آخرین اخبار

فال روزانه سه شنبه ( 26 آبان _ 17 نوامبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه سه شنبه ( 26 آبان _ 17 نوامبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 26 آبان - 17 نوامبر براي امروز شما

فال روزانه 26 آبان متولدين فروردين ماه

امروز تصميم داريد که همه ي اطرافيان را راضي نگه داريد، اما اگر خواسته هاي خودتان را ناديده بگيريد ممکن است آن ها را با خودتان غريبه کنيد. به هر حال امروز قصد داريد که از خواسته هاي خودتان چشم پوشي کنيد تا بتوانيد به ديگران اهميت دهيد. براي اين که مشکلي پيش نيايد به شما پيشنهاد مي شود که خواسته هاي تان را با صداقت تمام بگوييد. بدانيد که دوستي ها از همين صداقت ها ريشه مي گيرند.

فال روزانه 26 آبان متولدين ارديبهشت ماه

اين که در خدمت ديگران باشيد فرصتي است تا بتوانيد کارهاي مفيد و سازنده انجام دهيد. اولويت امروزتان کسب درآمد نيست، بلکه قصد داريد به آن هايي که ضعيف ترند کمک کنيد. به هر حال بايد حواس تان باشد که داريد در اين مسير چه چيزي را براي رسيدن به هدف تان فدا مي کنيد. قول دادن کار سختي است، پس قبل از اين که متعهد شويد خوب فکر کنيد.

فال روزانه 26 آبان متولدين خرداد ماه

به دنبال تغييرات کوچک در کارهاي روزمره هستيد، اما نمي خواهيد اين تغييرات آن قدر بزرگ باشند که همه چيز از اين رو به آن رو شود. افکار خيلي خوبي در سر داريد، اما از اين که هيچ وقت چيزي تغيير نمي کند خسته شده ايد. اگر چه دوست نداريد خودتان را در شرايط سخت قرار دهيد، اما بايد نقشه اي طرح ريزي کنيد که شما را به مرحله ي بعد ببرد. سعي کنيد اهداف جديدتان را به تدريج پيش ببريد، چون همين اقدامات کوچک در طولاني مدت بيشترين تاثير را خواهند داشت.

فال روزانه 26 آبان متولدين تير ماه

امروز مسايل خانوادگي در کانون توجه قرار دارد. اگر فرزند داريد، پس ديگر وقت اضافه براي فعاليت هاي جديد نخواهيد داشت. اولويت امروزتان اين است که در خدمت کساني باشيد که دوست شان داريد، حتي اگر اين کار مانع شما از پرداختن به ساير لذت هاي زندگي شود. بدانيد که بهترين هديه و پاداش همين است که در سکوت احساس رضايت کنيد.

فال روزانه 26 آبان متولدين مرداد ماه

احتياج داريد که کمي در سکوت باشيد تا بتوانيد به فراز و نشيب هاي اخير زندگي تان فکر کنيد. مسيري که در پيش گرفته ايد بسيار دشوار است، پس به نفع تان است که به فکر يک مسير مستقيم تر باشيد که شما را راحت تر به هدف برساند. اگر اوضاع آشفته ي اطراف تان به همين زودي ها تغيير نکرد ناراحت نشويد، چون کمي طول مي کشد تا مشکلات از بين بروند. فقط کافي است روي هدف تان تمرکز کنيد، چون عزم و اراده ي شما بيشترين تاثير را خواهد داشت.

فال روزانه 26 آبان متولدين شهريور ماه

امروز ممکن است احساس کنيد که زندگي تان سرعت گرفته است. اگر چه بهتر است شما آهسته پيش برويد، اما بدانيد که اصلا نيازي به استفاده از راه هاي انحرافي براي سريع تر رسيدن به مقصد نيست. اگر از برنامه هاي تان عقب افتاديد جاي نگراني نيست. بدانيد که موانع راه به نفع تان هستند، از اين جهت که باعث مي شوند اصلاحات سازنده انجام دهيد. براي اين که شانس موفقيت تان بيشتر شود بهتر است روي روح و جسم تان متمرکزتر کار کنيد.

