چه خبر - تلاش براي رکوردشکني
نوشته "برمبو" روي ترمزهاي جلو نشان ميدهند که با نسخهي RS طرفيم و البته سيستم اگزوز جديد با خروجيهاي دوگانه در وسط سپر عقب را نيز نبايد از ياد برد. تنها اين نيست، يک سؤال هم اين است که چرا رنو بايد GT را که از حوالي سال 2015 در بازار است دوباره تست کند؟
انتظار ميرود مگان RS در ماه سپتامبر سال جاري وارد خط توليد شود. پس بدين ترتيب احتمالاً شاهد رونمايي از اين خودرو در نمايشگاه خودروي فرانکفورت خواهيم بود و سپس توليد آن در اواخر سال 2017 يا اوايل سال 2018 شروع خواهد شد.
سؤال اصلي اين است که مگان RS ديفرانسيل جلو است يا تمام چرخ محرک؟ آخرين پروتوتايپي که شکار عکاسان شده هيچ نشانهاي از وجود سيستم چهارچرخ محرک را به همراه نداشته بنابراين اين احتمال وجود دارد که RS کماکان بهصورت ديفرانسيل جلو عرضه شود. بر پايهي اخبار چند ماه گذشته، اين خودرو از پيشرانهي 2 ليتري توربوي جديداً توسعه يافتهاي استفاده خواهد کرد که اين احتمال وجود دارد با نسخهي اسپورت کمپاني آلپاين يکي باشد.
به منظور فرستادن قدرت حدود 300 اسب بخاري به اکسل جلو از گيربکس 6 سرعته ي دستي نيسان 370Z استفاده خواهد شد. با پرداخت هزينهاي اضافي، خريداران ميتوانند گيربکس دوکلاچه ي اتوماتيک با سيستم لانچ کنترل را سفارش دهند.
اگرچه مگان GT بهصورت استاندارد با سيستم فرمان پذيري هر چهارچرخ عرضه ميشود اما مگان RS اين سيستم را بهصورت سفارشي در اختيار خواهند داشت و خواهند توانست آن را در صورت عدم نياز حذف کنند. مالکان مگان GT نميتوانند اين سيستم را حذف کنند. شايعاتي وجود دارند مبني بر اينکه از تنظيمات اسپورت، کاپ و تروفي سيستم تعليق استفاده خواهد شد و دامپرهاي تطبيقپذير نيز بهصورت سفارشي در دسترس قرار خواهند گرفت.
احتمالاً مگان RS به منظور کسب رکورد سريعترين خودروي توليدي ديفرانسيل جلو راهي نوربرگ رينگ خواهد شد. هماکنون اين رکورد به فولکسواگن گلف GTI کلاب اسپورت S با زمان 7 دقيقه و 47.19 ثانيه تعلق دارد.
منبع: پدال
http://www.CheKhabar.ir/News/59571/عکسهاي جاسوسي از رنو مگان جديد- تلاش براي رکوردشکني