چه خبر - امکان جديد قراردادن ويدئوهاي 60 دقيقهاي در اينستاگرام
بهزودي کاربران ميتوانند ويدئوهاي 60 دقيقهاي روي اين پلتفرم آپلود کنند. در حال حاضر روي اپ اينستاگرام فقط ويدئوهاي 60 ثانيهاي قابل آپلود هستند اما ويدئوهاي جديد بلندقد(vertical) نيز خواهند بود.
مديران اپليکيشنِ به اشتراکگذاري عکس و ويدئو، با توليدکنندگان محتوي براي توسعه کار خود مذاکره کردهاند.
اينستاگرام در سال 2012 به قيمت 1 ميليارد دلار توسط فيسبوک خريداري شد و مارک زاکربرگ علاقه خاصي به توسعه محتواي ويدئويي روي آن دارد. دليل آن پرفروشتر بودن تبليغات ويدئويي نيز به ساير انواع تبليغات اينترنتي است که قبلاً روي فيسبوک تجربهشده و حالا قرار است روي اينستاگرام هم تجربه شود.
بنابراين يکي از دلايلي که اينستاگرام به ويدئوهاي 60 دقيقهاي روي پلتفرم خود فکر ميکند، همين موضوع است تا درآمد بيشتري عادي فيسبوک شود.
با 800 ميليون کاربر فعال ماهانه تبليغکنندهها نياز به زمان بيشتري براي تبليغ محصول خود روي اينستاگرام پيدا کنند و اينجاست که ويدئوهاي طولانيتر نمود پيدا ميکنند.
البته ممکن است بر اساس استراتژي جديد، ويدئوها با پرداخت از سوي کاربران تعريف شود تا سياستي مشابه يوتيوب روي آن پيادهسازي شود.
300 ميليون کاربر فعال روزانه ويدئوهاي 15 ثانيهاي خود را همراه با عکس روي اين پلتفرم آپلود کرده و به مدت 24 ساعت ماندگاري دارد. از سوي ديگر استوريهاي اينستاگرام بسيار محبوب شده و بهزودي ويدئوهاي طولاني جاي آن را ميگيرد.
منبع: khabaronline.ir