فال روزانه 26 آبان متولدين مهر ماه

وظايف سنگيني به دوش داريد که تا آخر هفته ادامه خواهند داشت. سعي نکنيد به خاطر حرف ديگران ظاهرتان را آرام و خندان نشان دهيد. اکنون دوران سختي در پيش داريد و اين وظيفه ي شما نيست که همه ي اطرافيان تان را هم راضي و خوشحال نگه داريد. براي اين که فصل بعدي زندگي براي تان روشن تر نمايان شود بايد از خودتان سوالات بنيادين بپرسيد.

فال روزانه 26 آبان متولدين آبان ماه

به يک مانع اجتناب ناپذير رسيده ايد. کارهايي که تمام سال روي آن ها تمرکز کرده بوديد حالا دارند به نقطه ي پايان نزديک مي شوند. اما شايد احساس کنيد که نتيجه ي کار آن چيزي نيست که انتظارش را داشتيد. ديگر فرصتي براي ابراز احساسات باقي نمانده و بايد نگراني هاي تان را براي خودتان نگه داريد. بدانيد که گفتگوهاي بي مورد فقط وقت تان را مي گيرد. اکنون بايد فقط به اين فکر کنيد که چه چيزهايي در مسير قابل چشم پوشي هستند و در عوض کدام موارد به پيشبرد هدف تان کمک مي کنند.

فال روزانه 26 آبان متولدين آذر ماه

امروز وقت اضافه ي زيادي نداريد، اما مي خواهيد هر طور شده از کار فرار کنيد. همکاران تان مدام حجم وسيع کارهايي را که بايد انجام دهيد به شما يادآوري مي کنند، پس اصلا به استراحت فکر هم نکنيد. بدانيد که پاداش همه ي سخت کوشي هاي تان را خواهيد گرفت. به نصيحت هاي اطرافيان تان گوش دهيد و با يک رويکرد مثبت به سر کارتان برگرديد.

فال روزانه 26 آبان متولدين دي ماه

امروز ممکن استرس کاري باعث شود که شما بهترين هاي تان را به نمايش بگذاريد تا مافوق تان ببيند که چه مهارت ها و قابليت هايي داريد. اکنون زمان به ثمر نشستن پروژه هاي در دست کار است و بعد مي توانيد يک کار جديد را شروع کنيد. به هر حال بدانيد که فرصت استراحت نداريد. اگر کسي حواس اش به سخت کوشي هاي شما نيست نگران نباشيد. به مسيرتان ادامه دهيد و بدانيد که به موقع همه ي نگاه ها به سمت شما خيره خواهد شد.

فال روزانه 26 آبان متولدين بهمن ماه

حتي برنامه ريزي هاي دقيق شما هم ممکن است امروز با موانع پيش بيني نشده مواجه شود. اما اگر بتوانيد اصلاحات سازنده را به موقع انجام دهيد، هنوز هم فرصت داريد که ايده هاي تان را به ثمر برسانيد. تظاهر نکنيد، چون اگر وانمود کنيد که جواب همه ي پرسش ها نزد شماست هيچ کمکي به هدف تان نخواهد کرد. اگر مايل باشيد ديگران در ميانه ي مسير به شما خواهند پيوست تا کمک تان کنند. به جاي اين که به کل دست از کار بکشيد بهتر است برنامه هاي تان را مطابق شرايط تغيير دهيد.

فال روزانه 26 آبان متولدين اسفند ماه

امروز ممکن است در شرايط سخت قرار بگيريد، کسي هست که قدرت اش از شما بيشتر است، اما حمايت تان نمي کند. بدانيد که بايد براي رسيدن به هدف تان بيش از اين ها تلاش کنيد و اين فرآيند شما را قوي تر خواهد کرد. فقط کافي است آستين هاي تان را بالا بزنيد و شروع به کار کنيد. با پشتکار جلو برويد تا در نهايت به توجهي که انتظار داريد دست پيدا کنيد و پاداش بگيريد.


منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