيلم کمدي «مدرسه شبانه» (Night School) به کارگرداني مالکوم دي. لي، و با درخشش تيفاني هديش، درباره فروشنده موفقي (کوين هارت) است که بايد GED خود را بگيرد تا در اين دنيا به جايي برسد.

فيلم کمدي مدرسه شبانه

فيلم کمدي مدرسه شبانه

اين فيلم که نوبت اکران 28 سپتامبر 2018 را دارد، بازيگران مشهوري در ژانر کمدي از جمله تاران کيلام، بن شوارتز، راب ريگل، مري لين راجکوب، روماني مالکو و کيت ديويد را دارد.

فيلم «اولين پاکسازي» (The First Purge)

«اولين پاکسازي» (The First Purge) که آخرين فيلم از سري فيلم هاي «پاکسازي» است، به ابتداي داستان اين سري فيلم ها مي پردازد، يعني زماني که موسسه «پدران بنيانگذار آمريکا» اولين پاکسازي را در جامعه اي ايزوله انجام مي دهند، ولي در مي يابند که بيماري در کل کشور پخش شده است.

 فيلم اولين پاکسازي

فيلم اولين پاکسازي

جرارد مک ماري اين فيلم را از روي فيلمنامه اي از جيمز دي موناکو، خالق اصلي و کارگردان سه فيلم اول، کارگرداني نموده است و قرار است 4 جولاي 2018 اين فيلم به نمايش عمومي در آيد. يلان نوئل، لکس اسکات ديويس، جويوان ويد، لونا لورن ولز و ماريسا تومي از بازيگران اين فيلم هستند.

فيلم سينمايي «آپگريد» (Upgrade)

آخرين فيلم لي وانل (نويسنده و کارگردان) با بازي لوگان مارشال-گرين در نقش گري تريس، درباره مردي است که در جريان يک خفت گيري وحشيانه، همسرش کشته مي شود و خود فلج مي گردد.

فيلم سينمايي آپگريد

فيلم سينمايي آپگريد

وقتي به او پيشنهاد معالجه آزمايشي مي شود، تريس با خود مي انديشد که چيزي براي از دست دادن ندارد و تصميم مي گيرد که ايمپلنتي به نام STEM برايش کار گذاشته شود که به او قدرت هاي ابر انساني مي دهد و بدين ترتيب فرصتي مي يابد تا انتقام قتل همسرش را بگيرد. فيلم سينمايي «آپگريد» (Upgrade) قرار است اول ژوئن 2018 اکران شود.

فيلم سينمايي «انتقام» (Revenge)

فيلم سينمايي «انتقام» (Revenge) که اولين فيلم بلند کورالي فارگيت (نويسنده و کارگردان) است، با نمايش در جشنواره هاي مختلف و به خصوص پس از اولين اکرانش در جشنواره فيلم تورنتو 2017، نقدهاي اوليه عالي به دست آورد.

فيلم سينمايي انتقام

فيلم سينمايي انتقام

ماتيلدا لاتز در اين فيلم مهيج نقش زني را بازي مي کند که به دنبال انتقام از نامزد ثروتمند و دوستان هرزه اش است. در روز 11 مه 2018 منتظر اکران آن در سينماهاي منتخب باشيد.

فيلم سينمايي «شب هاي داغ تابستان» (Hot Summer Nights)

تيموتي شالامي در اولين فيلم بلند ايلايجا باينوم (نويسنده و کارگردان) نقش پسر نوجواني به نام دنيل را بازي مي کند که در تابستان سال 1991 در کيپ کاد ماساچوست، درگير دار و دسته قاچاقچي مواد مخدر مي شود.

فيلم سينمايي شب هاي داغ تابستان

فيلم سينمايي شب هاي داغ تابستان

بازيگران نقش مکمل اين فيلم متشکل از مايکا مونرو، الکس رو، توماس جين، ويليام فيکتنر، اموري کوهن و مايا ميچل است. فيلم سينمايي «شب هاي داغ تابستان» (Hot Summer Nights) در جشنواره فيلم SXSW 2017 نقدهاي متفاوتي کسب کرد و قرار است 27 جولاي 2018 به نمايش عمومي درآيد.

فيلم «دنياي آينده» (Future World)

جيمز فرانکو، ميلا يووويچ، لوسي ليو و سوکي واترهاوس در فيلم «دنياي آينده» (Future World) نقش آفريني نموده اند.

 فيلم دنياي آينده

فيلم دنياي آينده

اکران اين فيلم از روز 25 مه 2018 آغاز مي شود.

فيلم «جنايات تاريک» (Dark Crimes)

جيم کري در «جنايات تاريک» (Dark Crimes) نقش يک افسر پليس را بازي مي کند که در تعقيب نويسنده اي مشهور (با بازي مارتون سوکاس) و نامزدش (شارلوت گينزبورگ) است.

فيلم جنايات تاريک

فيلم جنايات تاريک

روز 18 مه منتظر اکران آن در سينماهاي دنيا باشيد.

اخبار و يادداشت هاي کوتاه درباره فيلم هايي که قرار است ساخته شوند:بيل هيدر و جيمز مک اووي در حال مذاکره باي پيوستن به جسيکا چستين در «آن: فصل دوم» هستند. مک اووي نقش بيل دنبرا و هيدر نقش ريچي توزير را بازي خواهند کرد. (منبع: Heat Vision)
تيم ميلر (کارگردان) ديه گو بونتا، ليندا هميلتون و آرنولد شوارتزنگر را براي فيلم جديد «نابودگر» انتخاب کرد. (منبع: Heat Vision)
ايکو اويس به ديو باتيستا و کميل نانجياني در فيلم کمدي اکشن «استوبر» پيوست. (منبع: Deadline)
جان کرازينسکي بعد از فيلم «مکاني ساکت» فيلم «زندگي روي مريخ» که فيلمي علمي-تخيلي است را براي کارگرداني در دست انجام دارد. (منبع: Heat Vision)
ليام نيسون و لزلي مانويل قرار است در فيلم رمانتيک «آدم هاي عادي» نقش آفريني نمايند. (منبع: Deadline)
مليسا مک کارتي قرار است در فيلم کمدي «ابر-هوش» بازي کند و همسرش بن فالکون اين فيلم را کارگرداني نمايد. (منبع: THR)
گونگ لي، جت لي و داني ين به ليو ييفي در فيلم اکشن-زنده «مولان» که نسخه بازسازي شده اين فيلم از ديزني به کارگرداني نيکي کارو است، پيوستند. (منبع: Heat Vision)
آدام سندلر قرار است در فيلم «سنگ هاي قيمتي برش نخورده» به کارگرداني جاش و بني سفدي بازي کند. (منبع: Deadline)
زازي بيتز در حال مذاکره براي پيوستن به کريستن استوارت، آنتوني مکي، جک اودانل، مارگارت کوالي و کولم ميني در فيلم زندگي نامه اي «در مقابل تمام دشمنان» است. (منبع: Variety)
جيک جيلنهال قرار است در فيلم «به وين خوش آمديد» که فيلمي اقتباسي از رمان کوين ويگنال به نام «مردن در وين» است، نقش آفريني نمايد. (منبع: Variety)


منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)