آسان و مدرن خانه داري کنيد!!
شنبه 18 ارديبهشت 1395 - 2:29:43 AM
با محصولات ال جي آسان و مدرن خانه داري کنيد

شرکت LG جهت معرفي محصولات جديد خود، ميزبان نمايندگان رسانه هاي ايراني در برج هاي دوقلوي LG در سئول بود.

lg01.jpglg01.jpg

در اين جلسه مدير روابط عمومي شرکت LG، مسئول بخش طراحي و تعدادي از مديران توليد ماشين هاي لباسشويي، يخچال، مايکروويو و جارو برقي حضور داشتند. در ابتدا مدير روابط عمومي LG به ارائه تاريخچه کوتاهي از شرکت به شرح زير پرداخت:

اين شرکت فعاليت خود را از سال 1958 در زمينه مواد شيميايي آغاز کرده و در سال 1995 نام شرکت، از گلد استار به LG الکترونيکس تغيير يافت و اکنون پس از حدود 60 سال، يکي از چهار شرکت بزرگ کره است. گروه LG در حال حاضر 63 شرکت را شامل مي شود که در بر گيرنده 17 شرکت صنايع الکترونيک، 16 شرکت مواد شيميايي و30 شرکت سرويس هاي ارتباطي و تله کام مي باشد.
مدير روابط عمومي LG توضيحات کاملي در مورد نوآوري تکنولوژيک در محصولات LG ارائه نمود و با اشاره ظريفي در مورد نام LG گفت که، نام LG در آغاز، از مخفف شعار LG ( Life is Good ) شکل گرفت، ولي اکنون اين زندگي خوب ( Life is Good ) است که با استفاده از محصولات LG شکل مي گيرد.

در ادامه مديران توليد محصولات مختلف LG با توضيح اين مطلب که لوازم خانگي LG با استاندارد هاي اروپايي توليد مي شوند، ضمن شرح کوتاهي از تاريخجه هر يک از محصولات به معرفي محصولات جديد، به شرح زير پرداختند:

lg.jpglg.jpg

شرکت LG در سال 1999 با مشارکت شرکت فيليپس موفق به توليد اولين سري تلويزيون هاي ال سي دي شد، و در سال 2009 موفق به کسب مقام دوم در توليد بزرگترين تلويزيون هاي ال سي دي جهان گرديد.
اين شرکت در سال 2012 اولين ,Ultra HD TV 84 اينچ را روانه بازار کرد. اتفاق خوب در سال 2014 براي اين شرکت، توليد اولين تلويزيون هاي اسمارت و منحني با وضوح بسيار بالا، 4K OLED TV بود و اکنون شاهکار جديد LG با ضخامت فقط 4 ميليمتر در سري Signature براي مردم ايران در راه است.
مدير روابط عمومي LG با افتخار اعلام کرد که امروزه بهترين تلويزيون هاي دنيا از آسيا وارد بازار جهاني مي شوند.

lg03.jpglg03.jpg

lg0003.jpglg0003.jpg

lg003.jpglg003.jpg

مدير بخش توليد يخچال و فريزر هاي LG توضيح داد که اين شرکت در توليد يخچال و فريزر نيز پيشرو بوده و امروزه با استفاده از تکنولوژي نوآورانه LG، کمپرسورهاي جديد يخچال، علاوه بر ذخيره قابل توجه انرژي، کمترين صداي ممکن را ايجاد مي کنند.
جديدترين سري يخچال فريزر هاي LG بنام Signature در همان سبک Door in Door با قابليت باز شدن درب از طريق سنسور هاي زير درب ( با اشاره پا ) و روي درب ( با دريافت دو ضربه) به بازار ارئه شده است.

lg04.jpglg04.jpg

lg004.jpglg004.jpg

مدير بخش توليد مايکروويو هاي LG اين نويد را به خانم هاي خانه دار داد که در مدل هاي جديد مايکروويو، علاوه بر زيبايي در طراحي، فضاي داخلي بزرگتر شده و غذاي برشته تري را از اين سري از مايکروويو ها مي توان انتظار داشت.

شرکت LG در سال 2005 وارد بازار ماشين هاي لباسشويي شد و امروزه ماشين هاي لباسشويي، با طول عمر بيشتر و مصرف انرژي کمتر توليد مي کند. LG با توليد ماشين هاي لباسشويي بدون تسمه و بدون لرزش موفق به کسب جايزه از آلمان شده است.
شايد جالب باشد که بدانيد، اين شرکت در هر 10 ثانيه يک ماشين لباسشويي توليد مي کند. جديد ترين ماشين لباسشويي LG علاوه بر داشتن تمام ويژگي هاي مذکور، بدليل طراحي در دو طبقه که يکي از ديگري بسيار کوچکتر است، اين امکان را به شما مي دهد که لباس هاي فرزند خود را و يا لباس هايي با حج کمتر را در محفظه اي جداگانه بشوييد.

lg05_copy.jpglg05_copy.jpg

lg0005.jpglg0005.jpg

lg005.jpglg005.jpg

گرچه LG در توليد جارو برقي سابقه خوبي دارد، ولي اکنون به دنبال توليد جاروبرقي هاي نسل جديد مي باشد که علاوه بر مصرف انرژي کمتر و صداي حداقل، براي راحتي مصرف کننده، طراحي شده اند. جالب است که بدانيد در هر 8 ثانيه يک جاروبرقي توليد مي شود. سري جديد جاروبرقي ها بنام CORD ZERO بدون سيم تغذيه بوده و در چهار نوع زير ارائه مي گردند.

lg06.jpglg06.jpg

lg0006.jpglg0006.jpg

lg006.jpglg006.jpg

همانگونه که در فيلم مشاهده مي کنيد، اين مدل از جاروبرقي ها شما را دنبال مي کنند، بدون اينکه نياز به کشيدن داشته باشند.

اما جذابترين محصول LG که براي اولين بار وارد بازار مي شود کمدي است جادويي. وقتي لباس را داخل آن قرار مي دهيد، ترکيب بخار و لرزش در اين کمد، چروک لباس ها و همچنين بوي نامطبوع آنها ها را از بين مي برد.

lg000007.jpglg000007.jpg

lg0007.jpglg0007.jpg

lg007.jpglg007.jpg

lg07.jpglg07.jpg

در پايان جلسه، مدير روابط عمومي LG اظهار داشت که آنچه براي LG بسيار مهم است، در درجه اول کيفيت محصول مي باشد، اين کيفيت تا حدي براي ما مهم است که حاضر نيستيم آن را فداي قيمت پايين تر نماييم، موضوع مهم دوم ارتباط با مشتري و در نهايت رضايتمندي مشتري است.


منبع: سيمرغ

http://www.CheKhabar.ir/News/23561/آسان و مدرن خانه داري کنيد!!
بستن   چاپ