رونمايي از پيراهن جديد پرسپوليس؛ زشت و پُر تبليغ!
شنبه 29 آبان 1395 - 10:40:35 AM
چه خبر - رونمايي از پيراهن جديد پرسپوليس

لباس‌هاي بي‌کيفيت، شلوغ و نازيباي پرسپوليس، از دوران اين همکاري در خاطره هواداران پرسپوليس ثبت شده بود. آن‌ها توقع داشتند تغيير برند توليدکننده لباس تيم، مدل لباس‌ها را با تغيير مواجه کند اما اولين تصاوير از تمرين سرخ‌پوشان با لباس‌هاي جديد، نشان داد که اين انتظار هرگز برآورده نخواهد شد.

لباس‌هاي جديد تيم برانکو نسبت به لباس‌هاي قبلي اين تيم تنها با دو تغيير مواجه شده است. تغيير علامت تجاري مربوط به برند توليدکننده لباس و اضافه شدن دو خط سياه به جاي چهارخانه‌هاي کمرنگ جيووا. اين همه خلاقيتي است که براي اين پيراهن‌هاي تمريني صرف شده و بعيد به نظر مي‌رسد لباس‌هاي پرسپوليس براي مسابقات ليگ نيز تفاوت چنداني با اين پيراهن‌ها داشته باشد.

1395082875.jpg1395082875.jpg

در درجه اول آن‌چه در اين قاب از تمرين امروز تيم برانکو توي ذوق مي‌زند، شلوغي بيش از حد لباس بازيکنان پرسپوليس است. آن‌ها احتمالا اولين باشگاه دنيا هستند که به جز نام بزرگ و غيراستاندارد اسپانسر، از لوگوي آن نيز در قسمت ديگري از پيراهن‌شان استفاده مي‌کنند. علاوه بر اين، نام يک موسسه اعتباري در هر دو قسمت چپ و راست اين لباس نوشته شده است. اتفاقي عجيب که لباس يکي از مهم‌ترين تيم‌هاي فوتبال ايران را تا حد و اندازه‌هاي يک بروشور و يا بنر تبليغاتي تنزل داده است.

در اين سال‌ها، در رسانه‌هاي مکتوب و تلويزيون بارها و بارها به موضوع کيفيت ضعيف پيراهن‌هاي باشگاه‌هاي فوتبال در ايران اشاره شده اما فاجعه طراحي اين لباس‌ها، هرگز کمرنگ‌تر از کيفيت توليد آن‌ها نيست. اگر در تمام دنيا، بهترين متخصصٌ‌ها و خلاق‌ترين گرافيست‌ها براي طراحي پيراهن تيم‌هاي مطرح انتخاب مي‌شوند تا هوادار با رغبت هزينه زياد خريد پيراهن را پرداخت کند و سود سرشاري را به باشگاه برساند، در ايران لباس تيم‌هاي بزرگ فوتبال را سانتي‌متر به سانتي‌متر به نام‌هاي تجاري مي‌فروشند. لباسي که بايد نماد غرور و هويت تيم باشد اما بيشتر بوي بي‌پولي و وابستگي را در فضاي ورزشگاه پراکنده مي‌کند.

منبع: آي اسپورت

http://www.CheKhabar.ir/News/46957/رونمايي از پيراهن جديد پرسپوليس؛ زشت و پُر تبليغ!
بستن   چاپ